MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Vriezer weer goed gevuld:D

Awesome :) thnx for de bestelling en de foto!!

Hallo iedereen,

Ik ben eens aan het kijken op de website om eens iets te bestellen.
Maar er is teveel om een keuze te maken.
En heb nog nooit iets gekocht bij MM.
Wat zijn volgens jullie de echte aanraders?

Op de homepage kun je kijken in de lijst meest verkocht. Verder zou ik eerst beslissen of je zelf wilt koken of voor one minut mealprep wilt gaan. Ik denk dat voor eerste order one minut mealprep het beste is. Kijk op de volgende pagina en bekijk het filmpje, dan moet je het meteen snappen. Ook bij de subcategorien staan filmpjes. Na het filmpje kies je wat producten uit elke subcatergorie die jouw lekker lijken. Je kan geen verkeerde keus maken: https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/diepvries/kant-en-klare-producten/ .
 
Indien altijd bevroren gebleven dan kan je het zelfs nog eten in jaar 4. Reden dat er 1 jaar houdbaar op staat is omdat na een jaar kleur en smaak achteruit gaat. Terwijl dit niet komt door ziekteverwekkers die jou stuk gaan maken. De fabrikant wil gewoon niet dat je een product van hun eet die iets van kleur veranderd is en smaak, niet goed voor marketing.



Helaas op bij de importeur :(. Geen verwachte datum nog.

Toppp! En jammer van de cookies, ze lijken me echt heel erg chill haha
 
Ook nog even mijn complimenten naar de inpakkers! Voorheen meerdere keren gehad dat een bestelling incompleet was, maar sinds enige tijd kloppen alle bestellingen exact.
Overigens werd het in het verleden perfect opgelost door MuscleMeat, dus ook daar valt niets van te zeggen.
 
Zit er een verschil tussen de roasted kipfilet reepjes van de Makro/Hanos en die van jullie?

Eerdaags kom ik namelijk langs een van de twee bovengenoemde.

Anders bestel ik lekker oud en vertrouwd bij jullie natuurlijk! ;)
 
Toppp! En jammer van de cookies, ze lijken me echt heel erg chill haha

Zijn ze ook! Andere smaken hebben we nog wel :)

Zie: https://musclemeat.nl/product-categ...-snacks-drinks/protein-bars-cookies-brownies/

Ook nog even mijn complimenten naar de inpakkers! Voorheen meerdere keren gehad dat een bestelling incompleet was, maar sinds enige tijd kloppen alle bestellingen exact.
Overigens werd het in het verleden perfect opgelost door MuscleMeat, dus ook daar valt niets van te zeggen.

Bedankt voor de feedback! We hebben sinds een jaar nu een controle. Inpakker mag het pas in de zak doen als hij de orderpicker gecontroleerd hebt. Dat kost extra tijd en geld, maar fouten marge is wel omlaag gegaan. Soms glipt er nog iets door heen, het blijft mensen werk. Des al niettemin denk ik dat mensen die dat een keer mee maken ook zien dat we snel reageren en netjes oplossen.

Zit er een verschil tussen de roasted kipfilet reepjes van de Makro/Hanos en die van jullie?

Eerdaags kom ik namelijk langs een van de twee bovengenoemde.

Anders bestel ik lekker oud en vertrouwd bij jullie natuurlijk! ;)

Hanos ken ik niet. Makro weet ik dat zo het moment Chinese variant verkopen. Ik heb even gebeld met iemand voor jouw vraag die zowel handelt in chinees als thais, hij kon mij het verschil daarom uitleggen. Hij stuurt klanten altijd aan om eerder voor thais te gaan, ook al is chinees iets goedkoper. Goedkoper komt namelijk doordat de ingrediëntenlijst niet zo schoon is als die van thais. Er zitten twee fosfaten bij. Dat wordt gedaan om extra, extra vocht vast te houden tijdens bereiding. Hoe meer vocht hoe goedkoper het wordt. Fosfaat heeft het nadeel met een bittere nasmaak. Daarnaast speelt er nog iets, maar dat is meer uit eigen ervaring dan dat hij het hard kan maken. Hij gaat meerdere keren per jaar naar beide fabrieken en in thailand zijn ze verder in diervriendelijkheid dan china. De Kanoa kipzakken die wij dan ook hebben, leven bv op 30kg per vierkante meter, dat is minder gewicht (dus meer ruimte) dan een reguliere kip in NL.
 
