Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.441
Waar zit het verschil in tussen de waarden van Muscle Meat Basmati en Basmati van bijvoorbeeld de AH?

Per 100 gram 136kcal vs. 350kcal en 28.1 gram koolhydraten en 77 gram koolhydraten

Heeft dit te maken met bereid vs onbereid?

Klopt! Wanneer je 100gr rijst kookt wordt het gemiddeld 250gr, dus 2.5x. Water bevat geen voedingswaarde, dus die 250gr heeft dezelfde voedingswaarde als 100gr rauw. Denk bv ook aan kipfilet wat de weg andersom is. Je begint met 200gr rauw, je bakt het er verdampt vocht (bevat geen voedingswaarde). De 160gr (bv) overgebleven bereide kipfilet, bevat dan nog de voedingswaarde van 200gr rauw. De reden dat de basmati 2.5kg zo populair is komt door het gemak. Het is handig een zak in je vriezer te hebben voor de keren dat je minder tijd of zin hebt. De basmati is bereid en losgevroren in de zak. Je schud eruit water je nodig hebt, magnetron in en klaar.

Was net aan bestellen toen ik ineens werd uitgelogd? Kan nu ook niet meer inloggen op de site.

• #8.445
Was net aan bestellen toen ik ineens werd uitgelogd? Kan nu ook niet meer inloggen op de site.

Rare bug, nog niet eerder gehoord! Kun je mij je volledige naam of email adres van het account even pm-en? Dan kan ik je account erbij pakken en het fixen.

Nog eens bedankt voor die 12 kg vis en die 10 kg kip! :)

Je site doet het niet

• #8.448
Lappie opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd. Geen reet.
Geen account aan te maken en er komt niks in het boodschappenmandje.

• #8.452
Lappie opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd. Geen reet.
Geen account aan te maken en er komt niks in het boodschappenmandje.

We zijn over gegaan van http naar https. Het kan zijn dat door een cookie je laptop de http site nog pakt. Ik PM je even. Excuus voor het ongemak.

Bestelling geplaatst en uiteindelijk ook geregistreerd.
Order 100066420 :thumbs:

Vanmiddag even een order geplaatst, zit nu op kamers en mijn eerste verovering gaat de vrieskist worden haha! Alleen jammer dat zowel de spruitjes als de aardappel mix uitverkocht is.. dan de volgende keer maar :) bestelling 100066382

Ja, bij MM koop je een bereid product, bij AH onbereid en daar zijn de voedingswaarden op berekend.

• #8.456
Vanmiddag even een order geplaatst, zit nu op kamers en mijn eerste verovering gaat de vrieskist worden haha! Alleen jammer dat zowel de spruitjes als de aardappel mix uitverkocht is.. dan de volgende keer maar :) bestelling 100066382

Leuk :D! Gaat je kamer leven wat gemakkelijker maken qua eten. De twee nieuwe producten waren populairder dan we hadden verwacht, next time :)!

Laatst bewerkt:
Misschien wat producten om het assortiment uit te breiden: olijfolie, kaneel, (keuken)weegschaaltje

Monster rood en orange zijn lekker! Alleen wit nog ff testen:)

Zojuist voor het eerst besteld... ben benieuwd :)

• #8.460
Bestelling geplaatst en uiteindelijk ook geregistreerd.
Order 100066420 :thumbs:

Super :)!

Misschien wat producten om het assortiment uit te breiden: olijfolie, kaneel, (keuken)weegschaaltje

Olijfolie en keukenweegschaal staan inderdaad op mijn to do list, maar ook nog even overleggen met de rest hier :D. Kaneel hebben we normaliter! Even out of stock. Thnx voor de tips.

Monster rood en orange zijn lekker! Alleen wit nog ff testen:)

Ik vind de smaken zelf ook verrassend goed. Bij elke energy drink heb ik altijd het zelfde smaak gevoel. Deze zijn uniek.

Zojuist voor het eerst besteld... ben benieuwd :)

Leuk en bedankt hiervoor! Voor welke producten ben je gegaan? Als je vragen hebt hoor ik het wel.

Terug
Naar boven