Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vandaag voor het eerst de kip op. Gewoon naturel zonder kruiden. Srs verbaasd dat het zo lekker en mals was. Als de prijzen zo blijven ben ik iig een vaste klant.

Vlees zaterdag binnen gekregen, sta versteld van het verpakkings materiaal! Het lijkt wel een complete koelbox :-)
Vlees wat goed diep gevroren terwijl het 28 graden was buiten. Verder neemt het weinig plek in dus past makkelijk in de vriezer. vanavond even de rijst en boontjes koken en dan beginnen met de kip :-) misschien morgenavond ook even de paardebiefstuk proberen!

Ook maar besteld, gelijk bij de supermarkt af laten leveren, wel zo handig.
Top dat jullie ei-wit en paardenbiefstuk verkopen, beide niet zo handig te verkrijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag voor het eerst de kip op. Gewoon naturel zonder kruiden. Srs verbaasd dat het zo lekker en mals was. Als de prijzen zo blijven ben ik iig een vaste klant.

Mooi :cool: ! De malsheid vind ik persoonlijk helemaal super door een maaltijd heen, je hebt zo snel 200gr kip voor de eiwitten binnen.

Onze inkoopprijs daalt en stijgt steeds, we willen (tot zover mogelijk) hier niet de klant de dupe van laten zijn, dus de prijzen zullen zo blijven.

Vlees zaterdag binnen gekregen, sta versteld van het verpakkings materiaal! Het lijkt wel een complete koelbox :-)
Vlees wat goed diep gevroren terwijl het 28 graden was buiten. Verder neemt het weinig plek in dus past makkelijk in de vriezer. vanavond even de rijst en boontjes koken en dan beginnen met de kip :-) misschien morgenavond ook even de paardebiefstuk proberen!

Nice! Het is idd een koelbox per post :D. Je kan dezelfde methode (zak + ijsmat) zelf hergebruiken voor als je naar het strand gaat bijvoorbeeld om drankjes koud te houden.

Ook maar besteld, gelijk bij de supermarkt af laten leveren, wel zo handig.
Top dat jullie ei-wit en paardenbiefstuk verkopen, beide niet zo handig te verkrijgen.

Haha jij snapt het! Boodschappen doen bij de supermarkt maar het vlees van Muscle Meat bij hun ophalen :cool:

Inderdaad laatst die koelelementen meegenomen naar 't strand, wat is het eigenlijk voor spul? Het lijkt wel stof ofzo als het eenmaal ontdooit is, erg raar :p

Inderdaad laatst die koelelementen meegenomen naar 't strand, wat is het eigenlijk voor spul? Het lijkt wel stof ofzo als het eenmaal ontdooit is, erg raar :p

Het is een a3 vel, van een soort plastic met vierkanten die water kunnen opzuigen. In deze vierkantjes zitten korrels (niet giftig). De korrels mixen met water en het wordt dan een bindende gel, allemaal gevulde vierkantjes. Deze leg je in de vriezer en voila. Je kan ze zelfs tot -80 invriezen.

Grappig zeg. Bedankt voor je reply ;).

Heb je misschien enig inzicht in mijn bestelling (367)? Ik had gisteren voor 3en besteld, en hoopte toch echt vandaag binnen te krijgen. Echter zie ik geen nieuwe status updates.

Heb je misschien enig inzicht in mijn bestelling (367)? Ik had gisteren voor 3en besteld, en hoopte toch echt vandaag binnen te krijgen. Echter zie ik geen nieuwe status updates.

Hey Roj, bedankt voor de bestelling.

Wanneer de bestelling bij ons is opgehaald door postNL krijg je automatisch een trackentrace mail. Je hebt gister voor 15:00 besteld, dus je zou deze mail moeten hebben en het pakket vandaag moeten ontvangen. Kijk eens in je junkmail?

Ik heb hem het even voor je opgezocht:

29-07-2013 - 23:51
Zending gesorteerd

30-07-2013 - 11:02
Chauffeur is onderweg

De indicatietijd staat helaas voor je op ''vandaag 08:30-21:30''. PostNL heeft vaak een timerange van rond de 3 uur. Maar bij deze bestelling is het even afwachten hoe laat het aankomt vandaag bij je.

Laatst bewerkt:
Heb ongeveer een week geleden 4 kg kip binnengekregen. Na een aantal keer het als deel van mijn maaltijd te hebben gegeten, moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben!
Super makkelijk te bereiden en smaakt goed, de prijs is niet mis en de ruimte die het in neemt valt reuze mee.
Aanrader!

Heb aantal keer besteld en ben erg tevreden. De gekookte kipblokjes zijn ideaal omdat t veel tijd scheelt met je maaltijden bereiden en als ik genoeg tijd heb pak ik de paardenbiefstuk :). De kwaliteit van de paardenbiefstuk is geloof ik vooruit gegaan want bij mijn laatste bestelling was t beter/malser.