Net m'n bestelling binnen (netjes op tijd en nog goed bevroren, yay!). Heb meteen even de vega nuggets geprobeerd, was ik erg benieuwd naar. Smaken goed! Heb ze gecombineerd met wat BBQ saus van XXL, vult goed, fijne structuur en neutrale smaak. I'm happy! :D
 
The Dutch Giant

Ik had afgelopen week een discussie met een bekende van mij.

Aangegeven dat ik altijd bij Muscle Meat bestel, omdat dat het meal-preppen voor mij eenvoudiger maakt. Ik gooi de bevroren producten in een bakje de avond van te voren, zodat dit de volgende dag ontdooit is. Op school/werk kan ik vervolgens de groente zo uit het bakje eten. Dit bespaard bereidingstijd (kooktijd) de avond van te voren.

De persoon in kwestie gaf aan dat dit met elke andere soort diepvries groenten ook kan, ook die van de supermarkt. Hier was ik het niet mee eens, daar op de verpakking vermeld staat dat de groenten gekookt / gewokt dienen te worden voor gebruik.

Graag zou ik willen weten wat jullie standpunt in deze is.
 
The Dutch Giant

Ik had afgelopen week een discussie met een bekende van mij.

Aangegeven dat ik altijd bij Muscle Meat bestel, omdat dat het meal-preppen voor mij eenvoudiger maakt. Ik gooi de bevroren producten in een bakje de avond van te voren, zodat dit de volgende dag ontdooit is. Op school/werk kan ik vervolgens de groente zo uit het bakje eten. Dit bespaard bereidingstijd (kooktijd) de avond van te voren.

De persoon in kwestie gaf aan dat dit met elke andere soort diepvries groenten ook kan, ook die van de supermarkt. Hier was ik het niet mee eens, daar op de verpakking vermeld staat dat de groenten gekookt / gewokt dienen te worden voor gebruik.

Graag zou ik willen weten wat jullie standpunt in deze is.

Ja en nee. Elke diepvries groente van elk merk wordt geblancheerd. Dat is kort verhit zodat het bacterie vrij is. Dus ja je kan elk merk diepvries groente eten zonder ziek te worden. Echt het moet ook wel bijtgaar genoeg zijn en dat ervaarde ik niet bij elk merk en bij muscle meat wel. Dus vast sommige, niet alles, bij ons wel. Daarnaast bieden wij het complete assortiment kant en klaar aan. Dus ook de koolhydraten en vlees op een losgevroren manier met voedingswaarde, ingredientenlijsten en prijzen die je niet gaat vinden.
 
Ja en nee. Elke diepvries groente van elk merk wordt geblancheerd. Dat is kort verhit zodat het bacterie vrij is. Dus ja je kan elk merk diepvries groente eten zonder ziek te worden. Echt het moet ook wel bijtgaar genoeg zijn en dat ervaarde ik niet bij elk merk en bij muscle meat wel. Dus vast sommige, niet alles, bij ons wel. Daarnaast bieden wij het complete assortiment kant en klaar aan. Dus ook de koolhydraten en vlees op een losgevroren manier met voedingswaarde, ingredientenlijsten en prijzen die je niet gaat vinden.

Duidelijk antwoord!

Dan zit ik wel met een andere vraag; hoe komt het dat jullie groenten wel bijtgaar zijn en die van andere merken niet?
 
Duidelijk antwoord!

Dan zit ik wel met een andere vraag; hoe komt het dat jullie groenten wel bijtgaar zijn en die van andere merken niet?

Langer geblancheerd. De producten die wij hebben zijn ontwikkeld voor de food industry. Caterings, fabrieken die maaltijden maken, daar moet het bijtgaar zijn. En er zijn ook producten waar echt ''kant en klaar'' achter staat. Dat gaat een stapje verder dan bijtgaar. Denk bv aan onze sperzibonen. Die worden dan nog een stapje verder behandeld dan blancheren. Bij sperzibonen is dat gestoomd. Bij country grill is het gegrilled etc.
 
Langer geblancheerd. De producten die wij hebben zijn ontwikkeld voor de food industry. Caterings, fabrieken die maaltijden maken, daar moet het bijtgaar zijn. En er zijn ook producten waar echt ''kant en klaar'' achter staat. Dat gaat een stapje verder dan bijtgaar. Denk bv aan onze sperzibonen. Die worden dan nog een stapje verder behandeld dan blancheren. Bij sperzibonen is dat gestoomd. Bij country grill is het gegrilled etc.

Duidelijk!

