Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

:D Van onze runderkogelbiefstukken weet ik het wel, maar bij wat de Nederlandse kippen te eten krijgen moest ik even navragen bij de slager (30jaar in het vak) in de vleesfabriek waar wij mee samen werken.

De koeien zijn Nederlandse vleeskoeien. Deze krijgen gras en supplementen brokken ter aanvulling op hun dieet. Denk bij deze supplementen aan dat in de winter gras minder mineralen bevatten en deze worden zo aangevuld via de brokken.

Onze biologische kippen krijgen voedsel bio-voedsel, dit is voedsel dat biologisch goedgekeurd is. Voor onze niet biologische kip wordt het ook netjes gecontroleerd door overheid (VWA). De Nederlandse kip bedrijven moeten aan allemaal eisen te voldoen voor het voedsel. Maar toen ik vroeg wat te specificaties van dit voedsel zijn werd mij het volgende gezegd. ''Dat gaat veel te ver. Dierenvoeders hebben zeer strengen eisen waar het VWA controleert. Als ik de leverancier ga bellen en om de specificaties ga vragen word ik recht in mijn gezicht uitgelachen, want het recept gaat niet vrijgegeven worden behalve bij controles.'' De biokippen lopen vrij rond. De andere in kooien.

Betekent dit dus enkel grasgevoederd of ook graangevoederd?
Ik ben geen mierenneuker, maar het is toch wel een groot verschil, dus zou fijn zijn om te weten :)

• Topic Starter Topic Starter
Betekent dit dus enkel grasgevoederd of ook graangevoederd?
Ik ben geen mierenneuker, maar het is toch wel een groot verschil, dus zou fijn zijn om te weten :)

Geen probleem, alle vragen welkom :)!
Kip = mix van graansoorten en mais.
Koeien = gras met aanvulling van brokken indien nodig door bv winter (missen anders mineralen etc.)

Vraagje: uit mijn huidige collectie van kipblokjes zat een pakje welke, zo bleek vanmorgen toen ik hem uit de vriezer haalde, niet vacuüm verpakt is.
Zelf verwacht ik dat er weinig mis mee kan zijn, het is immers bereid en de hele tijd diep gevroren.
Maar ik wilde het toch niet onthouden ;)

Overigens zal ik weer een bestelling moeten plaatsen.. zit aan mijn laatste 3 zakjes :P

Vraagje: uit mijn huidige collectie van kipblokjes zat een pakje welke, zo bleek vanmorgen toen ik hem uit de vriezer haalde, niet vacuüm verpakt is.
Zelf verwacht ik dat er weinig mis mee kan zijn, het is immers bereid en de hele tijd diep gevroren.
Maar ik wilde het toch niet onthouden ;)

Overigens zal ik weer een bestelling moeten plaatsen.. zit aan mijn laatste 3 zakjes :P

Bedankt voor het melden!

Pakjes die wij binnen krijgen en niet vacuüm zijn worden door ons terug gegeven aan de fabriek. Het kan zijn dat doordat de postbezorgers met pakketten (letterlijk) gooien een zakje los uit de vacuüm is gegaan. U hoeft zich inderdaad geen zorgen te maken. Wij vacumeren onze producten puur voor het gemak. Het zorgt ervoor dat het makkelijker te bewaren is, omdat het zo minder ruimte kost. Het heeft nauwelijks tot geen invloed op de houdbaarheid. Het gaat erom dat de kip bevroren is. U kunt het, zoals vermeld op de website, het vier dagen in de koelkast bewaren ondanks dat het niet gevacumeerd is.

Terugkerende klant! Altijd goed :thumbs: !!

Bedankt voor het melden!

Pakjes die wij binnen krijgen en niet vacuüm zijn worden door ons terug gegeven aan de fabriek. Het kan zijn dat doordat de postbezorgers met pakketten (letterlijk) gooien een zakje los uit de vacuüm is gegaan. U hoeft zich inderdaad geen zorgen te maken. Wij vacumeren onze producten puur voor het gemak. Het zorgt ervoor dat het makkelijker te bewaren is, omdat het zo minder ruimte kost. Het heeft nauwelijks tot geen invloed op de houdbaarheid. Het gaat erom dat de kip bevroren is. U kunt het, zoals vermeld op de website, het vier dagen in de koelkast bewaren ondanks dat het niet gevacumeerd is.

Terugkerende klant! Altijd goed :thumbs: !!

Snelle reactie :D
Helemaal super, wordt straks lekker opgesmikkeld.

Zojuist weer 7 kilo besteld ;)

Ben even weggeweest maar dit is echt te mooi voor woorden. nu veel meer keuze in vlees :) ben benieuwd naar de tartaartjes en hamburgers! iemand al gekocht??

vandaag alles binnen, prima in orde

zat al wel een factuur bij van ene daniel, uit de hamerlaan oid

4 liter ei
1 liter ei eiwit ofzo

die was niet voor mij, producten zaten er overgins niet bij

Snelle reactie :D
Helemaal super, wordt straks lekker opgesmikkeld.

Zojuist weer 7 kilo besteld ;)

:D super!

