- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tartaar was net op tijd. 4 kilootjes besteld.
kip, paardenbiefstuk, en de paardenbiefstuktartaar! Ben benieuwd. Had de vriezer al voorbereid!![]()
.gaat hard met nieuwe producten! zodra ik door de voorraad kip heen ben (en weer plek heb in de vriezer) gelijk weer nieuw bestellen, ziet er lekker uit!
gaat top en er komt nog veel meer aan.mooi want heb niet altijd zin in die pepersmaak, zeker neit ;s ochtends![]()

Van de week voor het eerst die low fat burgers op, smaak is echt dikke prima zeg![]()
Mooi die natural tartaar, die peppersmaak was een beetje too much..

Even bestelling geplaatst met wat samples erbij, ik ben benieuwd
Sample stoofpotje (Stoofvlees)
Sample paardenbiefstuk tartaar (naturel) (150gr)
Sample paardenbiefstuk tartaar (Red pepper) (150gr)
Low fat hamburgers (doos 2,7kg = 18stuks)
Runderkogelbiefstuk 1kg (5 x 200gr)
Sample entrecote (200gr)
Gekookte kipblokjes (licht gezout) 1kg (5 x 200gr)
Van alles wat proberen!Wederom 4 kilo besteld. Ook de 4e (?) bestelling alweer.
Ook weer een kleine bestelling geplaatst net.
Viel me btw op dat bij de rundertartaar in de beschrijving staat dat het €10/kg is maar 1050 gram is €13,50. Waarschijnlijk gekopieerd van de paardentartaar![]()
Hoe gaat het met de business? Jullie zijn inmiddels al een half jaartje verder ofzo? Is het wat jullie er van verwacht hadden? Ben erg benieuwd.
Dat is het belangrijkst. De afgelopen 4 maanden is het aantal bestelling per week goed toegenomen. We zijn van de beginnende 3 producten nu op 15 producten beland en er komt nog veel meer aan. Erg spannend waar we over 1-2-3 jaar staan.Heb je de website wel gelezen? ...Wil voor de 1e keer gaan bestellen maar als ik nu bestel word het dan wel pas morgen ingepakt en verstuurd? Of hoe werkt dat verzendproces precies?
Heb je de website wel gelezen? ...
Het staat gewoon duidelijk in de tabel bij "Over het bestelproces".

Ik krijg de mail altijd pas de dag dat ze het versturen. Dus nu bestellen is morgen inpakken. (ze verwerken nu ook volledig niets, enkel registreren)Wil voor de 1e keer gaan bestellen maar als ik nu bestel word het dan wel pas morgen ingepakt en verstuurd? Of hoe werkt dat verzendproces precies?
Wil voor de 1e keer gaan bestellen maar als ik nu bestel word het dan wel pas morgen ingepakt en verstuurd? Of hoe werkt dat verzendproces precies?
.Pakket binnen en het ziet er super uit! Vriezer is weer lekker gevuld! Thanks voor de super service! We gaan de samples ook snel proberen. Ben benieuwd. Kan bijna niet wachten!![]()
!! Ben benieuwd wat je er van vindt.Wij versturen onze pakketten van maandag t/m donderdag. Wanneer je op één van deze dagen een bestelling plaatst voor 15:00 dan wordt het op die dag nog verzonden. Bestel je op donderdag na 15:00 vrijdag, zaterdag of zondag dan wordt deze bestelling op maandag verwerkt en heb je het dinsdag in huis.
Voor dingen als pakje gemak en nog meer details kan je op deze pagina kijken van ons:

Bedankt voor je antwoord!
Jammer anders had ik nu nog besteld. Dan wacht ik even tot het weekend en plaats ik dan me bestelling![]()
. Wat bij ons ook mogelijk is als je het op een andere dag verzonden wil hebben dit in de opmerking te vermelden. Dit laatste komt wel vaker voor en houden ons hier dan ook netjes aan.