AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

heb helaas wel stuk meer moeite met die nieuwe structuur kip. Helaas nog vriezer vol maar ben blij als ik straks weer de oude heb :D

De twee vriezer zijn inderdaad online! We zijn dan ook de goedkoopste van Nederland ermee (zie bijvoorbeeld beslist.nl). Er zit geen vleesdeal momenteel bij, maar de verzending is gratis. Dit betekent dat al het vlees dat je hierbij besteld ook geen verzendkosten zal hebben.

Boom, besteld, met een decent lading vlees :)

Zo, heb na een aantal maanden weer besteld!
Dit keer voor gezouten kip gekozen ben benieuwd hoe die valt!
Helaas was/is de Toscaanse kip uitverkocht want heb die bij een vriend geprobeerd en die was erg lekker!!
Ben ook benieuwd naar de hamburgers en een paar samples:)!

Blijft leuk dat het zo goed gaat!

Eindelijk een bestelling kunnen plaatsen! Ben zeer benieuwd naar de burgers!
Had nog een pakje kip liggen, heb ik chicken quesadilla's van gemaakt. Smaakte perfecto.

Dus die stevige kipblokjes zijn 100% pees vrij? Ik ga daar miss samen met wat runderkogel een paar kilotjes van bestellen dan. Ik eet nooit kip zonder een sausje dus voor mij maakt het niets uit.

Van welk soort/ras rund is jullie vlees?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.247
Net de cadeaukaart binnen. toch wel leuk de eerste te zijn!

Leuk! Historisch moment :cool:

hoe zit het verzendingsschema met de feestdagen in elkaar scoob?
zou volgende week wel eens durven bestellen nu ik in verlof ben :)

Dit wordt vanavond op de site gezet, maar ik zal het je alvast even geven :) We verzenden niet op 23, 24, 25, 26, 27, 31 december en 1 januari i.v.m. de feestdagen maar ook de vertragingen die komen met postNL door alle kerstkaarten. Dit risico kunnen we niet lopen met het vlees. Dus mijn advies: als je van plan bent te bestellen, doe dit voor deze donderdag 15:00!

Hm dat is wel goed om te weten, dan moet ik dus een heel pak leegzuipen om aan 50 gram eiwit te komen :p Zal morgen eens een bestelling plaatsen om te testen!

Haha, meld maar even hoe het was ;) ik heb het zelf vloeibaar nog niet gedronken. Alleen gebakken.

heb helaas wel stuk meer moeite met die nieuwe structuur kip. Helaas nog vriezer vol maar ben blij als ik straks weer de oude heb :D

Ok bedankt voor de feedback! Wij bieden omruilen nog steeds aan voor het geval dat je dit wilt.

Boom, besteld, met een decent lading vlees :)

:thumbs: Mooie bestelling! Zag hem binnenkomen.

Zo, heb na een aantal maanden weer besteld!
Dit keer voor gezouten kip gekozen ben benieuwd hoe die valt!
Helaas was/is de Toscaanse kip uitverkocht want heb die bij een vriend geprobeerd en die was erg lekker!!
Ben ook benieuwd naar de hamburgers en een paar samples:)!

Blijft leuk dat het zo goed gaat!

Bedankt :) tof om te lezen.

Eindelijk een bestelling kunnen plaatsen! Ben zeer benieuwd naar de burgers!
Had nog een pakje kip liggen, heb ik chicken quesadilla's van gemaakt. Smaakte perfecto.

:cool: awesome.

Dus die stevige kipblokjes zijn 100% pees vrij? Ik ga daar miss samen met wat runderkogel een paar kilotjes van bestellen dan. Ik eet nooit kip zonder een sausje dus voor mij maakt het niets uit.

100% garanderen kunnen wij dit niet. Maar onze ervaring is wel dat kip stevig van hoge kwaliteit is en het vrijwel niet voor zal komen.

Van welk soort/ras rund is jullie vlees?

De meeste biefstukken zullen komen van twee soorten. De friese en rijn-maas-ijsel rund. De friese is de zwartbond die je in de wei ziet staan. En de rijn-maas-ijsel rund is de roodbond die je in de wei ziet staan. De mix van ras komt omdat het slachthuis van verschillende boeren zijn runderen krijgt.