Ben even weggeweest maar dit is echt te mooi voor woorden. nu veel meer keuze in vlees :) ben benieuwd naar de tartaartjes en hamburgers! iemand al gekocht??

Mooi om te horen! Er komen nog heel veel producten aan in de loop der tijd :). Tot nu toe nog geen slechte feedback over de tartaar en hamburgers!

vandaag alles binnen, prima in orde

zat al wel een factuur bij van ene daniel, uit de hamerlaan oid

4 liter ei
1 liter ei eiwit ofzo

die was niet voor mij, producten zaten er overgins niet bij

Ah!! Deze was opnieuw uitgeprint omdat hij spoorloos was opeens. Waarschijnlijk lagen deze facturen strak op elkaar en zijn ze samen in de doos gelegd hierdoor. Excuus!

Mooi dat alles goed is aangekomen :).

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Nog 30 min voor de laatste zending van deze week!! Wil je nog jouw freezer stacken voor het weekend, bestel dan voor 15:00 vandaag!

Laatst bewerkt:
Jullie paardenbiefstuk is werkelijk heerlijk!
Doen die Amerikanen toch nog iets goed:p

Op de hamburgerverpakking staat een sticker met inhoud: 250 gram

dit klopt dus niet

de hamburgers zijn niet je van het, maar de tartaartjes zijn goed te eten! fyi ze zijn wel een beetje gepeperd

Op de hamburgerverpakking staat een sticker met inhoud: 250 gram

dit klopt dus niet

de hamburgers zijn niet je van het, maar de tartaartjes zijn goed te eten! fyi ze zijn wel een beetje gepeperd

Klopt. Er is een drukfout gemaakt bij de laatste batch het gaat hier om de hamburgers en kipblokjes licht gezout. Op het labrl staat 250gr maar er zit het gewicht in zoals vermeld op de website. Er is gister een mail verzonden naar iedereen die 1 van deze twee producten heeft ontvangen. Heb je deze mail niet gekregen? Toevallig in de junkmail? Excuus als je niet de mailinglijst stond om de 1 of andere reden.

UPDATE: Nieuw product --> Stoofpotjes

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=71&product_id=77

Met een gemiddelde van 40gr eiwit per potje is dit voor 3 euro een ideale 1 persoons maaltijd (IIFYM) voor b.v tussendoor/afwisseling/postworkout. Zeer makkelijk en snel om over b.v. rijst of aardappelen etc. heen te schenken. De stoofpotjes zijn een home made recipe van onze eigen slager. Zij zijn in verschillende smaken verkrijgbaar per 250gr. Vier potjes tellen als één kg en de smaken kunnen gecombineerd worden.

Verpakking: De stoofpotjes komen in een stevige plastic verpakking welke ook in de magnetron geplaatst kunnen worden zonder dat de verpakking smelt of heet wordt. Deze verpakking is BPA-vrij.

Ontdooiing: Er zijn twee goede manieren om de stoofpotjes te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel. Hoe langzamer het product ontdooit hoe beter, daarom prefereren wij de eerste manier.

Bereiding tip: Na ontdooiing haal het dekseltje en de plastic seal van het bakje af. Plaats deze in de magnetron 1:30 tot 2:00 minuten op 700watt. Roer er halverwege één keer door.

Houdbaarheid: Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte oudbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren stoofpotje in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen een week op te eten.

Goulash 250gr
stoof5k.jpg

stoof3k.jpg

stoof6k.jpg

Stoofvlees 250gr
stoof5k.jpg

stoof2k.jpg

stoof4k.jpg

Mooi, komen vrij snel nieuwe producten bij :) wacht nog steeds in spanning af op de visproducten!

Nog plannen voor mager rundergehakt?

en hoe te bereiden zonder magnetron?

Zijn er ook voedingswaardes van de stoofpotjes?

Mooi, komen vrij snel nieuwe producten bij :) wacht nog steeds in spanning af op de visproducten!

We zijn er mee bezig ;) Kan helaas nog wel even duren. Er komen nog wel een boel andere mooie producten ervoor aan. We zijn in ieder geval super blij met de stoofpotjes. We moeten uitkijken dat wij onze huidige stock hiervan niet opeten :D.

Nog plannen voor mager rundergehakt?

Niet direct, omdat er een boel andere producten eerst op de wachtlijst staan. Runderbiefstuk tartaar zit er wel snel aan te komen! Dat is pas echt mager :)!

en hoe te bereiden zonder magnetron?

Ik zal het er nog even bij zetten inderdaad, want het kan gewoon in de pan ook opgewarmd worden!

Zijn er ook voedingswaardes van de stoofpotjes?

Jazeker! Deze staan op de product pagina: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=77

Erg goed idee!
Als jullie in de toekomst groter worden en de kostprijs naar beneden kan zodat de prijs op 2,5 per bakje kan liggen zal dit product zeker storm gaan lopen verwacht ik.

Ga binnenkort op kamers dus dat word elke maand een voorraad musclemeat aanleggen, goed voor het budget :)
Die hamburgers zijn ideaal!! Hoe is de paardenbiefstuk tartaar van smaak btw?

Terug
Naar boven