- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond in jouw e-mailadres geloof ik. Leuk! Morgen in huis.Zeau, lekkere bestelling geplaatst. Kilootje toscaanse kip erbij gedaan, ben benieuwd.
Is het misschien niet een idee om een grote samplepakket te maken met 200gr van meerdere dingen? Ik weet niet of het eerder opgebracht is, anders, excuses hiervoor haha.
Wat ik bedoelde is gewoon een samplepakket, ipv eerst 4 kilo te bestellen voordat je een sample kan kopen, haha

Die gepeperde paardentartaar is zeker gepeperd, allejezus
Had 5kg besteld, maar nu is het peperschrapen in de keuken![]()
Ik vond het wel meevallen. Vond het juist erg lekker! Dus als je ervan af wil??Die gepeperde paardentartaar is zeker gepeperd, allejezus
Had 5kg besteld, maar nu is het peperschrapen in de keuken![]()

kijk uit naar de toscaanse kip! en dit keer ook de hamburgers erbij!
Ik vond het wel meevallen. Vond het juist erg lekker! Dus als je ervan af wil??![]()
Heb weer even 6 kilootjes besteld.kijk uit naar de toscaanse kip! en dit keer ook de hamburgers erbij!
Wilde mijn man graag proberen.![]()
Tweede bestelling met twee nieuwe producten, mooi Marina!Jullie zijn weer 100 euro zwaarder, 2e bestelling is geplaatst.
Niks nieuws besteld, Paardenbeef en Kip bevalt me uitstekend.
. Zie dat je naast paardenbiefstuk ook voor de tartaar versie bent gegaan
.Hi jongens, ik wou net een bestelling plaatsen en betalen via online banking maar blijkt dat mijn bank (KBC) er niet tussen staat. De Belgen kunnen enkel betalen als ze ING hebben? Of is er nog een andere oplossing?
Bedankt!
Gr
Awesome. Zie dat je naast paardenbiefstuk ook voor de tartaar versie bent gegaan
.

Haha valt wel mee toch? Alleen de ring rand zit rode peper op. Hoe smaakt het?
)

Bedankt voor de bestellingen!De tartaar zelf is echt lekker, maar die peper, omygoshhh
En wat zijn die eieren in de heelei pakken?
Had iets meer dan 400 ml in één keer gebakken (dacht dat het heel weinig was, maar na het bakken was hij 7x opgezwollen ofzo)
Maar het ei was dus heel waterig en smakeloos, is dit het soort ei, of doe ik iets verkeerd?
Net de vriezer schoongemaakt en een hele la vrij voor de bestelling die morgen komt!!![]()
en dan smullen morgen 
Hoefde niet te wachten hoor. Had voor vanmiddag nog een gezouten kip en vanavond een paardenbiefstuktartaar.
dus precies goed getimed!