XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Het gebeurt wel vaak de laatste tijd Olivier, dat verpakkingen gescheurd aankomen. Ik heb ook al een aantal keer gescheurde bakjes, zoete aardappelblokjes, gegaarde kipfilet blokjes en wok/Hawaii rijst gehad nu. al zeker 5 of 6 keer open/kapotte verpakkingen ontvangen. Het is maar goed dat alles zo goed bevroren is en dan alsnog de vriezer in kan.

Volgens mij zijn die koeriers gewoon pissed dat ze van die zware/grote verpakkingen moeten sjouwen...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het gebeurt wel vaak de laatste tijd Olivier, dat verpakkingen gescheurd aankomen. Ik heb ook al een aantal keer gescheurde bakjes, zoete aardappelblokjes, gegaarde kipfilet blokjes en wok/Hawaii rijst gehad nu. al zeker 5 of 6 keer open/kapotte verpakkingen ontvangen. Het is maar goed dat alles zo goed bevroren is en dan alsnog de vriezer in kan.

Volgens mij zijn die koeriers gewoon pissed dat ze van die zware/grote verpakkingen moeten sjouwen...

+1

Mijn laatste bestellingen waren de dozen ook van gedeukt of kapot (alsof ze het gewoon op de grond flikkeren). Nu zit het altijd goed ingepakt dus de binnenkant is bij mij vrijwel nooit beschadigd (daarnaast herpak ik ook alle producten in diepvrieszakjes om de ruimte in de vriezer beter te benutten), maar je merkt wel dat PostNL er niet altijd even netjes mee omgaat.
 
Het gebeurt wel vaak de laatste tijd Olivier, dat verpakkingen gescheurd aankomen. Ik heb ook al een aantal keer gescheurde bakjes, zoete aardappelblokjes, gegaarde kipfilet blokjes en wok/Hawaii rijst gehad nu. al zeker 5 of 6 keer open/kapotte verpakkingen ontvangen. Het is maar goed dat alles zo goed bevroren is en dan alsnog de vriezer in kan.

Volgens mij zijn die koeriers gewoon pissed dat ze van die zware/grote verpakkingen moeten sjouwen...

Ja erg vervelend... en we zullen altijd kijken naar verbetering. Elke feedback wordt serieus genomen. Tis gewoon vervelend dat de ene postbode netjes is en de andere niet, want stuk vertrekt het bij ons niet. Vanuit het totale aantal valt het heel erg mee. Ik kijk dan naar hoeveel pakketten er in de week gestuurt zijn en hoeveel mails we krijgen van dit soort gevallen. Vorige week was dit 0.27% van de pakketten, waar een single item stuk was. Sturen we natuurlijk meteen na of vergoeden we naar behoren. Als ik jouw bericht dat lees dan krijg ik de neiging meteen dat depot of die postbode de schult te geven... want zovaak kan gewoon niet tenzij de postbode zo doet.
 
Ja erg vervelend... en we zullen altijd kijken naar verbetering. Elke feedback wordt serieus genomen. Tis gewoon vervelend dat de ene postbode netjes is en de andere niet, want stuk vertrekt het bij ons niet. Vanuit het totale aantal valt het heel erg mee. Ik kijk dan naar hoeveel pakketten er in de week gestuurt zijn en hoeveel mails we krijgen van dit soort gevallen. Vorige week was dit 0.27% van de pakketten, waar een single item stuk was. Sturen we natuurlijk meteen na of vergoeden we naar behoren. Als ik jouw bericht dat lees dan krijg ik de neiging meteen dat depot of die postbode de schult te geven... want zovaak kan gewoon niet tenzij de postbode zo doet.

Zoals ik al zei, denk dat die postbode/koerier het gewoon kudt vindt om die grote dozen te moeten tillen :roflol: Ik weet dat de kwaliteit van jullie uit zeker niet het probleem is...Daar zei ik het ook niet voor hoor.
 
