AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, hier heb ik wel wat aan :D!

En wat betreft het paardenvlees: Het smaakt inderdaad merkbaar zoeter dan de kogelbiefstuk. Daarbij heeft het bloed-achtig/ijzer smaak, die rundvlees niet heeft. Paardenvlees moet stuk beter gekruid worden en een tikje langer op het vuur blijven om op smaak te komen.
Het gaat voor mij geen vervanger worden van rundvlees, maar ik ga het zeker eten als afwisseling van rund/kip. Overigens ben ik wel erg te spreken over de malsheid van het paardenvlees.

Heb je al investeerders? Of aangemeld op kickstarter oid? Met dit idee zou er voor kunnen zorgen dat de supermarkten ook concurrentie online krijgen, en als je het goed speelt kan het zomaar zijn dat een jumbo of een appie in MM wil investeren en extra sites wil creëren voor de gewone consument. Vleesonline.nl om maar als voorbeeld te noemen, of jumbo/appie online. Geweldig idee en veel succes, zolang ik nog thuis leef en mijn ouders het eten betalen zal ik hoogstens de ei in pak halen, maar zodra ik alleen woon ben ik je vaste klant! Veel succes nogmaals.

Scoob, hoe lang is de kip nog houdbaar nadat deze uit de vriezer is gehaald (in de koelkast)?

Neem aan de standaard 4 dagen Rob.

Hey...!! Dat is voor het eerst. Goed dat je het meteen meldt! Morgen even kijken hoe dit kon gebeuren.

Kan je mij een PM sturen met je bestel -en rekeningnummer? Dan maak ik het bedrag verschil terug over van het paard en rund.

Nee man is niet nodig. Foutje kan gebeuren. Gaat ook maar om 2 stukken. Thanks iig voor je aanbod.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je al investeerders? Of aangemeld op kickstarter oid? Met dit idee zou er voor kunnen zorgen dat de supermarkten ook concurrentie online krijgen, en als je het goed speelt kan het zomaar zijn dat een jumbo of een appie in MM wil investeren en extra sites wil creëren voor de gewone consument. Vleesonline.nl om maar als voorbeeld te noemen, of jumbo/appie online. Geweldig idee en veel succes, zolang ik nog thuis leef en mijn ouders het eten betalen zal ik hoogstens de ei in pak halen, maar zodra ik alleen woon ben ik je vaste klant! Veel succes nogmaals.

:thumbs: Thnx voor de support! Wij groeien stapje voor stapje. Ons doel is sporters te voorzien, maar natuurlijk kan ieder huishouden bij ons bestellen!

Scoob, hoe lang is de kip nog houdbaar nadat deze uit de vriezer is gehaald (in de koelkast)?

Wij raden inderdaad 4 dagen aan wanneer het van de vriezer in de koelkast wordt gelegd.

Nee man is niet nodig. Foutje kan gebeuren. Gaat ook maar om 2 stukken. Thanks iig voor je aanbod.

Ok bedankt!!

Paardenbiefstuk gisteren gehad. De stukken zijn erg mooi, medium-rare gebakken en supermals! zo krijg je ze niet in de supermarkt :-)

ook dit is een blijvertje.

Net weer een bestelling geplaatst voor 3kg rund, 1kg kip, 1kg paard. Ben benieuwd naar die laatste twee!

Ik heb intussen 2 maaltijden gehad met de kip in verwerkt, zeer zachte lekkere kip.
De paardenbiefstuk daarstraks ook geproefd, had deze goed doorbakken (heb hem niet graag rood binnenin) en deze was nog goed mals en smaakte prima, ik bestel zeker nog in de toekomst!

3kg kip en 3kg paard binnen, beide smaken erg goed ! :)

Paardenbiefstuk gisteren gehad. De stukken zijn erg mooi, medium-rare gebakken en supermals! zo krijg je ze niet in de supermarkt :-)

ook dit is een blijvertje.

Net weer een bestelling geplaatst voor 3kg rund, 1kg kip, 1kg paard. Ben benieuwd naar die laatste twee!

Ik heb intussen 2 maaltijden gehad met de kip in verwerkt, zeer zachte lekkere kip.
De paardenbiefstuk daarstraks ook geproefd, had deze goed doorbakken (heb hem niet graag rood binnenin) en deze was nog goed mals en smaakte prima, ik bestel zeker nog in de toekomst!

3kg kip en 3kg paard binnen, beide smaken erg goed ! :)

Wauw :D super mensen, daar doen we het voor!! :cool:

Droogijs
Vandaag is er met droogijs (-80graden celcius) gestuurd! De ijsmatten kunnen dit extreme weer ook aan, maar extra kan nooit kwaad. Het zit in plastic/papieren zakjes met gaatjes verpakt, dus je kan het gewoon vastpakken! Ook morgen zenden wij hiermee, dus maak je geen zorgen dat het vlees niet bevroren aankomt met dit weer!!

Laatst bewerkt:
Wat is het maximale aan KG wat ik kan bestellen? wil binnenkort weer bestellen en denk er aan om gelijk voor de komende maand(en) te bestellen :)

Wat is het maximale aan KG wat ik kan bestellen? wil binnenkort weer bestellen en denk er aan om gelijk voor de komende maand(en) te bestellen :)

Er is geen maximale aantal kg :)!! Je betaald 5euro, ongeacht de hoeveelheid. Hoe meer je besteld, hoe (nog) beter je uit bent dus!

Dat is goed nieuws :-) Komende 2-3 weken de eerste bestelling opeten en dan komt ie :)

vandaag even bij diaephi de kip gezien ivm formaat. heb er helaas nog geen plek voor, binnenkort ff vriezer leegeten en wat verzinnen voor ruimte en dan gaat mijn eerste bestelling er ook aan komen :)

Ik heb een tafelmodel koelkast combi, de vriezer heeft een inhoud van 13 liter.
Zou dit voldoende zijn voor 4kg vlees? (2x kip 2x paard)

Ik had 3kg kip en 1kg biefstuk. Daarnaast nog 1 brood erbij in een zelfde soort grote wat jij hebt.

Dat is goed nieuws :-) Komende 2-3 weken de eerste bestelling opeten en dan komt ie :)

:cool:

vandaag even bij diaephi de kip gezien ivm formaat. heb er helaas nog geen plek voor, binnenkort ff vriezer leegeten en wat verzinnen voor ruimte en dan gaat mijn eerste bestelling er ook aan komen :)

Valt best mee de ruimte he! :)

Ik had 3kg kip en 1kg biefstuk. Daarnaast nog 1 brood erbij in een zelfde soort grote wat jij hebt.

Dat moet idd passen. 4kg klinkt veel als ruimte, maar bij de supermarkten zitten de verpakkingen vol met lucht. Bij ons kan je het mooi opstapelen omdat het gevacumeerd is!

ik heb vandaag de kip geprobeerd half bevroren te eten

geen aanrader :roflol: buikpijn

ik heb vandaag de kip geprobeerd half bevroren te eten

geen aanrader :roflol: buikpijn

Buikpijn van de koude klont ijs dat je at :P? Als je het vergeten bent de vorige dag in de koelkast te leggen, dan kan je het ook rond de 15 min in warm (niet kokend!) water leggen. Dan is het ook ontdooit. De koelkast blijft (naar mijn mening) wel de beste methode voor de malsheid.

Terug
Naar boven