AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vanmiddag rond half 5 een bestelling geplaatst met bestelnummer 345.
Op dat moment waren de Vloeibaar ei eiwit pakken op en toen voor de Vloeibaar heelei pakken gegaan. Alleen zie ik op dit moment dat de Vloeibaar ei eiwit pakken weer op voorraad zijn.

Brutale vraag, Scoobz0r, is het nog mogelijk om de bestelling te wijzigen naar Vloeibaar ei eiwit pakken (+ x5 Gekookte kipblokjes (naturel) 1kg die al besteld zijn)?

• Topic Starter Topic Starter
Bestelling binnen en alles past mooi in de ijskast!
Kip als eerste geprobeerd en het smaakt erg lekker!
Ben nu nog meer benieuwd naar paardenbiefstuk en rundbiefstuk!

Ik ben ook erg benieuwd naar jullie nieuwe producten!

Mijn pa is wat dit soort dingen erg wantrouwig maar die is nu ook overstag gegaan en hij is een fan van burgers dus wie weet!

Wauw! Super compliment, leuk om te lezen.

No even een vraag van praktische aard. Ik ben nog niet zo erg lang met deze sport bezig. Ik heb een drukke kantoorbaan, maar het eten is wel eens lastig. Een paar bammetjes tussen de bedrijven door gaat nog wel maar om nu bijv 200 gram kipfilet of biefstuk achter mijn bureau te gaan zitten kanen is wel lastig. Naast dat je door collega's wordt bekeken alsof je meer aan het eten bent als aan het werken, is het gewoon lastig tijd te vinden om fatsoenlijk te eten. En in de pauze van een half uur krijg je ook niet alles weg gewerkt. Voor Scoob zal dit allemaal geen probleem zijn want die is eigen baas hahaha!

Hoe doen jullie dat vraag ik me dan af?

Herkenbaar iets! Voor mij is het een levensstijl geworden. Standaard procedure hier om in de ochtend een half uur eerder op te staan om alle bakjes te maken. 2x kip maaltijd, 1x zalm, 1x fine oats + whey en 1x kogelbiefstuk. En nog een maaltijd thuis. Die twee kip maaltijden klaarmaken met Muscle Meat kipblokjes scheelt veel tijd. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat mensen het een probleem vinden, maar als ik twijfel vraag ik het gewoon beleefd. Wanneer iemand er wel iets van zou zeggen, zeg ik: ik ben een hummer, geen fiat panda of iets in die trant. Het is een ander verhaal wanneer je met koolvis gaat zitten. Dat ruikt enorm als je die bak open doet. Die fine oats + whey combinatie in een shakebaker met water is wel iets om te proberen voor je als je echt geen tijd hebt. Voor de rest precies wat Tythor Zeth zegt. Je kan er ook aan denken om de musclemeat kipblokjes op brood te doen, snel en handig. Kan wel saai worden na een tijdje dus kruiden of marineren is een optie.

Vanmiddag rond half 5 een bestelling geplaatst met bestelnummer 345.
Op dat moment waren de Vloeibaar ei eiwit pakken op en toen voor de Vloeibaar heelei pakken gegaan. Alleen zie ik op dit moment dat de Vloeibaar ei eiwit pakken weer op voorraad zijn.

Brutale vraag, Scoobz0r, is het nog mogelijk om de bestelling te wijzigen naar Vloeibaar ei eiwit pakken (+ x5 Gekookte kipblokjes (naturel) 1kg die al besteld zijn)?

Dat is geen probleem! Staat genoteerd.

UPDATE: De Vloeibaar ei eiwit (30 eieren, 1liter) zijn weer beschikbaar!

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=53

ei%20eiwit%20coco%20vite-500x500.png

http://www.youtube.com/watch?v=TeDdJH35Ycc

Laatst bewerkt:
Eerste bestelling is binnen. Het neemt echt geen ruimte in. Vanavond de eerste biefstuk op de BBQ.

Ook de paardenbiefstuk is heerlijk.

Even 1,5 minuut op hoog vuur aan beide kanten bruin bakken en dan nog 5 minuutjes in zilverfolie om hem van binnen ook lekker warm te krijgen.

Fancy intro in dat filmpje :)

Beefburgers ---> IN!

:eatmeat:

Eerste bestelling is binnen. Het neemt echt geen ruimte in. Vanavond de eerste biefstuk op de BBQ.

:D Super!

Ook de paardenbiefstuk is heerlijk.

Even 1,5 minuut op hoog vuur aan beide kanten bruin bakken en dan nog 5 minuutjes in zilverfolie om hem van binnen ook lekker warm te krijgen.

Chef-kok du dbb! :thumbs:

Adobe Aftereffects, altijd leuk!

