Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Toen ik net de kipfiletblokjes piri piri door de rest van mijn maaltijd wilde verdelen schrok ik een beetje. De structuur voelde als rauwe kip aan en dat bleek ook zo te zijn.

20180417_074603.jpg
 
Toen ik net de kipfiletblokjes piri piri door de rest van mijn maaltijd wilde verdelen schrok ik een beetje. De structuur voelde als rauwe kip aan en dat bleek ook zo te zijn.

Kom net van de telefoon af met de fabriek. Enige wat dit kan veroorzaken is dat er een krat die klaar stond om gestoomd te worden, beschouwd was als ''klaar''. Kun je mij z.s.m. het batchnummer / datum doorsturen via PM / mail? Dan kan ik je ook meteen een mooie oplossing aanbieden. Excuus voor deze fout, ik ga er verder achteraan hier op de achtergrond.

Een kortingscode voor DBB'ers :D ?

Je kan het altijd proberen :D maar antwoord is nee. Reden: in tegenstelling tot andere webshops die strooien met kortingen 10-30%, zijn de prijzen op onze site al op hun laagst, kan niet meer geven :). Bedoeling is dat iedereen altijd goed uit is bij ons. Om je een idee te geven, marge is zo laag dat pas na 5 jaar gratis verzending vanaf 150euro hebben kunnen realiseren.
 
Laatst bewerkt:
Kom net van de telefoon af met de fabriek. Enige wat dit kan veroorzaken is dat er een krat die klaar stond om gestoomd te worden, beschouwd was als ''klaar''. Kun je mij z.s.m. het batchnummer / datum doorsturen via PM / mail? Dan kan ik je ook meteen een mooie oplossing aanbieden. Excuus voor deze fout, ik ga er verder achteraan hier op de achtergrond.
Zal vanavond wel even kijken op het zakje. Had gister nog een verpakking uit hetzelfde zakje die wel goed was. Bedankt voor de snelle reactie!
 
De paprika chili is echt heerlijk! Nieuwe favoriet :bow:
 
De paprika chili is echt heerlijk! Nieuwe favoriet :bow:

Kwam een meid bij me eten laatst, dus die paprika chili er doorheen gemikt, kreeg dikke complimenten op m’n kookkunsten :roflol:

10/10 would order again

Had toen ik een prepmeal bakje meehad ook wat aan m’n collega’s gegeven, die waren er ook helemaal wild van!
 
Kwam een meid bij me eten laatst, dus die paprika chili er doorheen gemikt, kreeg dikke complimenten op m’n kookkunsten :roflol:

10/10 would order again

Had toen ik een prepmeal bakje meehad ook wat aan m’n collega’s gegeven, die waren er ook helemaal wild van!

Hahaha goeie :roflol:
 
De paprika chili is echt heerlijk! Nieuwe favoriet :bow:

Bedankt voor de review :)! We zijn aan het kijken of het mogelijk is meer smaken te ontwikkelen, zelfde zak, zelfde kipstructuur etc alleen andere kruidenmxien.

Kwam een meid bij me eten laatst, dus die paprika chili er doorheen gemikt, kreeg dikke complimenten op m’n kookkunsten :roflol:

10/10 would order again

Had toen ik een prepmeal bakje meehad ook wat aan m’n collega’s gegeven, die waren er ook helemaal wild van!


Haha awesome. Wanneer ons eten helpt tijdens een date, dan doen we iets extra's goeds :D. Grappige is dat dit een reclame filmpje is dat we een jaar terug bedacht hadden, maar niet door is gegaan door tijdgebrek. In het kort vergeet iemand zijn date en rushed naar huis, heeft niks voorbereid, dame wacht in huiskamer en hoort een hoop gerommel in keuken alsof hij echt zijn best doet. Maar enige wat hij doet is zijn vriezer open, spullen de magnetron in en uiteraard is de dame overdonderd hoe goed het smaakt net als bij jou ;).
 
We zijn aan het kijken of het mogelijk is meer smaken te ontwikkelen, zelfde zak, zelfde kipstructuur etc alleen andere kruidenmxien.

Kap nou eens Olivier met al die nieuwe dingen joh...Jullie maken me arm! :roflol:
 
Bedankt voor de review :)! We zijn aan het kijken of het mogelijk is meer smaken te ontwikkelen, zelfde zak, zelfde kipstructuur etc alleen andere kruidenmxien.

Lijkt me een top idee! :thumb:
 
Is er ondertussen al iets bekend over de zalm? Ik wist dat het nog even ging duren maar hoop dat je nu iets concreter kunt zijn hierin?

De kipspies en paprika kip is trouwens echt onwijs goed! Was de kip een beetje beu maar moet toegeven dat sinds ik deze 2 gebruik ik wel echt weer uitkijk naar iedere maaltijd haha ;)
 
Mijn ervaring is ook dat de bakjes snel scheuren :(
 
Is er ondertussen al iets bekend over de zalm? Ik wist dat het nog even ging duren maar hoop dat je nu iets concreter kunt zijn hierin?

De kipspies en paprika kip is trouwens echt onwijs goed! Was de kip een beetje beu maar moet toegeven dat sinds ik deze 2 gebruik ik wel echt weer uitkijk naar iedere maaltijd haha ;)

Zalmworst en burger had allang hier moeten zijn naar mijn mening. Wordt elke week uitgesteld met een reden. Denk nog zeker een maand... erg jammer. Je kunt je in het product opgeven, jouw email. Dan krijg je in ieder geval een mail wanneer het er weer is.


PM of info@musclemeat.nl mij even je bestelnummer of achternaam. Dan kan ik het vandaag nog nasturen.Excuus voor het ruige transport.
 
Wanneer komt er weer pangasius file hoge nood heb ik nodig
 
Wanneer komt er weer pangasius file hoge nood heb ik nodig

Stomme import had de verkeerde pangasius ingeladen... konden daardoor weer 4-5 weken wachten. Verwachting is eerste week van mei, als ze het goede sturen...
 
Ik heb nog niet vaak groente rijst besteld dus weet ik niet of het vaker gebeurt, maar zo kwam de zak uit de doos. Gelukkig zat alles er nog in.

52B4E14F-BE2F-4A7E-96A3-A949D652A639.jpeg
 
Ik heb nog niet vaak groente rijst besteld dus weet ik niet of het vaker gebeurt, maar zo kwam de zak uit de doos. Gelukkig zat alles er nog in.
Is hetzelfde als hierboven. Als een doos valt of gegooit mee wordt kan het een keer teveel zijn voor een zak of product, de druk die er op komt. Gelukkig zit alles er in en als het bevroren is kan geen bacterieontwikkeling ontstaan. Daarnaast moet de zak toch open voor gebruik ;). Gewoon in de vriezer leggen, niks aan de hand! Excuus dat het minder goed aankwam.
 
Back
Naar boven