XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Die kipsticks zijn bruut lekker, nice!
 
Goed dat ik 2 zakken heb besteld :eating:
 
Ik heb meestal de kant en klare kipblokjes met smaakjes van 200 gram.
Nu wil ik een keer de chili paprika IQF 2,5 kg gaan bestellen omdat ik gehoord had dat deze zo goed zijn en ik zie ze vaak bij Skatermarvin voorbij komen. Hoe zijn deze tov de andere soorten (de 200 grams bijvoorbeeld)?
https://musclemeat.nl/roasted-kipfiletblokjes-paprika-chili

Maar zat er ook aan te denken de naturel IQG kipblokjes 2,5 kg te bestellen.... Is soms wel lekker als je er zelf een smaakje aan kan geven of in bepaalde gerechten.
https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel

Heeft iemand ervaring met de naturel IQF 2,5 kg zakken naturel kipfiletblokjes?

The Dutch Giant
Ik bestel beide, maar log dat niet.

De paprika chili hebben een heel erg uitgesproken smaak, maar zijn echt super lekker! Je krijgt ze los van elkaar in een grote 2.5kg zak, dus geen vocht en ontzettend makkelijk doseren. In mijn ogen ook 10x lekkerder en makkelijker dan de kant-en-klare blokjes in de 200g zakjes.

Zelf bestel ik vaak deze: https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilethaas-chunks

Deze hebben wat minder smaak, maar opzich een fijne structuur. Doe deze vaak door mijn meals waar rijst bij zit (welk ik kook met kurkuma) of een smaakvolle groente zoals:

https://musclemeat.nl/mexicomix-voorgekookt-1kg (momenteel er fan van!) of https://musclemeat.nl/wok-verde-voorgekookt-1kg

Koning Eenoog :goodposting:

Iemand tips hoe dit het beste in te vriezen, lees wel eens over vriesbrand etcBekijk bijlage 437780
In zowel de blauwe als plastic zak in de vriezer stoppen en goed dichtvouwen. Helaas voorkom je het hier niet altijd mee. Persoonlijk vind ik de smaak er wel iets minder op worden met vriesbrand, maar echt vreselijk is het zeker niet..
 
Stuur mij maar een kortingscode van een tientje :(

Als je kort op de actie hebt besteld en de bestelling is te groot om er binnen 2 weken gebruik van te maken (daarom doen we het 2 weken ipv 1 week, zodat iedereen er gebruik ban kan maken), mail ons even. Er is altijd een nette oplossing in redelijkheid.

Op jullie website: "LET OP: 21 t/m 5 januari zijn wij dicht" dat is wel erg lang dicht scoobzor!
Binnenkort kun je mijn bestelling weer verwachten, vriezer is bijna leeg!

Altijd de laatste week van december en eerste week van januari is drama bij PostNL. Teveel dagen dicht ivm feestdagen en ophopingen pakketten. Goed moment er even uit te stappen :D. Maar we komen de klanten tegemoed 2 weken ervoor de grootste van het jaar, zie homepage.

Zoooo, weer een bestellinkje gedaan. Erg benieuwd naar de iron flat steak.

Ohh... Flat iron steak is heel bruut :D. 2 plakken van 500gr. Je moet het door de 2x 500gr wel een beetje timen. Wat ik doe is de hele steak met verpakking in koelkast ontdooien (koud water mag ook). Vervolgens pak je 1 plak van 500gr eruit. Die snijd je door midden. Dan heb je voor iemand waarmee je bv samen eet allebei 250gr. Dit herhaal je binnen 3 dagen nog een keer, dan is hij op. Super mooi zacht gemarmerd vlees en betere prijs is er niet te vinden voor dit product.

Dat is bijna een jaar? :P Ik vermoed dat daar 'december' tussen had gemoeten. Ik zie trouwens nergens die aankondiging op de website, ik zal wel weer niet goed kijken.