Kan zelf ook bijna niet meer wachten :D

Jullie kunnen nu ook naast in dit topic ook hier jullie reviews kwijt: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/testimonial

Laatst bewerkt:
Herkenbaar iets! Voor mij is het een levensstijl geworden. Standaard procedure hier om in de ochtend een half uur eerder op te staan om alle bakjes te maken. 2x kip maaltijd, 1x zalm, 1x fine oats + whey en 1x kogelbiefstuk. En nog een maaltijd thuis. Die twee kip maaltijden klaarmaken met Muscle Meat kipblokjes scheelt veel tijd. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat mensen het een probleem vinden, maar als ik twijfel vraag ik het gewoon beleefd. Wanneer iemand er wel iets van zou zeggen, zeg ik: ik ben een hummer, geen fiat panda of iets in die trant. Het is een ander verhaal wanneer je met koolvis gaat zitten. Dat ruikt enorm als je die bak open doet. Die fine oats + whey combinatie in een shakebaker met water is wel iets om te proberen voor je als je echt geen tijd hebt. Voor de rest precies wat Tythor Zeth zegt. Je kan er ook aan denken om de musclemeat kipblokjes op brood te doen, snel en handig. Kan wel saai worden na een tijdje dus kruiden of marineren is een optie.

Thx. Met gezond en vaak eten is niks mis, ook niet op het werk. In menig la ligt dan ook stiekem een zak snoep, en dat zijn vaak de hardste roepers haha ;)

Mooi, als ik over een jaar op mezelf woon weet ik waar ik mijn vlees kan halen :D

Gisteren wat van Marieke geproefd en het is echt lekker malse kip!
Zou er zo 200g van wegsnacken.

Goedkoper dan zelf vlees halen is het niet, maar wel lekkerder en makkelijker.
Is het ook mogelijk in kleinere porties in te vriezen?

Waarom moet de klant eigenlijk ALTIJD 5 euro verzendkosten betalen? en is het niet gewoon normaal boven bepaalde prijs gratis???

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 16:59 ----------

UPDATE: De Vloeibaar ei eiwit (30 eieren, 1liter) zijn weer beschikbaar!

de olijfolie is wel keihard fail.

Waarom moet de klant eigenlijk ALTIJD 5 euro verzendkosten betalen? en is het niet gewoon normaal boven bepaalde prijs gratis???
Omdat er een kleine marge zit op het vlees. Als ze dan ook de verzendkosten voor je gaan betalen (incl. diepvriesverpakking), is het niet winstgevend.

Omdat er een kleine marge zit op het vlees. Als ze dan ook de verzendkosten voor je gaan betalen (incl. diepvriesverpakking), is het niet winstgevend.
ah, nou ik heb alleen interesse in de vloeibare ei-eiwit, gezien dat alleen bij de groothandel verkrijgbaar is.
Dat is geen vlees dus geen marge? :rolleyes:

Mooi, als ik over een jaar op mezelf woon weet ik waar ik mijn vlees kan halen :D

:thumbs:

Thx. Met gezond en vaak eten is niks mis, ook niet op het werk. In menig la ligt dan ook stiekem een zak snoep, en dat zijn vaak de hardste roepers haha ;)

Hehe precies. Gewoon doen zolang de werkregels het toestaan!

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 16:59 ----------

de olijfolie is wel keihard fail.

Als je een anti-aanbak pan hebt kan het ook zonder olijfolie natuurlijk ;). Het filmpje moet wel opnieuw, in zelfde stijl als de andere filmpjes.

We konden de verzendkosten ook weghalen en het vlees duurder maken, maar nu heb je het voordeel dat hoe meer kg je bestelt hoe meer je de verzendkosten eruit zal halen, andersom zal dat niet zo zijn. We zien ook mensen als groepen of met zijn tweeën bestellen, dan ben je helemaal goedkoop uit. De marges zijn enorm laag, vandaar ook de minimale bestelling van 4kg, waar je echt kwaliteitsvlees voor krijgt en ruimte kost het ook niet sinds het gevacumeerd is. Met deze doelgroep is 4kg zo op :D.

Gisteren wat van Marieke geproefd en het is echt lekker malse kip!
Zou er zo 200g van wegsnacken.

Goedkoper dan zelf vlees halen is het niet, maar wel lekkerder en makkelijker.
Is het ook mogelijk in kleinere porties in te vriezen?

Mooi :D! Ik hoorde al zoiets dat daar Muscle Meat kip geproefd was, leuk!

De gekookte kipblokjes staan gelijk aan de prijs van 6,50euro ongekookte kipfilet. Met de moeite die je bespaard van snijden, handen wassen, koken en naar de winkel gaan (lopen/auto) kan het niet veel goedkoper zijn dan zelf halen (denken wij :P!)

