XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik heb de laatste 2 leveringen met trunkrs ook als zeer prettig ervaren. Je kon je pakketje ook erg nauwkeurig volgen, zien hoever van je vandaag etc

Hey Olivier,
Ik had de dutch giant meatball besteld en die is erg lekker. Zelfs mijn dochter van 1 vond hem heerlijk.
Alleen klopt de bereidingswijze niet. Ik moet hem ontdooid zeker 7-8 min in de airfryer doen op 200 graden. En dit staat op de site:

Warm de gewenste hoeveelheid diepgevroren beef meat-balls op in de airfryer. 200°C – 3 minuten.

Dan is die nog bevroren van binnen.

Hey Olivier,
Ik had de dutch giant meatball besteld en die is erg lekker. Zelfs mijn dochter van 1 vond hem heerlijk.
Alleen klopt de bereidingswijze niet. Ik moet hem ontdooid zeker 7-8 min in de airfryer doen op 200 graden. En dit staat op de site:

Dan is die nog bevroren van binnen.
Het ligt niet aan je airfryer? Ik heb dit vaak met mijn magnetron. Dat er staat: 3 minuten op 750 watt, maar dat ik het toch echt 3x zo lang moet doen eer dat het daadwerkelijk warm is :p

Reviews zijn meestal van mensen die willen klagen. Ook denk ik echt wel dat MM zelf exact weet wat het % is.
Het aantal reviews is ongeloofwaardig qua aantallen en hoogte voor de grootte van het bedrijf, ik heb het niet over de klachten.
Ook staat de uitleg qua leveringspercentage op de MM site zelf, ik verzin het niet zelf.

Dus wat zeg je nu eigenlijk?

@The Dutch Giant bedankt voor de uitvoerige uitleg.
Het is net binnengekomen met slappe hamburgers, maar Alex heeft al iets soortgelijks gezegd als jij. Verzendnummer 411173529 al bij hem neergelegd. Qua afhandeling zal het wel goedkomen, maar dit kan de kliko in.

Als Trunkrs had gezegd we zijn overgestapt naar een nieuw sorteercentrum was er niks aan de hand, nu was het voor de 2e keer de 'pech onderweg' smoes. Ik zei toen ik 16 was ook dat ik de pont gemist had op school, maar daar kreeg ik gek genoeg weinig begrip voor.

Het aantal reviews is ongeloofwaardig qua aantallen en hoogte voor de grootte van het bedrijf, ik heb het niet over de klachten.
Ook staat de uitleg qua leveringspercentage op de MM site zelf, ik verzin het niet zelf.

Dus wat zeg je nu eigenlijk?
Dat je niet zo hard hoeft te klagen van Trap ze er maar uit !

MM weet zelf wat het afleverpercentage bij hen is, en je kunt via klantenservice snel een reactie krijgen. MM klantenservice is dikke prima. zie ook de uitleg van Olivier.
als je ' boos' bent, kun je ook normaal regeren, ipv zou Trunkrs er uit trappen !

Is er een datum bekend wanneer de "nieuwe" (rundvlees) maaltijden in de jumbo te verkrijgen zijn? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.047
Het ligt niet aan je airfryer? Ik heb dit vaak met mijn magnetron. Dat er staat: 3 minuten op 750 watt, maar dat ik het toch echt 3x zo lang moet doen eer dat het daadwerkelijk warm is :p
Nee, normaal komt de bereidingstijd altijd overeen. Al toen ik de ballen voor het eerst zag besefte ik al dat die 3 minuten nooit kunnen kloppen. Is een beste bal namelijk.

Nee, normaal komt de bereidingstijd altijd overeen. Al toen ik de ballen voor het eerst zag besefte ik al dat die 3 minuten nooit kunnen kloppen. Is een beste bal namelijk.
Heb hetzelfde gehad met de "Ultimate kipfilet cordon bleu" die moesten ook stuk langer dan op de verpakking stond:

"Warm de gewenste hoeveelheid diepgevroren Cordon Bleu op in de airfryer. 200°C – 3 minuten." dat is veels te kort voor de diepgevroren cordon blue

airfry wordt net de temp na 3 minuten, dus dat kan niet kloppen. zeker niet vol bevroren

Wat een stelletje autistische huilebalken hiero

:haha:

De maaltijden verkopen zichzelf. Bijna elke bezorger stelt er vragen over. Van mijn buurvrouw tot aan de glaszetter.. Iedereen is binnen enkele tellen enthousiast.

Ik kijk alvast uit naar de 3e week van mei!

(Als je ooit een vertegenwoordiger/salestijger nodig hebt met een CV)

De maaltijden verkopen zichzelf. Bijna elke bezorger stelt er vragen over. Van mijn buurvrouw tot aan de glaszetter.. Iedereen is binnen enkele tellen enthousiast.

Ik kijk alvast uit naar de 3e week van mei!

(Als je ooit een vertegenwoordiger/salestijger nodig hebt met een CV)
Pics buurvrouw?

Wat een stelletje autistische huilebalken hiero

:haha:
Haha is geen commentaar hoor, meer feedback. Zonde toch als klanten niet tevreden zijn? Ben meer dan tevreden over de MM producten, eet ze elke dag en vind ze erg lekker. Dat de cordon blue destijds nog bevroren was was gewoon zonde, kon uiteraard niet meer terug de airfryer in na snijden

Laatst bewerkt:
Haha is geen commentaar hoor, meer feedback. Zonde toch als klanten niet tevreden zijn? Ben meer dan tevreden over de MM producten, eet ze elke dag en vind ze erg lekker. Dat de cordon blue destijds nog bevroren was was gewoon zonde, kon uiteraard niet meer terug de airfryer in na snijden
Gewoon doorsnijden. Met aluminium folie om de gesloten zijde beetje friemelen om de aangesneden kant naar boven te laten staan.
Dan nog effe terug de airfryer in. 😉

:cheer:Van harte gefeliciteerd Olivier, hoop dat ze verder goed gezond is en je partner ook.:cheer:

Gefeliciteerd Olivier! Veel geluk met elkaar 🍾

Terug
Naar boven