AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik vind de kip met spinazie en risotto het lekkerst. Maar ik ben eerlijk gezegd nog geen maaltijd tegengekomen die ik niet lekker vond, en heb ze volgens mij allemaal wel gehad.
Kant en klare maaltijden ga ik niet zo snel bestellen.

Maar wel vlees/groenten etc..

Fuelyourbody bevalt me niet echt..
De groenten en de kip is zo mwahh..
En ook echt kleine zakken/porties voor wat je betaald

Nu aankomende weekend eens een bestelling bij jullie plaatsen.

Wat zijn hier de toppers qua producten? Vlees/groenten
Kipfiletblokjes sate
Kipfiletblokjes teriyaki
Kipfiletblokjes indian butter
Low fat hamburgers
Zalmfilet

Sperziebonen
Snijbonen
Pastagroente
Avocadoblokjes

Meen dat je ook zon kip test box kon bestellen dat ze elke smaak x gram verpakken. Zitten veel smaken bij die ik niet lekker vind, maar standaard neem ik smoked bbq of teriyaki.

Meen dat je ook zon kip test box kon bestellen dat ze elke smaak x gram verpakken. Zitten veel smaken bij die ik niet lekker vind, maar standaard neem ik smoked bbq of teriyaki.
Ik denk dat ze die eruit hebben gehaald. Vind het nergens terug

Inderdaad zoals Wouter al zegt:
Kip teriyaki
Kip indian butter
Zalmfilet
Avocado blokjes

Daarnaast nog:
Kipfilethaas chuncks naturel
Kipshoarma en kipgyros ook erg lekker als afwisseling een keer met een wrap
Brocolli roosjes
Zoete aardappelpartjes en halve aardappel met schil wel lekker in de airfryer, maar wordt wel een beetje droog

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.110
Komen er nog nieuwe ultimate producten?

Er waren er twee in de maak maar beide zijn gefaald. Voedingswaarde vs lekker maken lukte dit keer niet. Misschien in toekomst andere partij die ik vraag het te maken.

Welkom Mr. Pindaas! Als je grote porties wil, kant en klaar en en +-3 euro maar kwijt zijn kan je het beste voor het one minute mealprep concept gaan. Zie de video op deze pagina: https://musclemeat.nl/voeding/kant-en-klare-producten/

Voor onze kant en klare maaltijden kun je denk ik niet miskiezen. Heb nog nooit gehoord ''die is vies''. Smaken verschillen natuurlijk maar alle maaltijden verkopen hard en worden opnieuw gekocht: https://musclemeat.nl/voeding/kant-en-klare-maaltijden/

Verder zou ik rondkijken en kiezen wat je lekker vindt. Gemarineerde biefstuk stukken zijn nu in de weekactie; argentina fire moet iedereen een keer geprobeerd hebben. Zelfde verhaal voor de zalmfilets.
Kies ook wat leuke producten zoals high protein loempia en of pizza.

Meest verkochte product zijn onze 2.5kg kant en klare kipzakken. Smaak paprika chili als je van pittig houd: https://musclemeat.nl/product/roasted-kipfiletblokjes/
Van de naturel versies hiervan zijn de chunks het meest geliefst, echte komen deze pas over 2 weken weer op voorraad.

Ik warm altijd netjes mijn maaltijden op in de magnetron. Maar met het vele negatieve geluid omtrent (micro)plastic vraag ik me af ik hier goed aan doe.
Ook met prep maaltijden wordt altijd aangeraden om het in glazen bakjes op te warmen of op een bord. Hoe zit dat met de muscle meats?

Kan je hier je licht op schijnen @The Dutch Giant ?

• #13.112
Ik warm altijd netjes mijn maaltijden op in de magnetron. Maar met het vele negatieve geluid omtrent (micro)plastic vraag ik me af ik hier goed aan doe.
Ook met prep maaltijden wordt altijd aangeraden om het in glazen bakjes op te warmen of op een bord. Hoe zit dat met de muscle meats?