Wij blijven bij de 200gr verpakking. Is dit teveel voor 1 portie dan is dat geen probleem. Ontdooit blijft het 4 dagen goed in de koelkast! Dus je kan de inhoud van 1 zakje verdelen over meerdere maaltijden op verschillende dagen.

Laatst bewerkt:
Ik sta op het punt om het een en ander te bestellen, zit echter met 1 vraag. Ik wil naast 4kg vleesvariatie ook 4 pakken ei-wit bestellen. Hoelang blijven deze goed in de koelkast? 1 pak zal ongeveer 2-3 dagen meegaan. Of kan/moet dit ook gewoon in de vriezer?

Ik sta op het punt om het een en ander te bestellen, zit echter met 1 vraag. Ik wil naast 4kg vleesvariatie ook 4 pakken ei-wit bestellen. Hoelang blijven deze goed in de koelkast? 1 pak zal ongeveer 2-3 dagen meegaan. Of kan/moet dit ook gewoon in de vriezer?

Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Alle producten blijven indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u het ei-eiwit pak in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen een week op te maken. Voor vleesproducten geld 4 dagen. Als u nog meer vragen heeft dan hoor ik dat graag :). Alvast bedankt voor uw bestelling!

Laatst bewerkt:
Man, wat is dit een goed idee! Ik wou dat ik er zelf op was gekomen haha.
Binnenkort maar eens een bestelling doen. Het concept bevalt mij wel!

Vraagje; gaan jullie misschien ook de mogelijkheid bieden om zelf de grootte of dikte (dus de portiegrootte) te bepalen? Ik vind zelf een biefstuk die wat dikker is (rond de 250 - 300 gram) perfect en behoud ook meer zijn sappen/smaak. Ik vind de huidige porties namelijk wat dun ogen op de foto.

Vraagje 2; hebben jullie track n trace bij het verzenden om te kijken wanneer mijn bestelling binnen komt?

Hehe vond ik ook al. Een ei bakken in olijfolie is echt not done :p. Vind het eindresultaat er ook niet echt smakelijk uitzien btw, maar het idee is duidelijk.

Ga binnenkort zeker bestelling plaatsen

Haha ok duidelijk, nieuw filmpje al was ik daar al over uit :D. Leuk, zie je bestelling wel tegemoet!

Man, wat is dit een goed idee! Ik wou dat ik er zelf op was gekomen haha.
Binnenkort maar eens een bestelling doen. Het concept bevalt mij wel!

Vraagje; gaan jullie misschien ook de mogelijkheid bieden om zelf de grootte of dikte (dus de portiegrootte) te bepalen? Ik vind zelf een biefstuk die wat dikker is (rond de 250 - 300 gram) perfect en behoud ook meer zijn sappen/smaak. Ik vind de huidige porties namelijk wat dun ogen op de foto.

Vraagje 2; hebben jullie track n trace bij het verzenden om te kijken wanneer mijn bestelling binnen komt?

Bedankt voor het compliment!

Antwoord 1: Het aantal gram kan niet gewijzigd worden, dat zal voor een lange tijd 200gr blijven. We zijn ons meer aan het focussen nu op nieuwe producten dan huidige producten aanpassen. Over de dikte valt wel wat te zeggen. We hebben altijd 200gr gehad en begonnen met plattere stukken die in omtrek ook groter waren. Maar we hebben ook een tijdje kleine dikkere stukken gehad. Voor beide is wat te zeggen. De ene klant wil juist dikkere stukken, omdat de kans dan kleiner is dat je hem te ver door bakt en de andere klant wil juist weer langere platten stukken zodat hij het maar 1x hoeft om te draaien. Wij moesten voor een standaard kiezen en na veel navraag bij de klant wou het merendeel platter. Dit is onze standaard geworden. We kunnen dit niet 100% garanderen omdat elke kogel iets anders gevormd is en dat heeft invloed op het snijden. Daarom zullen wij altijd wel een aantal dikkere stukken hebben. Je kan altijd een voorkeur opgeven in je opmerking als je dik prefereert. Opmerkingen lezen wij altijd! Als je dit in de voorkeur opgeeft en wij hebben nog dikkere stukken liggen kunnen deze voor je gepakt worden.

Antwoord 2: Ja dat hebben wij. Zodra jouw bestelling af is wordt er automatisch een mail gestuurd met de trackentrace code. Wanneer je voor pakje gemak kiest en jouw 06-nummer hebt ingevuld krijg je zelfs een sms als het aangekomen is om het vervolgens af te halen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven