MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Als ik me niet vergis loopt vlees met een smaakje (kruiden / marinade) goed bij jullie, niet?

De pulled chicken is enorm lekker. Dan denk ik, waarom niet dezelfde formule met stoofvlees en goulash proberen?
Jullie hadden vroeger stoofvlees en goulash maar met +/- 50% vlees en een verpakking die dubbel zo veel plaats in nam dan nodig. Het was niet slecht maar ook niet top, laten we zeggen 7/10.
Dus waarom niet 80% vlees en slechts 20% saus, met het vlees zo zacht als bij de pulled chicken, dan vormt het vlees mede de saus. Naar mijn smaak deze maal zonder champignons (die verkopen jullie los, dus wie dat wenst kan er toevoegen) en met mager vlees (niet met van die vette kanten). Voor het beste stoofvlees liefst een Belgisch recept nemen, het is een Vlaamse / Belgische klassieker.

De gedachte alleen al van een stoofvlees dat even perfect is als de pulled chicken doet me watertanden. Hop met de geit :meal:
 
Ik heb dit een tijd geleden ook al gemeld maar ik betaal eigenlijk altijd alles wat ik online bestel met afterpay of betalen na ontvangst en heb daar nooit problemen mee gehad alleen bij jullie site. Heb toen ook contact gehad met jullie en met multifactor en moest van hun zelfs aanvragen doen voor bkr registraties etc maar alles was perfect maar alsnog lukt het me niet om zo te bestellen. Het is natuurlijk geen ramp en ik heb nu gewoon via Ideal betaald maar ik blijf het toch raar vinden
 
Als ik me niet vergis loopt vlees met een smaakje (kruiden / marinade) goed bij jullie, niet?

De pulled chicken is enorm lekker. Dan denk ik, waarom niet dezelfde formule met stoofvlees en goulash proberen?
Jullie hadden vroeger stoofvlees en goulash maar met +/- 50% vlees en een verpakking die dubbel zo veel plaats in nam dan nodig. Het was niet slecht maar ook niet top, laten we zeggen 7/10.
Dus waarom niet 80% vlees en slechts 20% saus, met het vlees zo zacht als bij de pulled chicken, dan vormt het vlees mede de saus. Naar mijn smaak deze maal zonder champignons (die verkopen jullie los, dus wie dat wenst kan er toevoegen) en met mager vlees (niet met van die vette kanten). Voor het beste stoofvlees liefst een Belgisch recept nemen, het is een Vlaamse / Belgische klassieker.

De gedachte alleen al van een stoofvlees dat even perfect is als de pulled chicken doet me watertanden. Hop met de geit :meal:

Pulled chicken in de supermarkt of waar dan ook is eigenlijk altijd met saus / marinade, suiker bom. Bij ons is het een mix van bouillon en kruiden, waardoor macro's goed blijven. Een 80% vlees en 20% saus idee was een beetje het stoofpotjes inderdaad wat we nu niet meer hebben. Maar daar zat toch 10gr suiker in per 100gr uit mijn hoofd, of je moet een speciale saus ontwikkelen met zoetstoffen. Ik neem je tip iig mee!

Ik heb dit een tijd geleden ook al gemeld maar ik betaal eigenlijk altijd alles wat ik online bestel met afterpay of betalen na ontvangst en heb daar nooit problemen mee gehad alleen bij jullie site. Heb toen ook contact gehad met jullie en met multifactor en moest van hun zelfs aanvragen doen voor bkr registraties etc maar alles was perfect maar alsnog lukt het me niet om zo te bestellen. Het is natuurlijk geen ramp en ik heb nu gewoon via Ideal betaald maar ik blijf het toch raar vinden

Ik kan mij nog wel herinneren dat ik dit probeerde op te lossen. Waar ik tegen aan liep is dat ik niet iets voor iemand anders mag regelen op dit gebied. Ze konden mij niet eens de reden geven waarom de klant geweigerd werd. Dit mag alleen aan de klant zelf verteld worden. Ik sta daardoor machteloos om als tussenpersoon te helpen. Ik heb zelf aangeboden dat wij je vertrouwen en dat ze het op ons risico door mogen laten gaan, maar zelfs dat werkte niet. Omdat we tot nu toe maar 2 klanten met dit probleem hebben gehad, terwijl veel mensen hier al een jaar gebruik van maken, heb ik niet de neiging naar een andere partij te stappen. Vervelend blijft het wel...
 
