Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Heb je 2 kortingscodes, kan je r 1 gebruiken en uiteindelijk vergeet je die zelfs :windup: Dan de volgende keer maar weer :D

Heb ik nog wel een vraagje/opmerking ; meer mensen last de laatste tijd van niet geheel dichte verpakkingen bij de biefstuk stukken en/of kant-en-klare kipblokjes? We doen veel ontdooien in een pan met water en veel verpakkingen lopen de laatste tijd vol met water.

Bij mij is gemiddeld ~10-20% lek (laatste bestelling wat minder).

Beter is gewoon om 2x per week wat je nodig hebt alvast in koelkast te leggen. Vacuüm verpakt blijft het naar mijn ervaring makkelijk een week goed.

Heb je 2 kortingscodes, kan je r 1 gebruiken en uiteindelijk vergeet je die zelfs :windup: Dan de volgende keer maar weer :D

Heb ik nog wel een vraagje/opmerking ; meer mensen last de laatste tijd van niet geheel dichte verpakkingen bij de biefstuk stukken en/of kant-en-klare kipblokjes? We doen veel ontdooien in een pan met water en veel verpakkingen lopen de laatste tijd vol met water.
Ik heb hier ook last van gehad :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.503
Ik heb eerst gekeken of ik het goed besteld had, misschien heb ik iets niet goed gedaan maar ik kan met de beste wil van de wereld geen rijst ontdekken (of proeven) in de groenteRIJST sweet life mix..

Edit, in de ingredientenlijst van de groenteRIJSTzie ik dat er ook helemaal geen rijst in zit ;-)

De term is eentje uit de reguliere supermarkt, zie: Albert Heijn die wij overnemen op de site. De fabriek die dit product ontwikkeld heeft, heeft deze term ook op de zakken gedrukt. We kunnen er niet om heen. Om verwarring te verkomen is de eerste zin op de product pagina de ingredientenlijst. Het dus is niet groente en rijst, maar de term groenterijst is groente gemaakt in de vorm van rijst.

Bij mij is gemiddeld ~10-20% lek (laatste bestelling wat minder).

Beter is gewoon om 2x per week wat je nodig hebt alvast in koelkast te leggen. Vacuüm verpakt blijft het naar mijn ervaring makkelijk een week goed.

Omdat we het hier zelf niet ervaren moet het onderweg gebeuren naar de klant toe. Als je dit merkt is het beste even een boterhamzakje er om heen te knopen voordat je het in water legt. Ik vind het ook vervelend maar heb op het moment even geen oplossing. Er wordt al voor het sterkste plastic gekozen. Pakjes kunnen tegen elkaar een harde klap krijgen door ruig vervoer waardoor een miniscuul gaatje kan ontstaan. Indien een pakje weggegooit moet worden omdat het in vies water ontdooit is kun je ons natuurlijk mailen. Maar blijf dit bij de volgende pakjes niet doen, zakje er om heen of in koelkast ontdooien met iets er onder.

Laatst bewerkt:
Omdat we het hier zelf niet ervaren moet het onderweg gebeuren naar de klant toe. Als je dit merkt is het beste even een boterhamzakje er om heen te knopen voordat je het in water legt. Ik vind het ook vervelend maar heb op het moment even geen oplossing. Er wordt al voor het sterkste plastic gekozen. Pakjes kunnen tegen elkaar een harde klap krijgen door ruig vervoer waardoor een miniscuul gaatje kan ontstaan.

Heb er persoonlijk geen last van omdat ik het altijd in de koelkast leg, pak dan altijd eerst degene die lek zijn.. Zou ook misschien kunnen komen omdat ik het niet altijd even subtiel in de vriezer stamp :roflol:

De term is eentje uit de reguliere supermarkt, zie: Albert Heijn die wij overnemen op de site. De fabriek die dit product ontwikkeld heeft, heeft deze term ook op de zakken gedrukt. We kunnen er niet om heen. Om verwarring te verkomen is de eerste zin op de product pagina de ingredientenlijst. Het dus is niet groente en rijst, maar de term groenterijst is groente gemaakt in de vorm van rijst.
Tja, zo kan je het ook stellen natuurlijk.
Ik dacht dat er een mooi en nieuw product was waar ook rijst in zat maar helaas is het slechts een goedkoop verkoop truukje.
Heb hier nu 5kg liggen van groenteRIJST zonder rijst.
De smaak is best te doen maar voel me behoorlijk genept door jullie, leuk dat AH het ook doet maar ik heb iets bij jullie gekocht en als ik dan een heel ander product krijg (met het product zelf is niets mee en op de zak staat ook geen groenteRIJST, dat hebben jullie er alleen van gemaakt) is dat niet echt leuk en ook misleidend.
Kennelijk moeten we (klanten van muscle meat) dus eerst letterlijk de ingedientenlijst lezen voor we iets kopen aangezien jullie er een mooi verhaal van maken en de verantwoordelijkheid bij iemand anders (AH) neerleggen.