Update: Kip is super mals en lekker!! beter dan eigen gekookte kip.

Ik ga dus nooit meer zelf kip maken :P

Hey Roj, bedankt voor de bestelling.

Wanneer de bestelling bij ons is opgehaald door postNL krijg je automatisch een trackentrace mail. Je hebt gister voor 15:00 besteld, dus je zou deze mail moeten hebben en het pakket vandaag moeten ontvangen. Kijk eens in je junkmail?

Ik heb hem het even voor je opgezocht:

29-07-2013 - 23:51
Zending gesorteerd

30-07-2013 - 11:02
Chauffeur is onderweg

De indicatietijd staat helaas voor je op ''vandaag 08:30-21:30''. PostNL heeft vaak een timerange van rond de 3 uur. Maar bij deze bestelling is het even afwachten hoe laat het aankomt vandaag bij je.

Zojuist pakketje binnen gekregen. Ik laat binnen een paar dagen horen hoe het bevallen is.
Prima verzending in ieder geval!

ook ik ben bezweken :( door je gratis kip sample op de meet heb je er nu een klant bij

:D

Ik heb ook 4 kg kip besteld, en 1 kg paardenbiefstuk, ik ben benieuwd.
Review volgt nog :)

Het afgelopen jaar is er redelijk wat controverse geweest over kogelbiefstuk, en specifiek over vleesproducten die geadverteerd worden als kogelbiefstuk, maar het vaak niet is.
Ik bedoel in het bijzonder de uitzending van Keuringsdienst Van Waarde en de bijbehorende uitslag.

Ik heb zojuist de kogelbiefstuk bereid, en naar wat ik begrijp is kogelbiefstuk één van de meest malse stukken vlees van de koe. De malsheid was over het algemeen redelijk, echter niet bijster mals vergeleken met andere stukken vlees wat ik wel eens haal. Het vlees heb ik bereid zoals de vele aanbevelingen hier in dit topic.
Ik wil absoluut geen verwijten maken, echter vraag ik me af hoe je als doorsnee bodybuilder/consument kan weten of dit écht kogelbiefstuk is. Heeft iemand hier meer dan gemiddeld verstand die wat hierover kwijt kan?

Daarnaast nog (naturel) kip besteld. Het smaakt werkelijk heerlijk, en kon het zo droog (op kamer temperatuur) naar binnen werken. Het smaakt lichtelijk naar bouillon, met een hele lichte zoutige nasmaak. Extra zout, sausjes of wat dan ook in mijn geval dan ook niet.

Straks (als 5e maaltijd) even paardenvlees proberen!

Heb je wel eens vaker een biefstukje klaargemaakt?

Met welke soorten vlees vergelijk je de malsheid?

Niet gelijk voorbarige conclusies gaan trekken man...

Heb je wel eens vaker een biefstukje klaargemaakt?

Met welke soorten vlees vergelijk je de malsheid?

Niet gelijk voorbarige conclusies gaan trekken man...

Waar zie je mij precies conclusies trekken?
Ik zeg juist dat ik het niet weet, en vraag daarom ook om advies.

Jullie hebben een foutje bij mijn bestelling gemaakt! Ik had oa 1kg kogelbiefstuk besteld. Tijdens het bereiden kwam ik er achter dat ik paardenbiefstuk in de pan had. Blijkbaar hebben jullie 3 stukken kogelbiefstuk en 2 stukken paard ingepakt:D.

Geen probleem hoor. Kon ik dat ook proeven;).

Heb ongeveer een week geleden 4 kg kip binnengekregen. Na een aantal keer het als deel van mijn maaltijd te hebben gegeten, moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben!
Super makkelijk te bereiden en smaakt goed, de prijs is niet mis en de ruimte die het in neemt valt reuze mee.
Aanrader!

Top! Altijd goed te lezen dat onze producten vallen :).

Heb aantal keer besteld en ben erg tevreden. De gekookte kipblokjes zijn ideaal omdat t veel tijd scheelt met je maaltijden bereiden en als ik genoeg tijd heb pak ik de paardenbiefstuk :). De kwaliteit van de paardenbiefstuk is geloof ik vooruit gegaan want bij mijn laatste bestelling was t beter/malser.

Ah! Eén van onze vaste klanten :D jou ken ik! De kip scheelt zeker veel tijd!! De paardenbiefstuk is altijd van de zelfde leverancier geweest. Elk dier is anders en daardoor ok soms net de malsheid. Onze standaard qua malsheid ligt echter verder altijd hoog.

Update: Kip is super mals en lekker!! beter dan eigen gekookte kip.

