- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net op tijdhelemaal goed hoor! Hopelijk kun je nog net gebruik maken van de actie. Welcome back iig!
Ik ben ook erg benieuwd naar de kangoeroe.Ik ben zelf student en in theorie zou het een goede doelgroep zijn, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat veel studenten dit zouden bestellen. Puur uit plaatsgebrek en de verzendkosten. Meeste studenten hebben maar een kleine koelkast en zo'n mini vriesvakje. Musclemeat is imo voordelig als je relatief grote bestellingen kan plaatsen. Als belg zijnde zal ik nooit 4-6 kant en klare maaltijden kopen en daarbij €8 verzendkosten betalen. Meeste studenten zijn dan ook f*cking gierig en geven liever hun geld aan alcohol. Heb zelf al in eeuwen niet meer bij muscle meat besteld, puur omdat ik geen plaats heb om alles op te slaan. Vanaf dat ik groter woon is er een grote kans dat ik vaste klant word. Ik zeg niet dat kant en klare maaltijden geen mooi segment is, maar ik zou niet te hard focussen op studenten. Bij gezinnen met tijdsgebrek, wat meestal wel het geval is, valt imo meer te rapen.Mja ik heb hier natuurlijk al vaker gehamerd op de naam musclemeat. Zoals ik het zie zijn jullie vrij vroege instappers in de vriesmaaltijden service en bezitten jullie de juiste kennis en hebben nu ook voldoende ervaring.
Ik weet niet wat jullie ambities zijn en ik heb me nooit verdiept in de hele markt van kant en klaar maaltijden. Maar mijn gevoel zegt dat de markt studenten, ict'ers, etc etc allemaal veel groter is dan de krachtsporter. Kant en klaarmaaltijden uit de supermarkt zijn over het algemeen gezien toch altijd wat schraal. En vooral: ze zijn niet houdbaar.
Hoe relaxed is het als je altijd ff wat backup meals hebt liggen, just in case. Een maaltijd die ca 5 euro is en voldoende groot is, dat is net dat breekpunt waarop het nog wel betaalbaar is. Zelf kan je voor 3 euro wat fixen als je je best doet, 5 euro is mooi punt. Duurder en je kan net zo goed thuisbezorgd bellen.
Ik neem aan dat jullie wel wat aan product positionering doen en dan zijn er voldoende markten die voor het oprapen liggen.
Ik denk dat als je genoegen neemt met wat minder marge dan compenseer je dat ruimschoots met volume. Er zitten hier in Adam een paar toko's die prijs kwaliteit echt goed zitten (8,50 voor grote echt lekkere maaltijd). Staat iedere dag een rij tot meters buiten.
Maar maaltijden die je zo in de kast of vriezer hebt liggen, dat is zo laagdrempelig. Die maaltijden die gaan er doorheen als een speer. Goed, bouwen met die zaak Scoob, en knallen.
Ik ben zelf student en in theorie zou het een goede doelgroep zijn, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat veel studenten dit zouden bestellen. Puur uit plaatsgebrek en de verzendkosten. Meeste studenten hebben maar een kleine koelkast en zo'n mini vriesvakje. Musclemeat is imo voordelig als je relatief grote bestellingen kan plaatsen. Als belg zijnde zal ik nooit 4-6 kant en klare maaltijden kopen en daarbij €8 verzendkosten betalen. Meeste studenten zijn dan ook f*cking gierig en geven liever hun geld aan alcohol. Heb zelf al in eeuwen niet meer bij muscle meat besteld, puur omdat ik geen plaats heb om alles op te slaan. Vanaf dat ik groter woon is er een grote kans dat ik vaste klant word. Ik zeg niet dat kant en klare maaltijden geen mooi segment is, maar ik zou niet te hard focussen op studenten. Bij gezinnen met tijdsgebrek, wat meestal wel het geval is, valt imo meer te rapen.
Mensen reageren niet bepaald positief op mijn blikken tonijnJa ik zei ook dat voor student vriesmaaltijden niet geschikt zijn ivm geen vriesruimte. Je kan dan ook denken aan inblikken van shit. Wat blikken kan je altijd wel ergens parkeren.
Ik ben nog steeds verbaasd over het feit dat er zo weinig voedsel/bezorg servicen zijn (in Adam tenminste) die niet wat meer richten op de student. Veel eettenten hebben maaltijd prijs van 7,50 - 12,50, dat is te veel voor student. Maar als je voor <5,- een goede avond maaltijd kan krijgen kan je als student best aantal keer per week zo eten.
