MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

De prijs is berekend op het netto gewicht van de vis: 800gr 4 stuks. U betaald niet voor de glacering (water).

betaald moet met een t ;-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302

De beste wensen voor 2014 en dat jullie groei minimaal net zo goed (en beter!) moge zijn als afgelopen jaar!

De volgende bestelling zit eraan te komen. :)

Bedankt!

De prijs is berekend op het netto gewicht van de vis: 800gr 4 stuks. U betaald niet voor de glacering (water).

betaald moet met een t ;-)

Thnx, aangepast :). Ben nog beetje aan het tweaken. Wordt nu een pangasius voordeel pakket aangemaakt. Als alles af is komt er hier en op fb een update post!

Scoob, info over of je break-even draait/winst maakt of niet moet je gewoon niet geven. Je bent hier niet bij de belastingdienst dus het gaat ons helemaal niets aan. Best brutaal van meneer varken om dat soort vragen te stellen.

Scoob, info over of je break-even draait/winst maakt of niet moet je gewoon niet geven. Je bent hier niet bij de belastingdienst dus het gaat ons helemaal niets aan. Best brutaal van meneer varken om dat soort vragen te stellen.

Wie vraagt dat dan?

• #1.305
UPDATE: Nieuw product --> Pangasiusfilet

jrqxzm.jpg

Pangasius 1kg: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=105

Pangasius voordeelpakket - zonder verzendkosten: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=74&product_id=107

Wat is pangasius?
Pangasius hypophthalmus is een straalvinnige vis uit de familie van reuzenmeervallen (Pangasiidae) en behoort tot de grote orde van meervalachtigen (Siluriformes). De vis kan een lengte bereiken van 300 centimeter.

Pangasius hypophthalmus komt voor in zoet en brak water. Het verspreidingsgebied beperkt zich tot de tropische gebieden in Azië, zoals de grote rivieren in India en Myanmar en de Mekong delta in Vietnam. Daarnaast is de vis uitgezet in andere riviersystemen in tropisch Azië.

Pangasius is een nieuwkomer. Deze meervalachtige zoetwatervis kwam een aantal jaar geleden op de markt als alternatief voor kabeljauw. Het voer bestaat uit rijst, groenten, bananen(!) en vis.

De neutrale smaak van pangasius lijkt op die van zeetong, maar is net wat vlakker. Vandaar dat je soms de verwarrende naam 'Aziatische of Vietnamese tong' tegenkomt. Pangasius wordt soms ook ten onrechte panga genoemd, dat is echter een heel andere vissoort (een Zuid-Afrikaanse zeekarper).

Productinformatie

IQF ingevroren per stuk in een 1KG verpakking.

• Lekker: Graatloze zachte vis die bij elke maaltijd past, met een vergelijkbare smaak van de zeetong.
  • Voordelig: Goedkoper dan in de supermarkt
  • Hygiënisch: direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek
  • Gecertificeerde herkomst: Vietnam
  • Glacering: 20%
  • Toevoegingen: Kalium- en natrium trifosfaten(E451) en Polyfosfaten (E452). Beide zijn waterbinders welke zorgen dat de vis niet uitdroogt en de beschermende ijslaag gevormd kan worden.

Voedingswaarden

100 gram Pangasius Filet bevat:

Energie: 103 kcal
Koolh: 0.0 gram
Eiwit: 19,0 gram
Vet: 3,0 gram

Wat krijgt u: glacering, gewicht en prijs

De prijs is berekend op het netto gewicht van de vis: 800gr 4 stuks. U betaalt niet voor de glacering (water).
Glaceren is een dun laagje ijs dat dient om de vis te beschermen tegen uitdrogen bij het invriezen. Daarnaast zorgt dit laagje ijs voor bescherming van de vis tijdens transport.
U krijgt 4 stuks. Deze varrieren van gewicht (netto) tussen 170 en 220gr. Het gemiddelde zal uitgekomen op 200gr netto gewicht per vis. Wilt u onze prijs vergelijken met de pangasius die u nu koopt? Vergelijk dan de nettoprijs en gewicht (800gr netto voor 3,75euro).

Bereiding

Er zijn twee goede manieren om de Pangasius Filet te ontdooien. De eerste manier is door het in de koelkast langzaam geheel in de verpakking ontdooid te laten worden een avond van te voren. De tweede manier is door de verpakking in koud water te leggen, dit gaat erg snel.

Oven (180°C): Leg de pangasiusfilets in een afgedekte ovenschaal en verwarm 15-20 minuten in een voorverwarmde oven.

Koekenpan: Verhit boter/olijfolie en bak de pangasiusfilets 3-5 minuten. Halverwege keren.