Ah, als het niet duideijk is voeg ik wel even het woord december toe! goede tip, ik voeg de tekst toe onder de banner.

Iemand tips hoe dit het beste in te vriezen, lees wel eens over vriesbrand etcBekijk bijlage 437780

We leveren het bewust met 2 zakken. De buitenste zak is namelijk extra door ons eromheen gedaan, bedoeld tegen de vriesbrand. Ik leg het altijd gewoon zoals je het krijgt in een vriesladen. Met twee zakken eromheen krijg ik geen vriesbrand. Sommige klanten (instagram foto's) zie ik het individueel verpakken, dat kan maar hoeft niet.

Ai net te vroeg besteld.

Maar goed. Ik kocht voorheen eigenlijk altijd alleen de kipblokjes (ik ben nog oude klant van toen dat het enige was wat musclemeat had), maar deze keer dus ook wat carbs and groente gekocht.

Het is toch wel verrekte makkelijk om savonds laat thuis te komen en even een random kipgehakt, rijst en boontjes maaltijd in elkaar te rammen die gewoon prima smaakt.

Ik maak zelf echt al jaaaaren prepped meals en die blijven wel de beste, maar zit ook wat meer werk ik. Wat ik doe ik veel ketjap toevoegen en de rijst en gemarineerde kip door elkaar draaien waardoor alles als het ware een beetje die zelfde smaak krijgt.

Zou het mogelijk zijn pre cooked rijst van een smaakje te voorzien? Wat kruiden er doorheen of wat dan ook? Weet niet of dat uberhaupt zou werken.

En wat pre baked ei door sommige maaltijd zou ook lekker zijn. Doe ik zelf ook en geeft veel smaak.

Anyway snel extra vriezer kopen en meer musclemeat variate gaan nemen want het gebruikersgemak is echt zo hoog.

Als je kort op de actie hebt besteld en de bestelling is te groot om er binnen 2 weken gebruik van te maken, mail ons even. Er is altijd een nette oplossing in redelijkheid.
Als het goed is bieden we genoeg rauwe producten aan zodat je ook zelf kunt blijven preppen! Op de rijst, groente en fruit producten kunnen we helaas niet doorontwikkelen.
Dit bedrijf is te groot daarvoor en doet alleen aan product ontwikkeling vanaf 50.000kg. Dat is teveel voor maar 1 product. Indien je een nieuwe vriezer zoekt kan ik www.ao.nl aanraden.

Mijn eerstvolgende ‘grote’ aankoop op mijn lijstje is ook een diepvriezer. Gewoon omdat ik merk dat ik dat echt wel nodig heb; alleen al om goed te kn preppen (en om eindelijk wat bestellingen te kn plaatsen bij vb MM)... ben nog ah kijken wat haalbaar is qua budget. Maar ik denk dat een vriezer van zo’n 100liter me wel al een stukje vooruit zou kn helpen. Had ergens gelezen dat dat plus minus neerkomt op zo’n 50kg vriesvermogen.

:thumbs: . 30L = 8kg, 64L = 16kg en 170L = 45kg. Indien je een nieuwe vriezer zoekt kan ik www.ao.nl aanraden.

Ik heb meestal de kant en klare kipblokjes met smaakjes van 200 gram.
Nu wil ik een keer de chili paprika IQF 2,5 kg gaan bestellen omdat ik gehoord had dat deze zo goed zijn en ik zie ze vaak bij Skatermarvin voorbij komen. Hoe zijn deze tov de andere soorten (de 200 grams bijvoorbeeld)?
https://musclemeat.nl/roasted-kipfiletblokjes-paprika-chili

Maar zat er ook aan te denken de naturel IQG kipblokjes 2,5 kg te bestellen.... Is soms wel lekker als je er zelf een smaakje aan kan geven of in bepaalde gerechten.
https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel

Heeft iemand ervaring met de naturel IQF 2,5 kg zakken naturel kipfiletblokjes?

