Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Lekker chili con kip-carne gemaakt, van het kipgehakt wat als enige ontdooid was! drool:

Top, dat het gewoon 5 dagen buiten de vriezer overleefd heeft. Goede verpakking dus :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.463
Morgen ook maar eens inkopen voor het einde van het jaar!

Nog 2 dagen, hurrryy :D!

De musclemeat pizza's zijn het delen meer dan waard!

:meal: !
Lekker chili con kip-carne gemaakt, van het kipgehakt wat als enige ontdooid was! drool:

Top, dat het gewoon 5 dagen buiten de vriezer overleefd heeft. Goede verpakking dus :thumb:

Awesome, bedankt voor de Insta post :), ziet er goed uit! Uit nieuwschierigheid, wat is de rode saus?

Ja met 34 graden buiten hebben wij bewezen ook te kunnen sturen. Het is niet bepaald goedkoop, maar het werkt top en dat merken de klanten ook zien we.

Awesome, bedankt voor de Insta post :), ziet er goed uit! Uit nieuwschierigheid, wat is de rode saus?

Ja met 34 graden buiten hebben wij bewezen ook te kunnen sturen. Het is niet bepaald goedkoop, maar het werkt top en dat merken de klanten ook zien we.

Rode saus is een beetje ketchup! :D Beetje de boel smeuïg(er) maken...

Toch wel weer kalkoendijen :)

Gelijk besteld en ook ff 2 pizza's geprobeerd.

Geen pulled chicken? Moet je ook zeker eens proberen. Roasted sandwich slices chicken is overigens het lekkerste broodbeleg wat ik ooit heb gegeten.

• #9.469
Toch wel weer kalkoendijen :)

Gelijk besteld en ook ff 2 pizza's geprobeerd.

Kalkoen is weer even terug :o . Laatste voorraad die nog bij de producent stond voor ons. Op=op! Elke dag tonijn pizza hier in de pauze deze week :meal:

Geen pulled chicken? Moet je ook zeker eens proberen. Roasted sandwich slices chicken is overigens het lekkerste broodbeleg wat ik ooit heb gegeten.

:thumbs: leuk om te lezen, mooie review, bedankt!

Kalkoen is weer even terug :o . Laatste voorraad die nog bij de producent stond voor ons. Op=op! Elke dag tonijn pizza hier in de pauze deze week :meal:

:thumbs: leuk om te lezen, mooie review, bedankt!

Weet niet of je die bodems los kan krijgen anders moet je een keer helft tomatensaus helft barbecue saus er over heen doen. :p Hot sauce is ook erg lekker, alleen niet te veel.

Ruimte gemaakt in de vriezer dus ik wil graag nog een bestelling plaatsen op de valreep, aangezien we weer door onze kipvoorraad heen zijn.. Ook de zoete aardappelfriet is op :( Nu zag ik dat deze niet meer op voorraad is, maar ik waag nog een poging via hier... Niet toevallig nog ergens een verdwaald zakje liggen @Scoobz0r ? :D

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #9.472
Weet niet of je die bodems los kan krijgen anders moet je een keer helft tomatensaus helft barbecue saus er over heen doen. :p Hot sauce is ook erg lekker, alleen niet te veel.

Pizza bouwen doen we hier!

High Protein Pizza - BBQ Chicken

en

High Protein Pizza - Mexicana

Ruimte gemaakt in de vriezer dus ik wil graag nog een bestelling plaatsen op de valreep, aangezien we weer door onze kipvoorraad heen zijn.. Ook de zoete aardappelfriet is op :( Nu zag ik dat deze niet meer op voorraad is, maar ik waag nog een poging via hier... Niet toevallig nog ergens een verdwaald zakje liggen @Scoobz0r ? :D

Weet pas om 14:00 meer. Product is uit omdat er een kans is dat als tot 14:00 alles ingepakt is, het product op is. Ik zal hier rond 14:00 melden of er nog iets overgebleven is en dan zet ik het online.

Pizza bouwen doen we hier!

High Protein Pizza - BBQ Chicken

en

High Protein Pizza - Mexicana

Weet pas om 14:00 meer. Product is uit omdat er een kans is dat als tot 14:00 alles ingepakt is, het product op is. Ik zal hier rond 14:00 melden of er nog iets overgebleven is en dan zet ik het online.

Thanks!

Ik wilde niet het risico lopen dat ik de laatste bestelronde zou missen dus heb inmiddels al besteld.. Sinds we de kipfilet/biefstuk van muscle meat eten kunnen we echt niets meer uit de supermarkt wegkrijgen.... Het risico dat we een 2 weken op supermarktvlees zijn aangewezen kon ik niet verkroppen haha!

Dan de volgende bestelling maar weer zoete aardappel friet :(

• #9.474
Thanks!

Ik wilde niet het risico lopen dat ik de laatste bestelronde zou missen dus heb inmiddels al besteld.. Sinds we de kipfilet/biefstuk van muscle meat eten kunnen we echt niets meer uit de supermarkt wegkrijgen.... Het risico dat we een 2 weken op supermarktvlees zijn aangewezen kon ik niet verkroppen haha!

Dan de volgende bestelling maar weer zoete aardappel friet :(

Bedankt voor het mooie compliment en de bestelling :thumbs: !!

• Like
Waarderingen: Vonk
Hello,
ook nog op de valreep bestelling geplaatst: : 100101764

Fijne Feestdagen !

Goedemiddag,
had 20/12 besteld;100101616
helemaal niet gezien en verwacht dat jullie dicht gingen dus zou laten bezorgen op 28e, wat gewoon kon selecteren via de site.
toen 21/12 contact gehad, het werd die dag verstuurd en braaf nieuwe track code ontvangen voor deze zaterdag
echter nu is het niet vandaag aangekomen en afleverpunt kan me niet helpen :(
en staat op nieuwe track code alsnog 28e?..
zou beetje zonde zijn als ik 28e voor 200+euro aan eten kan weggooien?

what to do?

• #9.477
Goedemiddag,
had 20/12 besteld;100101616
helemaal niet gezien en verwacht dat jullie dicht gingen dus zou laten bezorgen op 28e, wat gewoon kon selecteren via de site.
toen 21/12 contact gehad, het werd die dag verstuurd en braaf nieuwe track code ontvangen voor deze zaterdag
echter nu is het niet vandaag aangekomen en afleverpunt kan me niet helpen :(
en staat op nieuwe track code alsnog 28e?..
zou beetje zonde zijn als ik 28e voor 200+euro aan eten kan weggooien?

what to do?

Ik ga nu kijken, kom zo bij je terug. Kan zijn dat ik je op je 06 bel omdat het sneller is.Totzo
Edit: Rood86 gesproken. Heb de Jumbo gebeld en ze hebben niet goed gekeken, alle twee de pakketten liggen er.

Laatst bewerkt:
binnen 5 minuten geholpen, SUPER SERVICE!!!, BEDANKT:thumb:

Wordt bijna saai zo’n geweldige service :D

(Niet mee stoppen hoor :p)

Mijn eerste bestelling van 2018 geplaatst. De beste wensen voor het MuscleMeat-team :cool:

Terug
Naar boven