MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

:eek: Entrecote! Had ik gemist.

• Topic Starter Topic Starter
Twee nieuwe producten

Runderkogelbiefstuk tartaar (naturel): http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=81

Paardenbiefstuk tartaar (naturel): http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=80

206odqq.jpg

sl7cxc.jpg

Uniek product speciaal voor ons ontwikkeld, tartaar van pure biefstuk!

Waarom de tartaar van Muscle Meat:

1. Tartaar wordt snel opgenomen door de fijne structuur. Daarom is het bijvoorbeeld ideaal om het na een training te eten.
  2. Zeer scherpe prijs.
  3. Extreem laag vet.
  4. De tartaar bestaat 100% uit biefstuk. Geen afgespoten karkasvlees zoals elders vaak gebruikt wordt.
  5. Geen toevoegingen: E-nummers, dextrose, smaakversterkers, conserveringsmiddelen of vet.
  6. Uniek product: niet verkrijgbaar in de supermarkten en een home made Muscle Meat recipe!

100 gram paardenbiefstuk tartaar bevat:

Energie: 99 kcal
Koolh: 0.0 gram
Eiwit: 22,4 gram
Vet: 1,0 gram
Zout: 0,0 gram

100 gram runderkogelbiefstuk tartaar bevat:

Energie: 127 kcal
Koolh: 0.0 gram
Eiwit: 23,8 gram
Vet: 3,5 gram
Zout: 0,0 gram

Verpakking: De tartaar wordt geleverd in een stevig plastic verpakking net als onze andere vlees producten. Deze verpakking is BPA-vrij.

Ontdooiing: Er zijn twee goede manieren om de tartaar te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. Hoe langszamer het product ontdooit hoe beter, daarom preferen wij de eerste manier.

Bereidings tip: verhit boter en/of (olijf)olie en bak de tartaar aan beide zijden bruin en op laag tot middel vuur in ca. 5 minuten gaar. Regelmatig keren. Belangrijk is dat u de tartaar zelf op smaak brengt in tegenstelling tot de Red Pepper tartaar.

Houdbaarheid:
Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren zakje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten.

Laatst bewerkt:
Tartaar was net op tijd. 4 kilootjes besteld. :)
kip, paardenbiefstuk, en de paardenbiefstuktartaar! Ben benieuwd. Had de vriezer al voorbereid! :D

gaat hard met nieuwe producten! zodra ik door de voorraad kip heen ben (en weer plek heb in de vriezer:rolleyes:) gelijk weer nieuw bestellen, ziet er lekker uit!

mooi want heb niet altijd zin in die pepersmaak, zeker neit ;s ochtends :D

In!!!

Van de week voor het eerst die low fat burgers op, smaak is echt dikke prima zeg:thumb:
Mooi die natural tartaar, die peppersmaak was een beetje too much..

Tartaar was net op tijd. 4 kilootjes besteld. :)
kip, paardenbiefstuk, en de paardenbiefstuktartaar! Ben benieuwd. Had de vriezer al voorbereid! :D

Leuk! De eerste bestelling, gaat vast bevallen :).

gaat hard met nieuwe producten! zodra ik door de voorraad kip heen ben (en weer plek heb in de vriezer:rolleyes:) gelijk weer nieuw bestellen, ziet er lekker uit!

Begonnen met 3 producten 4 maanden geleden en zitten nu op 15 :) gaat top en er komt nog veel meer aan.

mooi want heb niet altijd zin in die pepersmaak, zeker neit ;s ochtends :D

Begrijpelijk! Zelf kruiden nu :D

:cool:

Van de week voor het eerst die low fat burgers op, smaak is echt dikke prima zeg:thumb:
Mooi die natural tartaar, die peppersmaak was een beetje too much..

Dankje voor de feedback!

De Gekookte kipblokjes naturel zijn vanmiddag 16:00 weer op voorraad!

Even bestelling geplaatst met wat samples erbij, ik ben benieuwd :D
Sample stoofpotje (Stoofvlees)

Sample paardenbiefstuk tartaar (naturel) (150gr)

Sample paardenbiefstuk tartaar (Red pepper) (150gr)

Low fat hamburgers (doos 2,7kg = 18stuks)

Runderkogelbiefstuk 1kg (5 x 200gr)

Sample entrecote (200gr)

Gekookte kipblokjes (licht gezout) 1kg (5 x 200gr)

Wederom 4 kilo besteld. Ook de 4e (?) bestelling alweer.

Ook weer een kleine bestelling geplaatst net.

