Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

nog even en alle plaatselijke supermarkten gaan failliet

En hoelang is vloeibaar eiwit houdbaar in de koelkast als je het invriest en dan weer ontdooid?

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Op de hamburgerverpakking staat een sticker met inhoud: 250 gram

dit klopt dus niet

de hamburgers zijn niet je van het, maar de tartaartjes zijn goed te eten! fyi ze zijn wel een beetje gepeperd
wat betekend "niet je van het"? zijn die hamburgers niet lekkah?

En hoelang is vloeibaar eiwit houdbaar in de koelkast als je het invriest en dan weer ontdooid?

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Ze smaken anders dan de hamburgers die je standaard bij de supermarkt koopt. Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat ze zo weinig vet bevatten. Desalniettemin zijn ze best lekker.

Jullie assortiment gaat duidelijk hard :D

Blij dat de 'testers' terug zijn! Zodadelijk even een bestelling plaatsen, ik ga het stoofvlees en de hamburgers (en misschien die entrecote ook) voor de eerste keer bijbestellen :)

Hoe zit het met de smaak van de kip, is het lekker voor op brood?

Wordt er bij de verzending ook gebruik gemaakt van track en trace of een tijdsindicatie?
Dit in verband met de beperkte tijd dat ik zelf thuis kan zijn dan kan ik mijn schema er op aanpassen.

• Topic Starter Topic Starter
Erg goed idee!
Als jullie in de toekomst groter worden en de kostprijs naar beneden kan zodat de prijs op 2,5 per bakje kan liggen zal dit product zeker storm gaan lopen verwacht ik.

Misschien ooit een actie dat als je meer potjes koopt de prijs iets omlaag gaat, maar voor nu vinden wij het een erg scherpe prijs voor 40gr eiwit dat kant en klaar is. De marge is net zoals onze andere producten nihil. Vergeet niet dat het rundvlees is en meer dan 100gr vlees! Daarnaast gewoon super lekker en door de verpakking makkelijk om ergens naar toe te nemen.

Ga binnenkort op kamers dus dat word elke maand een voorraad musclemeat aanleggen, goed voor het budget :)
Die hamburgers zijn ideaal!! Hoe is de paardenbiefstuk tartaar van smaak btw?

:thumbs: super! De red pepper tartaar is een beetje pittig maar niet te dat je glazen met water moet drinken ;) gewoon precies goed als ik alle meningen zo hoor. Wij krijgen al heel snel de rundertartaar en paardentartaar binnen die naturel zijn. Deze kan je dus naar eigen smaak brengen.

nog even en alle plaatselijke supermarkten gaan failliet

:roflol: mijn slager is er denk ik niet blij mee

Het blijft leuk om te zien bij mensen die pakje gemak gebruiken maken (bv bij de AH of de Spar) hun boodschappen daar doen en vervolgens ons vlees ophalen :cool:

Ze smaken anders dan de hamburgers die je standaard bij de supermarkt koopt. Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat ze zo weinig vet bevatten. Desalniettemin zijn ze best lekker.

Je krijgt de ei eiwit pakken bevroren aangeleverd. Wanneer je dit bevroren houdt blijft het 2 jaar goed. Na ontdooiing raden wij het aan binnen een week te nuttigen.

Smaak zal altijd een punt zijn. De één vind de ene kruiden super en de ander weer minder :). Tot nu toe vrijwel alleen positieve dingen gehoord over de hambugers.

Ik kwam laatst nog twee fb berichten erover tegen. Misschien heb je daar wat aan:

http://www.facebook.com/photo.php?f...1132477330142.786939.565605141&type=1&theater

http://www.facebook.com/photo.php?f...1180097735791.497747.744695790&type=1&theater

Jullie assortiment gaat duidelijk hard :D

Blij dat de 'testers' terug zijn! Zodadelijk even een bestelling plaatsen, ik ga het stoofvlees en de hamburgers (en misschien die entrecote ook) voor de eerste keer bijbestellen :)

Er komen idd ook nog heel veel andere producten aan :D houd ons in de gaten! Leuk dat je ons nieuwe producten gaat proberen, laat maar weten wat je er van vond!!

