- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen idee hoe ze dat hier zouden doen..Het wordt bij mij compleet meegenomen met het plastic![]()

Bij mij dus ook tot nu toeHet wordt bij mij compleet meegenomen met het plastic![]()

Ik heb nog nooit gehad dat ze de zak niet meegenomen hebben. Bij ons gaat alles nog in de bekende zak.Ik heb geen idee hoe ze dat hier zouden doen..
Maar ik zie ze elke keer op de PMD bakken dag alle bakken van tevoren controleren met een heel team... Ze inspecteren echt tot aan de bodem. Daarom dat ik het me afvroeg. Want dingen als chipszakken (aluminium laagje op plastic) mogen niet bij PMD en zijn weer restafval... Hoe lastig kan het worden.![]()
![]()
Onze belastingcentjes worden goed besteed

Verloting BBQ pakketten?? waar?@Scoobz0r die bbq pakketten die jij verloot zijn die ook te koop?
Twitter en Linked-in.
@Scoobz0r die bbq pakketten die jij verloot zijn die ook te koop?
. Maar ik ga, hopelijk dit weekend tijd, een bbq pakket maken waar men veel meer kan selecteren. Kipfiletspiesen of bv de zoete aardappel partjes is natuurlijk ook passend. Lastige aan pakketten is de hoeveelheden, hoeveel personen etc. Het pakket kan dus ook dienen ter inspiratie.Ik ben aan het bestellen en er is een mogelijkheid om 22-4 af te halen in Ankeveen volgens het agenda form, Klopt dat want dan vul ik dat in? anders kan ik ze 23-4 alsnog afhalen ondanks dat ik 22ste heb ingevuld?
Groets.
de tonno is ook erg lekker!Ik heb laatst voor het eerst een high proteïne pizza BBQ Chicken gehad en die was erg goed te doen, kon merken dat er weinig zout is gebruikt in de pizza maar dat was eigenlijk best wel fijn, de meeste standaard pizza's zitten namelijk vaak best veel zout in.
Hey Olivier, je bent op tv (herhaling van Pauw, NPO 1). Beest!
Ik ben trouwens benieuwd naar die BBQ-pakketten, ook al BBQ ik nooit.![]()
Ik heb laatst voor het eerst een high proteïne pizza BBQ Chicken gehad en die was erg goed te doen, kon merken dat er weinig zout is gebruikt in de pizza maar dat was eigenlijk best wel fijn, de meeste standaard pizza's zitten namelijk vaak best veel zout in.
Ga ik die de volgende keer ook mee bestellen, had om te proberen nu eerst maar 1 besteld maar ben wel benieuwd geworden naar de rest
Dankzij MM kan je gewoon pizza's eten in de cut zonder te cheaten of te moeten compenseren.![]()
! Ze worden hier elke pauze wel door het personeel gegeten haha.Ik wens je alle succes toe, zolang MM maar blijft bestaan.![]()