Iemand een idee wat het lekkerste is? Stoofvleespotje of goulashpotje??
Goulash, veel lekkerder, heb dat bakje uitgelikt (srs)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand een idee wat het lekkerste is? Stoofvleespotje of goulashpotje??
jullie idee eens nagebootst. Hoop kip in de aanbieding gekocht voor 4eur/kg, gebakken, in stukjes gekapt en ingevroren.
Momenteel aan het opwarmen, ben benieuwd wat dat geeft (momenteel een best onaangename geur)
?

Goulash, veel lekkerder, heb dat bakje uitgelikt (srs)

Prima service. Dinsdagavond de vriezer + vlees besteld en gistermiddag al mogen ontvangen.
De vriezer lijkt prima te werken![]()
Ik ben heel huiverig over kogelbiefstuk in het algemeen. ELK stukje kogelbiefstuk wat ik in de supermarkt koop zit een pees in, ALTIJD, geen uitzondering, ookal koop ik de excellent versie van AH, ALTIJD pezen.
Wat zijn de ervaringen met kogelbiefstuk van Musclemeat? Graag voor 15:00 uur reageren, dan kan ik nog snel inslaan voor de vakantie![]()
. Bij paard ben ik het zelf nog niet tegen gekomen, misschien iemand anders wel.Hey scoob, ik zou graag een bestelling plaatsen voor 3u, maar zit momenteel op kot en post dat niet in de brievenbus past wordt hier echt k*t geregeld (pakketjes worden altijd eerst naar residentiebeheer gebracht en daar kan je het dan gaan ophalen)
Probleem is dat residentiebeheer maar een beperkt aantal uren open is, dus als ik pech heb dan kan ik mn vlees pas maandag krijgen (en tegen dan is het wss al dagen ontdooit en slecht).
Is het mogelijk de courier te sturen naar de parkeerplaats van mijn wooncomplex, dat hij me vervolgens een bericht stuurt wnn hij aangekomen is en dat ik het daar rechtstreeks van hem kan afhalen?
100% garanderen is onmogelijk. De fabriek krijgt de kogel binnen. Vervolgens gaat de slager de pezen er uit halen op de standaard plekken. Er lopen namelijk een aantal grote altijd rond de zelfde plek. Hiernaast is elk dier anders en zijn er ook andere pezen op verschillende plekken steeds. Deze worden zo goed mogelijk opgespoord maar er kan er altijd 1 gemist worden.
Mijn eigen ervaring met de pezen is zeer goed. Gemiddeld kom ik er 1 op de 15, misschien wel 1op de 20 biefstukken tegen. Ik eet er 2 per dag en heb er dus over de laatste 6 maanden aardig wat op. Bij paard ben ik het zelf nog niet tegen gekomen, misschien iemand anders wel.
Als je het puur functioneel eet, kan ik je de tartaar versie aanraden. Afgezien dat je dit ook lekker kan maken natuurlijk is dit 100% pees vrij, of zul je er iig niks van merken omdat het door de maler is gehaald.
!

Ik heb 4 kilo biefstuk besteld, hoorde van een goede bekende dat hij het ook zeer mals vond allemaal.
Heb jij enig idee waarom het bij de supermarkt zo pauper is? Mogen zij als laatste kiezen bij de fabriek of hebben ze gewoon amateurslagers?![]()

Ik heb 4 kilo biefstuk besteld, hoorde van een goede bekende dat hij het ook zeer mals vond allemaal.
Heb jij enig idee waarom het bij de supermarkt zo pauper is? Mogen zij als laatste kiezen bij de fabriek of hebben ze gewoon amateurslagers?![]()
nvm heb het gwn bij mn moeder laten leveren, wacht ik wel n week op mn vleesWij hebben helaas geen invloed op de postbode van PostNL. (wat is kot?)
Ik denk dat de beste oplossing een pakje gemak locatie is? Dan kan je het zelfs nog zaterdag ophalen bij bijvoorbeeld een Albertheijn.
Je kan hier alvast kijken naar locaties bij jouw in de buurt en hun openingstijden: http://www.myparcel.nl/locatiekiezer

nvm heb het gwn bij mn moeder laten leveren, wacht ik wel n week op mn vlees
(kot=kamers btw)
Net besteld, maar kon geen sample stevige kipblokjes toevoegen.
Misschien even op de site controleren?
MIJN VLEES IS BINNEN *Rent als een blij kind rond*
Vanmiddag ophalen![]()
Scoob, ik had naturel kip blokjes besteld maar heb gezoute gekregen. Op de factuur staat ook naturel.
Dit is verder geen probleem, maar het is toch wel een slordig foutje. Wou het even mededelen.