AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Was geen review maar ongefundeerd onterecht frustratie afreageren vanwege bewustwording van reviewer dat hij een azijnzeikende negatieveling is. In de zalmworst zit trouwens ook geen Hema rookworst. Ugh. Ik heb gesproken.

Leek in die review wel effe de Roast of MuscleMeat...dat dan weer wel :duh:

Ach ik heb bij een chinees gewerkt, daar hadden we een gerecht waar expliciet bij stond dat het extreem scherp was. Regelmatig dat ze zaten te klagen over dat het te scherp was.

Snap best dat je als winkel je best doet alle klanten tevreden te stellen maar sommige gevallen zijn gewoon hopeloos. Vermoed dat Olivier zijn reactie hier heel wat genuanceerder is dan wat er in zijn hoofd omging :roflol:

Helaas voor de klanten van die chinees zijn Chinezen heel principieel dus regelmatig met popcorn een hele scheldkannonade richting een klant mogen aanhoren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.523
Ik heb de titels van de drie producten aangepast, voor het geval iemand ooit ook de term groenterijst niet kent, de productfoto niet bekijkt en de product tekst/uitleg niet leest. We gaan weer door mensen :meal: --->

2u9jr6x.jpg

Ultimate Kipfiletschnitzel met ontzettend veel voordelen t.o.v. reguliere kipschnitzels zijn nu verkrijgbaar bij Muscle Meat!

Ultimate Kipfiletschnitzel

2611.png
Lekker: smakelijk gekruid en mals van binnen.
2611.png
100% kipfilet: geen separator vlees of mix ervan.
2611.png
Beste voedingswaarden die je zult vinden.
2611.png
Makkelijk: ready-to-eat, bespaard heel wat tijd.
2611.png
Handig: per 100gr en losgevroren van elkaar.

Laatst bewerkt:
Gelukkig vandaag nog geen bestelling gedaan, de schnitzels gaan we gelijk uitproberen.

Dacht even kijken naar die groenterijst..

Alleen blijkbaar staat het bij de rijst/aardappelen ipv bij de groente waardoor ik toch even moest zoeken. Moet toch wel erkennen dat dat enige verwarring kan opleveren, ondanks de omschrijving en afbeelding.

Snap wel dat het als rijstvervanger bedoeld is dus dat het aan de andere kant ook logisch is dat het daar staat, maar goed. Misschien dat als de betreffende persoon het niet als een mong**l gebracht had en netjes uitgelegd had dat hij in de war was geraakt door bijvoorbeeld de categorie dat er een oplossing gevonden had kunnen worden.

• #9.526
Gelukkig vandaag nog geen bestelling gedaan, de schnitzels gaan we gelijk uitproberen.

Leuk! Heb je de struisvogelburger ook al gespot? Promoten we een andere week maar staat alvast online.

De categorie die je benoemd is de koolhydraten categorie en de inrichting daarvan hebben we als volgt bedacht. Alle producten die je voor energy in de vorm van koolhydraten kunt eten, zijn daar te vinden. Daar staat ook de zoete aardappel. Dat is ergens gek, want dat is een groente (wortel) en geen koolhydraat product zoals pasta of rijst. Echter gebruiken veel mensen zoete aardappel als energybron, omdat het vult, wel wat koolhydraten geeft, maar per 100gr weinig kcal heeft. Om deze reden staat zoete aardappel er tussen en met de zelfde redenen de groenterijst die zijn eigen subcategorie (linksboven) er heeft gekregen. In de product uitleg van groenterijst staat ook dat je het als groentemix kunt gebruiken als je niet bezig bent met cutten / op je koolhydraten aan het letten bent. Daarom staat groenterijst ook groente en de subcategorie van groente: groentemixen. Om verwarring voor altijd te voorkomen heb ik de product titel aangepast en de klant heeft een oplossing aangeboden gekregen maar geweigerd. Daarmee is het voor mij nu afgerond. Tijd om mijn volgende kipfiletschitnzel in de pan te doen :meal:. Gelieve geen reactie hierop om de discussie niet 3 dagen voort te zetten :D.

Laatst bewerkt:
Leuk! Heb je de struisvogelburger ook al gespot? Promoten we een andere week maar staat alvast online.

Ik heb ze gezien, kunnen we die binnenkort ook als sample per stuk bestellen?

Is het de bedoeling om de kippasteitjes ook eens te promoten, ik vind ze zo’n beetje het lekkerste van jullie assortiment en zou het jammer vinden als ze uit het assortiment gaan doordat er maar weinig van verkocht worden.

