AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Inmiddels een kogelbiefstuk geprobeerd. Prima vlees, en lekker! Geen pezen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Zoals ik eerder hier had vermeld is er een foutje gemaakt en heb ik de verkeerde kipfilet blokjes ontvangen. Zelf had ik de naturel versie besteld maar uiteindelijk de gezouten variant gekregen.
Voor mij was dit geen probleem. Mensen maken fouten.

Nadat ik hier een bericht over had geplaatst werd er direct gereageerd dat ze het wouden omruilen. Maar omdat ik mijn ogen geen probleem zag heb ik dit aanbod afgeslagen.

Zelf zie ik liever dat ze hun waardevolle tijd steken in het bedrijf, dan mijn kipfilet om te ruilen.
Ik ben immers al blij genoeg dat er mensen bestaan die een bedrijf zoals Muscle Meat runnen. Heb even met de heren gepraat op de flexcup. Vol passie en trots vertelde ze over het bedrijf, dit kon ik erg waarderen.

Ga zo door heren en dame, enorm veel waardering en respect voor jullie!

Wauw :D Mooi bericht, bedankt!!

Inmiddels een kogelbiefstuk geprobeerd. Prima vlees, en lekker! Geen pezen ;)

:thumbs: Top!

Toch even kort feedback geven over mijn 2de bestelling:

- kogelbiefstuk: bij mijn vorige bestelling vond ik die niet echt mals, maar deze keer ben ik er erg tevreden van
- goulash stoofpotje: vond ik prima om bij rijst te eten en lekker hoog eiwitgehalte
- paardenbiefstuk tartaat red pepper: 100% meegevallen, heerlijk. Vooral ook de red pepper vond ik lekker
- low fat hamburgers: prima te eten, maar gezien ik de (paarden) tartaar lekkerder vind en de tartaar minder vet bevat, denk ik dat ik in't vervolg eerder tartaar zal bestellen dan hamburgers.

Blijf het tof vinden dat jullie lekkere, snel-klaar, kwaliteitsvolle vleesproducten op maat voor de bodybuilder (wat voedingswaarden betreft) tegen een competitieve prijs op de markt hebben gebracht!

• #1.284
Toch even kort feedback geven over mijn 2de bestelling:

- kogelbiefstuk: bij mijn vorige bestelling vond ik die niet echt mals, maar deze keer ben ik er erg tevreden van
- goulash stoofpotje: vond ik prima om bij rijst te eten en lekker hoog eiwitgehalte
- paardenbiefstuk tartaat red pepper: 100% meegevallen, heerlijk. Vooral ook de red pepper vond ik lekker
- low fat hamburgers: prima te eten, maar gezien ik de (paarden) tartaar lekkerder vind en de tartaar minder vet bevat, denk ik dat ik in't vervolg eerder tartaar zal bestellen dan hamburgers.

Blijf het tof vinden dat jullie lekkere, snel-klaar, kwaliteitsvolle vleesproducten op maat voor de bodybuilder (wat voedingswaarden betreft) tegen een competitieve prijs op de markt hebben gebracht!

Wauw :) Mooie eerlijke review. Bedankt Mister10! Zou je deze misschien over willen kopieren naar de reviews op MuscleMeat.nl? Zodat mensen buiten dbb het ook kunnen lezen? Hoop dat andere van dbb dit ook doen! Kunnen alles gebruiken :D.

Aanstaande donderdag zijn de eerste verzendingen van het jaar! Je kunt alvast bestellen.

Eindelijk :p

Mis mijn dagelijkse portie vlees.

Laatst bewerkt:
vis ? heb ik iets gemist ?

Op de valreep van het oude jaar weer een bestelling geplaatst. Komende 2dgn bulken we nog wel wat op oliebollen.:D

Daarna weer every day muscle meat day!

• #1.292
Eindelijk :p

Mis mijn dagelijkse portie vlees.

Gelukkig het rest van het jaar wel open. (stomme postNL kerstvertragingen :mad:!)

Super! kan ik meteen die meebestellen! :)

Ook nog zicht op tonijn?

:thumbs: . Tonijn is uitgesteld. Waren helaas niet 100% tevreden over de kwaliteit en zoeken door.

:D incoming

Op de valreep van het oude jaar weer een bestelling geplaatst. Komende 2dgn bulken we nog wel wat op oliebollen.:D

Daarna weer every day muscle meat day!

:cool: every day muscle meat day.

Een nieuw jaar komt er aan!!

Muscle Meat begon 6 maanden geleden met verzenden. Er waren toen drie volwaardige producten. In deze zes maanden zijn wij gegroeid naar 26 producten. Dit had nooit gekund zonder jullie als tevreden klanten en wij zijn dan ook enorm dankbaar voor al jullie support.

Door alle positeve reacties zijn wij zeer gemotiveerd en gaan dan ook vol gas 2014 in. Er staan veel nieuwe producten op de wachtlijst van 2014 die stuk voor stuk op de website verkrijgbaar zullen worden.

Wij beginnen hier morgen al mee om 15:00. Dan zal Muscle Meat weer officieel open zijn en ons eerste vis product gelanceerd worden!! Houd ons in de gaten en spread the word!

Muscle Meat wenst iedereen een enorm gezond en sportief 2014 toe!

140lvfd.jpg

Binnenkort men eerste bestelling doen, effe nog aant wachte op de vis. Ben benieuwd, beetje van alles bestellen om te teste :d

Jongens, vandaag zou de vis online staan maar ik zie hem niet. Ik zit al 13-14 minuten te wachten hier en op f5 te drukken maar ik kan zo dus niet bestellen. Erg onprofessioneel.

• #1.295
Binnenkort men eerste bestelling doen, effe nog aant wachte op de vis. Ben benieuwd, beetje van alles bestellen om te teste :d

:thumbs: mooi!

Jongens, vandaag zou de vis online staan maar ik zie hem niet. Ik zit al 13-14 minuten te wachten hier en op f5 te drukken maar ik kan zo dus niet bestellen. Erg onprofessioneel.

Grapje ;)? (We hebben nooit een datum exacte beloofd behalve in de post van vanavond, zie 3 posts hierboven. Vervelend als je echt zit te f5-en!!)

• #1.298
Sorry, het moest eigenlijk grappig zijn :roflol:

:D We nemen elke klant serieus, we misten een smiley, you never know!! Maar je grap is wel geslaagd haha je had mij tuk. Rein, mijn broer had je wel door ;).

Gelukkig nieuw jaar allemaal! Mogen de Gain-goden bij jullie staan dit jaar.

Beste wensen ;)

De beste wensen voor 2014 en dat jullie groei minimaal net zo goed (en beter!) moge zijn als afgelopen jaar!

De volgende bestelling zit eraan te komen. :)

Terug
Naar boven