XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Het is van een kip he, dus een pees of stukje bot zou kunnen. Heb zelf na 4 kg niets anders dan mals vlees gehad.

Nog nooit een worstje gegeten waar je ook op iets hard beet? Ga je dan nooit meer worst eten? (No homo)

De site begint steeds beter te worden me al die assortiment aanvullingen, maar als echte Nederlander mis ik natuurlijk 1 ding.... Waar blijven de acties/aanbiedingen?

Misschien is PAM spray of een product in die geest nog een potentiële aanvulling voor jullie assortiment.
Vooral in combinatie met de eieren fijne producten.

• Topic Starter Topic Starter
De site begint steeds beter te worden me al die assortiment aanvullingen, maar als echte Nederlander mis ik natuurlijk 1 ding.... Waar blijven de acties/aanbiedingen?

:D een echte Hollander en zeer begrijpelijke opmerking. We hebben wel al wat ideeen in beweging gezet en die zullen in de loop der tijd ook zichtbaar geworden. Echter, hebben wij er wel voor gekozen echt de bodem prijs voor losse kg's op de site te zetten i.p.v. de prijs iets duurder te maken en af en toe met korting te komen.

Misschien is PAM spray of een product in die geest nog een potentiële aanvulling voor jullie assortiment.
Vooral in combinatie met de eieren fijne producten.

Bedankt voor de tip! Het zou een mooie toevoeging zijn om vetvrij te kunnen koken met onze producten. Toevallig heb ik vorige week een aantal leveranciers gebeld voor dit product en zij vertelde mij het volgende: ''PAM is helaas verboden in Nederland (Europa) omdat het drijfgas bevat''. Iets wat ik erg vreemd vind, omdat het bij een aantal webshops verkrijgbaar is in NL. Maar we geven niet op! De zoektocht gaat door.
[/FONT]

Pezen of andere dingen zijn wij niet van op de hoogte bij onze kipblokjes! Aangezien ik zelf een grote consumeerder hiervan ben kan ik zeggen dat je hier geen zorgen over hoeft te maken. Het kan natuurlijk altijd voorkomen, dit soort dingen kunnen wij niet garanderen dat het nooit voorkomt. Net als op de verpakking van de supermarkt kip dit ook staat vermeldt.

Bedankt!

Het is van een kip he, dus een pees of stukje bot zou kunnen. Heb zelf na 4 kg niets anders dan mals vlees gehad.

Nog nooit een worstje gegeten waar je ook op iets hard beet? Ga je dan nooit meer worst eten? (No homo)

Doelde meer op of het eruit gehaald is omdat het vergeleken werd met supermarktprijzen, terwijl je daar een deel van verknipt.
Dat het risico over blijft dat er toch nog wat kan zitten lijkt me logisch.

Zal eerdags een bestelling plaatsen, want kip knippen en bereiden is niet echt mijn favoriete bezigheid.

Ik ook niet in de eerste batch van 4kg, ga je nou echt worst vergelijken met kipfilet?;)

de eerste bestelling is een feit :D

:D een echte Hollander en zeer begrijpelijke opmerking. We hebben wel al wat ideeen in beweging gezet en die zullen in de loop der tijd ook zichtbaar geworden. Echter, hebben wij er wel voor gekozen echt de bodem prijs voor losse kg's op de site te zetten i.p.v. de prijs iets duurder te maken en af en toe met korting te komen.

Ai. Ik hoopte op een mooie kerstaanbieding bij aanschaf van een aantal kilo ofzo. Dat zit er dus niet in? :(

Hebben ze gezegd wat voor soort drijfgas? En ik dacht dat ze ook van die vernevelaars hadden, komt niets bij te pas buiten kinetische energie.

In mijn laatste 3 pakjes kip 4 stukken harde shit gehad (was geen bot, maar in ieder geval wel k*t)
Was wel balen.
Voor de rest wel zeer te spreken over de kwaliteit, en vooral het gemak dat het met zich meebrengt.
Heb het in m'n klas even aangekaart en als het goed is gaan er nu meerdere een bestelling plaatsen bij jullie;)

Ik heb zelf okk gebeten op iets hard bij de kipblokjes, dacht dat het stukje bot was.

