- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leek in die review wel effe de Roast of MuscleMeat...dat dan weer wel![]()

--->Gelukkig vandaag nog geen bestelling gedaan, de schnitzels gaan we gelijk uitproberen.
. Gelieve geen reactie hierop om de discussie niet 3 dagen voort te zetten
.Leuk! Heb je de struisvogelburger ook al gespot? Promoten we een andere week maar staat alvast online.
Ik heb ze gezien, kunnen we die binnenkort ook als sample per stuk bestellen?
Is het de bedoeling om de kippasteitjes ook eens te promoten, ik vind ze zo’n beetje het lekkerste van jullie assortiment en zou het jammer vinden als ze uit het assortiment gaan doordat er maar weinig van verkocht worden.

Kipschnitzels
Met een beetje mazzel kan ie ze er nog bijdoenOlivier, laat je nog wat schnitzels over voor je klanten?? Ik hoor dat je al dagen niets anders aan het eten bent en een kerel van ±150kg kan er aardig wat wegwerken gok ik
Ps. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, dus zag deze net te laat...Volgende keer doe ik ze er ook bij...Kipschnitzels
![]()
Verzenden is immers maandag 
Olivier, laat je nog wat schnitzels over voor je klanten?? Ik hoor dat je al dagen niets anders aan het eten bent en een kerel van ±150kg kan er aardig wat wegwerken gok ik
Ps. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, dus zag deze net te laat...Volgende keer doe ik ze er ook bij...Kipschnitzels
![]()
Met een beetje mazzel kan ie ze er nog bijdoenVerzenden is immers maandag
![]()
. Curry ketchup xxl saus erbij, omnomnom. Bedankt ovor je bestelling!@darude0306Dit weekend 2 zakken op. Curry ketchup xxl saus erbij, omnomnom. Bedankt ovor je bestelling!
@marina1975 , je kunt ons inderdaad mailen om nog iets bij je bestelling te doen, mits deze nog niet ingepakt / vertrokken is. Er wordt dan een losse betaallink gegeven.
Sample struisvogelburger staat online!
Dit weekend 2 zakken op. Curry ketchup xxl saus erbij, omnomnom. Bedankt ovor je bestelling!
@marina1975 , je kunt ons inderdaad mailen om nog iets bij je bestelling te doen, mits deze nog niet ingepakt / vertrokken is. Er wordt dan een losse betaallink gegeven.
Sample struisvogelburger staat online!

Als de gekruide kant en klaar kipblokjes ontdooid zijn maar nog wel vacuüm verpakt, hoe lang denk je dat ze nog houdbaar zijn in de koelkast? 4 dagen ging tot nu toe prima, maar denk door de vacuüm verpakking dat het wel langer kan?
!De fabriek zegt 10 dagen, omdat alle ziekteverwekkers dood gestoomd zijn, gevacumeerd en wat zout in zit. In overleg hebben we besloten hier 4 dagen van te maken op de site, omdat 10 niet geloofdwaardig overkomt en uitleg aan klanten gaat vereisen. Ook al zeggen ze 10 dagen tegen mij, zelf ga ik ook voor 4.
!

Ik kan bevestigen dat het na 5 of 6 dagen nog prima te eten is...zonder gekke smaak of geur en ik ben er niet ziek van geworden
@Scoobz0r ; ik wil toch nog een keer aanstippen, dat er wederom van de 5 verpakkingen er 3 geperforeerd waren...waar je dus helaas pas achter komt, als e.e.a. ontdooid is. Gelukkig is het na ontdooien dus nog zeker 5 dagen houdbaar, maar het blijft een aandachtspunt. Vind ook wel dat er toch best veel vocht in de verpakking zit, die je (althans, dat doe ik) er nog uit moet knijpen.
Dit alles doet helemaal niets af aan het feit dat de blokjes handig zijn in gebruik en ontzettend lekker zijn!![]()
![]()
Mooi @ 6 dagen
Je feedback is genoteerd. Zojuist doorgestuurd naar de fabriek. Gehakt en hamburgers wordt deze week ook naar gekeken @ plastic.
Het vocht is normaal. In het kort wordt er 198gr rauwe kipfiletblokjes en 2% kruiden in het zakje gestopt en dan gesealed. Net als elke bereidingsmethode heb je bereidingsvocht dat verdampt. Omdat het zakje gesealed is blijft het erin en stoomd het in zijn eigen kipfilet vocht. Dit zorgt voor de malsheid en het uitlekgewicht. In de pan wordt het droger omdat je het vocht verdampt. Voor de voedingswaarde maakt dit niet uit. Het eiwit zit in de spiervezels, niet in het uitlekvocht. De uitgebreide uitleg over het vocht is bij het product te lezen kopje voedingswaarden: Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr)
Heb je de één van de 2.5 kg zakken al een keer geprobeerd? Deze worden buiten de zak bereid en hebben dit daardoor niet. Deze hoef je ook niet eerst te ontdooien en kunnen van bevroren toestand meteen de magnetron in. Ook is het losgevroren van elkaar waardoor je de hoeveel gram er makkelijker uit kunt halen.
Ik denk dat er morgen al iemand een hartverzakking krijgt thuis, als er 7kg wordt afgeleverd 
Mooi @ 6 dagen
Je feedback is genoteerd. Zojuist doorgestuurd naar de fabriek. Gehakt en hamburgers wordt deze week ook naar gekeken @ plastic.
Het vocht is normaal. In het kort wordt er 198gr rauwe kipfiletblokjes en 2% kruiden in het zakje gestopt en dan gesealed. Net als elke bereidingsmethode heb je bereidingsvocht dat verdampt. Omdat het zakje gesealed is blijft het erin en stoomd het in zijn eigen kipfilet vocht. Dit zorgt voor de malsheid en het uitlekgewicht. In de pan wordt het droger omdat je het vocht verdampt. Voor de voedingswaarde maakt dit niet uit. Het eiwit zit in de spiervezels, niet in het uitlekvocht. De uitgebreide uitleg over het vocht is bij het product te lezen kopje voedingswaarden: Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr)
Heb je de één van de 2.5 kg zakken al een keer geprobeerd? Deze worden buiten de zak bereid en hebben dit daardoor niet. Deze hoef je ook niet eerst te ontdooien en kunnen van bevroren toestand meteen de magnetron in. Ook is het losgevroren van elkaar waardoor je de hoeveel gram er makkelijker uit kunt halen.