Hoe zit het met de smaak van de kip, is het lekker voor op brood?

De gekookte kipblokjes zijn prima voor op brood, omdat de kip smaak er nog goed in zit! Het kan na verloop van tijd wel een beetje saai worden. Daarom raden wij aan verschillende kruiden te kopen om er over heen te gooien voor de afwisseling van smaak.

Wordt er bij de verzending ook gebruik gemaakt van track en trace of een tijdsindicatie?
Dit in verband met de beperkte tijd dat ik zelf thuis kan zijn dan kan ik mijn schema er op aanpassen.

Je ontvangt inderdaad automatisch een track&trace code zodat je het pakket in de gaten kan houden.

Ken je pakje gemak? Dit is ideaal voor als je beperkt thuis kan zijn. Je laat het dan bezorgen bij de dichtstbijzijnde winkel die een postNL punt heeft. Zo kan je het vaak zelfs tot 21:00 's avonds nog ophalen! Deze optie kom je tegen tijdens ons betaalproces. Hier is een link waar je locatie bij jouw in de buurt kan zien: http://www.myparcel.nl/locatiekiezer

Laatst bewerkt:
Ik heb nu voor de 2e keer besteld bij Musclemeat. De kip vind ik zo'n uitkomst dat het onderdeel van mijn dagelijkse "dieet" is geworden.
De hamburger vind ik wat minder, ik krijg ze niet goed gebakken, of te rood, of te taai. Maar dat zal wel aan mij liggen. Ik heb er ook geen geduld voor.
Laatste bestelling ook een sample entrecote meebesteld, die was echt super lekker en mals! Maar voor mij te duur om op reguliere basis te bestellen.

Verder nog 2 vragen/suggesties:

- Zou het mogelijk zijn om de voorverpakte kip units afscheurbaar te maken van elkaar?
- De stoofpotjes vind ik een heel goed idee, en zien er ook lekker uit. Ik vind het alleen jammer dat er zoveel "zooi" in de sausjes zit, waaronder ook E-Nummers, en zoveel suiker-achtige producten (glucosestroop e.d.). Is dat niet een beetje tegenstrijdig met de juist cleane en "zooi-vrije"-producten die jullie nu al verkochten?

Verder hier nog een foto van mijn broodje 100gram kip + sla + komkommer + beetje sambalsaus.
nva9fa.jpg

Ik heb nu voor de 2e keer besteld bij Musclemeat. De kip vind ik zo'n uitkomst dat het onderdeel van mijn dagelijkse "dieet" is geworden.
De hamburger vind ik wat minder, ik krijg ze niet goed gebakken, of te rood, of te taai. Maar dat zal wel aan mij liggen. Ik heb er ook geen geduld voor.
Laatste bestelling ook een sample entrecote meebesteld, die was echt super lekker en mals! Maar voor mij te duur om op reguliere basis te bestellen.

Verder nog 2 vragen/suggesties:

- Zou het mogelijk zijn om de voorverpakte kip units afscheurbaar te maken van elkaar?
- De stoofpotjes vind ik een heel goed idee, en zien er ook lekker uit. Ik vind het alleen jammer dat er zoveel "zooi" in de sausjes zit, waaronder ook E-Nummers, en zoveel suiker-achtige producten (glucosestroop e.d.). Is dat niet een beetje tegenstrijdig met de juist cleane en "zooi-vrije"-producten die jullie nu al verkochten?

Verder hier nog een foto van mijn broodje 100gram kip + sla + komkommer + beetje sambalsaus.
http://i44.tinypic.com/nva9fa.jpg

Hey Jan, welkom op DBB!

Bedankt voor de mooie foto, altijd leuk om te zien wat mensen er mee maken. :)

Zou het mogelijk zijn om de voorverpakte kip units afscheurbaar te maken van elkaar?

Nee helaas het blijft bij knippen. De machine maakt ze nu stevig op deze manier.

