MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Omdat je met keto totaal niet optimaal eten voor je trainen.
 
Ik zit ook te denken om mijn dieet uit te breiden met koolhydraten met een hele lage glycemische index, vooral gekookte zoete aardappel. Maar ik begin met paar maanden keto om van mn carbverslaving af te komen. Ik denk dat ik rond september klaar ben met afvallen (sneller als ik me perfect aan mijn schema en dieet hou, maar ga er sowieso van uit dat ik 2-3 dagen per maand als ik uit ga en zakendiners heb dat niet doe), dan ga ik sowieso tijdens bulk gewoon vreten en trainen als een gek :p
 
Trouwens on topic: ben echt aangenaam verrast met hoe lekker musclemeat is. Gewoon lekkere kipmaaltijd, 300 gram kip (piri piri smaak) 250 gram pastagroenten. Kost echt niks en het is echt best lekker, helemaal kant en klaar. Zelf nog 15 gram walnoten toegevoegd voor de smaak en een beetje c8-mct olie voor extra calorieen. In 10 min klaar.

Kan zo gewoon voor minder dan 5 euro een gezonde, grote avondmaaltijd eten. (Ik eet maar 2x per dag, een keer 2-3 uur voor de training en een keer na de training, dus moet sowieso aan de 800-1000 kcal per maaltijd komen)
 
Ik eet nu iets meer dan 2 maanden ketogeen. Ik ben iets zo'n 12 kg afgevallen ermee, zonder ooit kcal te tellen. Ik verwachtte niet dat dat mogelijk is, mja. Zelfs iets spiermassa erbij gekregen (newbie gains natuurlijk, cutten en spieren opbouwen is niet sustainable denk ik.) - Wel belangrijk erbij te melden dat ik +-5 keer per week 2 uur lang train.

De eerste 3 dagen? De eerste week was echt kut. Hoofdpijn, half verkouden, keelpijn, wou alleen maar chips vreten. Niet gedaan. Wat bij mij heel erg hielp was de MCT-olie van bulletproof. Daar ging de hoofdpijn van weg, kan net zo goed placebo zijn natuurlijk, dat m'n lichaam er toen al aan was gewend.
Aha. Als je eenmaal in ketose zit, is het best goed vol te houden. Het is de paar dagen een soort van afkicken, dus hoofdpijn is niet zo raar. Hoe heb je gemeten dat je spiermassa hebt gewonnen? 12 kg in 2 maanden is echt wel netjes. Houd er wel rekening mee dat een deel vocht en glycogeen is. De eerste paar dagen zul je wel veel kg zijn verloren hierdoor. Eet je wel veel volvette producten (vlees, vis, kaas, mayo etc.). Ik weet nog wel dat ik koffie met roomboter dronk en kaas met mayo at. :P Google maar eens op 'bulletproof coffee'; kan ook met MCT-olie.

Ik liep in die periode (1 maand dat ik keto at) nog wel veel hard en dat ging echt waardeloos (enkel low intensity). Als je intensief wil trainen, zijn (snelle) carbs toch gewoon de beste energieleverancier. Ik cutte overigens niet eens diep en zat boven de 3000 kcal
 
Aha. Als je eenmaal in ketose zit, is het best goed vol te houden. Het is de paar dagen een soort van afkicken, dus hoofdpijn is niet zo raar. Hoe heb je gemeten dat je spiermassa hebt gewonnen? 12 kg in 2 maanden is echt wel netjes. Houd er wel rekening mee dat een deel vocht en glycogeen is. De eerste paar dagen zul je wel veel kg zijn verloren hierdoor. Eet je wel veel volvette producten (vlees, vis, kaas, mayo etc.). Ik weet nog wel dat ik koffie met roomboter dronk en kaas met mayo at. :P Google maar eens op 'bulletproof coffee'; kan ook met MCT-olie.

