AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Tijdens het gourmetten echt genoten van jullie producten!
Voor het eerst gemarineerde biefstukstukjes gegeten en die waren goed op smaak en mals.
Ook voor het eerst garnalen besteld en wauw, super! Die worden vanaf nu vaker besteld.

M'n moeder tevens jullie websitelink gegeven :)
 
Beste wensen voor jou en je team Olivier!

:thumbs: ! Gaan er weer een mooi jaar met ze allen van maken.

Tijdens het gourmetten echt genoten van jullie producten!
Voor het eerst gemarineerde biefstukstukjes gegeten en die waren goed op smaak en mals.
Ook voor het eerst garnalen besteld en wauw, super! Die worden vanaf nu vaker besteld.

M'n moeder tevens jullie websitelink gegeven :)

Ah! Leuk om te lezen :), motiveerd altijd weer extra. Bedankt voor de mond tot mond reclame!!

Voor de mensen die afvragen waarom DI en WO uitstaan als leverdag: we waren 2 weken dicht. Hierdoor liepen deze twee ontvangdagen over aan aantal bestellingen waardoor we ze dicht moesten zetten. DO en VR staan nog open! Echter donderdag komt ook al aardig aan zijn grens, wees er snel bij.
 
Filmpje van de training met Wutru was epic man. Ook wel lekkere reclame voor het bedrijf en voor jouzelf, aangezien hij doordat hij vaak samen met Joek Beukers is toch wel een leuk bereik heeft.

Ga je ook nog een trainingsvideo maken met Joel? Dat lijkt me echt mooi.

Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben:

 
Beste wensen aan het team van Musclemeat.nl . Mocht eindelijk weer bestellen dus #100103563 ;) . Ben echt verslaafd geraakt aan de gegaarde kipfiletspiezen, dus ga ze weer lekker afwisselen met beef meat-balls en Piri piri kip.

Vorig jaar ook echt de Hawai rijst mix gevonden, vind het heerlijk!. combineer het nu lekker met zoete aardappel blokjes :).

Zoete aardappel blokjes en friet blijven hier favouriet. Partjes zijn ook lekker in de oven, frituur werkt niet helemaal omdat ze soms te dik zijn waardoor de buitenkant klaar is en de binnenkant niet helemaal.

Op naar weer een sportief en eiwit rijk jaar ;).

Oliver, 1 vraagje, toevallig stuurde ik mijn bestelling door naar een vriend van mij en die stuurde een heel artikel over de pangasius filet. Na het lezen van het artikel krijg ik bijna de behoefte de volgende keer deze vis niet meer te eten. Hoe zijn jullie ervaringen met deze vis ? Lees o.a. wat feiten op die pagina over dat ze verpakt en bevroren zijn in vervuild rivierwater. En dan staan er nog meer "feiten" bij die niet echt smakelijk zijn. Hebben jullie een keurmerk dat ze op een verantwoorde manier zijn gekweekt ? artikel staat op vetvrij.com
 
Laatst bewerkt:
Filmpje van de training met Wutru was epic man. Ook wel lekkere reclame voor het bedrijf en voor jouzelf, aangezien hij doordat hij vaak samen met Joek Beukers is toch wel een leuk bereik heeft.

Ga je ook nog een trainingsvideo maken met Joel? Dat lijkt me echt mooi.

Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben:

Leuk te lezen dat het filmpje goed viel :). Ik ken Wouter van ''Koken met Wutru'', omdat hij ons vlees er voor gebruikt. Hij maakt ook af en toe train filmpjes en vroeg mij ervoor. Al bijna 20k keer bekeken in 5 dagen ofzo, toch netjes ook voor de reclame mooi zoveel vieuws. Joel en ik hebben een elkaar een keer ontmoet, gewoon een goede kennis. Praten verder niet met elkaar zoals Wouter en ik. Als hij een keer wilt trainen hoor ik het wel en zal ik dat leuk vinden, maar ik ga er niet achter aan ;).

Beste wensen aan het team van Musclemeat.nl . Mocht eindelijk weer bestellen dus #100103563 ;) . Ben echt verslaafd geraakt aan de gegaarde kipfiletspiezen, dus ga ze weer lekker afwisselen met beef meat-balls en Piri piri kip.

Vorig jaar ook echt de Hawai rijst mix gevonden, vind het heerlijk!. combineer het nu lekker met zoete aardappel blokjes :).

Zoete aardappel blokjes en friet blijven hier favouriet. Partjes zijn ook lekker in de oven, frituur werkt niet helemaal omdat ze soms te dik zijn waardoor de buitenkant klaar is en de binnenkant niet helemaal.

Op naar weer een sportief en eiwit rijk jaar ;).

Bedankt voor de wensen, jij ook nog! Leuk te lezen wat je van de producten vind. Misschien moet ik dan frituur weghalen al bereidmethode, alleen moet ik het dan zelf voor de zekerheid even een keer proberen. Ik doe het zelf vanuit bevroren toestand in de airfryer 9 min 200graden. Ook heel makkelijk als je dat hebt.
 
