darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist mijn eerste (proef)bestelling binnen, 100066405...ben benieuwd naar de smaken. Nette levering, goed (stevig) verpakt...eerste workout van vandaag
![]()
1 tip; doe de pakbon niet rechtstreeks onder het plakband, want dan trek je deze kapot.
Thnx voor de foto, leuk om te zien wanneer men het thuis krijgt. Omdat het je eerste keer is drie basic tips:
1: voor de tandoori kippakjes zie het filmpje op de product pagina hoe je het dient uit te pakken, anders zijn het geen blokjes maar een bonk.
2: Pangasius is makkelijkste in water te leggen. De ijslaag gaat er dan van af, vis erna droog deppen en dan pan in
3: bij de rauwe gekruide kipfiletblokjes heb je de natrium arme kruiden gekozen. Mensen die gemiddeld zout gehalte eten zullen het niet smaakvol vinden, voeg dan zelf een tikkeltje zout toe voor of tijdens het bakken en dan is het een normale kruidenmix. Mensen die zoutarm eten vinden hem weer super.

Thanks voor de tips! Ga ze uiteraard opvolgen. Zondag is prep dag, dus we gaan 't meemaken![]()
Blijft een gedoe met Postnl, bezorgingswindow tussen 12:30 en 14:30, volgens track&trace is het pakket bezorgt om 18:13; niets van te bekennen natuurlijk.
Klantenservice Postnl geeft aan af te moeten wachten, of het misschien toch nog komt vanavond.
Bestelling #100066487
We hebben een top dame achter de schermen bij PostNL die tot nu toe spoorloze pakketten (als je er x aantal stuurt, dan maak je wel een keer wat mee in 4 jaar) altijd op tijd terug gevonden heeft. Ik heb haar net aan de lijn gehad. Ze is morgen om 8:00 weer aan het werk gaat in samenwerking met het distributie centrum bij jou in de buurt contact opnemen met de postbode. Omdat het bederfelijke inhoud is krijgen we voorrang. Klantenservice die je aan de lijn had is de consumentenlijn, lieve mensen, maar kunnen verder niks. Ik kom morgen bij je terug en we lossen het op! Excuus voor het ongemak.
Normaliter staat er op de track&trace link altijd een nummer als het bij de buren is afgeleverd, maar nu vreemd genoeg niet. Kan het zijn dat hij het ergens in je tuin of rondom heeft neergezet? Heb je de brievenbus ook al gecheckt? Even de 2 standaard vragen voor de zekerheid.
. Uiteindelijk bleek de postbode had het pakket bij de buren afgeleverd en vergeten een briefje in de bus te doen.
Alles was nog ruim bevroren, thanks voor de service Scoobz0r!
Leuk om te zien dat het zo goed gaat met Muscle Meat. De nieuwe site ziet er ook goed uit.
.
!
.
) waar 65gr eiwitten in zitten
! . Als dit de komende jaren goedkoper zal worden is het zeker een mooie natuurlijke bron van eiwitten. De wormen, waar iets minder eiwitten in zitten, worden gereinigd (ingewanden er uit etc.. ) en gevriesdroogd en smaken naar walnoot/hazelnoot. best goed te doen
misschien in de toekomst iets voor Musclemeat?Klopt, heel veel kwakzalverij.. Ik vond de stand met insecten trouwens wel interessant. heb nu 100gr krekelmeel gekregen (gratis omdat ik een Bodybuilder ben) waar 65gr eiwitten in zitten
! . Als dit de komende jaren goedkoper zal worden is het zeker een mooie natuurlijke bron van eiwitten. De wormen, waar iets minder eiwitten in zitten, worden gereinigd (ingewanden er uit etc.. ) en gevriesdroogd en smaken naar walnoot/hazelnoot. best goed te doen
misschien in de toekomst iets voor Musclemeat?
Volgende keer skip ik denk ik ook, had wel meer van voeding en sport verwacht.
65% eiwit klinkt interessant.
Normale prijs per kg?
zie link: GoodBugFood Krekelmeel ( 100% krekels)
zelfs 67.4 gr eiwitten per 100gr. Voor 100gr nu 8,50.
Voor die prijs blijf ik liever bij Muscle meat kipblokjes. Misschien minder duurzaam, maar betere eiwit/prijs verhouding, en waarschijnlijk ook lekkerder.![]()
.
hele sprinkhanen door de rijst is voor mij ook nog iets té...Yep voor mij dezelfde reden. Ik denk dat we nog een paar jaar moeten wachten. Het kweken is namelijk vele malen goedkoper en duurzamer dan bijvoorbeeld vlees. Als het ergens doorheen is verwerkt of gemalen is als meel vind ik het geen probleemhele sprinkhanen door de rijst is voor mij ook nog iets té...
Zojuist mijn bestelling binnen gekregen, en jongens, complimenten voor de verpakking, alles was nog diep en diep bevroren! Ook de overzichtelijk labels, en de individuele verpakking.. Top! Ik ben benieuwd naar hoe het gaat smaken morgen, maar de eerste indruk is super!
Eerste bestelling maandag gedaan!
Ik ben benieuwd.
Ik hoop wel dat het in de vriezer past :|
!). Tip: als het net niet past kun je producten gewoon in de koelkast leggen en binnen 4 dagen gebruiken.Welkom bij Muscle Meat. Fijn dat het goed overkomt. Mocht je vragen hebben over je producten dan hoor ik het wel.
Twee nieuwe klanten (jeej!). Tip: als het net niet past kun je producten gewoon in de koelkast leggen en binnen 4 dagen gebruiken.