AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
Dan zal ik even positieve feedback leveren, heb al door iets meer dan 8kg kipblokjes gewerkt en totaal niets tegengekomen qua harde stukjes ofzo.

:eatmeat:Super!

Ik denk dat je veel mensen in de cut hiermee een groot plezier doet :D

Ben erg benieuwd of dit product gaat lopen. Is vandaag toch al een paar keer over de toonbalie heen gegaan!

Leuke producten, goede toevoeging aan jullie assortiment!

:thumbs: dankje!

Hee Olivier,

Weet je al wanneer komen de kipblokjes licht gezouten weer binnen komen? :)

damn, wou net bestellen en zag ook dat ze op zijn idd :(

Vanaf morgen 16:00 zijn ze weer te verkrijgen! :cool:

Nou dat heeft verdomd goed gesmaakt die lowfat hamburgers :D

29cqouh.jpg

Die hamburgers meuren wel enorm, nadien lijkt het alsof er gegourmet is in huis :roflol:

Ik heb geen foto's. Maar de gezouten kipblokjes waren erg lekker. En wederom een opmerking van mijn man dat het erg goed was en dat je wel kan proeven dat het goede kwaliteit kip is. Had het ook mee naar het werk en even een goed woordje opgegooid over muscle meat! :D

Nu net de red pepper paardenbiefstuk tartaar op. Die komt volgende keer weer in de bestelling. Het was een sample maar echt TOP! :thumb:

Nou dat heeft verdomd goed gesmaakt die lowfat hamburgers :D

29cqouh.jpg

Nice Post workout meal! Bedankt voor de foto.

Die hamburgers meuren wel enorm, nadien lijkt het alsof er gegourmet is in huis :roflol:

Had ik geen last van :D

Ben blij dat ik er een hele doos van heb gekocht, dit wil ik vaker als post workout meal :D

The-Rock.jpg

Ik heb geen foto's. Maar de gezouten kipblokjes waren erg lekker. En wederom een opmerking van mijn man dat het erg goed was en dat je wel kan proeven dat het goede kwaliteit kip is. Had het ook mee naar het werk en even een goed woordje opgegooid over muscle meat! :D

Nu net de red pepper paardenbiefstuk tartaar op. Die komt volgende keer weer in de bestelling. Het was een sample maar echt TOP! :thumb:

Wederom super bedankt voor de feedback en de complimenten!! :cool:

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Nieuw product: Tournedos (Ossenhaas)

tourna%20eigen.jpg

tourna%20bevroren.jpg

Tournedos oftewel Ossenhaas is echt een premium stuk vlees, net als ons andere vlees, een zeer scherp geprijsd product. De normale prijs voor dit vlees is tussen de 45 en 55 euro bij de supermarkt/slager. Dus tot 10 á 20 euro voordeliger per kilo.

Het heeft een fijne structuur en vrijwel geen vet of bindweefsel, dit maakt het dan ook het meest malse vlees van het rund. Het vleesdeel wordt nog opgesplitst in vier delen: de kop van de haas, het middenstuk, de punt en de (niet eetbare) ketting van de ossenhaas. Onze tournedos wordt gesneden van het middenstuk (het beste/malste stuk)

Stevige vacuüm verpakking en ingevroren per 200 gram

• Geen extra toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten
  • Lekker: het meest malse vlees van het rund
  • Voordelig: gemiddeld 15 euro goedkoper per kilo dan de supermarkten
  • Hygiënisch: direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek
  • Gecertificeerde herkomst: Nederlandse vleeskoe

100 gram Tournedos bevat:

Energie: 126 kcal
Koolh: 0.0 gram
Eiwit: 21,5 gram
Vet: 4,4 gram

Reported for product flooding :o

Top initiatief! Binnenkort zal ik even wat bestellen het is alleen lastig kiezen omdat alles er zo lekker uit ziet :D

Stoofpotje goulash gisteren geprobeerd, echt een aanrader. Heb het gegeten met groot bord sla, je kan het ook door de sla mengen is goed te eten. Tussen de boterham met sla is ook lekker. Vandaag stoofvlees proberen.

nice, heb namelijk 4 potjes gekocht :)

Scoob! Hoe kan in de stoofpotjes het best bereiden zonder magnetron:(

Bain Marie dan

Reported for product flooding :o

En we zijn pas net begonnen! :eating:!

Top initiatief! Binnenkort zal ik even wat bestellen het is alleen lastig kiezen omdat alles er zo lekker uit ziet :D

Super :D! Rustig de producten even bekijken en je komt vast tot een mooie keuze. Idien je twijfelt over een product kan je altijd in je winkelmandje nog een Sample toevoegen (nadat je 4kg er al in hebt). Zo hoeft je niet 1kg er van te kopen, maar kan het per stuk.

