- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK wacht nog steeds tot een musclemeat tshirt uit komt![]()
Ik wil een handdoek voor in mijn gym, een shaker voor op het werk en een magneet om op mijn ijskast te kleven.
![]()
notedOk Scoob,
Ik heb de vriezer helemaal ontdooit en schoon gemaakt nadat laatste kipresten op waren. Dus er kan weer aantal kilos in.

Ok Scoob,
Ik heb de vriezer helemaal ontdooit en schoon gemaakt nadat laatste kipresten op waren. Dus er kan weer aantal kilos in.
+1 haha vriezer is nu aan t ontdooien,
net besteld, morgen inladen![]()
100% halal, dan wil je daar alvast niet bestellen. Alhoewel, de halal-certificaten zijn geeneens meer geldig, dus voor hetzelfde geld wel op een normale manier geslacht.
De kip van musclemeat is ook halal.100% halal, dan wil je daar alvast niet bestellen. Alhoewel, de halal-certificaten zijn geeneens meer geldig, dus voor hetzelfde geldt wel op een normale manier geslacht.
brb 45,- per dag aan kip en rijst uitgevenMijn vorige lading was bijna 400e volgens mij, pastte niet eens in mijn vriezer die musclemeat dedicated is. Deze keer wat rustiger aan gedaan haha.
400, dan kan je wel meer dan een maand vooruit, boem! Kleiner bestellen kan ook een voordeel hebben. We brengen bijna elke week een nieuw product uit, waardoor je die dan weer kunt proberen. Zo is er net entrecote en ribeye online gekomen voor de best mogelijk prijs.Vraagje over de panga filet. Op de zak staat 11gr eiwit per 100gr. En op jullie site 19gr per 100gr. Ook ziet de vis er erg waterig uit( daar is opzih niks mis mee) maar het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dat met die glasering zit. als ik 200 gram panga op mn keukenweegschaal weeg heb ik dan de voedingswaarde voor 200gr daadwerkelijke vis? Of zit daar ook 20% water bij.. na ontdooing) en moet k dan uitgaan van 22 gr eiwit of 38. Best wel een verschil. Thanks alvast!!
zo'n pakket van 20 meals is nog geen 2 dagen voor mij met die poverty macrosbrb 45,- per dag aan kip en rijst uitgeven
325 gram / meal jonge. Kan je dat dan opnieuw invriezen zodat je een maaltijd over meerdere dagen kan versprijden vraag ik me af...?
.Ah thanks, dat wist ik niet. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat onverdoofd moest.Tegenwoordig ontkom je er niet meer aan. Alle bekende / grote fabrieken hebben een halal cetrificaat omdat ze de doelgroep niet willen en kunnen missen. Echter gebeurt het (gelukkig) niet als de meeste denken. Er wordt d.m.v. een water bad een elektrische shock gegeven, voordat de slachting plaats vindt. Ze zijn hierdoor niet bij bewust zijn. Sommige mensen van de doelgroep die halal wilt eten vind verdoofd slachten niet halal, maar de fabriek krijgt er wel een certificaat voor.
Ah thanks, dat wist ik niet. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat onverdoofd moest.
ik betaal meer dan 20,- euro bij de groenteboer hier voor een kg bosbessen
(net 10.5kg besteld bij jullieook eens de mr. flavor proberen)