Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

vandaag die kangoeroe steak gegeten, WOWdrool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.982
IK wacht nog steeds tot een musclemeat tshirt uit komt :D

Ik wil een handdoek voor in mijn gym, een shaker voor op het werk en een magneet om op mijn ijskast te kleven.

:ty:

:D noted

vandaag die kangoeroe steak gegeten, WOWdrool:

Awesome, thnx voor de review :thumbs: ! Horen er niks anders dan goed over, blij dat we het geintroduceerd hebben.

Ok Scoob,

Ik heb de vriezer helemaal ontdooit en schoon gemaakt nadat laatste kipresten op waren. Dus er kan weer aantal kilos in.

• #7.985
Laatst bewerkt:
Mijn vorige lading was bijna 400e volgens mij, pastte niet eens in mijn vriezer die musclemeat dedicated is. Deze keer wat rustiger aan gedaan haha.

Ik heb altijd poverty bestellingen van 1 doos.

Vraagje over de panga filet. Op de zak staat 11gr eiwit per 100gr. En op jullie site 19gr per 100gr. Ook ziet de vis er erg waterig uit( daar is opzih niks mis mee) maar het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dat met die glasering zit. als ik 200 gram panga op mn keukenweegschaal weeg heb ik dan de voedingswaarde voor 200gr daadwerkelijke vis? Of zit daar ook 20% water bij.. na ontdooing) en moet k dan uitgaan van 22 gr eiwit of 38. Best wel een verschil. Thanks alvast!!

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik eis opheldering :(

Whaha alles ghalal Rikkie!

325 gram / meal jonge. Kan je dat dan opnieuw invriezen zodat je een maaltijd over meerdere dagen kan versprijden vraag ik me af...?

Kip is al snel halal tegenwoordig.

• #7.997
Mijn vorige lading was bijna 400e volgens mij, pastte niet eens in mijn vriezer die musclemeat dedicated is. Deze keer wat rustiger aan gedaan haha.

:D 400, dan kan je wel meer dan een maand vooruit, boem! Kleiner bestellen kan ook een voordeel hebben. We brengen bijna elke week een nieuw product uit, waardoor je die dan weer kunt proberen. Zo is er net entrecote en ribeye online gekomen voor de best mogelijk prijs.

Ik heb altijd poverty bestellingen van 1 doos.

Livin on the edge.

Vraagje over de panga filet. Op de zak staat 11gr eiwit per 100gr. En op jullie site 19gr per 100gr. Ook ziet de vis er erg waterig uit( daar is opzih niks mis mee) maar het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dat met die glasering zit. als ik 200 gram panga op mn keukenweegschaal weeg heb ik dan de voedingswaarde voor 200gr daadwerkelijke vis? Of zit daar ook 20% water bij.. na ontdooing) en moet k dan uitgaan van 22 gr eiwit of 38. Best wel een verschil. Thanks alvast!!

Goede vraag! In de titel van het product staat 800gr netto en de zak weegt 1kg. Dit betekend dat er 20% (200gr) glacering (water laag) om heen zit ter bescherming van de vis. Je kunt het als volgt doen. Je weegt een pangafilet. Stel dit komt op 160gr uit, bevroren gewicht, dan haal je hier 20% van af: 128gr. Deze 128gr neem je de voedingswaarde van, ongeacht wat je overhoud van na het ontdooien en bereiden, het is vocht wat je verlies, niet eiwit. Over de 11gr ben ik lichtelijk verbaast. We hebben de afgelopen 2 weken even een ander merk, andere fabriek uit dezelfde omstreek omdat ons normale merk ''The ultimate taste'' even niet verkrijgbaar is. Deze komt niet aankomende maandag weer binnen, maar de week erop. De specificatie hiervan als ik het herinner is 19gr eiwit. Waarom een panga uit de zelfde streek opeens 11gr zou hebben lijkt mij raar.

Tegenwoordig ontkom je er niet meer aan. Alle bekende / grote fabrieken hebben een halal cetrificaat omdat ze de doelgroep niet willen en kunnen missen. Echter gebeurt het (gelukkig) niet als de meeste denken. Er wordt d.m.v. een water bad een elektrische shock gegeven, voordat de slachting plaats vindt. Ze zijn hierdoor niet bij bewust zijn. Sommige mensen van de doelgroep die halal wilt eten vind verdoofd slachten niet halal, maar de fabriek krijgt er wel een certificaat voor.

zo'n pakket van 20 meals is nog geen 2 dagen voor mij met die poverty macros :roflol: brb 45,- per dag aan kip en rijst uitgeven

325 gram / meal jonge. Kan je dat dan opnieuw invriezen zodat je een maaltijd over meerdere dagen kan versprijden vraag ik me af...?

Die kennen we inderdaad. Bestaat inmiddels ook weer een jaartje geloof ik.Dit soort webshops poppen continue uit de grond en sommige zijn alweer verdwenen. We hebben nooit contact gehad met deze jongen, maar hij besteld de zoete aardappel blokjes bij ons voor de maaltijden, wat allemaal prima is. Wat ik wel jammer vind is dat je een naam kiest die zo dicht bij onze ligt, twee letters anders... :o.

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig ontkom je er niet meer aan. Alle bekende / grote fabrieken hebben een halal cetrificaat omdat ze de doelgroep niet willen en kunnen missen. Echter gebeurt het (gelukkig) niet als de meeste denken. Er wordt d.m.v. een water bad een elektrische shock gegeven, voordat de slachting plaats vindt. Ze zijn hierdoor niet bij bewust zijn. Sommige mensen van de doelgroep die halal wilt eten vind verdoofd slachten niet halal, maar de fabriek krijgt er wel een certificaat voor.
Ah thanks, dat wist ik niet. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat onverdoofd moest.

ik betaal meer dan 20,- euro bij de groenteboer hier voor een kg bosbessen :(

(net 10.5kg besteld bij jullie :banana: ook eens de mr. flavor proberen)

• #8.000
Ah thanks, dat wist ik niet. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat onverdoofd moest.

:thumbs:

ik betaal meer dan 20,- euro bij de groenteboer hier voor een kg bosbessen :(
(net 10.5kg besteld bij jullie :banana: ook eens de mr. flavor proberen)

''Verse'' bosbessen zijn idd heel erg duur. Bij de AH in groot verpakking ook richting die prijs, 16euro/kg. Bedankt voor je bestelling! Net voor 15:00 als het goed is dus die gaat mee vandaag.

Terug
Naar boven