Filmpje van de training met Wutru was epic man. Ook wel lekkere reclame voor het bedrijf en voor jouzelf, aangezien hij doordat hij vaak samen met Joek Beukers is toch wel een leuk bereik heeft.

Ga je ook nog een trainingsvideo maken met Joel? Dat lijkt me echt mooi.

Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben:

Denk niet dat XXL Nutrition daar erg vrolijk van wordt, gezien het samenwerkingscontract en goede banden (voor zover het mij opvalt) op dit forum;)
 
Denk niet dat XXL Nutrition daar erg vrolijk van wordt, gezien het samenwerkingscontract en goede banden (voor zover het mij opvalt) op dit forum;)

Klopt, zou niet netjes zijn. Zou het ook niet zonder overleg doen. Echter werkt het ook de andere kant op. Een filmpje maak ik niet als ik er niks aan heb, dus dan moet er ook een stukje muscle meat in komen wat dan weer reclame geeft aan xxl via onze site.
 
Laatst bewerkt:
Wilde een nieuwe bestelling plaatsen maar tijdens het afrekenen krijg ik continue een foutmelding.... overbelast? :p

Heb tevens 2 kortingscodes en kan ik er per bestelling maar 1 gebruiken?
 
Wilde een nieuwe bestelling plaatsen maar tijdens het afrekenen krijg ik continue een foutmelding.... overbelast? :p

Heb tevens 2 kortingscodes en kan ik er per bestelling maar 1 gebruiken?

Oh dat is naar. Op welke pagina of welke betaalmethode? Kan je specifiek zijn dan kan ik mijn programmeur er z.s.m. naar laten kijken. Kan zelf niks vinden op het moment.
Klopt, 1x code per keer.
 
Nevermind, hij doet het alweer.

Was de laatste stap na betaling via Ideal.

Bestelling is geplaatst.
 
Nevermind, hij doet het alweer.

Was de laatste stap na betaling via Ideal.

Bestelling is geplaatst.

Ok top, misschien storing bij een bepaalde bank. Gebeurt heel af en toe en meestal binnen uur weer goed. Bedankt voor je bestelling weer, komt er aan :thumbs:!
 
Wanneer komt de groenterijst green Wave mix weer?
Net besteld maar helaas op, jammer.
 
Wanneer komt de groenterijst green Wave mix weer?
Net besteld maar helaas op, jammer.

Aankomende dinsdag weer. We hadden aardig wat ingekocht voor de eerste run, maar er is meer vraar ervoor dan verwacht. We gaan het nu groter inkopen waardoor dit het gewoon op stock altijd zou moeten blijven. Bedankt voor je bestelling weer!
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Groenterijst?
Goede vervanger van normale rijst in de cut?
 
Iemand ervaring met Groenterijst?
Goede vervanger van normale rijst in de cut?

Ik laat het je van de week hier en op de site weten.

Alvast bedankt voor je mening mmafreak! Product wordt vooral deze week verstuurd. Reviews kunnen daardoor even duren. We hebben er in ieder geval al één via fb binnen:

Jeff Twvr Ik heb ze vorige week besteld en zijn goed te doen! Veel korter opwarmingstijd in vergelijking met het originele formaat..
Ik raad het aan!


Mijn ervaring is dat het even goed vult, meer smaak geeft en minder kcal heeft dan rijst. Het is naar mijn mening perfect om mee te cutten. Het bevat per 100gr minder dan 50% van de kcal dan 100gr gekookte rijst. Ik ben zelf niet aan het cutten maar gebruik het als groente side-dish en heb en maar er af toe een complete maaltijd mee. Ik maak dan eerst het low fat gehakt gaar in de pan, vervolgens de bevroren de sweet life mix er door heen. Omdat dit zo klein gesneden is warmt dit snel op. Hierna één van de light sauzen erbij en klaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eerst gekeken of ik het goed besteld had, misschien heb ik iets niet goed gedaan maar ik kan met de beste wil van de wereld geen rijst ontdekken (of proeven) in de groenteRIJST sweet life mix..

Edit, in de ingredientenlijst van de groenteRIJSTzie ik dat er ook helemaal geen rijst in zit ;-)
 
Laatst bewerkt:
Wilde een nieuwe bestelling plaatsen maar tijdens het afrekenen krijg ik continue een foutmelding.... overbelast? :p

Heb tevens 2 kortingscodes en kan ik er per bestelling maar 1 gebruiken?

Heb je 2 kortingscodes, kan je r 1 gebruiken en uiteindelijk vergeet je die zelfs :windup: Dan de volgende keer maar weer :D

Heb ik nog wel een vraagje/opmerking ; meer mensen last de laatste tijd van niet geheel dichte verpakkingen bij de biefstuk stukken en/of kant-en-klare kipblokjes? We doen veel ontdooien in een pan met water en veel verpakkingen lopen de laatste tijd vol met water.
 
Back
Naar boven