Maatje van me woont in studentenflat, zit een keuken in. Allemaal duur vreten. Dan denk ik; waarom knal je er niet grote pan pasta met kip en groenten neer en verkoop je voor 4-5 euro per maaltijd. Dan gaan mensen daar best meerdere keren per week eten.
Belgische studenten zijn wel echt centenneukers heb ik trouwens het gevoel. Als ik ooit die verhalen lees. Ik heb ook vele jaren gestudeerd maar nooit zo moeilijk gedaan om paar euro.

hangt van persoon tot persoon af denk ik. De Nederlanders die hier op kot zitten zijn wel gieriger
Of toch op vlak van bierIk zou MM als concept en naam behouden. Daarnaast een Joe public/fitchick label onder een andere naam + nieuwe logo opstarten.
Back end kan gewoon gelijk blijven. Producten kunnen ook op beide sites verkocht worden.
Goed idee, ik vind het ook altijd een beetje semi awkward om de spullen op te halen met het grote logo. Persoonlijk was ik ook afgestapt van de naam. Als ik de site aan raad aan mensen beginnen ze altijd te lachen over de naam en nemen ze het minder serieus. Wij weten je toch wel te vinden, de naamt boeit mij niets.
Met het oog op de toekomst, segmentatie van je doelgroep etc. Grotere productrange. Je kan altijd nog een zuster site opzetten oid maar liever niet. Maar als je echt groot denkt kan je de grootste leverancier van europa worden, meerdere vestigingen openen. Ik zou groter denken en echt eens goed gaan zitten en nadenken over je doelgroep.
Denk bv aan het inblikken van maaltijden en zo een hele kudde studenten die je kan bereiken die geen vriezer hebben. Ik roep maar wat. Sky is the limit met deze zaak en volgens mij kan je echt heel heel groot worden. Maar goed dat is mijn idee.
Ik denk ook dat B&F shop marketing technisch flinke voorsprong heeft op XXL, puur door naam.
Let wel, bodybuilding is zo een niche. Je kan concurreren met de hele supermarkt kant en klaarmaaltijden sector en meer.
Al een leesbrilletje overwogen?Verrek, symbolen. Moest ff zoomen op retina display![]()
. Ik was net bezig op iedere zin van iedereen individueel te reageren maar dat werd een scriptie
. Even een samenvatting hieronder.
. Maar goed, de nadruk van Muscle is er nu af en mensen kijken naar de kleurrijke icoontjes en zien boodschappen/eten. We zullen altijd de sportende mensen als grootste doelgroep hebben en steeds meer ook de 'healthy mensen', maar ook degene met een drukke levensstijl waarbij maaltijden snel klaar moeten zijn. Het logo schrikt nu niet meer af, is toegankelijker en toch blijf je bij je originele vertrek punt. Met de naam Muscle Meat hebben we aardig wat naamsbekendheid al opgebouwd. In Barcelona arnold classic is er meerdere keren ''Hey muscle meat!'' naar mij geroepen, als ik in andere gyms train hetzelfde. Of grappige verhalen als dat de PostNL dame die onze PostNL rolcontainers komt brengen zegt dat haar man uit zijn dak ging (positief) toen hij hoorde dat ze naar ons ging. Naam kom je zomaar even niet heel makkelijk van af na bijna 4 jaar. Een tweede naam / site is momenteel geen behoefte aan als we naar onze groei kijken, maar ook door wat daar bij komt kijken. 2x marketing, 2x dozen, 2x vriescel ruimte ivm logo's op het vlees (of we moeten het blanco doen) en ga maar zo door. Aankomend jaar is het de bedoeling dat we ook naar Duitsland gaan sturen. Het is ons gelukt pakketten te maken die 5 dagen bevroren blijven en de gemiddelde levertijd is 3 dagen daarheen. De verwachting is dat we het daar druk genoeg mee krijgen, naast de drukte nu. Eind dit jaar komt een verbouwing waarbij we dubbel zo groot worden en weer een reeks nieuwe producten 1 voor 1 kunnen introduceren zoals jullie gewend van ons zijn
. Rob g, heb je onze zoete aard chicken al geprobeerd die buiten de koelkast houdbaar is? Echt een aanrader: http://musclemeat.nl/non-diepvries/kant-en-klare-maaltijdeneen reeks nieuwe producten 1 voor 1 kunnen introduceren