MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Ben gisteravond tot 23:10 op gebleven, Trunkrs zou komen, maar niemand gezien.. pakketje staat nog steeds op levering van gisteravond.
Enig idee?
Order #747945
Zou ff bellen/e-mailen nu Olivier druk is met filmopnames

Beste zsm bellen met Yvette of Alex! Ze kunnen de postbode via trunkrs laten opbellen danwel pakket annuleren en nieuwe snel maken als pakket bv opeens spoorloos is.

Beste zsm bellen met Yvette of Alex! Ze kunnen de postbode via trunkrs laten opbellen danwel pakket annuleren en nieuwe snel maken als pakket bv opeens spoorloos is.
Zojuist in ontvangst genomen, vrijwel alles helemaal ontdooid, de koelpack was wel nog helemaal bevroren 🥲
Heb een mailtje gestuurd.

Lang leve Muscle Meat.
Game changer!
Twee maaltijden Muscle meat per dag. Vriezer volledig gevuld met variatie wekelijks bij de dagelijkse boodschappen bij de jumbo.
Ik kan spelen met smaakvoorkeur en behoefte op de plaats.

De tijdswinst de kwaliteit en het gemak. En dan ook nog eens lekker.
Echt goud!

Zojuist in ontvangst genomen, vrijwel alles helemaal ontdooid, de koelpack was wel nog helemaal bevroren 🥲
Heb een mailtje gestuurd.
Excuses voor de mindere levering. Twee tips.
#1 als ijsmat bevroren is kijk goed of het echt ontdooit is. Alleen water is bij -1 keihard. Voeding is vanaf -18 en lager. Bij -12 is de kern hard en zijkant indrukbaar. Bij -8 is eten volledig indrukbaar. Als de kern dus hard voelt hoef je geen zorgen te maken als je beetje kan indrukken.
#2 als trunkrs niet goed bewaard heeft, vergeet niet een foto of video mee te emailen naar ons waar je laat zien dat de kern ontdooit is. Dit is niet uit wantrouwen maar dit moeten wij hebben anders wordt het niet in behandeling bij trunkrs genomen.

Lang leve Muscle Meat.
Game changer!
Twee maaltijden Muscle meat per dag. Vriezer volledig gevuld met variatie wekelijks bij de dagelijkse boodschappen bij de jumbo.
Ik kan spelen met smaakvoorkeur en behoefte op de plaats.

De tijdswinst de kwaliteit en het gemak. En dan ook nog eens lekker.
Echt goud!
Super om te lezen, bedankt!

Excuses voor de mindere levering. Twee tips.
#1 als ijsmat bevroren is kijk goed of het echt ontdooit is. Alleen water is bij -1 keihard. Voeding is vanaf -18 en lager. Bij -12 is de kern hard en zijkant indrukbaar. Bij -8 is eten volledig indrukbaar. Als de kern dus hard voelt hoef je geen zorgen te maken als je beetje kan indrukken.
#2 als trunkrs niet goed bewaard heeft, vergeet niet een foto of video mee te emailen naar ons waar je laat zien dat de kern ontdooit is. Dit is niet uit wantrouwen maar dit moeten wij hebben anders wordt het niet in behandeling bij trunkrs genomen.

Super om te lezen, bedankt!
Bestel al heel wat jaren bij jullie en dit is de eerste keer dat er zich zoiets voorgedaan heeft, kan gebeuren..
Heb inderdaad een filmpje gemaakt. 3 zakken kipreepjes en kip kebab waren echt zacht en ontdooid. Nuggets waren in het midden nog wel koud, maar buiten ook helemaal zacht, kon je zo je vinger in duwen.

Shit happens :).

Heb sinds een maand wat mindere maaltijden ontvangen van de jumbo. Met name kipfilet chunks volkore penne tomatensaus is duidelijk achteruit.
Denk dat dit alles te maken heeft met het invriezen..
Er staat bij het opwarmen in de magnetron een behoorlijke laag water in het bakje waardoor de saus niet meer tot zijn recht komt.

Dacht deel het even hier!

Heb sinds een maand wat mindere maaltijden ontvangen van de jumbo. Met name kipfilet chunks volkore penne tomatensaus is duidelijk achteruit.
Denk dat dit alles te maken heeft met het invriezen..
Er staat bij het opwarmen in de magnetron een behoorlijke laag water in het bakje waardoor de saus niet meer tot zijn recht komt.

Dacht deel het even hier!

Bedankt voor het doorgeven! Ik ben morgen bij Muscle Meat dan test ik er even eentje en kom bij je terug. Het invriesproces i.c.m. waar het gekocht wordt moet geen invloed hebben.

Bedankt voor het doorgeven! Ik ben morgen bij Muscle Meat dan test ik er even eentje en kom bij je terug. Het invriesproces i.c.m. waar het gekocht wordt moet geen invloed hebben.

Deze maaltijd is overal bij ons op. Maandag is een nieuwe productie. Ik zal hem dan proeven, dus je houdt het antwoord even nog tegoed van mij.

Hoe gaat het met de kleine ?
Gaat heel goed! Bedankt voor het vragen. Romy is 9 weken nu. Ze groeit enorm hard, maar dat was ook wel te verwachten hehe.
Ben nog maar paar dagen terug uit Canada vanwege opname Reacher en ben vol aan het genieten nu (eindelijk).

Laatst bewerkt:
Deze maaltijd is overal bij ons op. Maandag is een nieuwe productie. Ik zal hem dan proeven, dus je houdt het antwoord even nog tegoed van mij.

Gaat heel goed! Bedankt voor het vragen. Romy is 9 weken nu. Ze groeit enorm hard, maar dat was ook wel te verwachten hehe.
Ben nog maar paar dagen terug uit Canada vanwege opname Reacher en ben vol aan het genieten nu (eindelijk).
Ah mooi man, enjoy ze is zo groot. Mijn jongste is alweer 8 en de oudste 28.
❤️

Ik heb de nieuwe batch getest. Als ik het bakje schuin houd dan krijg je wat vocht inderdaad, maar bij mij was het niet extreem. Onze Yvette eet deze maaltijd elke week een aantal keer en ik liet het haar zien. Dit is hoe het altijd geweest is en dat beetje vocht is ook nodig zegt ze zodat de pasta vochtig blijft tijdens opwarmen.
Mocht het bij jou echt veel/extreem zijn geweest stuur mij even een foto of als je zeer ontevreden was, foto met uitleg ontevredenheid dan kan ik altijd iets regelen voor je.

Ah mooi man, enjoy ze is zo groot. Mijn jongste is alweer 8 en de oudste 28.
❤️

Nice! Dan weet je er alles van! Romy is nu 9 weken:

WhatsApp Image 2024-07-09 at 14.35.57.jpeg

Enig idee wanneer de Kant-en-Klare Kipfilethaas Chunks – 2,5KG IQF weer op voorraad zijn?
Vanochtend binnen gekomen maar stond nog niet online. Dus bedankt voor de reminder, heb het online gezet 1 min geleden :D.

Back
Naar boven