AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd Olivier!

Dat je niet zo hard hoeft te klagen van Trap ze er maar uit !

MM weet zelf wat het afleverpercentage bij hen is, en je kunt via klantenservice snel een reactie krijgen. MM klantenservice is dikke prima. zie ook de uitleg van Olivier.
als je ' boos' bent, kun je ook normaal regeren, ipv zou Trunkrs er uit trappen !
Je begrijpt het niet of je wilt het niet begrijpen, de leveringspercentages van Trunkrs vs Postnl staat op de MM website, dus we weten allemaal wat de percentages zijn. Echt al 3x door mij en olivier benoemd. Daarnaast heb ik geen woord gerept over de MM klantenservice en alleen over de Trunkrs klantenservice.
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld doordat een goede webshop de dupe kan zijn van een herhaaldelijk slechte ervaring met de bezorgservice. Daar was ik duidelijk over.

Maar goed je komt erg over als een MM groupie die bij elke schijn van feedback in de aanval schiet en compleet de verdere uitleg negeert :D Ook goede webshops hebben wat aan feedback.....

ON: Alex van de MM webshop heeft het geweldig opgelost en maandag word het pakket opgestuurd en krijgt Trunkrs nog een kans om zichzelf te bewijzen.

Je kunt er mooi omheen lullen, want het gaat er om dat jij wel even zou beslissen om Trunkrs er uit te kicken.
Dat jij dit zelf niet begrijpt zegt genoeg. Als een bedrijf een koerier gebruikt die te vaak problemen geeft, weten zij dit zelf wel. Dat zeg ik ermee !

Maar nu genoeg, en weer over tot de orde van de dag.👋

De laatste keer besteld was ik ook aan het wachten op de bezorger maar kwam uiteindelijk niet (donderdag, enkele weken terug). Deze kwam dag erna toen we niet thuis waren maar mocht bij de buren geleverd worden. Buren hadden het niet in de diepvries gezet maar alles was nog redelijk bevroren. Uiteindelijk zaterdagmiddag in de diepvries gezet en ben nog niet neergevallen na het eten dus lijkt me geen groot probleem. Is de eerste keer dat zo'n klein euvel zich voor heeft gedaan maar alle andere keren altijd op tijd. Soms wel eens een berichtje van 'binnen 15 min aan de deur' oid maar dan nog twee uur moeten wachten :roflol:

Je kunt er mooi omheen lullen, want het gaat er om dat jij wel even zou beslissen om Trunkrs er uit te kicken.
Dat jij dit zelf niet begrijpt zegt genoeg. Als een bedrijf een koerier gebruikt die te vaak problemen geeft, weten zij dit zelf wel. Dat zeg ik ermee !

Maar nu genoeg, en weer over tot de orde van de dag.👋
Waar omheen lullen? Dat ik de argumenten van de leveringspercentage en klantenservice (waar je mij compleet verkeerd begreep) weerleg en uitleg dat ik niet boos ben? Dat is volgens mij nogal exact puntsgewijs reageren. Ik begreep zo te lezen niet goed dat het allemaal draaide om mijn beslissing volgens jou en die argumenten helemaal niet zo belangrijk waken. Sorry, dat was nogal lastig te begrijpen :D

Ik zou trunkrs eruit trappen is een advies, hier maak jij even een sprongetje in je hoofd door te denken dat ik wel even daarover zou beslissen...
Daarnaast kreeg ik via de klantenservice ook te horen dat Trunkrs nog steeds niet voldoet aan de wensen, maar dat ze op dit moment geen beter alternatief hebben. Daarmee zou je kunnen stellen dat deze koerier ook vaak problemen heeft, maar hun handen gebonden zijn omdat alles crap is.

En je blijft maar zeggen zij weten dit zelf wel - Het is #@*$ een forum waar je je mening mag geven, maar nee voor mr Bullshark mag dit niet bij MM :roflol:

Nu is het genoeg voor mij en kan ik over naar de orde van de dag.

ON: Gisteren overigens alles perfect herstelt vanuit MM en nieuwe bevroren producten aangeleverd.

Zal het even kort houden, Je hebt een overeenkomst met MM en niet met leverancier. Of Olivier het zelf bij je komt brengen of Trunkrs maakt dus niet uit.(leverplicht bij online aankopen)
Er gaat altijd wel eens iets mis, en KS van MM lost het - in mijn ervaring- altijd goed op. Ik ben geen fanboy van MM of XXL, dat verzin je er maar even bij. om je domme opmerking milder te maken.
Je mag van mij schrijven wat je wilt, en andere leden mogen hen ervaring delen. Je hele opmerking ik zou Trunkrs er uit trappen slaat gewoon nergens op !, maar je bent te eigenwijs om dat toe te geven en lult maar dat ik dan MM fanboy ben, en niks mag zeggen. MM weet echt wel hoe ze hun bedrijf moeten runnen !

Tijdje offline geweest wegens de geboorte. Ik ben er weer!

Hey Olivier,
Ik had de dutch giant meatball besteld en die is erg lekker. Zelfs mijn dochter van 1 vond hem heerlijk.
Alleen klopt de bereidingswijze niet. Ik moet hem ontdooid zeker 7-8 min in de airfryer doen op 200 graden. En dit staat op de site:

Dan is die nog bevroren van binnen.

Dankje! Ik geef het door. Mijn eigen ervaring: magnetron het beste.

De maaltijden verkopen zichzelf. Bijna elke bezorger stelt er vragen over. Van mijn buurvrouw tot aan de glaszetter.. Iedereen is binnen enkele tellen enthousiast.

Ik kijk alvast uit naar de 3e week van mei!

(Als je ooit een vertegenwoordiger/salestijger nodig hebt met een CV)

Haha awesome! Bedankt voor de support :flexbiceps:

Acteur en bodybuilder Olivier Richters voor het eerst vader geworden https://www.nu.nl/achterklap/631162...r-richters-voor-het-eerst-vader-geworden.html
Gefeliciteerd! Heel veel geluk samen!❤️
The Dutch Giant 👶👣🥰

:cheer:Van harte gefeliciteerd Olivier, hoop dat ze verder goed gezond is en je partner ook.:cheer:

Gefeliciteerd Olivier! Veel geluk met elkaar 🍾

Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd Olivier!

Van harte gefeliciteerd 💝👶🏻 Veel geluk samen.

Bedankt iedereen! Ben super blij met en trots op Romy Richters.

Thnx guys! Ben nog 6 weken in Canada en dan is alles opgenomen. In de momenten dat ik niet film heb ik mijn laptop en zit ik aan muscle meat 💪.
DSC00582.jpg

Ben gisteravond tot 23:10 op gebleven, Trunkrs zou komen, maar niemand gezien.. pakketje staat nog steeds op levering van gisteravond.
Enig idee?
Order #747945

Bijlagen

• IMG_9356.jpeg
    IMG_9356.jpeg
    78,5 KB · Weergaven: 24
Back
Naar boven