XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

........echt zo leuk iedereen wil altijd met je knuffelen :D
 
Vond Pauw en beetje een afgang. ''Wie is hij, ken jij hem?'' Als de redactie gewoon even inlicht waarom ik bij Good Morning Britain was, namelijk Nederlander straks in de nieuwe Kingsman... Maar goed, was dus uitgenodigd drie dagen terug bij Good Morning Britain. Mocht je leuk vinden terug te zien:
Thanks! Ik ga dit even bekijken. :D
Die reactie Pauw raakte inderdaad kant noch wal, dat sloeg nergens op. Hij had ook inderdaad wel even de context mogen schetsen.
Op mijn balkon gaat dat niet echt en zelf neem ik er niet echt de tijd voor. Nou wordt op het werk heeeeel af en toe wel eens een BBQ georganiseerd, maar dan krijg je doorgaans van dat kleffe voorgegaarde spul dat meer op karton dan op vlees lijkt. Daarnaast komt doordeweeks sowieso al niet uit i.v.m. training. :P
Een goeie BBQ is overigens niet verkeerd hoor (bief/kip/vis/groenten). :D
 
De 100 gram voorgekookte basmati rijst is 136cal maar 100 gram is toch altijd rond de 350?
 
Ja haha was al in de war! Zie nu ook idd de volume
 
........echt zo leuk iedereen wil altijd met je knuffelen :D

Heb gelukkig een vriendin die ermee om kan gaan :D

Ik weet niet of deze link hier al ergens gepost werd maar ik geeft hem even mee voor de zekerheid:

https://www.hln.be/sport/time-out/v...fs-the-mountain-uit-game-of-thrones~aae98cf5/

Ah dankje! hln had ik nog niet gezien, maar zie dat ze het hebben gekopierd van LadBible die het als eerste gepost heeft:
De 100 gram voorgekookte basmati rijst is 136cal maar 100 gram is toch altijd rond de 350?

100gr rauw = +-250gr gekookt bij ons. Vocht heeft geen voedingswaarde, waardoor de voedingswaarde dalen, omdat het gewicht stijgt.

Lekkere negatieve reacties daar.

Op hln.be moet je nooit de reacties lezen. Die zijn altijd negatief geladen.

98% is positief als ik ergens opeens gepost word en ik laat die 2% altijd gaan. Soms moeilijk haha. Hier kan ik er wel even op reageren.
Eentje die denkt dat ik dood ga, enige wat je dan kan zeggen na zo'n lang artikel met twee video's over mijn leven... ok! Maar inderdaad, ik laat elke 3 jaar bij prescan alles bij mij checken just in case. Paar maanden nog bij prescan geweest omdat ik nu wel een extreem lichaam heb, alles is in orde:

.

Eentje over dat het zielig is dat ik alleen maar met me lichaam bezig ben. Niet wetend over muscle meat of dat ik in Kingsman zit volgend jaar, beide te danken aan de sport bodybuilding! En iemand over mijn benen, easy target. Heb nu eenmaal de langste beenspieren van de wereld in de gym. Zie het als een kauwgom die je oprekt. Ik ben al super blij met 75cm quad omtrek. Dat is even groot als sommige pro's. Probleem is dat pro dikte benen nog steeds niet genoeg zijn ivm de verhouding in lengte. Het is en blijft het gevecht van mijn leven, de benen :).
 
Laatst bewerkt:
Het is en blijft het gevecht van mijn leven, de benen :).

Hoe langer je lijf hoe moeilijker je kunt bouwen...is een feit...je treent je de tering en je ziet (bijna) geen resultaat
Hou je ons een beetje op de hoogte van je avonturen? :)
 
Hoe langer je lijf hoe moeilijker je kunt bouwen...is een feit...je treent je de tering en je ziet (bijna) geen resultaat
Hou je ons een beetje op de hoogte van je avonturen? :)

Blijft een muscle meat topic, niet dutch giant. Maar als er grote dingen zijn als een uitzending oid zal ik het wel even posten voortaan.
 
Wanneer komen de "Penne" weer terug op voorraad?
 
Wanneer komen de "Penne" weer terug op voorraad?

Morgen ochtend krijgen we een levering koolhydraten, groente en fruit binnen. Moet daarbij zitten als het bij de leverancier ook op voorraad is. Indien ja, dan vanavond / morgen ochtend online.
 
Back
Naar boven