Omdat we het hier zelf niet ervaren moet het onderweg gebeuren naar de klant toe. Als je dit merkt is het beste even een boterhamzakje er om heen te knopen voordat je het in water legt. Ik vind het ook vervelend maar heb op het moment even geen oplossing. Er wordt al voor het sterkste plastic gekozen. Pakjes kunnen tegen elkaar een harde klap krijgen door ruig vervoer waardoor een miniscuul gaatje kan ontstaan. Indien een pakje weggegooit moet worden omdat het in vies water ontdooit is kun je ons natuurlijk mailen. Maar blijf dit bij de volgende pakjes niet doen, zakje er om heen of in koelkast ontdooien met iets er onder.
Is het niet juist de oorzaak dat je er voor hebt gekozen om wat stugger plastic te nemen? Stugger plastic lijkt mij eerder kapot te gaan tijdens het vervoeren dan wat zachter plastic.

Wellicht kan je een mailtje sturen naar de HAS in Den Bosch? Leuke businesscase voor studenten daar, aangezien daar de opleiding verpakkingskunde wordt gegeven :).

Misschien dat je het bij mijn opleiding kan neerleggen in Nijmegen, of dat ik even een balletje voor je opgooi.

Ik dacht dat er een mooi en nieuw product was waar ook rijst in zat maar helaas is het slechts een goedkoop verkoop truukje.
De smaak is best te doen maar voel me behoorlijk genept door jullie, leuk dat AH het ook doet maar ik heb iets bij jullie gekocht en als ik dan een heel ander product krijg (met het product zelf is niets mee en op de zak staat ook geen groenteRIJST, dat hebben jullie er alleen van gemaakt) is dat niet echt leuk en ook misleidend.
Kennelijk moeten we (klanten van muscle meat) dus eerst letterlijk de ingedientenlijst lezen voor we iets kopen aangezien jullie er een mooi verhaal van maken en de verantwoordelijkheid bij iemand anders (AH) neerleggen.

Als jij een groenteburger besteld/koopt/eet, ga je er toch ook van uit dat er geen vlees in zit? :p

Laatst nog autobanden gekocht, zat er ook geen auto bij, oplichters :mad: :roflol:

Is het niet juist de oorzaak dat je er voor hebt gekozen om wat stugger plastic te nemen? Stugger plastic lijkt mij eerder kapot te gaan tijdens het vervoeren dan wat zachter plastic.

Wellicht kan je een mailtje sturen naar de HAS in Den Bosch? Leuke businesscase voor studenten daar, aangezien daar de opleiding verpakkingskunde wordt gegeven :).

Misschien dat je het bij mijn opleiding kan neerleggen in Nijmegen, of dat ik even een balletje voor je opgooi.

Zacht plastic is vaak dunner dus scheurt sneller, als je het dan vaccuum verpakt en invriest zet het vocht wat er in zit uit en scheurt het plastic.

Daarnaast is dit gewoon de gebruikelijke dikte voor vacuüm verpakt vlees, bij de Sligro gebruiken ze het zelfde spul. Je moet ook rekening houden met de eigenschappen van het plastic (het moet geseald worden o.a.) waardoor je een beperktere keuze krijgt en ook nog rekening moet houden met het kostenplaatje wat de keuze nog meer beperkt.

Zacht plastic is vaak dunner dus scheurt sneller, als je het dan vaccuum verpakt en invriest zet het vocht wat er in zit uit en scheurt het plastic.

Daarnaast is dit gewoon de gebruikelijke dikte voor vacuüm verpakt vlees, bij de Sligro gebruiken ze het zelfde spul. Je moet ook rekening houden met de eigenschappen van het plastic (het moet geseald worden o.a.) waardoor je een beperktere keuze krijgt en ook nog rekening moet houden met het kostenplaatje wat de keuze nog meer beperkt.
Misschien een idee om het in een gekoelde ruimte te doen, of het product eerst in te vriezen alvorens het te sealen?

• #9.511

Ik betreur dat dit gevoel jou gegeven is, maar vind je reactie een beetje overdreven: genept, verkooptruukje, misleidend en verantwoordelijkheid afschuiven. Ik probeer je net uit te leggen dat groenterijst een algemene term geworden is. Supermarkten (zie alle supermarkten zoals de AH) en fabrieken (zie de zak, RICED VEGGIES op de voorkant) gebruiken dit al een hele tijd. Je gaat het dus vaker tegen komen waarmee ik je wou zeggen dat je dan niet twee keer hierin de mist in gaat.
Op het plaatje zie je geen rijst. Ook wordt het heel duidelijk in de eerste alinea van het product uitgelegd ''vervanging van rijst'' (dus geen rijst meer op je bord) en er staat dat je het als ''groentemix'' los kunt gebruiken, naast de ingredientenlijst.

