- Waardering
- 10.401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Warm de gewenste hoeveelheid diepgevroren beef meat-balls op in de airfryer. 200°C – 3 minuten.
Het ligt niet aan je airfryer? Ik heb dit vaak met mijn magnetron. Dat er staat: 3 minuten op 750 watt, maar dat ik het toch echt 3x zo lang moet doen eer dat het daadwerkelijk warm isHey Olivier,
Ik had de dutch giant meatball besteld en die is erg lekker. Zelfs mijn dochter van 1 vond hem heerlijk.
Alleen klopt de bereidingswijze niet. Ik moet hem ontdooid zeker 7-8 min in de airfryer doen op 200 graden. En dit staat op de site:
Dan is die nog bevroren van binnen.

Het aantal reviews is ongeloofwaardig qua aantallen en hoogte voor de grootte van het bedrijf, ik heb het niet over de klachten.Reviews zijn meestal van mensen die willen klagen. Ook denk ik echt wel dat MM zelf exact weet wat het % is.
Dat je niet zo hard hoeft te klagen van Trap ze er maar uit !Het aantal reviews is ongeloofwaardig qua aantallen en hoogte voor de grootte van het bedrijf, ik heb het niet over de klachten.
Ook staat de uitleg qua leveringspercentage op de MM site zelf, ik verzin het niet zelf.
Dus wat zeg je nu eigenlijk?
3de week deze maand is er een grote uitbreiden met onze maaltijden bij Jumbo! Ps. Ik reageer vanavond op de andere vragen.Is er een datum bekend wanneer de "nieuwe" (rundvlees) maaltijden in de jumbo te verkrijgen zijn?![]()
Nee, normaal komt de bereidingstijd altijd overeen. Al toen ik de ballen voor het eerst zag besefte ik al dat die 3 minuten nooit kunnen kloppen. Is een beste bal namelijk.Het ligt niet aan je airfryer? Ik heb dit vaak met mijn magnetron. Dat er staat: 3 minuten op 750 watt, maar dat ik het toch echt 3x zo lang moet doen eer dat het daadwerkelijk warm is![]()
Heb hetzelfde gehad met de "Ultimate kipfilet cordon bleu" die moesten ook stuk langer dan op de verpakking stond:Nee, normaal komt de bereidingstijd altijd overeen. Al toen ik de ballen voor het eerst zag besefte ik al dat die 3 minuten nooit kunnen kloppen. Is een beste bal namelijk.
Pics buurvrouw?De maaltijden verkopen zichzelf. Bijna elke bezorger stelt er vragen over. Van mijn buurvrouw tot aan de glaszetter.. Iedereen is binnen enkele tellen enthousiast.
Ik kijk alvast uit naar de 3e week van mei!
(Als je ooit een vertegenwoordiger/salestijger nodig hebt met een CV)
zorg jij maar eerst voor goede en langdurige ab-routine

Haha is geen commentaar hoor, meer feedback. Zonde toch als klanten niet tevreden zijn? Ben meer dan tevreden over de MM producten, eet ze elke dag en vind ze erg lekker. Dat de cordon blue destijds nog bevroren was was gewoon zonde, kon uiteraard niet meer terug de airfryer in na snijden
Gewoon doorsnijden. Met aluminium folie om de gesloten zijde beetje friemelen om de aangesneden kant naar boven te laten staan.Haha is geen commentaar hoor, meer feedback. Zonde toch als klanten niet tevreden zijn? Ben meer dan tevreden over de MM producten, eet ze elke dag en vind ze erg lekker. Dat de cordon blue destijds nog bevroren was was gewoon zonde, kon uiteraard niet meer terug de airfryer in na snijden
Dat is inderdaad nog best een goed idee om niet de kaas eruit te laten lopen😉Gewoon doorsnijden. Met aluminium folie om de gesloten zijde beetje friemelen om de aangesneden kant naar boven te laten staan.
Dan nog effe terug de airfryer in. 😉