Ik liep in die periode (1 maand dat ik keto at) nog wel veel hard en dat ging echt waardeloos (enkel low intensity). Als je intensief wil trainen, zijn (snelle) carbs toch gewoon de beste energieleverancier. Ik cutte overigens niet eens diep en zat boven de 3000 kcal

Thanks, ik doe mijn best :)

1) Klopt, als je eenmaal in ketose zit is het wel prima. Ik heb wel het voordeel dat ik keto heel *lekker* vind; Ik vind het echt smakelijk, fijn eten. Het voelt niet als een "dieet" voor me, in de zin van dat ik mezelf niet lekker eten ontzeg. Ik eet alleen ander lekker eten. Ik bedoel, ja, okee... Het is gewoon lekker eten en ik eet niet minder dan ik wil. Dus voor mij werkt het echt heel fijn. En over bulletproof coffee: Haha, ik haal mijn MCT van bulletproof! Bulletproof Brain Octane Oil. Mijn advocaat is vroeger hun advocaat geweest, ik ken het bedrijf heel goed. Ik eet sowieso gewoon dingen als roomboter, vlees, creme fraische, veel kaas, noten, etc. Ik geloof niet in de "low fat" trend; Vet is niet slecht voor je, en je wordt helemaal niet dik van vet IMHO. Je wordt dik van een calorieoverschot, en een calorieoverschot krijg je of omdat je je best doet om te bulken, of omdat je eetverslaafd bent (komt door snelle carbs en junkfood) of omdat je een metabolismeziekte hebt.

2) Ik ben bewust van het feit dat de eerste paar kilo inderdaad vocht en glycogeen is; Ik vraag me eigenlijk af waarom vocht - ga je vocht vasthouden van met een calorieoverschot eten?

3) Ik voel iets meer spieren, vooral in m'n armen, en ik merk dat ik significant sterker ben geworden. Het zal voor een gedeelte aan de verbeterde vorm liggen, maar als je bijna 30% zoveel kan heffen met simpele oefeningen, waarvan je de vorm perfect onder de knie hebt, kan dat geen toeval zijn. De dumbells waar ik mee begon kosten geen echte moeite meer. Ook dingen als armpje drukken met maten en dingen tillen gaat wat makkelijker. Ik heb het verder niet gemeten op een andere manier, maar fysieke kracht is iets waar je niet zo snel placebo mee hebt; Of je kan het tillen, of je kan het niet haha :P

4) Naarmate ik helemaal "clean" ben van suiker en junkfood ga ik wel, ook tijdens m'n cut, langzame carbs toevoegen, vooral gekookte zoete aardappel. Ik denk dat dat goed is omdat ik dan beter kan trainen, en beter trainen = minder spierverlies tijdens de cut. Als je 30 kilo kwijt raakt kan ik me voorstellen dat je je spieren flink molt als je niet hard blijft trainen.
 
Trouwens on topic: ben echt aangenaam verrast met hoe lekker musclemeat is. Gewoon lekkere kipmaaltijd, 300 gram kip (piri piri smaak) 250 gram pastagroenten. Kost echt niks en het is echt best lekker, helemaal kant en klaar. Zelf nog 15 gram walnoten toegevoegd voor de smaak en een beetje c8-mct olie voor extra calorieen. In 10 min klaar.

Kan zo gewoon voor minder dan 5 euro een gezonde, grote avondmaaltijd eten. (Ik eet maar 2x per dag, een keer 2-3 uur voor de training en een keer na de training, dus moet sowieso aan de 800-1000 kcal per maaltijd komen)

Bedankt voor het compliment! Wat je hierboven verteld is ook de reden waarom we nooit het kant-en-klare maaltijd concept uitgebreid hebben (en dus ook geen keto maaltijden), maar kant-en-klare producten. Zelf bij elkaar schudden geeft je de vrijheid van eigen macro's bepalen en 2-3x goedkoper uit te zijn met nog steeds tijd winst. Bv 500gr, waarvan 200gr vllees, 200gr koolhydraat product, 100gr groente is +-3euro afhankelijk van wat je kiest. Dat vind je nergens Andere webshop die je noemt is dat tussen de 7 en 12 euro per maaltijd. Bij Keto wil je vooral vet vlees, maar omdat dit overal in de supermarkten te vinden is, want dat is goedkoper qua inkoop/productie, (niet schoongemaakte dijen, gehakt 10%+ vet, hamburgers 15%+ vet, toegevoegd kippenvet etc.), hebben we vooral magere producten. Wat dan dus de reden is dat we weinig keto producten hebben. Bv als we ooit een runderworst zouden maken, dan wil ik die mager ontwikkelen, niet vet, want die liggen overal al. Onze beef meatballs, zalmproducten, avocado sluiten dan wel weer aan.
 