• #9.528
Ik heb ze gezien, kunnen we die binnenkort ook als sample per stuk bestellen?

Is het de bedoeling om de kippasteitjes ook eens te promoten, ik vind ze zo’n beetje het lekkerste van jullie assortiment en zou het jammer vinden als ze uit het assortiment gaan doordat er maar weinig van verkocht worden.

Yes! Ik ga morgen ochtend de sample er van op zetten. Had er helaas geen tijd voor toen ik de 1kg versie er op zetten, dus bedankt voor de herinnering.
Ik hoor het van iedereen die ze geprobeerd heeft, lekkerste pasteitjes ooit is de mening. Weinig mensen durven het te proberen en we kunnen door de verpakking ook geen sample van maken waardoor de sales minder zijn. Gaat nog wel een keer de nieuwsbrief, fb en instagram op:
Kippenpastei

Olivier, laat je nog wat schnitzels over voor je klanten?? Ik hoor dat je al dagen niets anders aan het eten bent en een kerel van ±150kg kan er aardig wat wegwerken gok ik :eating::roflol:

Ps. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, dus zag deze net te laat...Volgende keer doe ik ze er ook bij... :heart:Kipschnitzels:heart:

Olivier, laat je nog wat schnitzels over voor je klanten?? Ik hoor dat je al dagen niets anders aan het eten bent en een kerel van ±150kg kan er aardig wat wegwerken gok ik :eating::roflol:

Ps. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, dus zag deze net te laat...Volgende keer doe ik ze er ook bij... :heart:Kipschnitzels:heart:
Met een beetje mazzel kan ie ze er nog bijdoen ;) Verzenden is immers maandag :D

• #9.531

Met een beetje mazzel kan ie ze er nog bijdoen ;) Verzenden is immers maandag :D

Dit weekend 2 zakken op :D. Curry ketchup xxl saus erbij, omnomnom. Bedankt ovor je bestelling!

@marina1975 , je kunt ons inderdaad mailen om nog iets bij je bestelling te doen, mits deze nog niet ingepakt / vertrokken is. Er wordt dan een losse betaallink gegeven.

Sample struisvogelburger staat online!

Dit weekend 2 zakken op :D. Curry ketchup xxl saus erbij, omnomnom. Bedankt ovor je bestelling!

@marina1975 , je kunt ons inderdaad mailen om nog iets bij je bestelling te doen, mits deze nog niet ingepakt / vertrokken is. Er wordt dan een losse betaallink gegeven.

Sample struisvogelburger staat online!

Ik bestel ze de volgende keer er bij...Vriezer zit zeker vol met de huidige bestelling :D

Als de gekruide kant en klaar kipblokjes ontdooid zijn maar nog wel vacuüm verpakt, hoe lang denk je dat ze nog houdbaar zijn in de koelkast? 4 dagen ging tot nu toe prima, maar denk door de vacuüm verpakking dat het wel langer kan?

Lekker he? Die piri-piri zijn iig super!

• #9.536
Als de gekruide kant en klaar kipblokjes ontdooid zijn maar nog wel vacuüm verpakt, hoe lang denk je dat ze nog houdbaar zijn in de koelkast? 4 dagen ging tot nu toe prima, maar denk door de vacuüm verpakking dat het wel langer kan?

De fabriek zegt 10 dagen, omdat alle ziekteverwekkers dood gestoomd zijn, gevacumeerd en wat zout in zit. In overleg hebben we besloten hier 4 dagen van te maken op de site, omdat 10 niet geloofdwaardig overkomt en uitleg aan klanten gaat vereisen. Ook al zeggen ze 10 dagen tegen mij, zelf ga ik ook voor 4.

Lekker he? Die piri-piri zijn iig super!

:meal: !

De fabriek zegt 10 dagen, omdat alle ziekteverwekkers dood gestoomd zijn, gevacumeerd en wat zout in zit. In overleg hebben we besloten hier 4 dagen van te maken op de site, omdat 10 niet geloofdwaardig overkomt en uitleg aan klanten gaat vereisen. Ook al zeggen ze 10 dagen tegen mij, zelf ga ik ook voor 4.

:meal: !

