- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Goed dat dit je vraagt, had idd zo gekund! Maar dit gaat nog te lang duren. Mijn advies is alvast te bestellen.
Is er al wel een ETA voor de vis?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat dit je vraagt, had idd zo gekund! Maar dit gaat nog te lang duren. Mijn advies is alvast te bestellen.
Kijk net even op je site weer sinds een tijdje en wow die heb je goed onder handen genomen man! Compliments
Haha en het begin van je filmpje doet me beetje denken aan Hunger Games![]()
!Dat heb ik met de burgers gedaan omdat ze door het lange bakken echt een verschrikkelijke gourmet geur in me huis achter laten. Was super lekker, en in feite gewoon normaal gehakt maar dan licht gekruid.
. Ook een idee ja, super low fat gehakt.Even mijn eerste ervaring met muscle meat..Eergisteren besteld gisteren ontvangen. Alles nog bevroren zoals hier beloofd, ik vind het fantastisch en echt een uitkomst.
Voeding is toch altijd mijn Achilles hiel en dat komt misschien omdat ik slecht ben in vooruit plannen, nu ben ik er gewoon even voor gaan zitten met de iPad en heb ik 7kg vlees, stoofpotjes, paar pakken vloeibaar eiwit en pasta in de vriezer.
Geen excuses meer dat de eieren op zijn of dat er alleen vlees voor het avondeten in huis is en ik het dan maar zo laat omdat ik zelf geen zin heb om naar de winkel te gaan en dan maar weer onderweg wat maagvulling tot mij neem.
Ik ben om! Levering was netjes en handzaam verpakt zodat het idd weinig plaats in de vriezer inneemt.
Van de week bestel ik weer.![]()

Nee helaas. Het gesprek is vastgelopen bij een visfabriek. Zijn nu in gesprek met een ander.
. Keep us updated? 
Even een vraagje...
Hebben jullie ook kadobonnen? Ik kreeg net de vraag wat ik voor kerst wilde hebben.. kon niet echt wat bedenken.. dus ja... dat zou wel een mooie optie zijn.![]()

Even een vraagje...
Hebben jullie ook kadobonnen? Ik kreeg net de vraag wat ik voor kerst wilde hebben.. kon niet echt wat bedenken.. dus ja... dat zou wel een mooie optie zijn.![]()
Lijkt me ook wel leuk, een (digitale) voucher met een kortingscode die je moet invullen bij het afrekenen (zoals bij B&F). Het beste cadeau om aan mijn bro's te geven![]()
. Zeker een goed idee, bedankt voor het meedenken!!Bedankt voor het omwisselen. Ben blij dat het niet aan mij lag
Echt goede klantenservice om het op deze manier op te lossen (Y)
Hey kerel ik probeer te bestellen maar bij het afrekenen krijg ik een fataal error als hij me naar Ideal door wil sturen. Help, want mijn kip is op!![]()
Zou super zijn. Dan kan ik het doorgeven voor op mijn lijstje!Ik ga is kijken wat ik regelen voor de kerst. Zeker een goed idee, bedankt voor het meedenken!!

Bestelling geplaatst afgelopenzaterdag, zijn de porties kip in 200gram verpakt?
Benieuwd!
Benieuwd!
Zou super zijn. Dan kan ik het doorgeven voor op mijn lijstje!![]()
Gister een broodje hamburger op! De hamburgers smaken echt lekker met een beetje peper van de grill!![]()
mooi! Goed om te lezen.Bestelling geplaatst, kom maar op met die hamburgers![]()

Benieuwd!
.Is het misschien niet een idee om een grote samplepakket te maken met 200gr van meerdere dingen? Ik weet niet of het eerder opgebracht is, anders, excuses hiervoor haha.