XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Weer eens een bestelling geplaatst, de vriezer heeft zijn jaarlijkse schoonmaakbeurt weer gehad en is nu dus nog leeg... Denk dat ie na de bestelling wel weer flink vol zit :D

Bestelde artikelen
Bestelde artikelen
PRODUCT NAAM ART.NR. PRIJS AANTAL SUBTOTAAL
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg)
Broccoliroosjes 2,5kg € 6,25
Brusselse spruitjes (voorgekookt) 1kg Brusselse spruitjes € 1,75
Groene Asperges (1kg) (voorgekookt) Groene Asperges € 9,50
Sperziebonen zeer fijn (kant-en-klaar) (2,5kg) Sperziebonen 2,5kg € 8,00
Tuinerwten extra fijn (kant-en-klaar) (2,5kg) Tuinerwten 2,5kg € 6,00
Aardappel Partjes Zonder Huid (Kant-en-klaar) (2.5kg) Aardappel Partjes Zonder Huid € 5,50
Runderkogelbiefstuk (Angus grasgevoerd) 1kg (5 x 200gr) Runderbiefstuk (5 stuks) € 16,50
Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Argentina Fire Pure 1.05kgkg (5 x 210gr) Biefstuk Argentina Fire (5 stuks) € 17,00
Beef meat-balls Peppered 1kg (5 x 200gr) (kant-en-klaar) (100% rundvlees) Beef Meatballs Peppered (5 stuks) € 12,00
Low fat hamburgers (original) (7 x 150gr) Low Fat Hamburger € 9,75
Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure 1.05kg (5 x 210gr) Biefstuk Indonesian (5 stuks) € 17,00
High Protein Pizza - BBQ Chicken (45,5 gram eiwit) Pizza BBQ € 5,50
Kant-en-klare kipfiletblokjes (Piri Piri) 1kg (5 x 200gr) Kip Piri Piri KLEIN € 9,50
Kant-en-klare kipfiletblokjes (Lemon-Curry) 1kg (5 x 200gr) Kip Lemon Curry KLEIN € 9,50
Kant-en-klare kipfiletblokjes (toscaans) 1kg (5 x 200gr) Kip Toscaans KLEIN € 9,50
Tonijnsteak (rauw) (1kg, 900 gr. netto, 5 stuks) Tonijnsteak € 14,00
Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Ginger, Lemon & Chili Pure 1.05kg (5 x 210gr) Biefstuk Ginger Lemon Chili € 17,00
Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF) GROOT Kip Paprika-Chili € 22,50
Mekong Rijst mix (kant-en-klaar) (2,5kg) Mekong Rijst Mix € 6,50

Subtotaal € 220,25
 
ik begrijp niet waarom je die bestelling hier plaatst.....is allang bekend bij MM
Eeet smakelijk
 
Mogen we dan bij je aanschuiven met eten?? :D

Wel "free off charge" off course :rolleyes: blijven hollanders he :p

Hahaha, gevaarlijk om hier "ja" op te zeggen, voor je het weet wordt het een project X feest zoal in Haren :D
 
Scoob of iemand, een idee wat dit is?
Haal hem zo uit de vriezer.

B7EFECD6-F65E-4433-B03C-FFC999FD693C.jpeg
 
Vriesbrand, waarschijnlijk zit er een klein gaatje in het plastic. De marinade zorgt dat je er niets van gaat merken.
 
Weer een topbestelling! Thanks The Dutch Giant . 2 Dozen vol en ik moest de bezorger weer een handje helpen. Kilo'tje of 30-40. :P
Ik had de 2,5 kg lichtgekruide kipreepjes besteld (in de aanbieding), maar waren er niet meer. Toen werd ik gebeld door Olivier en heb ik een 2,5 kg-zak Roasted kipfiletreepjes paprika-chili gekregen. :thumbs: :D
Nog even 8 kg van de kip die uit het assortiment gaat en mijn vrieskist is weer opgetopt. Hoe moet ik mijn mealpreps voor komende week nu nog invriezen? :roflol:
Bekijk bijlage 452031 Bekijk bijlage 452032

Wat is dat Franse links onderin?
 
Nou, dat smaakte allemaal goed. Vooral die 200g kipblokjes. Die flesjes 500ml eiwit zijn superhandig voor tussendoor. Gewoon in de pan en je hebt zo een roerei.
Gemengde groeten zijn ook makkelijk en lekker in de hapjespan. In de magnetron worden ze wat snotterig, dus dat is niet ideaal.
Dus snel weer nieuw halen.

Welke eiwitshake is niet te zoet?
Ik heb deze gehaald maar die smaakt heel sterk naar sucralose: https://musclemeat.nl/perfect-whey-protein-750gr
Die doneer ik wel aan een vriend die van zoet houd. haha.

