Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling gister avond binnen gekregen, vanavond is kijken hoe het smaakt
En het kon echt net in de diepvries.
Gisteren een sample van de zalmworsten aangekregen en meteen geprobeerd.
Met eeerlijk zeggen dat ik niet wist wat ervan te verwachten
Zijn deze meegevallen seg, wat een lekker productZit de volgende keren standaard bij mij n bestelling!
. heb ook een notitie bijgevoegd. hopelijk kunnen jullie daar ook naar kijken
100067604 . Als het bevalt ga ik zeker vaker bestellen.
Meegedaan, lekkere toevoeging!!!
Ik mis alleen nog kipborrelpootjes bij jullie
En is er kans dat de zalm (gerookte) terug komt? die viel hier erg goed in de smaak, en ook een paar vrienden die het meewillen bestellen zodra ik weer bestel...
Leuk!, heeft even geduurd maar hier ook zojuist mijn eerste bestelling geplaatst, erg benieuwd. heb ook een notitie bijgevoegd. hopelijk kunnen jullie daar ook naar kijken
100067604 . Als het bevalt ga ik zeker vaker bestellen.
1 vraagje nog. ik wissel mijn kipfilet altijd met tartaar af in mijn lunch. Nu zat ik daar ook even naar te kijken, en ik betaal normaal 200gram Rundertartaar 2,-. Zie ik geen rundertartaar op de website ?
Verder ziet het er erg goed uit. Benieuwd naar de zoete aardappel blokjes![]()
Kwam dit net tegen. Moet al minimaal een jaar in de schuur liggen(denk ik) in een musclemeat doos die ik dacht leegehaald te hebben... Vlees is nog in topstaat lijkt het wel.
.Mijn 2-jarige zoon heeft ook al een aantal producten uitgeprobeerd (spinazie risotto, toscaanse kippenblokjes, gehaktballen) en is ook enthousiast.
. Zo zie je maar weer dat Muscle Meat eigenlijk voor iedereen is. Thnx voor het melden, altijd leuk.Kwam dit net tegen. Moet al minimaal een jaar in de schuur liggen(denk ik) in een musclemeat doos die ik dacht leegehaald te hebben... Vlees is nog in topstaat lijkt het wel.
. Gelukkig voor jou ook trouwens haha@Scoobz0r kun jij eens voor me kijken hoeveel volume de burgerdeal is?
Ik heb zin in burgers maar mijn vriezer zit nog redelijk vol. Ben benieuwd of ik het er in krijg.
Dank voor de supersnelle reactie!Anderhalve laden op deze foto. Wat je ziet liggen is namelijk 4kg, en de burger deal is 8.4kg. De burgers nemen iets (niet veel) meer ruimte in dan biefstuk, dus vandaar anderhalve laden max.

Dank voor de supersnelle reactie!
Nog een twee halve zakken boontjes en roasted kip te gaan.![]()
. Thnx voor je nieuwe order alvast!Net weer bestelling geplaatst (#100067982)
Eens de meatballs en zoete aardappel frieten meebesteld, ben benieuwd!
Zoeteaardappelfriet is HNNGGGG. Krijg het morgen ook weer binnen.Net weer bestelling geplaatst (#100067982)
Eens de meatballs en zoete aardappel frieten meebesteld, ben benieuwd!
Zoeteaardappelfriet is HNNGGGG. Krijg het morgen ook weer binnen.
.Zijn er fruitmixen uit gegaan?Ik mis 2 mixen waar ik erg tevreden over was..

Ik heb even in mijn history van bestellingen gekeken, deze bedoel ik:
Tropische fruitmix (1kg)
Tropische fruitmix 1 KG € 6,00 Besteld: 1
Verzonden: 1
€ 6,00
Brunoise fruitmix (aardbei, perzik, mango, ananas) (750gr)
Brunoise fruitmix 750gr € 5,50 Besteld: 1
Verzonden: 1
€ 5,50
Ze zijn zo goed bevallen dat ik ze voor vast mee wilde bestellen, maar helaas allebij weg gedaan dus?![]()