Iemand trouwens al de stoofpot geprobeerd?

net 8kg kip, 4 stoofpotjes, tartaar van paard en hamburgers besteld :) 11KG.

Ben benieuwd!

Doelde meer op of het eruit gehaald is omdat het vergeleken werd met supermarktprijzen, terwijl je daar een deel van verknipt.
Dat het risico over blijft dat er toch nog wat kan zitten lijkt me logisch.

Zal eerdags een bestelling plaatsen, want kip knippen en bereiden is niet echt mijn favoriete bezigheid.

In mijn laatste 3 pakjes kip 4 stukken harde shit gehad (was geen bot, maar in ieder geval wel k*t)
Was wel balen.
Voor de rest wel zeer te spreken over de kwaliteit, en vooral het gemak dat het met zich meebrengt.
Heb het in m'n klas even aangekaart en als het goed is gaan er nu meerdere een bestelling plaatsen bij jullie;)

Ik heb zelf okk gebeten op iets hard bij de kipblokjes, dacht dat het stukje bot was.

Iemand trouwens al de stoofpot geprobeerd?

Excuus voor mijn vertraagde antwoord over de kip. Ik wou eerst de mensen gesproken hebben die hier over gaan. Het zit als volgt in elkaar. Het worden knarsbeentje genoemd. Dit is kraakbeen van de kip die tijdens het uitsnijden kan achterblijven. In theorie mag dit niet voorkomen, want er wordt op gecontroleerd. Echter blijft het mensen werk, want er zijn geen machines voor om dit te detecteren. Daardoor kan er soms wat door heen schieten. Ook bij de supermarkt kipfilets. Er wordt extra aandacht aan besteed om dit te voorkomen en het feit dat wij hier nu over geklaagd hebben wordt erg serieus genomen.

Zoals GetXXL zei: feedback is zeer belangrijk voor een bedrijf. Dit is het eerste wat Muscle Meat hoort waar verbetering in kan zitten. Wij horen dit dan ook graag. Meld ons dingen meteen en wij zullen er achter aan zitten voor verbetering.

@ Kaminoko. De stoofpotjes worden al aardig verkocht! Ik denk dat op het moment mensen er van aan het eten zijn, product is nog vrij nieuw, en de meningen vanzelf nog gaan komen :). De smaak is in ieder geval awesome al zeg ik hetzelf!

de eerste bestelling is een feit :D

Nice :cool: Je krijgt het vandaag binnen!

Ai. Ik hoopte op een mooie kerstaanbieding bij aanschaf van een aantal kilo ofzo. Dat zit er dus niet in? :(

Er komt inderdaad iets met kerst, kan nog even niet zeggen wat. :kerst:

Hebben ze gezegd wat voor soort drijfgas? En ik dacht dat ze ook van die vernevelaars hadden, komt niets bij te pas buiten kinetische energie.

Ik vind het een ontzettend raar verhaal en moet er nog even extra achter aan gaan. Feit is nu dat er wat vertraging op dit product zit, maar het is zeker de bedoeling dat wij het gaan leveren.

net 8kg kip, 4 stoofpotjes, tartaar van paard en hamburgers besteld :) 11KG.

Ben benieuwd!

Mooie bestelling :cool: !! Eetse alvast :meal:

Nieuw product: Slim Pasta, Rijst en Noodles

Link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=88

214qxr4.jpg

2e0ryw4.jpg

34efdso.jpg

Wat is Slim Pasta, Noodles en Rijst
Slim pasta, Slim Noodles en Slim Rijst zijn de eerste pasta, noodles en rijst die slechts 12 kcal bevatten per 100 gram en volledig vrij zijn van vet, suiker en gluten! Deze Slimvarianten helpen je niet alleen af te vallen maar zijn ook nog eens goed voor het cholesterolgehalte.
Het unieke van de speciale vezel is dat het tot 4 uur lang een verzadigd gevoel geeft en uitzonderlijk laag is in kcal vergeleken met normale pasta, noodles of rijst. Een zakje van 200 gram bevat slechts 24 kcal. Het eten van de Slim pasta is een zeer eenvoudige manier om de energie-inname te beperken en zo op natuurlijke wijze af te vallen zonder een streng dieet te volgen! Het enige dat je hoeft te doen is je gebruikelijke pasta, noodles en rijst te vervangen voor Slim pasta, Slim Noodles en Slim Rijst.