De stoofpotjes vind ik een heel goed idee, en zien er ook lekker uit. Ik vind het alleen jammer dat er zoveel "zooi" in de sausjes zit, waaronder ook E-Nummers, en zoveel suiker-achtige producten (glucosestroop e.d.). Is dat niet een beetje tegenstrijdig met de juist cleane en "zooi-vrije"-producten die jullie nu al verkochten?

Goed dat je dit even aankaart, geeft mij de gelegenheid onze keus toe te lichten :).

Het is voor ieder wat wils, niet iedereen wil altijd even schoon eten. Dit is iets wat wij ook erg opgemerkt hebben uit dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/post-maaltijden-pics-323275/index239.html waar we super lekkere maaltijden voorbij zien komen, maar schoon is het bepaald niet. Mede daarom is er de keuze gemaakt een echt lekkere maaltijd te maken voor af en toe 'If it fits your macro's''. Er zitten geen smaakversterkers in zoals e621 etc en geen gluten. Er zit bijvoorbeeld een e-nummer is dat de saus dikker maakt, een verdikkingsmiddel, anders is het gewoon niet fijn om te eten. Saus zonder suiker is helaas ook niet te eten. We hebben er dan ook voor gekozen ''(IIFYM)'' erbij te zetten zodat mensen hierop letten. Je zou de suiker als post-workout meal daarom kunnen beschouwen.

Ons verse vlees zullen we altijd puur houden t.o.v. supermarkten. Kijk maar eens op de verpakkingen achter, tumbelen, water in vlees, slechts 90% rundvlees etc etc... Om maar één van de vele voorbeelden te geven: http://webwinkel.ah.nl/product/AH/160773/AH+puur&eerlijk+biologische+entrecote ''puur en eerlijk, 90% rundvlees'' *kuch*

Laatst bewerkt:
Op die verpakkingen van de scharrelkipfilet van de AH staat altijd dat die na 4 minuten gaar zou moeten zijn. Mijn indruk is dat het langer duurt als die 4 minuten. Veel witte plekken nog.

Wat dat betreft zou muslemeat een uitkomst kunnen zijn.

Jullie zeggen dat het vloeibare eiwit 1 week houdbaar is na het ontdooien, echter doe ik 10 dagen met een pak. Ik heb het bij mijn laatste bestelling 10 dagen in de koelkast gehouden en ondervond geen nadelige effecten, is een week slechts een richtlijn of is het een stuk stricter?

Op die verpakkingen van de scharrelkipfilet van de AH staat altijd dat die na 4 minuten gaar zou moeten zijn. Mijn indruk is dat het langer duurt als die 4 minuten. Veel witte plekken nog.

Wat dat betreft zou muslemeat een uitkomst kunnen zijn.

Gemak dient de mens :D

Jullie zeggen dat het vloeibare eiwit 1 week houdbaar is na het ontdooien, echter doe ik 10 dagen met een pak. Ik heb het bij mijn laatste bestelling 10 dagen in de koelkast gehouden en ondervond geen nadelige effecten, is een week slechts een richtlijn of is het een stuk stricter?

Het is een richtlijn om onszelf in te dekken. Mijn ervaring is ook dat het langer kan, tevens voor het vlees, maar dit is op eigen risico zeggen we dan.

Goed nieuws!! Na de lancering van de stoofpotjes (eergisteren) staan er alweer twee nieuwe producten voor jullie klaar! Eind van deze avond komen zij online. Een post erover zal hierover ook hier verschijnen op DBB en op onze Facebook http://www.facebook.com/musclemeat.hilversum

Laatst bewerkt:
wat dan wat dan, kan je et nog gewoon ff vertellen...lekkah flauw :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Trouwens wanneer komt runderbiefstuk tartaar erin

wat dan wat dan, kan je et nog gewoon ff vertellen...lekkah flauw :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Trouwens wanneer komt runderbiefstuk tartaar erin

Mooie vraag in de laatste zin, if you know what I mean :roflol:

Terug
Naar boven