MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik ga morgen een bestelling plaatsen. Super initiatief en imo absoluut een gat in de markt. Had al eerder willen bestellen maar was dit helemaal vergeten, zie nu het topic weer en bestel morgen gelijk!

Ik ga morgen een bestelling plaatsen. Super initiatief en imo absoluut een gat in de markt. Had al eerder willen bestellen maar was dit helemaal vergeten, zie nu het topic weer en bestel morgen gelijk!

Zelfde als mij dus. Ik vergat t ook steeds terwijl ik wel steeds een bestelling wilde plaatsen:o

Hele vriezer zit vol hier :D morgen weer lowfat burgers als post workout

Biefstuk zou je op zich rauw moeten kunnen eten toch? Bij restaurant waar ik werkte sloegen ze er wel eens carpaccio's van

Ik eet op mijn werk zo vaak rauw vlees :o Nog nooit ziek geweest (werk als jobstudent bij een keurslager)

En ik baal er echt van dat ik van mijn ouders niet zoveel vlees in de vriezer mag leggen :sad: ik was er echt tevreden van

heb nu ook eens een bestelling geplaatst :D ben benieuwd!

Godverrrrrdomme, MM beef jerky zou erg nice zijn. Hier is wat inspiratie voor wat betreft het prijsniveau;)

bestelling is weer netjes binnen gekomen, top werk guise.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een goede service bij MuscleMeat, mijn pakket was niet opgehaald door PostNL. (Er stond dus geen levertijd bij de trackandtrace van postNL.) Maar mijn pakket werd persoonlijk gebracht! Zo had ik mijn vlees toch na 1 dag in huis!

Bedankt!

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

HA hier ook al! :) goede service!:D

Gister besteld om 22.30 ofzo, net in huis, superservice!

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Hoe lang kun je dat vloeibaar ei bewaren buiten de vriezer in de koelkast?

:thumbs:, graag gedaan.

De richtlijn is voor het vloeibaar ei is na ontdooiing binnen 1 week opmaken. Ervaring leert dat dit wel iets langer kan zijn, maar dat is op eigen risico.

Zelfde als mij dus. Ik vergat t ook steeds terwijl ik wel steeds een bestelling wilde plaatsen:o

Super :D. Laten jullie twee weten wat jullie er van vonden?

Hele vriezer zit vol hier :D morgen weer lowfat burgers als post workout

:burger::burger:

Van mij is alweer bijna leeg :roflol: Zit toch al wel tegen de 30kg aan denk ik

30kg voor de gains :thumbs:

Ik eet op mijn werk zo vaak rauw vlees :o Nog nooit ziek geweest (werk als jobstudent bij een keurslager)

En ik baal er echt van dat ik van mijn ouders niet zoveel vlees in de vriezer mag leggen :sad: ik was er echt tevreden van

Net als voor GetXXL hebben wij binnenkort voor jou een oplossing :D. Ik schat binnen twee weken.

heb nu ook eens een bestelling geplaatst :D ben benieuwd!

:cool: Eetse alvast.

Godverrrrrdomme, MM beef jerky zou erg nice zijn. Hier is wat inspiratie voor wat betreft het prijsniveau;)

Die zijn een stuk goedkoper dan de oude boardsponsor is het niet?

bestelling is weer netjes binnen gekomen, top werk guise.

:thumbs: mooi!

Net besteld, iets van 7kg en paar pakken vloeibaar eiwit, rijst/spaghetti/noodles. Ik laat zeker even weten wat ik ervan vond!

Bestelling is netjes verpakt aangekomen, alles nog bevroren.

Ondertussen kip en een burger geprobeerd, bevalt zeer zeker.

So far so good ;)

Laatst bewerkt:
Die zijn een stuk goedkoper dan de oude boardsponsor is het niet?

Dat was idd vreselijk duur. T zei dat de marges wel erg laag waren maar ik heb het idee dat toch de prijs de reden was dat het nooit echt wat werd, ongeacht of ze er ook daadwerkelijk weinig geld aan verdiende. Wellicht kunnen jullie met jullie contacten in het wereldje een serieus competitieve en aantrekkelijke prijs maken.

Dat was idd vreselijk duur. T zei dat de marges wel erg laag waren maar ik heb het idee dat toch de prijs de reden was dat het nooit echt wat werd, ongeacht of ze er ook daadwerkelijk weinig geld aan verdiende. Wellicht kunnen jullie met jullie contacten in het wereldje een serieus competitieve en aantrekkelijke prijs maken.