The Dutch Giant

3de week januari krijgen we 4 smaak varianten van paprika chili binnen :D dat moet een hit worden. De naturel zakken combineer ik met de light sauzen van xxl. Elke naturel variant heeft een eigen structuur. De gene die je linked is steamed en daardoor heel zacht. De roasted reepjes hebben meer een bite en de chunks zitten tussen die twee in. De kipfiletspiesen zijn weer het malsts. Je kunt geen foute keus maken, echter je gaat een voorkeur uiteindelijk hebben.

Bestel gewoon een keer voor 100 euro samples ofzo. Je kan voor dat geld over minder bijna alles uit de shop een keer proberen en dat past prima in een vrieskist. Ik heb deze keer ook veel samples mee besteld en sommige zaken zullen vast niet perfect voor me zijn. Maar als je eenmaal de perfecte meal prep producten en voorzieningen hebt gaat dat je zo veel tijd en geld besparen. En tijd en geld = leven.

Goede tip en helemaal eens :thumbs:

Die kipsticks zijn bruut lekker, nice!

Top :D! Wordt ook erg goed verkocht, veel mensen kiezen ervoor. Een blijver. Sinds het product uit is eet ik in mijn korte pauze 5 kipsticks (dip ik in 1 van de lighstsauzen, tezamen met een havermout-whey shake :meal:.

Goed dat ik 2 zakken heb besteld :eating:

:thumbs: !

The Dutch Giant is er nog genoeg voorraad van de paprika chilli en de https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilethaas-chunks

Ik wil namelijk pas volgende week zaterdag bestellen (mijn vriezer ligt nog aardig vol!)

Genoeg ! Je hoeft je geen zorgen te maken.
 
AO.nl is zeker top! Ipv valse beloftes zoals een koude blauwe, komen zij hun afspreken stipt na. Service (helaas al nodig gehad) is ook super. Conclusie: uitermate geschikt voor MM vlees :)
 
Mijn vriendin heeft een bestelling geplaatst maar die is blijven hangen bij betalen oid.

Bestelling: 100142270

Kan die nog betaald worden of moeten we het even opnieuw bestellen?
 
Mijn vriendin heeft een bestelling geplaatst maar die is blijven hangen bij betalen oid.

Bestelling: 100142270

Kan die nog betaald worden of moeten we het even opnieuw bestellen?

Als ze met een ingelogd account heeft proberen te betalen dan kan ze naar haar account toe gaan en drukken op "opnieuw bestellen". Dan wordt haar winkelwagen gevuld met waar ze toen mee bezig was. Dan scheelt tijd.
Wel even weer adres stap doorlopend en opnieuw betalen. Andere manier is er niet.
 
Als ze met een ingelogd account heeft proberen te betalen dan kan ze naar haar account toe gaan en drukken op "opnieuw bestellen". Dan wordt haar winkelwagen gevuld met waar ze toen mee bezig was. Dan scheelt tijd.
Wel even weer adres stap doorlopend en opnieuw betalen. Andere manier is er niet.

Thanks Scoob!
 
Ik bestel beide, maar log dat niet.

De paprika chili hebben een heel erg uitgesproken smaak, maar zijn echt super lekker! Je krijgt ze los van elkaar in een grote 2.5kg zak, dus geen vocht en ontzettend makkelijk doseren. In mijn ogen ook 10x lekkerder en makkelijker dan de kant-en-klare blokjes in de 200g zakjes.

Zelf bestel ik vaak deze: https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilethaas-chunks

Deze hebben wat minder smaak, maar opzich een fijne structuur. Doe deze vaak door mijn meals waar rijst bij zit (welk ik kook met kurkuma) of een smaakvolle groente zoals:

https://musclemeat.nl/mexicomix-voorgekookt-1kg (momenteel er fan van!) of https://musclemeat.nl/wok-verde-voorgekookt-1kg

Koning Eenoog :goodposting:


In zowel de blauwe als plastic zak in de vriezer stoppen en goed dichtvouwen. Helaas voorkom je het hier niet altijd mee. Persoonlijk vind ik de smaak er wel iets minder op worden met vriesbrand, maar echt vreselijk is het zeker niet..