Bestelling volgt binnenkort weer, als m'n voorraad op is. :rolleyes:
 
Opnieuw een bestelling geplaatst om mijn voorraad weer aan te vullen.
Tevreden van service en kwaliteit!

Ik heb wel de indruk dat de site niet altijd even snel werkt, maar dat kan ook aan mij liggen.
 
Indien altijd bevroren gebleven dan kan je het zelfs nog eten in jaar 4. Reden dat er 1 jaar houdbaar op staat is omdat na een jaar kleur en smaak achteruit gaat. Terwijl dit niet komt door ziekteverwekkers die jou stuk gaan maken. De fabrikant wil gewoon niet dat je een product van hun eet die iets van kleur veranderd is en smaak, niet goed voor marketing.

Even terugkomend hier op, this didn’t work out that well haha. Uiteindelijk meegegeven aan een vriend van mij (die wel vlees eet), maar die is er goed ziek van geworden. Ik denk dat een jaar de max is, nu alleen hopen dat ‘ie niet denkt dat ik ‘m wou omleggen :windup:
 
Kan ook nog wel eens afhankelijk zijn van de vriezer. Merk dat eten in ons vriesvakje van de koelkast alsnog niet meer goed is na een bepaalde tijd. Diepvries daarentegen kan het bijna oneindig met veel products
 
Opnieuw een bestelling geplaatst om mijn voorraad weer aan te vullen.
Tevreden van service en kwaliteit!

Ik heb wel de indruk dat de site niet altijd even snel werkt, maar dat kan ook aan mij liggen.

:thumbs: top!
Hmm snelheid zal ik doorgeven. Dit was een probleem bij de lanceren van de site maar zou inmiddels opgelost zijn.


Even terugkomend hier op, this didn’t work out that well haha. Uiteindelijk meegegeven aan een vriend van mij (die wel vlees eet), maar die is er goed ziek van geworden. Ik denk dat een jaar de max is, nu alleen hopen dat ‘ie niet denkt dat ik ‘m wou omleggen :windup:

In theorie kan dit niet als het goed -18 al die tijd bewaard is. Weet je zeker dat hij ziek is hiervan? Dan zou het bv voedselvergiftiging zijn, waarbij je binnen 2 uur na eten eerst duizelig wordt en dan 2 dagen blijft overgeven en op dag 3 beter bent. Het is niet dat hij anders zie is als voorhoofdholte onsteking, keelpijn of iets anders wat buiten voeding om gaat? Excuses als het wel door het product gekomen is :(.
 
Laatst bewerkt:
In theorie kan dit niet als het goed -18 al die tijd bewaard is. Weet je zeker dat hij ziek is hiervan? Dan zou het bv voedselvergiftiging zijn, waarbij je binnen 2 uur na eten eerst duizelig wordt en dan 2 dagen blijft overgeven en op dag 3 beter bent. Het is niet dat hij anders zie is als voorhoofdholte onsteking, keelpijn of iets anders wat buiten voeding om gaat? Excuses als het wel door het product gekomen is :(.
:exactly:
 
Ik zie een aantal nieuwe smaken Roasted kipfiletblokjes... Mijn absolute favoriet is Piri Piri en Paprika Chili is ook altijd erg goed.

Iemand nog tips mbt de andere smaken? Ik vond zelf de green curry niet echt mijn ding. Iemand toevallig de Sweet & Sour, Smokey BBQ of Tandoori al geprobeerd?

wovano Er staat mij bij dat jij de Sate top vindt...!?
 
Ik zie een aantal nieuwe smaken Roasted kipfiletblokjes... Mijn absolute favoriet is Piri Piri en Paprika Chili is ook altijd erg goed.

Iemand nog tips mbt de andere smaken? Ik vond zelf de green curry niet echt mijn ding. Iemand toevallig de Sweet & Sour, Smokey BBQ of Tandoori al geprobeerd?

wovano Er staat mij bij dat jij de Sate top vindt...!?
Tandoori is ook nice!:thumbs:
 
Ik zie een aantal nieuwe smaken Roasted kipfiletblokjes... Mijn absolute favoriet is Piri Piri en Paprika Chili is ook altijd erg goed.

Iemand nog tips mbt de andere smaken? Ik vond zelf de green curry niet echt mijn ding. Iemand toevallig de Sweet & Sour, Smokey BBQ of Tandoori al geprobeerd?

wovano Er staat mij bij dat jij de Sate top vindt...!?
Saté is echt top ja
 
Back
Naar boven