Als je loonkosten van bijv. 10.000 p/m rekent per persoon, dan krijg je inderdaad krappe marges. Weet niet hoe hun kostenplaatje eruitziet hoor, maar ook al was het normaal, dan kan het bijna niet anders dan dat ze iets verkeerds doen, omdat de verkoopprijs zo hoog is en de marges zo krap zijn.
Er zijn bedrijven die het voor veel goedkoper aanbieden, al zal de kwaliteit dan wel ietsjes lager zijn verwacht ik...

Laatst bewerkt:
Als je loonkosten van bijv. 10.000 p/m rekent per persoon, dan krijg je inderdaad krappe marges. Weet niet hoe hun kostenplaatje eruitziet hoor, maar ook al was het normaal, dan kan het bijna niet anders dan dat ze iets verkeerds doen, omdat de verkooprijs zo hoog is en de marges zo krap zijn.
Er zijn bedrijven die het voor veel goedkoper aanbieden, al zal de kwaliteit dan wel ietsjes lager zijn verwacht ik...

Ja precies. Als je op de link klikt van mij 2 posts geleden zie je ook de prijs voor jerky die in de verste verte niet correspondeert met die van alle andere "bekende" jerky merken. En dat is het waarschijnlijk nog geïmporteerd ook. Scheelt ook of het in bulk wordt verkocht of per zakje van ****ing 25 gram.

vraagje, jullie pakken met ei eiwit bevat 10 gr eiwit per 100 gr?

zie net in mijn account spaarpunten staan, echter wordt ik direct naar de homepage gestuurd? wat is deze?

Goed alvast de meningen te lezen over beefjerky :). Uiteraard gaan we ons uiterste best doen met de kwaliteit en prijs. Time will tell wat het gaan worden ;). We mikken op het begin van komend jaar (onder voorbehoud)!

Net besteld, iets van 7kg en paar pakken vloeibaar eiwit, rijst/spaghetti/noodles. Ik laat zeker even weten wat ik ervan vond!

Nice bestelling :cool: Ben ook benieuwd wat je er van vond. Alle meningen positief en negatief zijn welkom, gebruiken we als feedback!

Bestelling is netjes verpakt aangekomen, alles nog bevroren.

Ondertussen kip en een burger geprobeerd, bevalt zeer zeker.

So far so good ;)

Top :D Had je ook andere producten nog besteld die je gaat proberen?

vraagje, jullie pakken met ei eiwit bevat 10 gr eiwit per 100 gr?

De macro's van Cocovite vloeibaar ei eiwit zijn:

• Energie: 50,0 kcal
  • Koolh: 1,03 gram
  • Eiwit: 10,52 gram
  • Vet: 0,00 gram
zie net in mijn account spaarpunten staan, echter wordt ik direct naar de homepage gestuurd? wat is deze?

Goed gespot ;). Is een functionaliteit waar we misschien in de toekomst iets mee gaan doen. Voor nu staat het op inactief.

Top :D Had je ook andere producten nog besteld die je gaat proberen?

Kipfilet, Low fat burgers, Paarden tartaar red pepper, Paarden tartaar naturel.

Smaak van de burger was zeer goed, totaal geen behoefte iets toe te voegen.

*edit: Vanwaar zijn de paard tartaartjes/hamburgers etc 150gr per stuk, is hier voor gekozen? Of puur omdat het in deze porties word klaargemaakt en ingepakt?

Uit nieuwsgierigheid, want ik zit meestal op 200gr beef. Vandaar dat het in me op kwam. Word tartaartjes splitten ;)

Laatst bewerkt:
  • #1.000
Kipfilet, Low fat burgers, Paarden tartaar red pepper, Paarden tartaar naturel.

Smaak van de burger was zeer goed, totaal geen behoefte iets toe te voegen.

Ok top! Goed om te lezen. Nog tartaar te gaan dus!

Ik heb misschien nog een tip voor de mensen die tartaar hebben van ons. Het is vrij 'obvious', maar wou het toch even posten. De tartaar is in burger vorm, maar je kan het natuurlijk in de pan tijdens het bakken tot stukjes hakken. Mooi als basis voor een clean pasta saus (tomatenblokjes + kruiden). Gister gemaakt:

gehakttartaar.jpg

Terug
Naar boven