Hoe bereid je Slim Pasta, Noodles en Rijst
Slim Pasta, rijst en noodles zijn zeer eenvoudig in gebruik en kunnen eigenlijk gewoon gebruikt worden zoals gewone pasta, noodles en rijst. Alle varianten zijn al voorgekookt dus binnen 2 minuten kun je een heerlijke maaltijd op tafel zetten. Het enige dat je hoeft te doen is de pasta, noodles of rijst af te spoelen in een vergiet en even kort op te bakken in een pan of te verhitten in de magnetron. Voeg vervolgens je favoriete kruiden, saus, groente en eventueel vlees of vis toe en geniet van een heerlijke maaltijd met uitzonderlijk weinig calorieën. Je kunt de noodles ook prima verwerken in een soep, bijvoorbeeld als vervanging voor vermicelli.

Uniek:

• Volledig vrij van suiker, vet en gluten
  • Slechts 12 kcal per 100 gram
  • Zeer rijk aan vezels
  • Geeft tot 4 uur lang een verzadigd gevoel
  • Goed voor het cholesterolgehalte*
  • Helpt om af te vallen zonder streng dieet
  • Geschikt voor mensen met glutenintolerantie
  • Geschikt voor vegetariers
Wat is het verschil tussen Slim en gewone Pasta, Noodles en Rijst?

De Slim varianten zijn niet gemaakt van tarwe maar van de wortel van de konjacplant. Het grote voordeel hiervan is dat het volledig vrij is van gluten, vet en suiker. Slim Pasta is rijk aan vezels (glucomannan). Deze vezels geven tot 4 uur lang een verzadigd gevoel en zijn goed voor het cholesterolgehalte. Daarnaast bevat Slim Pasta heel weinig kilocalorieën (24 kcal gram per 200 gram) in tegenstelling tot gewone pasta, noodles en rijst die juist bekend staan om het hoge gehalte koolhydraten en kilocalorieën.

Waar smaakt het naar?

Slim Pasta, noodles en rijst zijn neutraal van smaak en kunnen met alle soorten kruiden en saus op smaak gebracht worden.

Laatst bewerkt:
Me spiervleesch is binnen, bedankt!
Moet je de hamburgers en rundertartaar zelf nog op smaak brengen of zit er al zout etc in?

Me spiervleesch is binnen, bedankt!
Moet je de hamburgers en rundertartaar zelf nog op smaak brengen of zit er al zout etc in?

Super!

De hamburger hebben wij al gekruid. Deze hoef je alleen op laag vuur rustig te bakken, af en toe even omdraaien. De runderkogelbiefstuk tartaar is een ''(naturel)'' versie. Dit betekent dat er geen zout en geen kruiden zijn toegevoegd. Deze kan/moet je dus op geheel naar eigen smaak brengen.

Laatst bewerkt:
Zoals GetXXL zei: feedback is zeer belangrijk voor een bedrijf. Dit is het eerste wat Muscle Meat hoort waar verbetering in kan zitten. Wij horen dit dan ook graag. Meld ons dingen meteen en wij zullen er achter aan zitten voor verbetering.

Dan zal ik even positieve feedback leveren, heb al door iets meer dan 8kg kipblokjes gewerkt en totaal niets tegengekomen qua harde stukjes ofzo.

Leuke producten, goede toevoeging aan jullie assortiment!

Hee Olivier,

Weet je al wanneer komen de kipblokjes licht gezouten weer binnen komen? :)

damn, wou net bestellen en zag ook dat ze op zijn idd :(

Terug
Naar boven