Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De beste wensen voor 2014 en dat jullie groei minimaal net zo goed (en beter!) moge zijn als afgelopen jaar!
De volgende bestelling zit eraan te komen.![]()
De prijs is berekend op het netto gewicht van de vis: 800gr 4 stuks. U betaald niet voor de glacering (water).
betaald moet met een t ;-)
. Ben nog beetje aan het tweaken. Wordt nu een pangasius voordeel pakket aangemaakt. Als alles af is komt er hier en op fb een update post!Scoob, info over of je break-even draait/winst maakt of niet moet je gewoon niet geven. Je bent hier niet bij de belastingdienst dus het gaat ons helemaal niets aan. Best brutaal van meneer varken om dat soort vragen te stellen.
Eindelijk een bestelling kunnen plaatsen! Ben zeer benieuwd naar de burgers!
Had nog een pakje kip liggen, heb ik chicken quesadilla's van gemaakt. Smaakte perfecto.

Super!!! De voedingswaarden zijn voor de ontdooide vis neem ik aan?
Van de week volgt er weer een bestelling!![]()
Hoe staat het met de gezondheid van die vis. Ik meen mij te herinneren dat pangasius in de meest smerige rivieren wordt gekweekt en nogal veel metalen bevat. Dit is ook de voornaamste reden dat ik er mee gestopt ben, nam die van Queens bij de c1000.
Voedingswaarde is voor de ontdooide vis.. dus de laatsteover de voedingswaarden. dus een kilo pak vis bevat 190(10*19) gram eiwitten? of 152(8*19) gram eiwitten

3,75/kg strong cheapness, spijtig dat ik 2 weken geleden al 5kg kip besteld heb en nu nog minstens een maand ga moeten wachten voordat die op is.
! *hint*Vraag: 4kg kip ging er de vorige keer wel in maar er was niet veel ruimte over. Ik heb nu van alles wat besteld, neemt dat ongeveer evenveel ruimte in beslag als de 4kg kip of ga ik ruimte moeten maken?
bestelnr. 2385
over de voedingswaarden. dus een kilo pak vis bevat 190(10*19) gram eiwitten? of 152(8*19) gram eiwitten
Voedingswaarde is voor de ontdooide vis.. dus de laatste![]()
blijf zo doorgaan! ik bestel hier nu elke maand wel een portie rund/paard-vlees en het smaakt nog altijd top!
Super om te horen! Heren, overzichtje met voedingswaarden en prijs/voedingswaarde gesorteerd van goedkoopst naar duurst. Kunnen foutjes in zitten.
http://gyazo.com/b7a2a61bfb9e794af71dcab5a0b81b9b.png
. Tournados natuurlijk op de laatste plek, maar die is dan wel echt om te smullen
Keep it up to date!
nu week lang zelf kip moeten bakken en dan zie je maar weer hoe makkelijk muscle meat eigelijk is...
staat er op de planning om iets van gestoomde groenten o.i.d toe te voegen? zal helemaal alles makkelijk maken.