XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zeau, lekkere bestelling geplaatst. Kilootje toscaanse kip erbij gedaan, ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Zo heb inmiddels weer besteld. :thumbup:

Ik zag idd een DieNase voorbijkomen :D Stond in jouw e-mailadres geloof ik. Leuk! Morgen in huis.

Zeau, lekkere bestelling geplaatst. Kilootje toscaanse kip erbij gedaan, ben benieuwd.

Mooi! Laat je weten wat je van de toscaanse kip vond? Zou leuk zijn voor ons. Het gaat nu in de rondte.

Is het misschien niet een idee om een grote samplepakket te maken met 200gr van meerdere dingen? Ik weet niet of het eerder opgebracht is, anders, excuses hiervoor haha.

Je kan toch nu je samples al zelf samenstellen? ???

Wat ik bedoelde is gewoon een samplepakket, ipv eerst 4 kilo te bestellen voordat je een sample kan kopen, haha

Leuk dat jullie zo meedenken!! Voor sporters door sporters :D

Binnen twee weken staat dit op de site. Dit wordt het ''Proefpakket''. Als je niet wilt wachten kan je een mail sturen naar info@musclemeat.nl en wij zullen je alvast de informatie sturen over hoe je aan dit pakket kunt komen en wat hierin zit.

Laatst bewerkt:
Die gepeperde paardentartaar is zeker gepeperd, allejezus :sad:

Had 5kg besteld, maar nu is het peperschrapen in de keuken :roflol:

• #1.045
Die gepeperde paardentartaar is zeker gepeperd, allejezus :sad:

Had 5kg besteld, maar nu is het peperschrapen in de keuken :roflol:
Ik vond het wel meevallen. Vond het juist erg lekker! Dus als je ervan af wil?? :rolleyes: ;)

Heb weer even 6 kilootjes besteld. :D kijk uit naar de toscaanse kip! en dit keer ook de hamburgers erbij!
Wilde mijn man graag proberen. :)

• #1.047
Ik vond het wel meevallen. Vond het juist erg lekker! Dus als je ervan af wil?? :rolleyes: ;)

Heb weer even 6 kilootjes besteld. :D kijk uit naar de toscaanse kip! en dit keer ook de hamburgers erbij!
Wilde mijn man graag proberen. :)

:D Tweede bestelling met twee nieuwe producten, mooi Marina!

Nieuw product voor de feestdagen: Hertenbiefstuk uit Nieuw-Zeeland

aangepast%20hert2groot.jpg

Link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=96

Hertenbiefstuk is echt een premium stuk wildvlees, net als ons andere vlees, een zeer scherp geprijsd product. De normale prijs voor dit vlees is tussen de 35 en 50 euro bij de supermarkt/slager. Dus tot 8 á 23 euro voordeliger per kilo.
Hertenvlees heeft een donkerrode kleur. Het is mager, zacht en eenvoudig en snel te bereiden. Het is geschikt voor mensen met een vet- cholesterol en/of caloriearm dieet. Hertenvlees bevat veel ijzer, belangrijke eiwitten en omega 3 vetzuren.
Stevige vacuüm verpakking en ingevroren per 200 gram

• Geen extra toevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten
  • Lekker: zacht stuk vlees met een licht zoete smaak
  • Voordelig: gemiddeld 15 euro goedkoper per kilo dan de supermarkten
  • Hygiënisch: direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek
  • Gecertificeerde herkomst: Nieuw-Zeeland
100 gram Hertenbiefstuk bevat:

• Energie: 122 kcal
  • Koolh: 0.0 gram
  • Eiwit: 22,4 gram
  • Vet: 3,6 gram
Bereiding
Ontdooi de hertenbiefstuk geleidelijk in de koelkast. Haal na het ontdooien het vlees uit de verpakking en laat het enkele minuten rusten, tot het weer de oorspronkelijke rode kleur heeft aangenomen. Hertenbiefstuk bestaat voor 75% uit vocht, de kunst is dit zo te houden om het vlees mals te houden. Bak hem aan iedere kant mooi bruin. Hertenbiefstuk smaakt het best als je hem slechts kort aanbakt: rood of rosé en dan laat nagaren (bijvoorbeeld in zilverfolie). Het stukje vlees blijft op die manier lekker sappig. Voor tips zie eventueel http://www.biefstukbakken.com/

Houdbaarheid
Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u de bevroren verpakking in de koelkast legt raden wij aan het binnen vier dagen op te eten.

Jullie zijn weer 100 euro zwaarder, 2e bestelling is geplaatst.

Niks nieuws besteld, Paardenbeef en Kip bevalt me uitstekend.