Nee is ook helemaal niet erg maar het is gewoon raar dat ik zelfs bij andere sites ook bij multifactor heb besteld en dat geen probleem was. 2 maanden geleden en werkte het bijv wel ineens bij jullie maar dat was ook de enige keer. Ach dan maar gewoon via ideal altijd:o
 
Nee is ook helemaal niet erg maar het is gewoon raar dat ik zelfs bij andere sites ook bij multifactor heb besteld en dat geen probleem was. 2 maanden geleden en werkte het bijv wel ineens bij jullie maar dat was ook de enige keer. Ach dan maar gewoon via ideal altijd:o

Ok bedankt voor je begrip via iDeal :). Ik kan nog 1 ding voor je proberen: het spelen via onze account manager bij Multisafepay i.p.v. mensen achter de telefoon. Indien je dit wilt, stuur mij even via PM je volledige echte naam.
 
Hey Olivier,
Heb het pakketje binnen, dankje!
Na winnen van de prijs had ik trek in meer
en heb ik het een ander bij jullie besteld.
Artikel Aantal Subtotaal
Low fat hamburgers (Jalapeño) (7 x 150gr)
2
Low fat hamburgers (original) (7 x 150gr) 3

Alleen nu zie ik dat er van elke soort maar 2 van 7 zijn.. Mis dus 1x7 low fat hamburgers original. Zijn jullie deze vergeten of zijn ze in de backorder?

Ordernr is:
Bestelling #[Link niet meer beschikbaar]

Gr,
 
Hey Olivier,
Heb het pakketje binnen, dankje!
Na winnen van de prijs had ik trek in meer
en heb ik het een ander bij jullie besteld.
Artikel Aantal Subtotaal
Low fat hamburgers (Jalapeño) (7 x 150gr)
2
Low fat hamburgers (original) (7 x 150gr) 3

Alleen nu zie ik dat er van elke soort maar 2 van 7 zijn.. Mis dus 1x7 low fat hamburgers original. Zijn jullie deze vergeten of zijn ze in de backorder?

Ordernr is:
Bestelling #[Link niet meer beschikbaar]

Gr,

Leuk te lezen dat je na het winnen dermate tevreden was voor een order :thumbs: , mooi compliment!

Ik denk een inpakfout. Ik PM je even voor een oplossing. Excuus!
 
Leuk te lezen dat je na het winnen dermate tevreden was voor een order :thumbs: , mooi compliment!

Ik denk een inpakfout. Ik PM je even voor een oplossing. Excuus!
Ja super voedsel. Vooral die hamburgers en risotto! Heb ergens anders nog niet zulke goede hamburgers gevonden voor de prijs, lage kcal en hoge eiwitten..

Top trouwens dat je zo snel met een oplossing komt:thumbup:

Had een vraagje. Ik maak afentoe voedingsschema's voor moslims en die eten dus halal. Hebben jullie ook rundvlees producten die halal zijn?
 
Nee is ook helemaal niet erg maar het is gewoon raar dat ik zelfs bij andere sites ook bij multifactor heb besteld en dat geen probleem was. 2 maanden geleden en werkte het bijv wel ineens bij jullie maar dat was ook de enige keer. Ach dan maar gewoon via ideal altijd:o

Telefonisch elkaar gesproken, zou opgelost moeten zijn. Laat volgende keer maar weten of het gelukt is!

Ja super voedsel. Vooral die hamburgers en risotto! Heb ergens anders nog niet zulke goede hamburgers gevonden voor de prijs, lage kcal en hoge eiwitten..

Top trouwens dat je zo snel met een oplossing komt:thumbup:

Had een vraagje. Ik maak afentoe voedingsschema's voor moslims en die eten dus halal. Hebben jullie ook rundvlees producten die halal zijn?

Graag gedaan de oplossing :thumbs: .
De low fat hamburgers is ons 4de product geweest en draait nog steeds als hardloper mee :cool:, bedankt voor de review.
Slechts een aantal, ik PM je wel even het lijstje.