Viel me btw op dat bij de rundertartaar in de beschrijving staat dat het €10/kg is maar 1050 gram is €13,50. Waarschijnlijk gekopieerd van de paardentartaar;)

Hoe gaat het met de business? Jullie zijn inmiddels al een half jaartje verder ofzo? Is het wat jullie er van verwacht hadden? Ben erg benieuwd.

Even bestelling geplaatst met wat samples erbij, ik ben benieuwd :D
Sample stoofpotje (Stoofvlees)

Sample paardenbiefstuk tartaar (naturel) (150gr)

Sample paardenbiefstuk tartaar (Red pepper) (150gr)

Low fat hamburgers (doos 2,7kg = 18stuks)

Runderkogelbiefstuk 1kg (5 x 200gr)

Sample entrecote (200gr)

Gekookte kipblokjes (licht gezout) 1kg (5 x 200gr)

Mooie bestelling Sayer :D Van alles wat proberen!

Wederom 4 kilo besteld. Ook de 4e (?) bestelling alweer.

Top!! Altijd goed om terugkerende klanten zien.

Ook weer een kleine bestelling geplaatst net.

Viel me btw op dat bij de rundertartaar in de beschrijving staat dat het €10/kg is maar 1050 gram is €13,50. Waarschijnlijk gekopieerd van de paardentartaar;)

Hoe gaat het met de business? Jullie zijn inmiddels al een half jaartje verder ofzo? Is het wat jullie er van verwacht hadden? Ben erg benieuwd.

Bedankt voor de bestelling. Hey... dat is een stomme fout. Heb het meteen aangepast op de site, bedankt!

We groeien :) Dat is het belangrijkst. De afgelopen 4 maanden is het aantal bestelling per week goed toegenomen. We zijn van de beginnende 3 producten nu op 15 producten beland en er komt nog veel meer aan. Erg spannend waar we over 1-2-3 jaar staan.

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Gekookte kipblokjes (naturel) is weer op voorraad!

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=50

Wil voor de 1e keer gaan bestellen maar als ik nu bestel word het dan wel pas morgen ingepakt en verstuurd? Of hoe werkt dat verzendproces precies?

Wil voor de 1e keer gaan bestellen maar als ik nu bestel word het dan wel pas morgen ingepakt en verstuurd? Of hoe werkt dat verzendproces precies?
Heb je de website wel gelezen? ...
Het staat gewoon duidelijk in de tabel bij "Over het bestelproces".

Pakket binnen en het ziet er super uit! Vriezer is weer lekker gevuld! Thanks voor de super service! We gaan de samples ook snel proberen. Ben benieuwd. Kan bijna niet wachten! :D

Ik krijg de mail altijd pas de dag dat ze het versturen. Dus nu bestellen is morgen inpakken. (ze verwerken nu ook volledig niets, enkel registreren)

Wij versturen onze pakketten van maandag t/m donderdag. Wanneer je op één van deze dagen een bestelling plaatst voor 15:00 dan wordt het op die dag nog verzonden. Bestel je op donderdag na 15:00, vrijdag, zaterdag of zondag dan wordt deze bestelling op maandag verwerkt en heb je het dinsdag in huis :).

Voor dingen als pakje gemak en nog meer details kan je op deze pagina kijken van ons:

http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6

Pakket binnen en het ziet er super uit! Vriezer is weer lekker gevuld! Thanks voor de super service! We gaan de samples ook snel proberen. Ben benieuwd. Kan bijna niet wachten! :D

Super :cool:!! Ben benieuwd wat je er van vindt.

Wij versturen onze pakketten van maandag t/m donderdag. Wanneer je op één van deze dagen een bestelling plaatst voor 15:00 dan wordt het op die dag nog verzonden. Bestel je op donderdag na 15:00 vrijdag, zaterdag of zondag dan wordt deze bestelling op maandag verwerkt en heb je het dinsdag in huis :).

Voor dingen als pakje gemak en nog meer details kan je op deze pagina kijken van ons:

Bedankt voor je antwoord!

Jammer anders had ik nu nog besteld. Dan wacht ik even tot het weekend en plaats ik dan me bestelling:)

Bedankt voor je antwoord!

Jammer anders had ik nu nog besteld. Dan wacht ik even tot het weekend en plaats ik dan me bestelling:)

:thumbs. Trouwens, je kan nu al gewoon een bestelling plaatsen hoor! Schuift gewoon door naar maandag :). Wat bij ons ook mogelijk is als je het op een andere dag verzonden wil hebben dit in de opmerking te vermelden. Dit laatste komt wel vaker voor en houden ons hier dan ook netjes aan.

Terug
Naar boven