Is hetzelfde als hierboven. Als een doos valt of gegooit mee wordt kan het een keer teveel zijn voor een zak of product, de druk die er op komt. Gelukkig zit alles er in en als het bevroren is kan geen bacterieontwikkeling ontstaan. Daarnaast moet de zak toch open voor gebruik ;). Gewoon in de vriezer leggen, niks aan de hand! Excuus dat het minder goed aankwam.

Daar heb je helemaal gelijk in, het was ook niet als klacht bedoeld. De manier waarop de isolatiezak word dichtgeplakt zorgt er gelukkig voor dat het allemaal is de zak is blijven zitten.
 
Ik bestel iedere maand en gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.
 
Eindelijk weer eens een bestelling gedaan. 100115302

Heb een hele poos zelf gekookt voor mijn meal prep. Nu maar weer eens een tijdje makkelijk. :D Ben erg benieuwd naar de schnitzels en nuggets.
 
Eindelijk weer eens een bestelling gedaan. 100115302

Heb een hele poos zelf gekookt voor mijn meal prep. Nu maar weer eens een tijdje makkelijk. :D Ben erg benieuwd naar de schnitzels en nuggets.

Ah kijk aan :D gemak dient de mens! We hebben hopelijk ook genoeg rauwe producten wil je hierna weer zelf mealpreppen! En als je een rauw product mist hoor ik het graag als tip. Laat maar weten wat je van de schnitzel en nugget vond!

2i1pg2g.jpg


Ter viering van Koningsdag hebben al onze Oranje Producten een 10% actie, t/m vrijdag 27 april
1f451.png
!

27a1.png
Koningsdag Actie

LET OP[afbeelding niet meer beschikbaar]❗Wijziging leverdagen voor deze week.
Aankomende donderdag zijn wij gesloten! Wil je jouw bestelling deze week binnen hebben, bestel dan voor Woensdag 15:00. Pakketten die woensdag verzonden worden, krijgen extra droogijs zodat het donderdag (1ste leverdag) en zaterdag (2de leverdag) bevroren is.
 
Al al lang gedaan natuurlijk, de bbq komt vol te liggen met Musclemeat. Wel weer jammer dat ik vóór de koningsactie heb besteld want er zitten leuke aanbiedingen bij!!!
De bezorger gaat weer een rotdag hebben :roflol:
 
damn die paprika chili kipblokjes zijn echt HEERLIJK

hoop dat er meer smaken komen!!

miss lemongrass wat? lemongrass kip is zon heerlijke combo
 
Verkopen jullie geen makreel meer? Ik kan het niet vinden, was er erg tevreden over.
 
Al al lang gedaan natuurlijk, de bbq komt vol te liggen met Musclemeat. Wel weer jammer dat ik vóór de koningsactie heb besteld want er zitten leuke aanbiedingen bij!!!
De bezorger gaat weer een rotdag hebben :roflol:

:roflol: Ik hang altijd briefje op dat ze pakketje achter het huis mogen leggen, alleen 1x per week is onze vaste postbode vrij en net die dag was het mooi weer buiten, dus dan laat ik de hond vaak buiten als weg ga.

Had die tijdelijke bezorgen bij de buren gevraagd of die het onder het afdakje wilde leggen omdat die bang was voor de hond. :roflol:
 
Al al lang gedaan natuurlijk, de bbq komt vol te liggen met Musclemeat. Wel weer jammer dat ik vóór de koningsactie heb besteld want er zitten leuke aanbiedingen bij!!!
De bezorger gaat weer een rotdag hebben :roflol:

Bedankt voor je mooie bestelling! Laat die postbode maar liften :wl: ;)
Als je echt net voor de actie hebt besteld mag je ons wel mailen erover hoor. Maar terugwerkende kracht met een week ervoor gaat bv wat ver.

damn die paprika chili kipblokjes zijn echt HEERLIJK

hoop dat er meer smaken komen!!

miss lemongrass wat? lemongrass kip is zon heerlijke combo

Bedankt voor de review! We hebben samples van andere smaken aangevraagd, deze moeten ontwikkeld worden. Wie weet wordt het wat, is afwachten. En helaas duurt productontwikkeling altijd lang.