Hi jongens, ik wou net een bestelling plaatsen en betalen via online banking maar blijkt dat mijn bank (KBC) er niet tussen staat. De Belgen kunnen enkel betalen als ze ING hebben? Of is er nog een andere oplossing?
Bedankt!
Gr

• #1.050
Jullie zijn weer 100 euro zwaarder, 2e bestelling is geplaatst.

Niks nieuws besteld, Paardenbeef en Kip bevalt me uitstekend.

Awesome :). Zie dat je naast paardenbiefstuk ook voor de tartaar versie bent gegaan :cool:.

Hi jongens, ik wou net een bestelling plaatsen en betalen via online banking maar blijkt dat mijn bank (KBC) er niet tussen staat. De Belgen kunnen enkel betalen als ze ING hebben? Of is er nog een andere oplossing?
Bedankt!
Gr

Er is een storing vandaag met de Belgische betaalmethode mrcash/bancontact. Wij hopen het vandaag op te lossen al ligt het wel deels buiten onze hand.

Excuus voor het ongemak. Ik zal je mailen zodra mrcash/bancontact het weer doet.

• #1.052
Betaal storing is voorbij, alles doet het weer!

Haha valt wel mee toch? Alleen de ring rand zit rode peper op. Hoe smaakt het?

De tartaar zelf is echt lekker, maar die peper, omygoshhh

En wat zijn die eieren in de heelei pakken?
Had iets meer dan 400 ml in één keer gebakken (dacht dat het heel weinig was, maar na het bakken was hij 7x opgezwollen ofzo :roflol:)
Maar het ei was dus heel waterig en smakeloos, is dit het soort ei, of doe ik iets verkeerd?

Laatst bewerkt:
Eerste bestelling net geplaatst.
Ben benieuwd.

Net de vriezer schoongemaakt en een hele la vrij voor de bestelling die morgen komt!! :D

• #1.058

Eerste bestelling net geplaatst.
Ben benieuwd.

It's... Muscle Meat time :cool: :eatmeat::meal: :eating: Bedankt voor de bestellingen!

De tartaar zelf is echt lekker, maar die peper, omygoshhh

En wat zijn die eieren in de heelei pakken?
Had iets meer dan 400 ml in één keer gebakken (dacht dat het heel weinig was, maar na het bakken was hij 7x opgezwollen ofzo :roflol:)
Maar het ei was dus heel waterig en smakeloos, is dit het soort ei, of doe ik iets verkeerd?

Hehe, als je het teveel peper vind kan je het van de rand met een mesje een deel eraf schraven, dat moet wel kunnen zonder tartaar aan je mes te krijgen.

Het hoort niet waterig te zijn! Heb je het filmpje gezien dat op de product pagina staat? Daar maak ik het zelf en het eindresultaat/structuur is vrijwel identiek aan een normaal ei. De smaak is 'smaakloos/naturel' inderdaad. Er zit daardoor geen nasmaak of geur aan waardoor je er zelf goed de smaak aan kan geven. Peper/zout, een mix voor Boerenomelet etc. Misschien nog even extra het pak schudden voor gebruik!

Net de vriezer schoongemaakt en een hele la vrij voor de bestelling die morgen komt!! :D

Nog even wachten:coffee: en dan smullen morgen :D

Laatst bewerkt:
Ik vind het een goede zaak dat er meer variatie in het assortiment komt. Maar ik wil toch iets kwijt.

De hoofd klantengroep van jullie zijn bodybuilders neem ik aan, en de meeste bodybuilders willen zo goedkoop mogelijk kwaliteit eiwitten kopen. Ik kan me haast niet voorstellen dat er een groot percentage wekelijks een kilo ossenhaas of hertenbiefstuk(alleen voor feestdagen nu, maar toch) of entrecotes besteld voor 25-35 euro de kilo. Voor mij zou dit al snel een te dure hobby worden op die manier.

De kipblokjes daarentegen zijn echt een doelgroep product. Nu kan ik zelf uitsluitend met kipblokjes prima uit den voeten, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die wel redelijk wat variatie willen, voor dezelfde prijsklasses.

Wat ik dus wil zeggen, is dat het met deze "eliten"-stukken vlees het steeds meer op een gewone slager gaat lijken, en daar zie ik persoonlijk de meerwaarde niet van in. Het is leuk om een keer een goede tournedo mee te bestellen, maar totaal niet interessant om als vast onderdeel van een bulkdieet toe te voegen.

Jullie kunnen natuurlijk veel beter zeggen a.d.h.v. verkoopcijfers of ik een punt heb of niet, maar ik uit alleen het gevoel wat ik erover heb, en misschien dat jullie er wat aan hebben. En wellicht iets mee doen in verdere product toevoegingen.

Terug
Naar boven