Roj hawleri
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Bedankt voor je uitgebreide antwoord, hier heb ik wel wat aan
!
En wat betreft het paardenvlees: Het smaakt inderdaad merkbaar zoeter dan de kogelbiefstuk. Daarbij heeft het bloed-achtig/ijzer smaak, die rundvlees niet heeft. Paardenvlees moet stuk beter gekruid worden en een tikje langer op het vuur blijven om op smaak te komen.
Het gaat voor mij geen vervanger worden van rundvlees, maar ik ga het zeker eten als afwisseling van rund/kip. Overigens ben ik wel erg te spreken over de malsheid van het paardenvlees.
!En wat betreft het paardenvlees: Het smaakt inderdaad merkbaar zoeter dan de kogelbiefstuk. Daarbij heeft het bloed-achtig/ijzer smaak, die rundvlees niet heeft. Paardenvlees moet stuk beter gekruid worden en een tikje langer op het vuur blijven om op smaak te komen.
Het gaat voor mij geen vervanger worden van rundvlees, maar ik ga het zeker eten als afwisseling van rund/kip. Overigens ben ik wel erg te spreken over de malsheid van het paardenvlees.

buikpijn
? Als je het vergeten bent de vorige dag in de koelkast te leggen, dan kan je het ook rond de 15 min in warm (niet kokend!) water leggen. Dan is het ook ontdooit. De koelkast blijft (naar mijn mening) wel de beste methode voor de malsheid.