Magnetron (600W): Leg de pangasius in een afgedekte schaal en verwarm 2 minuten.
Houdbaarheid

Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren tot oktober 2014 goed. Wanneer u een bevroren verpakking in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen twee dagen op te eten.

osqz4n.jpg

Laatst bewerkt:
Super!!! De voedingswaarden zijn voor de ontdooide vis neem ik aan?
Van de week volgt er weer een bestelling! :)

Hoe staat het met de gezondheid van die vis. Ik meen mij te herinneren dat pangasius in de meest smerige rivieren wordt gekweekt en nogal veel metalen bevat. Dit is ook de voornaamste reden dat ik er mee gestopt ben, nam die van Queens bij de c1000.

• #1.309
Super!!! De voedingswaarden zijn voor de ontdooide vis neem ik aan?
Van de week volgt er weer een bestelling! :)

Klopt!

Ben ik ook wel benieuwd naar. Wel een vrij oude post. Anders hem even privé berichten.

Hoe staat het met de gezondheid van die vis. Ik meen mij te herinneren dat pangasius in de meest smerige rivieren wordt gekweekt en nogal veel metalen bevat. Dit is ook de voornaamste reden dat ik er mee gestopt ben, nam die van Queens bij de c1000.

Dat zal altijd een discussie blijven bij Pangasius, mede omdat het een kweekvis is. De voordelen wegen bij veel bodybuilders meer op dan de eventuele nadelen. Het was zelfs in 2011 de meest verkochte vis.
2012_-_top_10_meest_gegeten_vissoort__volume_.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit!

3,75/kg strong cheapness, spijtig dat ik 2 weken geleden al 5kg kip besteld heb en nu nog minstens een maand ga moeten wachten voordat die op is.

Vraag: 4kg kip ging er de vorige keer wel in maar er was niet veel ruimte over. Ik heb nu van alles wat besteld, neemt dat ongeveer evenveel ruimte in beslag als de 4kg kip of ga ik ruimte moeten maken?

bestelnr. 2385

over de voedingswaarden. dus een kilo pak vis bevat 190(10*19) gram eiwitten? of 152(8*19) gram eiwitten

blijf zo doorgaan! ik bestel hier nu elke maand wel een portie rund/paard-vlees en het smaakt nog altijd top!

Heren, overzichtje met voedingswaarden en prijs/voedingswaarde gesorteerd van goedkoopst naar duurst. Kunnen foutjes in zitten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.317

:thumbs:

3,75/kg strong cheapness, spijtig dat ik 2 weken geleden al 5kg kip besteld heb en nu nog minstens een maand ga moeten wachten voordat die op is.

Wie weet staan er in die tijd weer andere interessante nieuwe producten online ;)! *hint*

Vraag: 4kg kip ging er de vorige keer wel in maar er was niet veel ruimte over. Ik heb nu van alles wat besteld, neemt dat ongeveer evenveel ruimte in beslag als de 4kg kip of ga ik ruimte moeten maken?

bestelnr. 2385

Ik heb even opgezocht wat je besteld hebt. Ik schat de ruimte in van 1,5kg extra kip. Je kan er altijd voor kiezen al wat dingen in je koelkast te leggen voor extra ruimte aangezien bv kip 4 dagen goed na ontdooiing in de koelkast blijft.

over de voedingswaarden. dus een kilo pak vis bevat 190(10*19) gram eiwitten? of 152(8*19) gram eiwitten

Voedingswaarde is voor de ontdooide vis.. dus de laatste ;)

Het klopt wat marina zegt. 8 * 19.

blijf zo doorgaan! ik bestel hier nu elke maand wel een portie rund/paard-vlees en het smaakt nog altijd top!

Wij blijven 100% doorgaan :cool: Super om te horen!

Heren, overzichtje met voedingswaarden en prijs/voedingswaarde gesorteerd van goedkoopst naar duurst. Kunnen foutjes in zitten.

http://gyazo.com/b7a2a61bfb9e794af71dcab5a0b81b9b.png

Haha nice Kevinson! Dit wordt steeds interessanter naarmate wij meer en meer producten krijgen :). Tournados natuurlijk op de laatste plek, maar die is dan wel echt om te smullen :D Keep it up to date!

helaas zo stom geweest om pas de 22ste te bestellen. kwam er een paar dagen later pas achter dat er pas weer in het nieuw jaar bezorgd wordt :( nu week lang zelf kip moeten bakken en dan zie je maar weer hoe makkelijk muscle meat eigelijk is...

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

Komt mooi vanavond binnen :D staat er op de planning om iets van gestoomde groenten o.i.d toe te voegen? zal helemaal alles makkelijk maken.

iemand die kip al gegeten ?

ben eerlijk gezegd wel niet zo tevreden van jullie selectie "stevige" kipblokjes, zit n beetje een rare geur aan en is stukken droger en minder lekker dan de normale. Ben ik ook nog zo dom geweest om in 1x 4kg te bestellen:(

Terug
Naar boven