Verkopen jullie geen makreel meer? Ik kan het niet vinden, was er erg tevreden over.

:roflol: Ik hang altijd briefje op dat ze pakketje achter het huis mogen leggen, alleen 1x per week is onze vaste postbode vrij en net die dag was het mooi weer buiten, dus dan laat ik de hond vaak buiten als weg ga.

Had die tijdelijke bezorgen bij de buren gevraagd of die het onder het afdakje wilde leggen omdat die bang was voor de hond. :roflol:

Dacht dat dit alleen in cartoons voorkwam, maar ik hoor het wel vaker dat postbodes bang zijn voor honden hehe. Al weet ik niet of ze gruwelijk tegen te postbode staan te blaffen ;).
 
Even over die paprika kip: Ik zie het volgende staan:

Ingrediënten

92% kipfilet, water, zouter, suiker, kruiden & kruiden extract (chili, zwarte peper, paprika), dextrose, knoflook poeder, ui poeder, natuurlijke kleurstof E160, palm olie.


Betekent dit dat er water wordt ingespoten, want daar zijn jullie toch zo tegen?


Edit: En ik zie dat de kipschnitzel op is, nu hoef toch pas mijn bestelling te hebben. Heb je die dan op voorraad denk je?
 
Eerste bestelling in lange tijd waar geen kipschnitzels bijzitten, en dit enkel omdat ze uitverkocht zijn :(
 
Even over die paprika kip: Ik zie het volgende staan:

Ingrediënten

92% kipfilet, water, zouter, suiker, kruiden & kruiden extract (chili, zwarte peper, paprika), dextrose, knoflook poeder, ui poeder, natuurlijke kleurstof E160, palm olie.

Betekent dit dat er water wordt ingespoten, want daar zijn jullie toch zo tegen?

Goede vraag! Ik zal het wat uigebreider uitleggen. Bij de 2.5kg zakken die jullie al kende (roasted reepjes, chunks etc.) staat de uitleg over 1.1gr topicazetmeel: Roasted kipfiletreepjes (naturel) (2,5KG IQF) . In het kort komt het er op neer dat je tijdens het garen, geen tot zo min mogelijk vocht wilt verliezen dat van nature (75%) in de kipfilet zit. Dit wordt bereikt door de 1.1gr topicazetmeel, die het vocht dat van nature in de kipfilet zit (75%) tijdens het garen vasthoud. Dit heeft het positieve gevolg dat het product zo mals mogelijk blijft wanneer gegaard, en dat je het vanuit bevroren toestand ook meteen kunt opwarmen (bv magnetron), zonder malsheid te verliezen.

Bij de parika chili is het niet nodig om de topicazetmeel toe te voegen om ditzelfde effect te bereiken, om de volgende reden. Om kruiden evenredig over de blokjes heen te krijgen wordt de droge kruiden gemengt met water. Dit draait dan in een machine met de kipfiletblokjes, waardoor elk blokje evenveel kruiding krijgt. De blokjes zijn dan van de buitenkant natter, worden vervolgens gegaard en zo heb je hetzelfde effect bereikt. Belangrijk feit: de blokjes bevatten nooit meer vocht dan het natuurlijk vocht dat er van nature in kipfilet zit (75%) waarmee twee technieken er alleen zijn om uitdroging te voorkomen. Bij de paprika chili wordt erdan ook vocht verloren van de 75%. Dit is te herleiden aan het eiwit omdat het 24gr i.p.v. 23gr eiwit per 100gr bevat.
 
Eerste bestelling in lange tijd waar geen kipschnitzels bijzitten, en dit enkel omdat ze uitverkocht zijn :(

Ah! We krijgen ze morgen wel weer binnen, maar dan zou je pakket pas maandag verstuurd worden i.v.m. koningsdag. Wanneer een product offline is komt het altijd vrij snel weer online! Excuus voor enig ongemak Brian en bedankt voor je bestelling.
 
Back
Naar boven