Ik kan bevestigen dat het na 5 of 6 dagen nog prima te eten is...zonder gekke smaak of geur en ik ben er niet ziek van geworden :D

@Scoobz0r ; ik wil toch nog een keer aanstippen, dat er wederom van de 5 verpakkingen er 3 geperforeerd waren...waar je dus helaas pas achter komt, als e.e.a. ontdooid is. Gelukkig is het na ontdooien dus nog zeker 5 dagen houdbaar, maar het blijft een aandachtspunt. Vind ook wel dat er toch best veel vocht in de verpakking zit, die je (althans, dat doe ik) er nog uit moet knijpen.

Dit alles doet helemaal niets af aan het feit dat de blokjes handig zijn in gebruik en ontzettend lekker zijn! :thumb: :eating:

• #9.538
Ik kan bevestigen dat het na 5 of 6 dagen nog prima te eten is...zonder gekke smaak of geur en ik ben er niet ziek van geworden :D

@Scoobz0r ; ik wil toch nog een keer aanstippen, dat er wederom van de 5 verpakkingen er 3 geperforeerd waren...waar je dus helaas pas achter komt, als e.e.a. ontdooid is. Gelukkig is het na ontdooien dus nog zeker 5 dagen houdbaar, maar het blijft een aandachtspunt. Vind ook wel dat er toch best veel vocht in de verpakking zit, die je (althans, dat doe ik) er nog uit moet knijpen.

Dit alles doet helemaal niets af aan het feit dat de blokjes handig zijn in gebruik en ontzettend lekker zijn! :thumb: :eating:

Mooi @ 6 dagen :thumbs:
Je feedback is genoteerd. Zojuist doorgestuurd naar de fabriek. Gehakt en hamburgers wordt deze week ook naar gekeken @ plastic.
Het vocht is normaal. In het kort wordt er 198gr rauwe kipfiletblokjes en 2% kruiden in het zakje gestopt en dan gesealed. Net als elke bereidingsmethode heb je bereidingsvocht dat verdampt. Omdat het zakje gesealed is blijft het erin en stoomd het in zijn eigen kipfilet vocht. Dit zorgt voor de malsheid en het uitlekgewicht. In de pan wordt het droger omdat je het vocht verdampt. Voor de voedingswaarde maakt dit niet uit. Het eiwit zit in de spiervezels, niet in het uitlekvocht. De uitgebreide uitleg over het vocht is bij het product te lezen kopje voedingswaarden: Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr)
Heb je de één van de 2.5 kg zakken al een keer geprobeerd? Deze worden buiten de zak bereid en hebben dit daardoor niet. Deze hoef je ook niet eerst te ontdooien en kunnen van bevroren toestand meteen de magnetron in. Ook is het losgevroren van elkaar waardoor je de hoeveel gram er makkelijker uit kunt halen.

Je feedback is genoteerd. Zojuist doorgestuurd naar de fabriek. Gehakt en hamburgers wordt deze week ook naar gekeken @ plastic.
Het vocht is normaal. In het kort wordt er 198gr rauwe kipfiletblokjes en 2% kruiden in het zakje gestopt en dan gesealed. Net als elke bereidingsmethode heb je bereidingsvocht dat verdampt. Omdat het zakje gesealed is blijft het erin en stoomd het in zijn eigen kipfilet vocht. Dit zorgt voor de malsheid en het uitlekgewicht. In de pan wordt het droger omdat je het vocht verdampt. Voor de voedingswaarde maakt dit niet uit. Het eiwit zit in de spiervezels, niet in het uitlekvocht. De uitgebreide uitleg over het vocht is bij het product te lezen kopje voedingswaarden: Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr)
Heb je de één van de 2.5 kg zakken al een keer geprobeerd? Deze worden buiten de zak bereid en hebben dit daardoor niet. Deze hoef je ook niet eerst te ontdooien en kunnen van bevroren toestand meteen de magnetron in. Ook is het losgevroren van elkaar waardoor je de hoeveel gram er makkelijker uit kunt halen.

Thanks voor je uitgebreide reactie! :thumb: Er is nu 2,5kg kipreepjes onderweg...Volgende keer iets anders proberen ;) Ik denk dat er morgen al iemand een hartverzakking krijgt thuis, als er 7kg wordt afgeleverd :hahaha:

Waarschuwing. Koop die 2.5kg kip NIET!!! Deze is zwaar verslavend en daarna lust je nooit meer kip van supermarkt, slager of poelier. Deze kip is zo goed van smaak en tekstuur dat andere kip altijd plofkip lijkt. En doordat het los ingevroren is, pak je het nog makkelijk uit de vriezer ook waardoor je vaker naar deze kip grijpt. Je bent gewaarschuwd, eigen risico! (Net autodrop, het zou verboden moeten worden).

Terug
Naar boven