DRINGEND

Ik heb per ongeluk op mijn telefoon een verkeerde bestelling gedaan. Ik had besteld wat ik wilde bestellen. Verder niet meer naar het winkelmandje gekeken en gewoon doorgeklikt. Toen zag ik in mijn betaalapp opeens een veel groter bedrag staan, blijkbaar zat er van mijn vorige bezoek aan de site nog iets in mijn winkelwagen en kwam dit pas erbij toen ik inlogde om af te rekenen. Nu keek ik net op mijn rekening en zag ik dat zowel het eerste als tweede bedrag is afgeschreven. Dit krijg ik ten eerste sowieso nooit weg in mijn vriezer en ten tweede was dit dus een foutje. Het gaat om Factuur # 100041453 voor bestelling # 100056744 voor 211,00 euro welke geannuleerd kan worden indien dit mogelijk is.
Mochten jullie het bedrag niet kunnen terugstorten. Binnen nu en twee weken krijg ik een eigen woning en ik heb al een enorme vrieskast besteld dus ik kan ook tzt contact met jullie opnemen dat jullie deze bestelling later verzenden. Zo hoeven jullie geen geld terug te storten. Kan het zo geregeld worden?