Ik heb toevallig zo’n zak paprika chilli in de vriezer liggen. Ga ze snel proberen.

Ik had voorheen de kip gewoon los in de vriezerlade gesmeten, dan kon er meer in. Maar droogde wel erg uit. Kreeg beetje rare beef jerky vibe.
 
Ik aankomende week wel even wat bestellen voor de kerst, maar ik lees allemaal enge berichten over stakingen van postNL
 
Vandaag komen er 2 lieve kleine MM doosjes binnen. Morgen wordt chickenstripsday :eating:
 
Ik aankomende week wel even wat bestellen voor de kerst, maar ik lees allemaal enge berichten over stakingen van postNL
Gewoon laten leveren bij een POstNL afleverpunt. Veel minder kans op vertragingen dan bij thuisbezorging.
 
Ik dacht ik probeer die gekruide kipfilethaasjes eens (https://musclemeat.nl/gekruide-kipfilethaasjes), nu heb ik er spijt van dat ik niet nog een paar kg heb besteld.

Ah, je hebt ze ontdekt :D! Heb tegenwoordig een airfryer. Ik doe ze vanuit ontdooide toestand 6 min op 200graden erin. Perfectie. Vaak als mee neem product voor onderweg in het weekend. Ik doe het hierna in een bakje met een lightsaus, havermout whey shake mee en gogogo.

Ik heb toevallig zo’n zak paprika chilli in de vriezer liggen. Ga ze snel proberen.

Ik had voorheen de kip gewoon los in de vriezerlade gesmeten, dan kon er meer in. Maar droogde wel erg uit. Kreeg beetje rare beef jerky vibe.

Oh nee Rob :D! Alles wat we verbieden op de product pagina (zie het kopje vriesbrand). De rauwe kipfilets worden bewust met 2 omzakken geleverd die erom moeten blijven. Kipfilets bloot in de vriezer leggen geeft uitdroging ook wel vriesbrand. Vocht gaat eruit en rubberachtig laagje blijft er over als je het ver laat komen. Benieuwd wat je van paprika chili vindt!

Ik aankomende week wel even wat bestellen voor de kerst, maar ik lees allemaal enge berichten over stakingen van postNL

Gewoon laten leveren bij een POstNL afleverpunt. Veel minder kans op vertragingen dan bij thuisbezorging.

Gewoon bestellen! Meeste pakketten komen gewoon eerste dag aan, sommige 2de dag (8% op het moment). En met dit weer zien we pakketten zelf bevroren op lever dag 3, maar zo ver komt het eigenlijk nooit. En als het wel zo ver komt heb je altijd garantie op je pakket, waardoor je altijd met een gerust gevoel moet kunnen bestellen. Enige dat we vragen is een adres of postnl punt te kiezen rekening houden met 1-2 leverdagen, dus niet 1 leverdag, just in case. De tip van Marina is een hele goede. Dit hebben we ook als tip bij het afrekenen staan. PostNL punten worden als eerst geleverd, zodat hun bussen en sorteercentrums zo snel mogelijk zo leeg mogelijk raken.
Vandaag komen er 2 lieve kleine MM doosjes binnen. Morgen wordt chickenstripsday :eating:

Toppp bedankt voor je bestelling nog net voordat we dicht gaan. Volgende week laatste week van het jaar!
 
Ben benieuwd, kangoeroe biefstuk als verrassing besteld voor kerst. :D
 
Ik wil eigenlijk een bestelling plaatsen
Maar kan niet kiezen voor levering op zaterdag (15-12) of maandag (17-12) bij het postNL afleverpunt..kan dat via opmerking of moet ik niet zo ongeduldig zijn:roflol:
 
Back
Naar boven