Bedankt voor het compliment! Wat je hierboven verteld is ook de reden waarom we nooit het kant-en-klare maaltijd concept uitgebreid hebben (en dus ook geen keto maaltijden), maar kant-en-klare producten. Zelf bij elkaar schudden geeft je de vrijheid van eigen macro's bepalen en 2-3x goedkoper uit te zijn met nog steeds tijd winst. Bv 500gr, waarvan 200gr vllees, 200gr koolhydraat product, 100gr groente is +-3euro afhankelijk van wat je kiest. Dat vind je nergens Andere webshop die je noemt is dat tussen de 7 en 12 euro per maaltijd. Bij Keto wil je vooral vet vlees, maar omdat dit overal in de supermarkten te vinden is, want dat is goedkoper qua inkoop/productie, (niet schoongemaakte dijen, gehakt 10%+ vet, hamburgers 15%+ vet, toegevoegd kippenvet etc.), hebben we vooral magere producten. Wat dan dus de reden is dat we weinig keto producten hebben. Bv als we ooit een runderworst zouden maken, dan wil ik die mager ontwikkelen, niet vet, want die liggen overal al. Onze beef meatballs, zalmproducten, avocado sluiten dan wel weer aan.

En de https://musclemeat.nl/angus-burger-7x150gr niet vergeten! Wat overigens ook een énorme aanrader is Dudebro .
 
Fair enough, thanks! Ik bestel die volgende keer, je hebt in mij iig een trouwe klant. Leuk van het forum dat de sponsors ook wat aanbieden waar mensen blij van worden.

Mocht er genoeg vraag naar noten zijn; 1/2,5 kg zakken amandelmeel zou echt the best thing ever zijn.

Ik ga nu weer die kip eten haha!
 
Weer een topbestelling! Thanks The Dutch Giant . 2 Dozen vol en ik moest de bezorger weer een handje helpen. Kilo'tje of 30-40. :P
Ik had de 2,5 kg lichtgekruide kipreepjes besteld (in de aanbieding), maar waren er niet meer. Toen werd ik gebeld door Olivier en heb ik een 2,5 kg-zak Roasted kipfiletreepjes paprika-chili gekregen. :thumbs: :D
Nog even 8 kg van de kip die uit het assortiment gaat en mijn vrieskist is weer opgetopt. Hoe moet ik mijn mealpreps voor komende week nu nog invriezen? :roflol:
IMG_20190405_201201.jpg
IMG_20190405_201619.jpg
 
Weer een topbestelling! Thanks The Dutch Giant . 2 Dozen vol en ik moest de bezorger weer een handje helpen. Kilo'tje of 30-40. :P
Ik had de 2,5 kg lichtgekruide kipreepjes besteld (in de aanbieding), maar waren er niet meer. Toen werd ik gebeld door Olivier en heb ik een 2,5 kg-zak Roasted kipfiletreepjes paprika-chili gekregen. :thumbs: :D
Nog even 8 kg van de kip die uit het assortiment gaat en mijn vrieskist is weer opgetopt. Hoe moet ik mijn mealpreps voor komende week nu nog invriezen? :roflol:
Bekijk bijlage 452031 Bekijk bijlage 452032
#FirstWorldProblems :)
Leuke bestelling zo te zijn, enjoy
 
  • Like
Waarderingen: BB_
#FirstWorldProblems :)
Leuke bestelling zo te zijn, enjoy
Heel veel kip, wat rundergehakt, groenten, beetje carbs, Monster Ultra, XXL Light Sauce, low-fat kaas.
Andere dingen had ik nog voldoende en meer ruimte had ik niet. Wel beter dat het tegenwoordig zonder verzendkosten is. :D
 
Heel veel kip, wat rundergehakt, groenten, beetje carbs, Monster Ultra, XXL Light Sauce, low-fat kaas.
Andere dingen had ik nog voldoende en meer ruimte had ik niet. Wel beter dat het tegenwoordig zonder verzendkosten is. :D
Conclusie, allemaal top producten dus. Klinkt erg goed. :)
Ben zelf benieuwd naar het moment waarop ook België zonder verzendkosten zal beleverd worden. Dit was voorzien voor april 2019, right The Dutch Giant ? Of is dit nu wishful thinking van mijn kant uit? :o
 
Conclusie, allemaal top producten dus. Klinkt erg goed. :)
Ben zelf benieuwd naar het moment waarop ook België zonder verzendkosten zal beleverd worden. Dit was voorzien voor april 2019, right The Dutch Giant ? Of is dit nu wishful thinking van mijn kant uit? :o
Hier is het ook pas sinds kort en bij bestellingen boven € 150, maar dat is nooit een probleem.
 