Stoofpotje goulash gisteren geprobeerd, echt een aanrader. Heb het gegeten met groot bord sla, je kan het ook door de sla mengen is goed te eten. Tussen de boterham met sla is ook lekker. Vandaag stoofvlees proberen.

nice, heb namelijk 4 potjes gekocht :)

De potjes worden goed beoordeeld! In het begin was onze voorraad niet zo hoog, omdat iedereen die aan Muscle Meat mee werkt het zelf zat op te eten haha. Inmiddels is de voorraad groot en binnenkort komen er zelfs twee nieuwe smaken aan!

Scoob! Hoe kan in de stoofpotjes het best bereiden zonder magnetron:(

Na ontdooiing (liefst via koelkast rustig een nacht, anders in koud water leggen met verpakking en al) kan je de inhoud saus met vlees en groenten gewoon in de koekenpan bv opwarmen :).

Zou er mij iemand meer kunnen vertellen over het soort kip dat er gebruikt wordt? Ik kon namelijk enkel deze ene zin vinden:
De kip en rund zijn beide afkomstig uit Nederland.

EDIT: Ik heb het al gevonden.

Wat voor kipfilet wordt er gebruikt: Onze kip komt uit Nederland en alles gaat dan ook via de Nederlandse wetgeving. Alleen bij biologisch kippen wordt nooit anti-biotica gegeven. Bij andere kippen en dieren werkt het als volgt: Er wordt nooit preventief anti-biotica gegeven, maar als het aan varkens, kippen, kalkoenen of runderen gegeven wordt is het om infecties te voorkomen en te bestrijden. Na gebruik van antibiotica geldt een wachttijd waarbinnen er geen dieren of producten van de behandelde dieren voor de slacht of consumptie worden aangeboden. Na deze wachttijd zijn er praktisch geen resten antibiotica meer te vinden in vlees.

Dat klinkt dus dat er plofkip gebruikt wordt. Ik bestel wel de biologische variant van jullie.

Laatst bewerkt:
Helleuu

Wat is het verschil tussen de paardenbiefstuk en paardenbiefstuktartaar qua kwaliteit/macro's?

Zou er mij iemand meer kunnen vertellen over het soort kip dat er gebruikt wordt? Ik kon namelijk enkel deze ene zin vinden:

EDIT: Ik heb het al gevonden.

Dat klinkt dus dat er plofkip gebruikt wordt. Ik bestel wel de biologische variant van jullie.

Wakker Dier heeft inderdaad het woord ''plofkip'' in de volksmond gebracht terwijl dit de reguliere kip is die al jaren en jaren in elke supermarkt in NL verkocht wordt. Maarliefst 94% van de gekweekte kippen in Nederland is deze kip. Het is een snelgroeiend ras, de vraag naar kip is groot en mensen willen de prijzen laag hebben.

Wij kunnen goed begrijpen dat mensen het zich aantrekken hoe deze kippen opgroeien. Vandaar dat wij er dan ook gekozen voor hebben ook de bio-variant aan te bieden. Hier ben je bij ons voor het goede adres, want wij hebben de scherpste prijs van NL als het om Bio-kip gaat.

Helleuu

Wat is het verschil tussen de paardenbiefstuk en paardenbiefstuktartaar qua kwaliteit/macro's?

Er is geen verschil in kwaliteit of macro's! Alleen de structuur is annders van de tartaar versie en het is goedkoper in prijs. Ik zal even uitleggen hoe dit komt.

Onze slager in de fabriek waarmee wij samenwerken krijgt de bovenbil van een paard binnen. Deze wordt met de hand in stukken van 200gr gesneden, vervolgens gevacumeerd en ingevroren. Van een bovenbil kan nooit allemaal perfect 200gr gesneden worden zonder dat er soms stukken biefstuk over blijven. Bijvoorbeeld kunnen er reepjes/stukjes zijn omdat er een stuk van 250gr gesneden is en dit eraf moet om het 200gr te maken. Deze 50gr blijft dan over waar de fabriek niks meer mee kan en is daarom goedkoper gemaakt in prijs. Deze stukjes gebruiken wij om er paardentartaar van te maken. Het is dus dezelfde biefstuk en perfect eiwit. De structuur is anders, omdat het door de ''shredder'' gehaald. Tartaar heeft het voordeel dat het sneller verteert door de fijne structuur. Daarom is het bijvoorbeeld ideaal om het na een training te eten.

Dit zelfde verhaal geld voor de rund.

Kan ik hieruit opmaken dat mensenvlees vanaf heden ook te bestellen is bij Muscle Meat :)?

You wish ;)? Overguns GetXXL, we krijgen redelijk snel een nieuw product wat ideaal is voor jou. Als de tijd er is zal je snappen waarom!

Eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd of het 't geld waardig is.

You wish ;)? Overguns GetXXL, we krijgen redelijk snel een nieuw product wat ideaal is voor jou. Als de tijd er is zal je snappen waarom!
Gedroogd vlees wat lang goed blijft zonder dat je het hoeft te bewaren in een vriezer. AWWW YEAaaaaaaaaaaaaaaaa

Terug
Naar boven