Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De site begint steeds beter te worden me al die assortiment aanvullingen, maar als echte Nederlander mis ik natuurlijk 1 ding.... Waar blijven de acties/aanbiedingen?
een echte Hollander en zeer begrijpelijke opmerking. We hebben wel al wat ideeen in beweging gezet en die zullen in de loop der tijd ook zichtbaar geworden. Echter, hebben wij er wel voor gekozen echt de bodem prijs voor losse kg's op de site te zetten i.p.v. de prijs iets duurder te maken en af en toe met korting te komen.Misschien is PAM spray of een product in die geest nog een potentiële aanvulling voor jullie assortiment.
Vooral in combinatie met de eieren fijne producten.
Pezen of andere dingen zijn wij niet van op de hoogte bij onze kipblokjes! Aangezien ik zelf een grote consumeerder hiervan ben kan ik zeggen dat je hier geen zorgen over hoeft te maken. Het kan natuurlijk altijd voorkomen, dit soort dingen kunnen wij niet garanderen dat het nooit voorkomt. Net als op de verpakking van de supermarkt kip dit ook staat vermeldt.
Bedankt!
Het is van een kip he, dus een pees of stukje bot zou kunnen. Heb zelf na 4 kg niets anders dan mals vlees gehad.
Nog nooit een worstje gegeten waar je ook op iets hard beet? Ga je dan nooit meer worst eten? (No homo)
Ik ook niet in de eerste batch van 4kg, ga je nou echt worst vergelijken met kipfilet?Het is van een kip he, dus een pees of stukje bot zou kunnen. Heb zelf na 4 kg niets anders dan mals vlees gehad.
Nog nooit een worstje gegeten waar je ook op iets hard beet? Ga je dan nooit meer worst eten? (No homo)

een echte Hollander en zeer begrijpelijke opmerking. We hebben wel al wat ideeen in beweging gezet en die zullen in de loop der tijd ook zichtbaar geworden. Echter, hebben wij er wel voor gekozen echt de bodem prijs voor losse kg's op de site te zetten i.p.v. de prijs iets duurder te maken en af en toe met korting te komen.

Doelde meer op of het eruit gehaald is omdat het vergeleken werd met supermarktprijzen, terwijl je daar een deel van verknipt.
Dat het risico over blijft dat er toch nog wat kan zitten lijkt me logisch.
Zal eerdags een bestelling plaatsen, want kip knippen en bereiden is niet echt mijn favoriete bezigheid.
In mijn laatste 3 pakjes kip 4 stukken harde shit gehad (was geen bot, maar in ieder geval wel k*t)
Was wel balen.
Voor de rest wel zeer te spreken over de kwaliteit, en vooral het gemak dat het met zich meebrengt.
Heb het in m'n klas even aangekaart en als het goed is gaan er nu meerdere een bestelling plaatsen bij jullie![]()
Ik heb zelf okk gebeten op iets hard bij de kipblokjes, dacht dat het stukje bot was.
Iemand trouwens al de stoofpot geprobeerd?
. De smaak is in ieder geval awesome al zeg ik hetzelf!
Je krijgt het vandaag binnen!Ai. Ik hoopte op een mooie kerstaanbieding bij aanschaf van een aantal kilo ofzo. Dat zit er dus niet in?![]()

Hebben ze gezegd wat voor soort drijfgas? En ik dacht dat ze ook van die vernevelaars hadden, komt niets bij te pas buiten kinetische energie.
net 8kg kip, 4 stoofpotjes, tartaar van paard en hamburgers besteld11KG.
Ben benieuwd!
!! Eetse alvast 
Me spiervleesch is binnen, bedankt!
Moet je de hamburgers en rundertartaar zelf nog op smaak brengen of zit er al zout etc in?
Zoals GetXXL zei: feedback is zeer belangrijk voor een bedrijf. Dit is het eerste wat Muscle Meat hoort waar verbetering in kan zitten. Wij horen dit dan ook graag. Meld ons dingen meteen en wij zullen er achter aan zitten voor verbetering.