Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

:thumbs. Trouwens, je kan nu al gewoon een bestelling plaatsen hoor! Schuift gewoon door naar maandag :). Wat bij ons ook mogelijk is als je het op een andere dag verzonden wil hebben dit in de opmerking te vermelden. Dit laatste komt wel vaker voor en houden ons hier dan ook netjes aan.

Ik moet even kijken wat t beste is icm met mijn werkdiensten. Wil graag het pakketje in ontvangst kunnen nemen of in ieder geval de mogelijkheid hebben het pakketje bij het postkantoor af te halen.

Mijn bestelling gaat sowieso komen komende week. Mocht het bevallen dan heb je er zeker een klant extra bij! ;)

Nou de paardenbiefstuktartaar is echt super! Lekker zelf even gekruid en heerlijk gegeten net! Das een blijvertje wat mij betreft! :) TOP!

Over de kip

Houdbaarheid: Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren zakje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten.

hoe zit het met de houdbaarheid NADAT het zakje is geopend, hoelang blijf de kip dan nog houdbaar?

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet even kijken wat t beste is icm met mijn werkdiensten. Wil graag het pakketje in ontvangst kunnen nemen of in ieder geval de mogelijkheid hebben het pakketje bij het postkantoor af te halen.

Mijn bestelling gaat sowieso komen komende week. Mocht het bevallen dan heb je er zeker een klant extra bij! ;)

Ah zo! Pakje gemak is idd een goede optie als je overdag werkt. Ik de bestelling wel tegemoet komen :thumbs:!

Nou de paardenbiefstuktartaar is echt super! Lekker zelf even gekruid en heerlijk gegeten net! Das een blijvertje wat mij betreft! :) TOP!

Super Marina :D. Heb je in de tussentijd de andere producten al geprobeerd?

Over de kip

Houdbaarheid: Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren zakje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten.

hoe zit het met de houdbaarheid NADAT het zakje is geopend, hoelang blijf de kip dan nog houdbaar?

De vier dagen bewaren in de koelkast na ontdooiing in de koelkast is een richtlijn om onszelf in te dekken. Mijn ervaring is ook dat het langer kan, tevens voor het vlees, maar dit is op eigen risico zeggen we dan. Wanneer je het pakje openmaakt komt er verse zuurstof bij. Wij adviseren het dan binnen 24 uur op te eten, na 24uur is ook op eigen risico.

Nieuwe producten: Walden Farms Sauzen

Onze persoonlijke top 3 favoriete sauzen van Walden Farms zijn nu ook verkrijgbaar op MuscleMeat.nl

Sauzen zonder schuldgevoel!

Twee flessen saus tellen als 1kg

2iuzwon.jpg

Waarom deze sauzen?
- De Tomaat/Basilicum pastasaus is ideaal te gebruiken bij onze Kipblokjes of Tartaar en de Slim Pasta "Spagetti".
tomaat%20basilicum.jpg

- De Thousand Islands sladressing is ideaal te gebruiken bij de Kipblokjes met een frisse salade.
thousand%20islands.jpg

- De Ketchup is ideaal te gebruiken bij de Tartaar, Hamburger of Biefstuk ect.
ketchup.jpg

Laatst bewerkt:
Cool! Nog nooit gehoord van deze sauzen. Ga ik bij de volgende bestelling eens proberen.

ff op vakantie geweest dus de 100kg race is iets vertraagd. nu weer een bestelling gedaan :D

Vandaag de paardenbiefstuk gegeten. Hij is zalig en botermals!! Mijn man zei zelfs dat dit de beste was die hij zich kan herinneren te hebben gegeten!:D Echt top! Komt zeker in een volgende bestelling weer! :)

Die paardentartaar met peper is teringgoed. Rundertartaar vind ik wat minder vergeleken met paard. Komt die peperversie ook voor rund eigenlijk?

Oh, en wat betreft verse lucht erbij. Ik knipte wat zakjes door de midden en zag dat ik ze open had geknipt maar het was allemaal bevroren ipv ontdooid, lijkt me dat dat de boel amper aantast als je het binnen een halve maand op eet?

Zitten er geen pezen en andere viezen dingen meer in de kipblokjes?
Ik ben namelijk een enorme zeikerd hier in.

Goed initiatief.

Vandaag de paardenbiefstuk gegeten. Hij is zalig en botermals!! Mijn man zei zelfs dat dit de beste was die hij zich kan herinneren te hebben gegeten!:D Echt top! Komt zeker in een volgende bestelling weer! :)

Wauw :D super om te horen marina! Mooi compliment voor onze paardenbiefstuk.

Die paardentartaar met peper is teringgoed. Rundertartaar vind ik wat minder vergeleken met paard. Komt die peperversie ook voor rund eigenlijk?

Oh, en wat betreft verse lucht erbij. Ik knipte wat zakjes door de midden en zag dat ik ze open had geknipt maar het was allemaal bevroren ipv ontdooid, lijkt me dat dat de boel amper aantast als je het binnen een halve maand op eet?

Mooi om te horen over de red pepper tartaar! De naturel versie moet je zelf goed kruiden en zelfs misschien wat zout op doen. Hij is namelijk echt 'naturel', compleet smaak en zoutloos :). De red pepper rund versie komt er zeker aan!

Zolang het bevroren blijft kan je gewoon de datum op het label aanhouden!

Goed initiatief.

Pezen of andere dingen zijn wij niet van op de hoogte bij onze kipblokjes! Aangezien ik zelf een grote consumeerder hiervan ben kan ik zeggen dat je hier geen zorgen over hoeft te maken. Het kan natuurlijk altijd voorkomen, dit soort dingen kunnen wij niet garanderen dat het nooit voorkomt. Net als op de verpakking van de supermarkt kip dit ook staat vermeldt.

Bedankt!

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

De 'Gekookte kipblokjes' en 'Paardenbiefstuk tartaat (naturel)' zijn enorm hard gegaan de laatste paar dagen en staan momenteel op tijdelijk uitverkocht. Maar er is goed nieuws! Vanaf morgen 16:00 al zijn deze weer op volle voorraad!!

Laatst bewerkt:

Goed initiatief.
In de eerste vier kilo die ik had zat echt helemaal niets wat er niet in thuishoorde echt heerlijk en makkelijk weg te eten.
De laatste keer 7 of 8kg besteld en daar had ik pech mee denk ik, at het 3x daags en na een week achter elkaar bijna elke dag in iets ondefinieerbaars te hebben gebeten was ik er klaar mee.
Wel heel jammer want het was een uitkomst.

In de eerste vier kilo die ik had zat echt helemaal niets wat er niet in thuishoorde echt heerlijk en makkelijk weg te eten.
De laatste keer 7 of 8kg besteld en daar had ik pech mee denk ik, at het 3x daags en na een week achter elkaar bijna elke dag in iets ondefinieerbaars te hebben gebeten was ik er klaar mee.
Wel heel jammer want het was een uitkomst.

Hmm ik denk inderdaad dat je pech had, want dat is natuurlijk niet gebruikelijk, noch hebben wij ervan gehoord van andere. Jammer dat je ons niet even hebt gemaild of gebeld hebt,feedback is erg belangrijk voor ons. Helemaal omdat je dichtbij woont. Hadden het graag voor jou omgeruild met een andere batch en een pakje meegenomen om het zelf te zien en er achter te komen hoe dat kan. Excuus voor het ongemak.

Laatst bewerkt:
Ben niet zo'n klager, kan gebeuren met vlees.
Heb een paar kilo weggeven en ben benieuwd hoe dat is, volgende keer beter.

Ben niet zo'n klager, kan gebeuren met vlees.
Heb een paar kilo weggeven en ben benieuwd hoe dat is, volgende keer beter.
Klagen is nu net handig voor een bedrijf (mits terecht uiteraard); weten ze wat ze kunnen verbeteren en kunnen ze achterhalen/uitzoeken waar eventueel iets fout is gegaan.

Hmm ik denk inderdaad dat je pech had, want dat is natuurlijk niet gebruikelijk, noch hebben wij ervan gehoord van andere. Jammer dat je ons niet even hebt gemaild of gebeld hebt,feedback is erg belangrijk voor ons. Helemaal omdat je dichtbij woont. Hadden het graag voor jou omgeruild met een andere batch en een pakje meegenomen om het zelf te zien en er achter te komen hoe dat kan. Excuus voor het ongemak.

Kom toch wel regelmatig een klein stukje tegen waar ik me van afvraag wat het is. Zie dit niet als een probleem. Hoort er nu eenmaal bij.

Terug
Naar boven