Laatst bewerkt:
Ik kan bij het afrekenen geen PakjeGemak-locatie selecteren.
Ik druk wel steeds op bevestigen, maar hij voert hem niet door.
Nu heb ik zelf het adres ingevuld war het PakjeGemak-locatie zich bevindt. Natuurlijk wel deze optie geselecteerd.
Dit is toch geen probleem?

jullie idee eens nagebootst. Hoop kip in de aanbieding gekocht voor 4eur/kg, gebakken, in stukjes gekapt en ingevroren.
Momenteel aan het opwarmen, ben benieuwd wat dat geeft (momenteel een best onaangename geur:roflol:)

Iemand een idee wat het lekkerste is? Stoofvleespotje of goulashpotje??

jullie idee eens nagebootst. Hoop kip in de aanbieding gekocht voor 4eur/kg, gebakken, in stukjes gekapt en ingevroren.
Momenteel aan het opwarmen, ben benieuwd wat dat geeft (momenteel een best onaangename geur:roflol:)

ranzig, bestel een dezer dagen weer 10kg bij :roflol:

Dit wordt vanavond op de site gezet, maar ik zal het je alvast even geven :) We verzenden niet op 23, 24, 25, 26, 27, 31 december en 1 januari i.v.m. de feestdagen maar ook de vertragingen die komen met postNL door alle kerstkaarten. Dit risico kunnen we niet lopen met het vlees. Dus mijn advies: als je van plan bent te bestellen, doe dit voor deze donderdag 15:00!

****, daar gaat mijn strak plan om tijdens mijn verlof te bestellen :(

• #1.257
Ik kan bij het afrekenen geen PakjeGemak-locatie selecteren.
Ik druk wel steeds op bevestigen, maar hij voert hem niet door.
Nu heb ik zelf het adres ingevuld war het PakjeGemak-locatie zich bevindt. Natuurlijk wel deze optie geselecteerd.
Dit is toch geen probleem?

Bij Firefox en Chrome moet deze knop het doen. Bij internet explorer is het een bekent probleem. Het ligt stom genoeg niet aan ons maar aan postNL. We hebben er al over gebeld en ze zouden er op terug komen, maar geen gehoor, morgen weer eens bellen. Het enige wat de knop doet is het adres dat je hebt opgezocht over kopiëren naar de velden. Dit heb jij handmatig gedaan, dus het adres is goed doorgekomen!

:D haha. Maar inderdaad. Ik heb de machine gezien in de fabriek en hoe het allemaal werkt. Dit is niet na te bootsten thuis. Wordt per 500kg gekookt voor ons (volgens mij kan er iets van 2000kg in) en het proces duurt een uur.

Iemand een idee wat het lekkerste is? Stoofvleespotje of goulashpotje??

ligt eraan, wat vind je lekkerder. Stoofvlees of Goulash ?

Ga gewoon van allebei wat bestellen, kan ik volgende keer kiezen wat ik het lekkerste vond...

We hebben dit weekend op de FlexCup beide uitgedeeld om mensen live het te laten proeven. Geen 1 slechte reactie, iedereen positief. Dus wat je keus ook wordt, 99,99% kans dat dit geen slechte keus is ;).

ranzig, bestel een dezer dagen weer 10kg bij :roflol:

Welcome back Angelus @ Muscle Meat gekookte kipblokjes dan maar ;).

****, daar gaat mijn strak plan om tijdens mijn verlof te bestellen :(

:( spijtig dat België geen pakje gemak kent van PostNL. Nog even wachten dan! Of heb je niet een aardige buurman die vrijwel altijd thuis is? Dan kan je nog bestellen voor morgen 15:00.

Uitstel is geen afstel hoor :) Bestelling komt er wel nog eens van begin volgend jaar
Buren zijn hier niet echt betrouwbaar op dat vlak :p

• #1.259
Uitstel is geen afstel hoor :) Bestelling komt er wel nog eens van begin volgend jaar
Buren zijn hier niet echt betrouwbaar op dat vlak :p

:thumbs:, leuk ik zie het wel verschijnen. Ik heb anders een hele lieve buurvrouw hoor! Neemt altijd mijn eiwit potten aan haha.

Feestdagen stop!
Wij verzenden niet op 20 december t/m 1 januari i.v.m. de feestdagen, maar ook de vertragingen die komen met postNL door onder andere alle kerstkaarten. Dit risico kunnen we niet lopen met het vlees. Ons advies: Als je nog van plan bent te bestellen, doe dit voor deze donderdag 15:00!

Bijvoorbeeld:

Bestel voor morgen 15:00 nog jouw kerstpakket zonder verzendkosten: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=74

Of koop de cadeaubon voor jouw vriend/vriendin of geliefde: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=65&product_id=100

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven