Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Het wordt bij mij compleet meegenomen met het plastic :o
Ik heb geen idee hoe ze dat hier zouden doen..
Maar ik zie ze elke keer op de PMD bakken dag alle bakken van tevoren controleren met een heel team... Ze inspecteren echt tot aan de bodem. Daarom dat ik het me afvroeg. Want dingen als chipszakken (aluminium laagje op plastic) mogen niet bij PMD en zijn weer restafval... Hoe lastig kan het worden. :D :rolleyes:

Ik heb geen idee hoe ze dat hier zouden doen..
Maar ik zie ze elke keer op de PMD bakken dag alle bakken van tevoren controleren met een heel team... Ze inspecteren echt tot aan de bodem. Daarom dat ik het me afvroeg. Want dingen als chipszakken (aluminium laagje op plastic) mogen niet bij PMD en zijn weer restafval... Hoe lastig kan het worden. :D :rolleyes:
Ik heb nog nooit gehad dat ze de zak niet meegenomen hebben. Bij ons gaat alles nog in de bekende zak.

@Scoobz0r die bbq pakketten die jij verloot zijn die ook te koop?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.989
@Scoobz0r die bbq pakketten die jij verloot zijn die ook te koop?

Morgen avond op Instagram en Facebook verloten we inderdaad een 4kg pakket dat goed op de bbq past. Dit worden de producten: gekruide kipfiletshaasjes, gemarineerde biefstukken, low fat hamburgers en kipfiletburgers. Die kun je dus ook op je eigen samenstellen en toevoegen aan de winkelwagen :). Maar ik ga, hopelijk dit weekend tijd, een bbq pakket maken waar men veel meer kan selecteren. Kipfiletspiesen of bv de zoete aardappel partjes is natuurlijk ook passend. Lastige aan pakketten is de hoeveelheden, hoeveel personen etc. Het pakket kan dus ook dienen ter inspiratie.

Ik ben aan het bestellen en er is een mogelijkheid om 22-4 af te halen in Ankeveen volgens het agenda form, Klopt dat want dan vul ik dat in? anders kan ik ze 23-4 alsnog afhalen ondanks dat ik 22ste heb ingevuld?
Groets.

• #10.991
Ik ben aan het bestellen en er is een mogelijkheid om 22-4 af te halen in Ankeveen volgens het agenda form, Klopt dat want dan vul ik dat in? anders kan ik ze 23-4 alsnog afhalen ondanks dat ik 22ste heb ingevuld?
Groets.

Woensdag weer open!

Hey Olivier, je bent op tv (herhaling van Pauw, NPO 1). Beest! :flexgrin:
Ik ben trouwens benieuwd naar die BBQ-pakketten, ook al BBQ ik nooit. drool:

Ik heb laatst voor het eerst een high proteïne pizza BBQ Chicken gehad en die was erg goed te doen, kon merken dat er weinig zout is gebruikt in de pizza maar dat was eigenlijk best wel fijn, de meeste standaard pizza's zitten namelijk vaak best veel zout in.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb laatst voor het eerst een high proteïne pizza BBQ Chicken gehad en die was erg goed te doen, kon merken dat er weinig zout is gebruikt in de pizza maar dat was eigenlijk best wel fijn, de meeste standaard pizza's zitten namelijk vaak best veel zout in.
de tonno is ook erg lekker!

• Like
Waarderingen: BB_
Dankzij MM kan je gewoon pizza's eten in de cut zonder te cheaten of te moeten compenseren. :D

• #10.997
Hey Olivier, je bent op tv (herhaling van Pauw, NPO 1). Beest! :flexgrin:
Ik ben trouwens benieuwd naar die BBQ-pakketten, ook al BBQ ik nooit. drool:

Vond Pauw en beetje een afgang. ''Wie is hij, ken jij hem?'' Als de redactie gewoon even inlicht waarom ik bij Good Morning Britain was, namelijk Nederlander straks in de nieuwe Kingsman... Maar goed, was dus uitgenodigd drie dagen terug bij Good Morning Britain. Mocht je leuk vinden terug te zien:

Ga ik die de volgende keer ook mee bestellen, had om te proberen nu eerst maar 1 besteld maar ben wel benieuwd geworden naar de rest

Dankzij MM kan je gewoon pizza's eten in de cut zonder te cheaten of te moeten compenseren. :D

Vier pizza fans :meal: :D ! Ze worden hier elke pauze wel door het personeel gegeten haha.

• #10.999
Ik wens je alle succes toe, zolang MM maar blijft bestaan. :D

Dankje! En absoluut!! Muscle Meat zal altijd #1 in mijn leven zijn. En dat is het mooie van online. In hotel kamer en soms uren wachten op set kan ik aan m.m. Daarnaast hebben we een geweldig team waaronder mijn broer Rein en zijn vrouw Yvette.

...........leuk stukje bij Pauw gezien Olivier!! :)

Terug
Naar boven