Vloeibaar ei eiwit is top. Ook de heel ei versie diepvries als je elke dag ei eet. Mijn ervaring net als de rest is dat isolaat minder zoet is. Omdat ik het met fine oats meng heb ik juist die zoetheid nodig om boven de havermout neutrale smaak uit te komen. Daardoor ben ik weer heel blij met de hydro choco versie.

Wat kut dat de roasted green curry, roasted shoarma en roasted bbq niet meer te krijgen zijn. Ging er net goed op in men prep.

De 2.5kg smaken zijn razend populair. Over 4 weken komt shoarma en piri piri binnen en die gaan niet meer out of stock. Green curry gaat nog even duren omdat we net als roasted bbq een nieuwe test binnen krijgen. Als die goed gekeurd is komen die later dit jaar er ook weer bij. Daarnaast ook bezig met nog nieuwe smaken maar dat duurt ook nog even en moeten kijken of dit lukt. Denk aan Tandoori en toscaans.

De Kangoeroeburger is echt ongelovelijk lekker jongens. Ik eet keto tijdens m'n cut, en ik heb keto burgers (deeg van amandelen en kaas) gemaakt, in 15 minuten klaar en het smaakte echt culinair. Zie foto.

Voor wild/exotisch mag je me sowieso altijd wakker maken.

Bekijk bijlage 452474

Mooie foto!! Bedankt hiervoor. Vaak meegemaakt dat een klant de kangoeroeburger de lekkerste genoemd. Echter nog niet zo populair als de andere burgers, waarschijnlijk omdat men gewoon bekender is met kipfilet en rund en daar eerder voor gaat. Zeker het proberen waard mensen!

Na heel wat research online eindelijk hier terechtgekomen, zelfs speciaal een bodybuilding.nl account gemaakt... ;)

Even mijn situatie schetsen: ik ga sinds een kleine maand ongeveer drie dagen per week naar de fitness. Ik ben 26 en wil eindelijk wel eens iets doen aan mijn lichaam.

Ik ben 1m92 groot en weeg ongeveer 75kg. De combinatie is redelijk opvallend en ik word vaak nogal snel aangezien als 'lange smalle', zowel op het werk als in mijn privé. An sich stoort dat me niet zó erg, maar ik vind zelf ook wel dat ik een beetje te mager sta en door mijn lengte valt dat extra hard op. Ik zie er daardoor ook net iets minder gezond uit denk ik.

Ondanks het feit dat ik nu 'regelmatig' naar de fitness ga, zit ik wel nog steeds met een probleem dat mij parten speelt: m'n dieet. Ik ben vrij zeker als ik dat niet optimaliseer... dat mijn gewicht een probleem gaat blijven. Ik eet gemiddeld 1500-2000 calorieën maar zelfs dat haal ik niet altijd.

Wat me vooral tegenhoudt is mijn werk. Ik heb een vrij drukke/intensieve job die veel van me vergt en daardoor heb ik amper tijd om naar de winkel te gaan, laat staan te koken. Ik leef dus vooral op fastfood en dingen die in het algemeen snel klaar te maken zijn. Echt niet goed eigenlijk... ik eet hierdoor amper groenten et cetera.

Ik ben beginnen zoeken naar een alternatief op het internet en door een willekeurig filmpje op youtube (ik denk dat van Olivier hoe hij 70kg is bijgekomen op 8 jaar?) ben ik beland bij musclemeat. Het lijkt de perfecte oplossing voor mijn probleem.

Ik vraag me gewoon af: is dit haalbaar om dagelijks te doen? Is het zo simpel als het lijkt? Wat vlees, wat groenten en wat koolhydraten in een potje stoppen, in de magnetron en klaar? Ik denk dat ik dit vooral zou gebruiken voor mijn lunch en ook avondmaal zodat ik mijn calorieën (maar ook eiwitten!) omhoog kan krijgen. Ik heb altijd een magnetron ter beschikking op het werk dus dit zou wel ideaal zijn...

