XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Gedroogd vlees wat lang goed blijft zonder dat je het hoeft te bewaren in een vriezer. AWWW YEAaaaaaaaaaaaaaaaa

Is er al beef jerky etc?

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Word lastig om daarmee te concurreren

Er is geen verschil in kwaliteit of macro's! Alleen de structuur is annders van de tartaar versie en het is goedkoper in prijs. Ik zal even uitleggen hoe dit komt.

Onze slager in de fabriek waarmee wij samenwerken krijgt de bovenbil van een paard binnen. Deze wordt met de hand in stukken van 200gr gesneden, vervolgens gevacumeerd en ingevroren. Van een bovenbil kan nooit allemaal perfect 200gr gesneden worden zonder dat er soms stukken biefstuk over blijven. Bijvoorbeeld kunnen er reepjes/stukjes zijn omdat er een stuk van 250gr gesneden is en dit eraf moet om het 200gr te maken. Deze 50gr blijft dan over waar de fabriek niks meer mee kan en is daarom goedkoper gemaakt in prijs. Deze stukjes gebruiken wij om er paardentartaar van te maken. Het is dus dezelfde biefstuk en perfect eiwit. De structuur is anders, omdat het door de ''shredder'' gehaald. Tartaar heeft het voordeel dat het sneller verteert door de fijne structuur. Daarom is het bijvoorbeeld ideaal om het na een training te eten.

Dit zelfde verhaal geld voor de rund.

Thanks voor de uitleg, ga ik deze er bij meenemen!

grote voordeel van die tartaar tov biefstuk vind ik ook dat het goed te vreten is als je het in de magnetron opwarmt, biefstuk mee naar het werk nemen is niet z'n succes

Moet zeggen dat die tartaar ook zalig is zo rauw op een broodje. :o

• Topic Starter Topic Starter
Eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd of het 't geld waardig is.

:thumbs: Laat maar weten hoe het was!

Gedroogd vlees wat lang goed blijft zonder dat je het hoeft te bewaren in een vriezer. AWWW YEAaaaaaaaaaaaaaaaa

Is er al beef jerky etc?

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Word lastig om daarmee te concurreren

Iets anders wat wel betaalbaar is.

Zullen wij het maar verklappen dan :cool:? Muscle Meat is bezig met het ontwikkelen van een eigen Beef Jerky lijn. Wij hopen/willen hier begin het nieuwe jaar mee gaan komen, afhankelijk van hoe snel het ontwikkel proces gaat.

Thanks voor de uitleg, ga ik deze er bij meenemen!

:thumbs: mooi!

grote voordeel van die tartaar tov biefstuk vind ik ook dat het goed te vreten is als je het in de magnetron opwarmt, biefstuk mee naar het werk nemen is niet z'n succes

Klopt! of je moet de biefstuk voorsnijden in stukjes, dit doe ik zelf af en toe voor het meenemen in bakjes.

Moet zeggen dat die tartaar ook zalig is zo rauw op een broodje. :o

Is dat wel veilig? Komen er niet superveel bacterien vrij na het ontdooien?

Ons vlees is e-nummer, conserveringsmiddel vrij. Daarom is het vrijwel alleen geschikt voor bakken. Rauw eten is op eigen risico!

Biefstuk zou je op zich rauw moeten kunnen eten toch? Bij restaurant waar ik werkte sloegen ze er wel eens carpaccio's van

Biefstuk zou je op zich rauw moeten kunnen eten toch? Bij restaurant waar ik werkte sloegen ze er wel eens carpaccio's van

Theoretisch kan het ook, maar wij mogen het als bedrijf absoluut niet aanraden i.v.m. de aansprakelijkheid.

Rauw vlees eten wordt eigenlijk nooit aangeraden. Maar ja.. er worden wel broodjes tartaar verkocht en filet americain is ook rauw. ;) Dus ja.. waarom niet.

Rauw vlees eten wordt eigenlijk nooit aangeraden. Maar ja.. er worden wel broodjes tartaar verkocht en filet americain is ook rauw. ;) Dus ja.. waarom niet.

Het zou best kunnen inderdaad maar als je daar ziek van word dan word je ook goed ziek! Ik zou dat risico niet durven te nemen

5kg kip, 3kg biefstuk en 1 kg hamburgers geleverd door de baas himself :)

Ontbreekt wel 1 biefstuk maar voor de rest alles in orde, kan niet wachten om te beginnen eten :D

Wat een goede service bij MuscleMeat, mijn pakket was niet opgehaald door PostNL. (Er stond dus geen levertijd bij de trackandtrace van postNL.) Maar mijn pakket werd persoonlijk gebracht! Zo had ik mijn vlees toch na 1 dag in huis!

Bedankt!

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

5kg kip, 3kg biefstuk en 1 kg hamburgers geleverd door de baas himself :)

Ontbreekt wel 1 biefstuk maar voor de rest alles in orde, kan niet wachten om te beginnen eten :D

HA hier ook al! :) goede service!:D

K*t ben vergeten te bestellen vorige week. Ik plaats vanavond even een bestelling :cool:

PostNL heeft gister gefaald. Hadden 2/3 opgehaald en voor de laatste 1 derde zou er nog iemand komen maar die kwam niet opdagen... Major klacht ingediend. Hierna besloten dat drie mensen van Muscle Meat een rondje Nederland gingen maken en zelfs Belgie. We beloven op de site voor 15:00 besteld, volgende dag in huis. Dan moet dat ook gebeuren!

JorisL, excuses! Kan je even info@musclemeat mailen met je bestelnummer? Dan pak ik het van daar even op en maken we het goed.

Gister besteld om 22.30 ofzo, net in huis, superservice!

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Hoe lang kun je dat vloeibaar ei bewaren buiten de vriezer in de koelkast?

PostNL heeft gister gefaald. Hadden 2/3 opgehaald en voor de laatste 1 derde zou er nog iemand komen maar die kwam niet opdagen... Major klacht ingediend. Hierna besloten dat drie mensen van Muscle Meat een rondje Nederland gingen maken en zelfs Belgie. We beloven op de site voor 15:00 besteld, volgende dag in huis. Dan moet dat ook gebeuren!

JorisL, excuses! Kan je even info@musclemeat mailen met je bestelnummer? Dan pak ik het van daar even op en maken we het goed.

Verzonden :)

Terug
Naar boven