Ik ga dus nooit meer zelf kip maken :P

Zojuist pakketje binnen gekregen. Ik laat binnen een paar dagen horen hoe het bevallen is.
Prima verzending in ieder geval!

ook ik ben bezweken :( door je gratis kip sample op de meet heb je er nu een klant bij

Hehe, win-win situatie dus door Muscle Meat goodies op de DBB epic meet part 2!

Ik heb ook 4 kg kip besteld, en 1 kg paardenbiefstuk, ik ben benieuwd.
Review volgt nog :)

:thumbs: Reviews altijd goed! Thnx.

Het afgelopen jaar is er redelijk wat controverse geweest over kogelbiefstuk, en specifiek over vleesproducten die geadverteerd worden als kogelbiefstuk, maar het vaak niet is.
Ik bedoel in het bijzonder de uitzending van Keuringsdienst Van Waarde en de bijbehorende uitslag.

Ik heb zojuist de kogelbiefstuk bereid, en naar wat ik begrijp is kogelbiefstuk één van de meest malse stukken vlees van de koe. De malsheid was over het algemeen redelijk, echter niet bijster mals vergeleken met andere stukken vlees wat ik wel eens haal. Het vlees heb ik bereid zoals de vele aanbevelingen hier in dit topic.
Ik wil absoluut geen verwijten maken, echter vraag ik me af hoe je als doorsnee bodybuilder/consument kan weten of dit écht kogelbiefstuk is. Heeft iemand hier meer dan gemiddeld verstand die wat hierover kwijt kan?

Daarnaast nog (naturel) kip besteld. Het smaakt werkelijk heerlijk, en kon het zo droog (op kamer temperatuur) naar binnen werken. Het smaakt lichtelijk naar bouillon, met een hele lichte zoutige nasmaak. Extra zout, sausjes of wat dan ook in mijn geval dan ook niet.

Straks (als 5e maaltijd) even paardenvlees proberen!

Ik begrijp je bezorgdheid. Wij kennen het filmpje. Ook door de verschillende nieuwsitems over rund en paard willen wij juist een zo eerlijk mogelijk product verkopen. Hiervoor hebben wij natuurlijk gezorgd dat wij precies weten waar ons vlees vandaan komt en daardoor dus ook weten wat wij precies verkopen. Een voordeel voor ons is dat wij echt een familiebedrijf zijn, waarvan de vader van Yvette (een van de mede-eigenaren) een gecertificeerde slager en bedrijfsleider is bij onze leverancier. Hij ontwikkelt en zoekt samen met ons uit wat het perfecte product is.

Kogelbiefstuk wordt ook wel in vakterm “Babytops”genoemd. Dit is een specifiek deel van de koe waar alleen kogelbiefstuk van gesneden wordt. Deze worden aangeleverd in stukken van +/- 1,2 KG, terwijl een bovenbil waar de normale biefstuk vandaan komt stukken groter is. Wel is het erg lastig te zien wat het verschil is tussen kogelbiefstuk en normale biefstuk als je deze in porties naast elkaar legt. Een consument zal niet het verschil zien, alleen een slager met jaren lange ervaring zou het verschil kunnen zien.

Wij hebben bewust alleen voor kogelbiefstuk gekozen omdat wij zo een constante kwaliteit kunnen leveren. Houdt wel in gedachten dat elk dier anders is en dus ook elk stukje vlees anders kan zijn. Bijvoorbeeld; een koe die veel beweging heeft gehad zal gespierder zijn, dus ook taaier zijn qua vlees, terwijl een koe die veel stil heeft gestaan dus ook veel malser vlees oplevert.

Een tip om je biefstuk zelf nog wat malser te maken is door met een scherp mes te prikken in het vlees. Hierdoor scheur je de spieren waardoor het vlees malser wordt. Dit is vaak wat de slager en de supermarkt al voor je hebben gedaan voordat je het bij hen koopt. Wij doen dit niet, omdat wij zo de kwaliteit van het vlees langer kunnen behouden en een zo min mogelijk bewerkt en natuurlijk product te kunnen leveren.

Mooi dat de kip zo goed bevalt en laat ons weten wat je van het paard vond.

Waar zie je mij precies conclusies trekken?
Ik zeg juist dat ik het niet weet, en vraag daarom ook om advies.

Alle vragen en opmerkingen zijn welkom!!

Jullie hebben een foutje bij mijn bestelling gemaakt! Ik had oa 1kg kogelbiefstuk besteld. Tijdens het bereiden kwam ik er achter dat ik paardenbiefstuk in de pan had. Blijkbaar hebben jullie 3 stukken kogelbiefstuk en 2 stukken paard ingepakt:D.

Geen probleem hoor. Kon ik dat ook proeven;).

Hey...!! Dat is voor het eerst. Goed dat je het meteen meldt! Morgen even kijken hoe dit kon gebeuren.

Kan je mij een PM sturen met je bestel -en rekeningnummer? Dan maak ik het bedrag verschil terug over van het paard en rund.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven