Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

net na 6 maanden op zee gezeten te hebben mijn eerste bestelling weer gedaan. Viel me gelijk op dat de vis afdeling er op vooruit is gegaan. Netjes (y)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.482
Bestelling gister avond binnen gekregen, vanavond is kijken hoe het smaakt ;)

En het kon echt net in de diepvries.

Gisteren een sample van de zalmworsten aangekregen en meteen geprobeerd.
Met eeerlijk zeggen dat ik niet wist wat ervan te verwachten :emo:
Zijn deze meegevallen seg, wat een lekker product:lick: Zit de volgende keren standaard bij mij n bestelling!

Haha leuk! Is de reactie die we tot nu het vaakst krijgen: een raar idee dit product, maar lekker! Bedankt voor je review en order.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nieuw: ready-to-eat kipfiletspiesen met top voedingswaarden! Alleen in de pan of magnetron opwarmen is nodig. Product link: Roasted kipfiletreepjes (naturel) (2,5KG IQF)
Ter introductie van het nieuwe product geven wij 2 pakketten kipfiletspiesen weg (2.5kg, 25 spiesen)!

Muscle Meat | Facebook
Instagram: Instagram photo by Muscle Meat sinds 2013 • Feb 9, 2017 at 3:21pm UTC
1) Tag één of meerdere personen waarvan jij vindt dat hij/zij wel kipfiletspiesen verdienen. Je doet zelf dan ook mee.
2) Wij kiezen 2 willekeurige winnaars (1 op Facebook 1 op Instagram) die elk 2.5kg krijgen.
3) De 2 winnaars worden aanstaande zondagavond om 21:00 bekend gemaakt. Je kunt dus meedoen t/m 12-02-2017, 21:00.

Meegedaan, lekkere toevoeging!!!

Ik mis alleen nog kipborrelpootjes bij jullie :D

En is er kans dat de zalm (gerookte) terug komt? die viel hier erg goed in de smaak, en ook een paar vrienden die het meewillen bestellen zodra ik weer bestel...

Leuk!, heeft even geduurd maar hier ook zojuist mijn eerste bestelling geplaatst, erg benieuwd :) . heb ook een notitie bijgevoegd. hopelijk kunnen jullie daar ook naar kijken ;) 100067604 . Als het bevalt ga ik zeker vaker bestellen.

1 vraagje nog. ik wissel mijn kipfilet altijd met tartaar af in mijn lunch. Nu zat ik daar ook even naar te kijken, en ik betaal normaal 200gram Rundertartaar 2,-. Zie ik geen rundertartaar op de website ?

Verder ziet het er erg goed uit. Benieuwd naar de zoete aardappel blokjes :)

• #8.485
Meegedaan, lekkere toevoeging!!!

Ik mis alleen nog kipborrelpootjes bij jullie :D

En is er kans dat de zalm (gerookte) terug komt? die viel hier erg goed in de smaak, en ook een paar vrienden die het meewillen bestellen zodra ik weer bestel...

Top :thumbs:
Komt voorlopig niet terug. Zalmprijzen zijn absurd gestegen in Noorwegen.

Leuk!, heeft even geduurd maar hier ook zojuist mijn eerste bestelling geplaatst, erg benieuwd :) . heb ook een notitie bijgevoegd. hopelijk kunnen jullie daar ook naar kijken ;) 100067604 . Als het bevalt ga ik zeker vaker bestellen.

1 vraagje nog. ik wissel mijn kipfilet altijd met tartaar af in mijn lunch. Nu zat ik daar ook even naar te kijken, en ik betaal normaal 200gram Rundertartaar 2,-. Zie ik geen rundertartaar op de website ?

Verder ziet het er erg goed uit. Benieuwd naar de zoete aardappel blokjes :)

Thnx voor je eerste order :thumbs:

We hebben twee producten die een mooi alternatief zijn voor rundertartaar.

Het eerste product is ons low fat gehakt, 5% vet, tartaar 10%, en het eiwit is vrijwel gelijk (ons gehakt 1% hoger). De prijs is ook lager van het gehakt. De enige reden waarom het gehakt heet en geen tartaar is omdat gehakt een mengeling van spierweefsel en bindweefsel is. Tartaar is alleen spierweefsel. De witte spikkels die je ziet in ons gehakt is bindweefsel, geen vet. Bindweefsel is net zo goed voor de eiwitten en merk je niks van. De reden dat je het witte ziet bij ons en niet in de supermarkt (gehakt van de supermarkt is natuurlijk ook een mengeling), ligt aan hoe vaak / lang je het stuk vlees maalt (door de wolf heen haalt). Als je dit lang genoeg maalt, zie je geen wit meer. Link: [Link niet meer beschikbaar]

Het tweede product is wat duurder, maar dan heb je wel het laagste rund vet % en het hoogste eiwit % dat je kunt hebben. Puur gemale runderkogelbiefstuk(tartaar): Runderkogelbiefstuk tartaar (naturel) 1050gr (7 x 150gr) . Mocht je nog een keer bestellen dan kun je op de sample pagina bv een pakje van beide kopen ipv een kg om het te proberen. Zeker het proberen waard!

Kwam dit net tegen. Moet al minimaal een jaar in de schuur liggen(denk ik) in een musclemeat doos die ik dacht leegehaald te hebben... Vlees is nog in topstaat lijkt het wel.

IMG-20170212-WA0016.jpeg

Gewoon vreten. Lekker gerijpt zo.

Mijn 2-jarige zoon heeft ook al een aantal producten uitgeprobeerd (spinazie risotto, toscaanse kippenblokjes, gehaktballen) en is ook enthousiast.

• #8.489
Kwam dit net tegen. Moet al minimaal een jaar in de schuur liggen(denk ik) in een musclemeat doos die ik dacht leegehaald te hebben... Vlees is nog in topstaat lijkt het wel.

Gewoon vreten. Lekker gerijpt zo.

Wow, nog rood zelfs. Echter staat het bol van het gas waardoor je weet dat er bacteriën op ingewerkt hebben. Of dat bedrag snel weggooien voordat het in je gezicht explodeert ;).

Mijn 2-jarige zoon heeft ook al een aantal producten uitgeprobeerd (spinazie risotto, toscaanse kippenblokjes, gehaktballen) en is ook enthousiast.

:D. Zo zie je maar weer dat Muscle Meat eigenlijk voor iedereen is. Thnx voor het melden, altijd leuk.

Lees toch vaak dat mensen last hebben dat de seal van de zakjes los hebben gelaten, hierbij duidelijk niet het geval :P. Gelukkig voor jou ook trouwens haha

@Scoobz0r kun jij eens voor me kijken hoeveel volume de burgerdeal is?

Ik heb zin in burgers maar mijn vriezer zit nog redelijk vol. Ben benieuwd of ik het er in krijg.

• #8.492
@Scoobz0r kun jij eens voor me kijken hoeveel volume de burgerdeal is?

Ik heb zin in burgers maar mijn vriezer zit nog redelijk vol. Ben benieuwd of ik het er in krijg.

Anderhalve laden op deze foto. Wat je ziet liggen is namelijk 4kg, en de burger deal is 8.4kg. De burgers nemen iets (niet veel) meer ruimte in dan biefstuk, dus vandaar anderhalve laden max.
virezer%203.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
Anderhalve laden op deze foto. Wat je ziet liggen is namelijk 4kg, en de burger deal is 8.4kg. De burgers nemen iets (niet veel) meer ruimte in dan biefstuk, dus vandaar anderhalve laden max.
Dank voor de supersnelle reactie!

Nog een twee halve zakken boontjes en roasted kip te gaan. drool:

Net weer bestelling geplaatst (#100067982)

Eens de meatballs en zoete aardappel frieten meebesteld, ben benieuwd!

• #8.495
Dank voor de supersnelle reactie!

Nog een twee halve zakken boontjes en roasted kip te gaan. drool:

Ohhh, easy, paar :meal:. Thnx voor je nieuwe order alvast!

Net weer bestelling geplaatst (#100067982)

Eens de meatballs en zoete aardappel frieten meebesteld, ben benieuwd!

Thnx voor je order! Deze twee producten zijn qua smaak in mijn top 10 favo producten, maar dat zul je wel merken.

Zijn er fruitmixen uit gegaan? :( Ik mis 2 mixen waar ik erg tevreden over was..

• #8.498
Zoeteaardappelfriet is HNNGGGG. Krijg het morgen ook weer binnen.

:thumbs: thnx voor je order weer Galen!
Je flauwe mop in de opmerking van je bestelling was een succes hier op de werkvloer :D.

Zijn er fruitmixen uit gegaan? :( Ik mis 2 mixen waar ik erg tevreden over was..

Alleen de tropische fruitmix is er uit gegaan. Geen vraag naar, de rest wel. Smoothie rood en groen komen over 1-2 weer op voorraad. Als ik je een tip mag geven: probeer 1 van de superieure fruit zakken, mooier en lekkerder fruit is er niet.

Ik heb even in mijn history van bestellingen gekeken, deze bedoel ik:

Tropische fruitmix (1kg)
Tropische fruitmix 1 KG € 6,00 Besteld: 1
Verzonden: 1
€ 6,00

Brunoise fruitmix (aardbei, perzik, mango, ananas) (750gr)
Brunoise fruitmix 750gr € 5,50 Besteld: 1
€ 5,50

Ze zijn zo goed bevallen dat ik ze voor vast mee wilde bestellen, maar helaas allebij weg gedaan dus? :(

• #8.500
Ik heb even in mijn history van bestellingen gekeken, deze bedoel ik:

Tropische fruitmix (1kg)
Tropische fruitmix 1 KG € 6,00 Besteld: 1
€ 6,00

Brunoise fruitmix (aardbei, perzik, mango, ananas) (750gr)
Brunoise fruitmix 750gr € 5,50 Besteld: 1
€ 5,50

Ze zijn zo goed bevallen dat ik ze voor vast mee wilde bestellen, maar helaas allebij weg gedaan dus? :(

Brunoise ook inderdaad. Sorry!

Terug
Naar boven