Hopelijk is mijn post niet te langdradig... ;)

Welkom op het forum!
Ik kook al 5 jaar niet meer. One minut mealprep is de manier voor jouw en mijn probleem. Wat ik liet zien in het filmpje op dit tijdstip 1:55 minuut:


is ook echt hoe het is. In tegenstelling tot de kant-en-klare maaltijden van de supermarkten, hebben wij een een groot assortiment aan kant-en-klare losse voedingsmiddelen. Zodoende kun je jouw maaltijd naar eigen keuze samenstellen, zonder vast te zitten aan een bepaalde hoeveelheid van een voedingsmiddel. En voor een grote maaltijd waarin 200gr vlees zit ben je +- 3euro kwijt, dat vind je nergens. Staat er in de titel van het product iets als 'kant-en-klaar', 'gekookt', 'gestoomd, 'gerookt', dan weet je dat het na ontdooien en/of opwarmen meteen kunt eten en er dus niks meer aan hoeft te doen. Op de volgende pagina kun je alle kant-en-klare producten vinden: https://musclemeat.nl/diepvries/kant-en-klare-producten .Kies linksboven uit elke categorie één product en stel zo jouw kant-en-klare maaltijd zelf samen! Voorbeelden hiervan zijn op deze pagina te vinden: https://musclemeat.nl/recepten-inspiratie/kant-en-klaar-one-min-meal-prep .

Weer eens een bestelling geplaatst, de vriezer heeft zijn jaarlijkse schoonmaakbeurt weer gehad en is nu dus nog leeg... Denk dat ie na de bestelling wel weer flink vol zit :D

Subtotaal € 220,25

Super :)! Bedankt voor je mooie bestelling :flexbiceps:

ik begrijp niet waarom je die bestelling hier plaatst.....is allang bekend bij MM
Eeet smakelijk

Denk dat sommige het wel leuk vinden. Zelfde reden waarom we alle stories delen op de instagram @musclemeatnl van klanten. Op die manier kunnen klanten bij elkaar afkijken wat men besteld en wat hun ermee doen of ervaring vragen.

Scoob of iemand, een idee wat dit is?
Haal hem zo uit de vriezer.

Ja bekend! Is vacuum los geraakt of niet genoeg vacuum getrokken waardoor er nog een beetje lucht in zit. Marinade in combinatie met lucht in bevroren fase verkleurd. Bij indonesian wordt de marinade dan zelfs groen. Doet verder niks, geen smaak verschil etc. Bevroren is bevroren! Je kunt het in alle gerustheid gebruiken.

Exactly, ik zie dat de verpakking is veranderd:
https://www.ah.nl/producten2/product/wi402035/ah-rijkgevuld-frans-groentepannetje
Haha, marina1975 is te snel. :) Heb 't nog niet op, dus kan niet oordelen. Gezien de inhoud, lijkt het mij prima. :)

Slecht product i.v.m. onze versie die 27% goedkoper is, geen los zout toegevoegd is en geen olijfolie plus suiker toegevoegd heeft ---> https://musclemeat.nl/zucchini-mix :) . Edit: het is groente met saus, vandaar de toevoegingen. Als je dus puur wilt en een betere prijs ga je voor onze versie.
 
The Dutch Giant, ik had gister via je site een berichtje gestuurd met de vraag of mijn bestelling 000162942 donderdag geleverd zou kunnen worden in plaats van dinsdag maar maar ik heb hier nog geen reactie op gekregen. Kan jij me vertellen of dat nog gaat lukken?
 
The Dutch Giant, ik had gister via je site een berichtje gestuurd met de vraag of mijn bestelling 000162942 donderdag geleverd zou kunnen worden in plaats van dinsdag maar maar ik heb hier nog geen reactie op gekregen. Kan jij me vertellen of dat nog gaat lukken?

Er is gisteren gereageerd op je email (gmail adres) met dat het geregeld wordt. Mocht je die mail niet ontvangen hebben bij deze :)
 
Even een gekke vraag misschien. Geen idee of jullie t weten.

Er wordt steeds meer gescheiden afval ingezameld. Hier bijvoorbeeld worden alle grijze rolemmers nu PMD (plastic,metaal,drankenpakken) bakken. Het restafval moet naar een ondergrondse container worden gebracht.

Jullie verzenden met droogijs in van die bubbelplastic zakken. Waar vallen die bubbelzakken nu onder? Is dat ook PMD of zou dat restafval zijn?
 
Er is gisteren gereageerd op je email (gmail adres) met dat het geregeld wordt. Mocht je die mail niet ontvangen hebben bij deze :)

Ah ja ik zie nu dat de reactie in mijn reclame folder is beland. My bad! Thx Olivier
 
Even een gekke vraag misschien. Geen idee of jullie t weten.

Er wordt steeds meer gescheiden afval ingezameld. Hier bijvoorbeeld worden alle grijze rolemmers nu PMD (plastic,metaal,drankenpakken) bakken. Het restafval moet naar een ondergrondse container worden gebracht.

Jullie verzenden met droogijs in van die bubbelplastic zakken. Waar vallen die bubbelzakken nu onder? Is dat ook PMD of zou dat restafval zijn?

Wanneer het zilverfolie eruit wordt gehaald kan de rest van de zak bij het plastic.
 
Het wordt bij mij compleet meegenomen met het plastic :o
 
Back
Naar boven