MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Ha The Dutch Giant

Weet je wanneer de "Kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF)" weer op voorraad zijn? Ik wilde eigenlijk vandaag bestellen
 
The Dutch Giant : wou net bestellen... Maar ik zie dat de Duo - Zoete aardappel & Aardappel (2kg) (kant-en-klaar) niet meer voorradig is.
Wanneer terug in voorraad?

Thx!
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Ben echt verslaafd aan die kipfiletblokjes saté drool:

:thumbs: top! Collega doet ze vanuit bevroren toestand in de airfryer wat ze licht krokant maakt. Volgens hem het allerbeste.
The Dutch Giant : wou net bestellen... Maar ik zie dat de Duo - Zoete aardappel & Aardappel (2kg) (kant-en-klaar) niet meer voorradig is.
Wanneer terug in voorraad?

Thx!

Inmiddels weer online :meal:
 
Olivier weer lekker bezig (met de reclame) tijdens Dumpertreeten.

5 reeten :peachy:
 
Olivier weer lekker bezig (met de reclame) tijdens Dumpertreeten.

5 reeten :peachy:

Haha thnx! Zitten echt niet normaal veel mensen op moment op musclemeat.nl door dumpert reeten
 
Hoi The Dutch Giant de meerstuks korting op de pizza‘s werd bij niet doorberekend met 4 van de één en 2 van de ander. Dus heb ik maar van beiden minimaal 3 stuks besteld.
 
Hoi The Dutch Giant de meerstuks korting op de pizza‘s werd bij niet doorberekend met 4 van de één en 2 van de ander. Dus heb ik maar van beiden minimaal 3 stuks besteld.

Klopt, zitten nog paar bugs op de site. Zo gaan er 1 voor 1 uit. Op moment werkt de korting alleen op een enkel product, niet als groep aan producten. Indien achteraf gemeld (info@musclemeat.nl met bestelnummer erbij) kunnen we het verschil altijd even terug storten tot de tijd dat het goed op de site werkt, sorry!
 
Wanneer komen de Broccoliroosjes 2.5kg en Zoete aardappel blokjes 2.5kg weer beschikbaar?
 
Wanneer komen de Broccoliroosjes 2.5kg en Zoete aardappel blokjes 2.5kg weer beschikbaar?

Maandag 16:00 is de zoete aard weer online. Brocroosjes donderdag hopelijk, maar is nog niet zeker, kan ook de week erop worden.
 
Hey hallo, vraagje. Ik ben dus echt een enorme vriezer hoarder (blijkbaar) en heb nog 5 maaltijden in de vriezer staan, maar die waren THT tot 27-10-2019. Is het .. nu ook nog prima te doen (vriezer en what not)? Ik heb ondertussen nog steeds geen oven namelijk dus ze zijn wat blijven liggen, maar misschien dat ik ze wel aan iemand anders geef, alleen wil ik dat wel graag zonder voedselvergiftiging doen haha.
 
Laatst bewerkt:
Hey hallo, vraagje. Ik ben dus echt een enorme vriezer hoarder (blijkbaar) en heb nog 5 maaltijden in de vriezer staan, maar die waren THT tot 27-10-2019. Is het .. nu ook nog prima te doen (vriezer en what not). Ik heb ondertussen nog steeds geen oven namelijk dus ze zijn wat blijven liggen, maar misschien dat ik ze wel aan iemand anders geef, alleen wil ik dat wel graag zonder voedselvergiftiging doen haha.
Kan imo prima. t is altijd bevroren geweest.
 
Hey hallo, vraagje. Ik ben dus echt een enorme vriezer hoarder (blijkbaar) en heb nog 5 maaltijden in de vriezer staan, maar die waren THT tot 27-10-2019. Is het .. nu ook nog prima te doen (vriezer en what not)? Ik heb ondertussen nog steeds geen oven namelijk dus ze zijn wat blijven liggen, maar misschien dat ik ze wel aan iemand anders geef, alleen wil ik dat wel graag zonder voedselvergiftiging doen haha.

Indien altijd bevroren gebleven dan kan je het zelfs nog eten in jaar 4. Reden dat er 1 jaar houdbaar op staat is omdat na een jaar kleur en smaak achteruit gaat. Terwijl dit niet komt door ziekteverwekkers die jou stuk gaan maken. De fabrikant wil gewoon niet dat je een product van hun eet die iets van kleur veranderd is en smaak, niet goed voor marketing.

Oh en en en en en: Komen deze (https://musclemeat.nl/product/the-lemon-poppy/) ooit weer binnen? I haz cravings and this sounds good.

Helaas op bij de importeur :(. Geen verwachte datum nog.
 
Vriezer weer goed gevuld:D
20200206_220437.jpg
 
Hallo iedereen,

Ik ben eens aan het kijken op de website om eens iets te bestellen.
Maar er is teveel om een keuze te maken.
En heb nog nooit iets gekocht bij MM.
Wat zijn volgens jullie de echte aanraders?
 
Back
Naar boven