''Met het product zelf is niets mee en op de zak staat ook geen groenteRIJST, dat hebben jullie er alleen van gemaakt''

Er staat op de zak ''riced veggies''. In het midden aan de linker kant in een rondje.

Het product dat je zoekt hebben we al 4 jaar lang:

Wok Rijst mix (kant-en-klaar) (1kg)

en

Hawaiimix (kant-en-klaar) (1kg)

Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Als je er niks mee kan kun je mij altijd een mail, pm of bellen en we komen er altijd uit met een oplossing. Je negatieve review op de site betreur ik dan ook en zeerste, omdat je niet gelezen hebt en niet eerst om een oplossing bij ons vraagt.

Laatst bewerkt:
Had je maar beter moeten kijken

• #9.513

Jullie meedenk tips zijn zeer gewaardeerd :thumbs: . Het ligt alleen wat ingewikkelder. De producten die genoemt worden zijn van verschillende fabrieken. Iedereen heeft zijn eigen leveranciers (plastic) en machines die het verpakken. Ik kan jullie beloven dat het aan hun niet ligt. Wij eten hier al 5 jaar muscle meat met zijn allen en ik ontdooi zelf niet anders dan in water waarbij ik dit nooit meemaak. De klappen die pakketten kunnen maken bij postnl is de enige verklaring. Ik ga nog wel in overleg met hun vandaag of ze mee kunnen denken om het nog meer postnl proof te maken. Ben daarom blij dat jullie het melden. Schade die gemaakt wordt door vlees dat niet meer gebruikt kan worden omdat dit bv niet verwacht werd zullen we uiteraard oplossen (pm / mail), met daarbij de vraag aan de klant of er een zakje om heen kan / via koelkast voor ontdooien.

Vrijwel zeker komt de schade aan de verpakkingen door het vervoer, zelf heb ik het ook een paar keer meegemaakt, het vaakst bij de gemarineerde kogelbiefstuk puntjes. De producten die in “bulk” in een tweede zak worden aangeleverd (ook de hamburger en varkenshaasjes) hebben hier geen kast van, wel heb ik het bij bij los verstuurde hamburgers een enkele keer meegemaakt. Ik weet niet of het mogelijk is dat jullie bij het inpakken losse producten nog in een plastic zak sealen, of dat de levarancier van de gemarineerde kogelbiefstuk puntjes het per kg kan verpakken.

• #9.515
Vrijwel zeker komt de schade aan de verpakkingen door het vervoer, zelf heb ik het ook een paar keer meegemaakt, het vaakst bij de gemarineerde kogelbiefstuk puntjes. De producten die in “bulk” in een tweede zak worden aangeleverd (ook de hamburger en varkenshaasjes) hebben hier geen kast van, wel heb ik het bij bij los verstuurde hamburgers een enkele keer meegemaakt. Ik weet niet of het mogelijk is dat jullie bij het inpakken losse producten nog in een plastic zak sealen, of dat de levarancier van de gemarineerde kogelbiefstuk puntjes het per kg kan verpakken.

Klopt! Producten zoals het low fat gehakt en hamburgers gaat tegenwoordig nog een zak omheen. We zijn aan het pushen om de andere fabrieken dit ook te laten doen, maar niet iedereen lukt dit ivm handwerk of de juiste machines. We zijn er mee bezig dit bij zoveel mogelijk producten door te voeren.

Klopt! Producten zoals het low fat gehakt en hamburgers gaat tegenwoordig nog een zak omheen. We zijn aan het pushen om de andere fabrieken dit ook te laten doen, maar niet iedereen lukt dit ivm handwerk of de juiste machines. We zijn er mee bezig dit bij zoveel mogelijk producten door te voeren.
Ik heb het helaas wel al een keer meegemaakt met 1 zak gehakt dat de verpakking eromheen beschadigd was, en alle 5 de verpakkingen ook (waardoor het telkens lekte met het ontdooien).

Ik vind het vooral handig voor de vriezer; krijg er dan makkelijker meer in.

• #9.517
Uw Bestelling Is Ontvangen
Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100104073

Net weer een mooie bestelling geplaatst. Voor het eerst roasted kipreepjes en RICED veggies (weer eens wat anders om mee te preppen). Ben benieuwd! Heb er alle vertrouwen in dat dit weer lekker is. 2,5kg broccoli komt ook wel op :eating:

Staan overigens wel 5 termen in de tekst waaruit je kunt opmaken dat het geen rijst is!! Maar goed, lezen voordat je iets koopt is ook een vak. Je leest ook de omschrijving van een boek lijkt me, waar je achteraf ook niet kunt zeggen dat je dacht dat het een kookboek was, terwijl je voor een detective ging...

Terug
Naar boven