maarten4
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*edit: Vanwaar zijn de paard tartaartjes/hamburgers etc 150gr per stuk, is hier voor gekozen? Of puur omdat het in deze porties word klaargemaakt en ingepakt?
Uit nieuwsgierigheid, want ik zit meestal op 200gr beef. Vandaar dat het in me op kwam. Word tartaartjes splitten![]()
Scoobzor, even meedelen dat ik het bijzonder professioneel vond van jullie om mij te belden dat postnl blijkbaar mijn pakket niet wou afleveren op de juiste locatie. In verband met dat voorval heb ik jullie nog een mail gestuurd.
. Bedankt voor het compliment. We houden al onze pakketten in de gaten. Ik ga morgen postNL bellen hoe dit kan en kom er op terug. Eén ding is zeker (wat ook op de website staat), wij laten de klant niet de dupe worden van een fout door PostNL. Als zij het niet vergoeden doen wij het.

Goede vraag inderdaad. We wouden ze in burger vorm hebben. En als je dan boven de 150gr gaat, dan wordt hij te dik om het nog goed te kunnen bakken. Dit zelfde geld voor de hamburers. Het is een beetje lastig hoeveel gram iedereen gemiddeld neemt. We zijn van 200gr uit gegaan. Maar wordt soms ook gebeld door mensen of we krijgen mails of we het ook per 100gr kunnen leveren. Ik zelf eet altijd 300gr per maaltijd. Dan zijn de tartaars weer makkelijk voor mij (2 stuks) en de biefstuk lastiger (1,5 stuk).
Blijkbaar heeft body en fit dit probleem ook gehad, waardoor hun pakket ook op retour isguess it is my lucky day
![]()
die supplementen blijven wel goed retour. Ons vlees komt zometeen stinkend terug
.Flinke uitbreidingen zo te zien
Enig idee wanneer de beef jerky komt?
Erg nice! Na mijn contest prep ga ik zeker deze Toscaanse versie eens proberen. Keep up the good work.
Flinke uitbreidingen zo te zien
Enig idee wanneer de beef jerky komt?
Hun doel was begin volgend jaar als ik me niet vergis.
Heb mn bestelling ook binnen gekregen deze week. Nu ben ik bezig mn kip aan het verorberen, maar het lijkt net of dit de goede niet is. Heb licht gezout besteld, staat ook op de verpakking maar smaakt niet zo. Kan dit kloppen?
Die toscaanse kip zit er sowieso bij bij mijn volgende bestelling. Evenals wederom paarden biefstuk!
mooi! Moreeee protein!Na splitsen van tartaartjes, een helft kan waarschijnlijk wel een nacht in de koelkast in een dicht zakkie bewaard worden lijkt me?
Rauw uiteraard. of gaat het met jullie producten erg rap omdat er geen toevoegingen voor houdbaarheid door zitten?
Scoob, wanneer was de afhaalmogelijkheid ook al weer? Ben gisteren vergeten vlees te kopen![]()
Vraagje, is er al wat bekend over de introductie van Vis?
Wil namelijk bestelling plaatsen maar beetje onzin om week later tweede bestelling te plaatsen natuurlijk![]()
Dat heb ik met de burgers gedaan omdat ze door het lange bakken echt een verschrikkelijke gourmet geur in me huis achter laten. Was super lekker, en in feite gewoon normaal gehakt maar dan licht gekruidOk top! Goed om te lezen. Nog tartaar te gaan dus!
Ik heb misschien nog een tip voor de mensen die tartaar hebben van ons. Het is vrij 'obvious', maar wou het toch even posten. De tartaar is in burger vorm, maar je kan het natuurlijk in de pan tijdens het bakken tot stukjes hakken. Mooi als basis voor een clean pasta saus (tomatenblokjes + kruiden). Gister gemaakt:
![]()
.