Weer een topbestelling! Thanks The Dutch Giant . 2 Dozen vol en ik moest de bezorger weer een handje helpen. Kilo'tje of 30-40. :P
Ik had de 2,5 kg lichtgekruide kipreepjes besteld (in de aanbieding), maar waren er niet meer. Toen werd ik gebeld door Olivier en heb ik een 2,5 kg-zak Roasted kipfiletreepjes paprika-chili gekregen. :thumbs: :D
Nog even 8 kg van de kip die uit het assortiment gaat en mijn vrieskist is weer opgetopt. Hoe moet ik mijn mealpreps voor komende week nu nog invriezen? :roflol:
Bekijk bijlage 452031 Bekijk bijlage 452032
Vrieskist goals!
 
Weer een topbestelling! Thanks The Dutch Giant . 2 Dozen vol en ik moest de bezorger weer een handje helpen. Kilo'tje of 30-40. :P
Ik had de 2,5 kg lichtgekruide kipreepjes besteld (in de aanbieding), maar waren er niet meer. Toen werd ik gebeld door Olivier en heb ik een 2,5 kg-zak Roasted kipfiletreepjes paprika-chili gekregen. :thumbs: :D
Nog even 8 kg van de kip die uit het assortiment gaat en mijn vrieskist is weer opgetopt. Hoe moet ik mijn mealpreps voor komende week nu nog invriezen? :roflol:
Bekijk bijlage 452031 Bekijk bijlage 452032

Mirin' vriezer.
Zo eentje wil ik er ook gaan bestellen voor in de schuur.
Welke is dat?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mirin' vriezer.
Zo eentje wil ik er ook gaan bestellen voor in de schuur.
Welke is dat?
ZANUSSI ZFC25401WA
  • Energie-efficiëntieklasse: A++
  • Netto inhoud vriesruimte (liter): 255
  • Invriesvermogen in 24 uur (kg): 21
  • Maximale bewaartijd bij stroomuitval (uur): 50
  • Klimaatklasse: SN-N-ST-T
  • Energieverbruik per jaar (kWh): 196
  • Buitenmaten hxbxd (mm): 868x1201x665
 
Fair enough, thanks! Ik bestel die volgende keer, je hebt in mij iig een trouwe klant. Leuk van het forum dat de sponsors ook wat aanbieden waar mensen blij van worden.

Mocht er genoeg vraag naar noten zijn; 1/2,5 kg zakken amandelmeel zou echt the best thing ever zijn.

Ik ga nu weer die kip eten haha!

Bedankt voor het compliment :)! Producten als amandeelmeel zijn voor ons nog iets te specifiek, ofwel bang dat er niet genoeg vraag is waardoor we straks zitten met een berg. Dit moet je even ergens anders nog bestellen. Hoe groter we worden (wat goed gaat) hoe meer we kunnen.

Weer een topbestelling! Thanks The Dutch Giant . 2 Dozen vol en ik moest de bezorger weer een handje helpen. Kilo'tje of 30-40. :P
Ik had de 2,5 kg lichtgekruide kipreepjes besteld (in de aanbieding), maar waren er niet meer. Toen werd ik gebeld door Olivier en heb ik een 2,5 kg-zak Roasted kipfiletreepjes paprika-chili gekregen. :thumbs: :D
Nog even 8 kg van de kip die uit het assortiment gaat en mijn vrieskist is weer opgetopt. Hoe moet ik mijn mealpreps voor komende week nu nog invriezen? :roflol:

Super foto bedankt :D !!
Als het om de one minut mealprep producten gaat kan je die ook ter plekken in bakjes doen en meteen de magnetron in.

Conclusie, allemaal top producten dus. Klinkt erg goed. :)
Ben zelf benieuwd naar het moment waarop ook België zonder verzendkosten zal beleverd worden. Dit was voorzien voor april 2019, right The Dutch Giant ? Of is dit nu wishful thinking van mijn kant uit? :o

Vanaf 150euro is het voor ieder land verzendkosten vrij. Bestel je daaronder dan is het de bedoeling dat je nog steeds goed uit bent door onze concurerende kg prijzen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mirin' vriezer.
Zo eentje wil ik er ook gaan bestellen voor in de schuur.
Welke is dat?
Gratis brotip: marktplaats checken, staat er vol mee. Een wat oudere maar prima vriezer van Whirlpool voor twee tientjes op de kop getikt
 
Back
Naar boven