Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Net mijn 3e bestelling gedaan, De kan en klare kipfilet blokjes plus bruine rijst quinoa groente pan vind ik echt heerlijk, heb van allebei 2 kg besteld.
Verder vond mijn vriendin die gratis maaltijd, pasta bolognese, die we vorige keer erbij kregen lekker, dus ook daar een paar van besteld.
En de kipsnitzel burger, jalapeno hamburger, kangoeroeburger en beef meat balls peppered besteld.

Scoobzor,

Ik kwam er toevallig achter door op beef te klikken dat die beef meat balls ook kant en klaar zijn, deze staan echter niet onder het kopje kant en klaar.

Wauw mooie review :o! Leuk te lezen dat door de verjaardags actie het product geprobeerd is en vervolgens besteld is.
Ah... goed opgemerkt!! Meteen toegevoegd.

Net gegeten en het is erg lekker. Ik denk dat ik gemiddeld ben wat betreft pittig eten. Ik hou niet van heel pittig, maar ik vind niet snel iets echt pittig. Dit is precies goed qua smaak en pittigheid wat mij betreft.

Heb ook een review op de site gezet The Dutch Giant

Bedankt voor de feedback en de review, kunnen we wat mee!

Kunnen jullie die bakjes ook los verkopen? :)

Deze bakjes bestaan niet voor prive gebruik. Ze zijn ontworpen om gesealed te worden, er kan geen deksel op. We zijn nog wel aan het kijken of we andere magnetronbakjes gaan introduceren als extra optie. Zijn nog aan het onderzoeken.
 
Weer een bestelling geplaatst inclusief de nieuwe kipfilet blokjes paprika chili. Ben benieuwd!
 
in die enkel vak meal prep bakjes
hoeveel gram rijst zou daar in passen ?
 
Ok de eerste zak paprika chili kip stukjes is al op :o
Echt een aanrader kan ik iedereen wel zeggen.
 
Die ga ik volgende week dan mee bestellen :)

The Dutch Giant
Is er ooit een plan om iets van voorgebakken bacon strips in bulk uit te brengen? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
A la PLUS Uitgebakken ontbijtspek

Probleem bij nieuwe producten is dat je als muscle meat zijnde er heel zeker van moet zijn dat het product loopt, er genoeg vraag naar is. Anders zit je er mee ivm grote aantallen :o. Ik heb dit gevoel nog niet bij dit product. Om je een voorbeeld te geven waar ik dit wel bij heb: eerste product dat over paar weken uitkomt is low fat kippenworst (kant-en-klaar). Begrijp me niet verkeerd, blijf tips en dingen doorgeven die je mist :)!
 
Probleem bij nieuwe producten is dat je als muscle meat zijnde er heel zeker van moet zijn dat het product loopt, er genoeg vraag naar is. Anders zit je er mee ivm grote aantallen :o. Ik heb dit gevoel nog niet bij dit product. Om je een voorbeeld te geven waar ik dit wel bij heb: eerste product dat over paar weken uitkomt is low fat kippenworst (kant-en-klaar). Begrijp me niet verkeerd, blijf tips en dingen doorgeven die je mist :)!

No problem!

upload_2018-4-10_13-14-16.png


De paprika chili kipfiletblokjes komen ook mijn kant op. ben benieuwd!
 
De vriezer weer vol. Gelijk de kip nuggets als tussendoortje in de pan klaargemaakt. Zijn echt heerlijk! :heart:
 
De struisvogelburgers zijn supermals. Toppertje. De angusburger zijn ook een aanrader.
 
No problem!

De paprika chili kipfiletblokjes komen ook mijn kant op. ben benieuwd!

Top :thumbs: hoor graag wat je er van vond!

De vriezer weer vol. Gelijk de kip nuggets als tussendoortje in de pan klaargemaakt. Zijn echt heerlijk! :heart:

Uit de airfyer (als je die hebt) nog lekkerder!

Nope. Heb wel een oven. Maar pan ook prima krokant met pamspray.

Zie de gáááán!! :meal: :D

Je kan met de nuggets ook heel lekker McWraps maken. Tortilla Wrap, sausje, kaas en wat groente erbij.

Ah, mooi idee voor de recepten pagina, bedankt voor het delen!

De struisvogelburgers zijn supermals. Toppertje. De angusburger zijn ook een aanrader.

Bedankt voor de review @ Struisvogel. Helaas kiezen nog niet veel mensen er nog voor, zonde wat hij is echt goed: Struisvogelburger 1kg (10 x 100gr) (rauw) !
 
Volgens mij de malste burger van Nederland? Kruiden en saus zijn niet nodig, de smaak is zo al super.
 
Top :thumbs: hoor graag wat je er van vond!







Zie de gáááán!! :meal: :D



Ah, mooi idee voor de recepten pagina, bedankt voor het delen!



Bedankt voor de review @ Struisvogel. Helaas kiezen nog niet veel mensen er nog voor, zonde wat hij is echt goed: Struisvogelburger 1kg (10 x 100gr) (rauw) !

No probs! Morgen staan de McWraps weer op het menu. :heart:
Vandaag die kipstukjes gehad, echt bizar lekker! Héél mals, super smaalvol, niet té pikant.
Echt een geweldig product weer. Ga eind v.d. maand een extra vriezer aanschaffen om nog wat meer thuis op voorraad te hebben.. :roflol:
Zal dan die struisvogelburgers ook mee bestellen.
Hoe lang moeten deze ongeveer op het vuur? Staat geen geschatte tijd op de site aangegeven.
 
Volgens mij ligt de website eruit van musclemeat ;), komt vast omdat Olivier op FIBO staat :).

Krijg sinds vanochtend de melding:
There has been an error processing your request
Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 431178923858
 
Back
Naar boven