FIT & FURIOUS - WINACTIE
De zomervakantie is voorbij, wie gaan er weer tegen aan ?
1f37d.png
1f4aa.png

Tag iemand waarmee jij er weer tegen aan gaat op onze Instagram of Facebook en maak een kans op een kadokaart t.w.v. 25 euro!
Winnaars worden donderdag avond bekend gemaakt om 21:00.
Muscle Meat
MuscleMeat - Online Sports Supermarket
 
21740254_1243223802449466_2846056931645972097_n.jpg


De Muscle Meat Dumbbell 2.2 Liter t/m 1 oktober tijdelijk €12.50 inclusief zending.

Muscle Meat Dumbbell

2611.png
Geen verzendkosten, ook in combinatie met diepvries!
2611.png
Maar liefst 2.2 Liter
2611.png
Premium kwaliteit, kan tegen een stootje
2611.png
Lekt niet
2611.png
Betaling 2 weken na ontvangst mogelijk
 
21740254_1243223802449466_2846056931645972097_n.jpg


De Muscle Meat Dumbbell 2.2 Liter t/m 1 oktober tijdelijk €12.50 inclusief zending.

Muscle Meat Dumbbell

2611.png
Geen verzendkosten, ook in combinatie met diepvries!
2611.png
Maar liefst 2.2 Liter
2611.png
Premium kwaliteit, kan tegen een stootje
2611.png
Lekt niet
2611.png
Betaling 2 weken na ontvangst mogelijk

Superding...Sterk, grote inhoud en krijg er veel leuke reacties op! :flexbiceps:

IMG_3711.JPG
 
Gaahh ik baal er zo van dat de baas van de diepvries geen vlees van internet wil bestellen... ik was echt super tevreden over jullie. Zowel de kwaliteit van het vlees, als klantenservice en bezorging ed. Snap niet dat ze hier in huis die Aldi-meuk verkiezen boven jullie kwaliteitsvlees.

Edit:

Nu ben ik geen rekenheld, maar volgens mij klopt het rekenvoorbeeld hier toch niet precies? :D Kant-en-klare kipfiletblokjes (piri piri) 1kg (5 x 200gr) (om nog maar te zwijgen dat er twee keer kipfieltblokjes staat.)
 
Laatst bewerkt:
Gaahh ik baal er zo van dat de baas van de diepvries geen vlees van internet wil bestellen... ik was echt super tevreden over jullie. Zowel de kwaliteit van het vlees, als klantenservice en bezorging ed. Snap niet dat ze hier in huis die Aldi-meuk verkiezen boven jullie kwaliteitsvlees.

Edit:

Nu ben ik geen rekenheld, maar volgens mij klopt het rekenvoorbeeld hier toch niet precies? :D Kant-en-klare kipfiletblokjes (piri piri) 1kg (5 x 200gr) (om nog maar te zwijgen dat er twee keer kipfieltblokjes staat.)

Bedankt voor de complimenten!

Misschien kun je vragen wat de reden is en dat beargumenteren en zo overhalen :)? Als ik kan helpen met de vragen beantwoorden die hij heeft hoor ik het wel.

Ik zie dat bij ''40 / 0.285 = 167gr '' een fout staat. 0.285 moet de 0.24gr zijn. De 167gr klopt wel. Ik ga het wijzigen. Voor de rest zie ik geen fout, als die er wel is hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt:
net terug in nl

even bestellen :brew:
 
Welkom terug. Vergeet het kipgehakt niet mee te bestellen.

we zijn lekker vegan nu though dus ik ga de groente en zoete aardappel opkopen :roflol:
 
of maybe ram ik wel de zalm mee
 
Gaahh ik baal er zo van dat de baas van de diepvries geen vlees van internet wil bestellen... ik was echt super tevreden over jullie. Zowel de kwaliteit van het vlees, als klantenservice en bezorging ed. Snap niet dat ze hier in huis die Aldi-meuk verkiezen boven jullie kwaliteitsvlees.

Edit:

Nu ben ik geen rekenheld, maar volgens mij klopt het rekenvoorbeeld hier toch niet precies? :D Kant-en-klare kipfiletblokjes (piri piri) 1kg (5 x 200gr) (om nog maar te zwijgen dat er twee keer kipfieltblokjes staat.)
Jij laat je vrouw bepalen of je vlees mag bestellen van internet? :roflol:
 
Back
Naar boven