De bakjes zijn speciaal voor ons ontwikkeld en deze vraag heb ik destijds toen ook gesteld. Ik heb de email even opgezocht en hieronder in de spoiler copy-pasted.
Beste heer Richter,

Naar aanleiding van je vraag m.b.t. “microplastics” (=chemische stoffen die in het plastic zitten) een aantal weken geleden het volgende:

De zwarte plastic PP-maaltijd schalen (materiaal=polypropyleen (PP)) die je afneemt is een zogenaamd primair verpakkingsmateriaal, m.a.w. de zwarte plastic maaltijdschaal komt rechtstreeks in contact met voedsel. Het voedselveiligheidsgevaar is dat bij langdurig contact tussen het plastic en voedsel is dat (chemische) stoffen vanuit het plastic (PP) naar het voedsel kunnen komen (=migreren). Op (lange) termijn kan je hiervan ziek worden. Om dit voorkomen is er wetgeving opgesteld: dit is beschreven in de EU verordening 10/2011, “betreffende materialen en voorwerpen van kunststof, bestemd om met levensmiddelen in contact te komen”.

Hierin staat ook beschreven dat wij als producent verantwoordelijk zijn dat er geen chemische stoffen vanuit de PP maaltijdschaal naar het voedsel kan en mag migreren. Wij laten dan ook regelmatig onze kunststof producten (PET en PP) testen in een geaccrediteerd laboratorium. Een aantal PP maaltijdschalen worden blootgesteld aan een aantal voorgeschreven simulatievloeistoffen die de taak van het voedsel hebben. Na een bepaalde tijd worden de vloeistoffen chemisch geanalyseerd. Eventueel chemische stoffen die gemigreerd zijn worden dan aangetoond. Voor de chemische stoffen heeft de EU grenzen vastgesteld (=migratielimieten), de laboratorium uitslagen moeten hieraan voldoen.
Omdat de PP-maaltijdschaal voor Musclemeat sinds kort een andere receptuur heeft (er zit meer diepvries PP in waardoor het minder snel breekt/scheurt)) hebben wij hiervan nog geen migratietest. Deze week worden er een aantal zwarte PP-maaltijdschalen naar het extern laboratorium gestuurd. Na 5-6 weken zijn de uitslagen bekend en krijgen wij hiervan het migratierapport. Zodra wij dit hebben ontvangen dan wordt het migratierapport naar je gemaild. Dit rapport zal je ook nodig hebben bij de certificering van jullie maaltijdenfabriek.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor wij dat graag van je.

Met vriendelijke groet,

Dit migratierapport (Eurofins lab) heb ik later van dan ook gekregen en alles was hierin in orden.
Nu lees deze mail nog een keer lees zie dat zijn definitie anders is dan in de volksmond. Ik zal hem maandag even bellen.

Laatst bewerkt:

De hoeveelheid (en het type) microplastics welke je eventueel via de verpakking van je voedsel binnen zult krijgen zal ergens tussen nihil en verwaarloosbaar zitten.

Microplastics die je met voeding binnen krijgt zit in de voedingsmiddelen zelf.

Hallo, ik heb jaren geleden eens een giftcard gekregen voor mijn verjaardag maar nog niet gebruikt. Zit er een bepaalde tijd aan vast of is 'ie voor aaaaaaltijd bruikbaar?

• #13.115
Hallo, ik heb jaren geleden eens een giftcard gekregen voor mijn verjaardag maar nog niet gebruikt. Zit er een bepaalde tijd aan vast of is 'ie voor aaaaaaltijd bruikbaar?
Er zit geen tijd limiet op alleen eenmalig bruikbaar uiteraard. Mocht hij het niet meer doen stuur even een foto naar info@musclemeat.nl ervan dan trekken we het na en fixen we het.

IMG_20240820_105932.jpg

Eerste bestellin bij musclemeat hopelijk bevalt ie beter dan fuelyourbody..

IMG_20240820_105932.jpg

Ziet eruit als een groente feesie!!
(met een beetje kip. Also die kip is goed! Als je van broodje hete kip houd dan zit je goed. Smaakt precies zo.
Smakelijk alvast :D )

Ziet eruit als een groente feesie!!
(met een beetje kip. Also die kip is goed! Als je van broodje hete kip houd dan zit je goed. Smaakt precies zo.
Smakelijk alvast :D )
Ja ik wou even de kip testen kijken als ie lekker is voor alleer ik grotere bestelling kip ga plaatsen 😁

• #13.120
IMG_20240820_105932.jpg

Welkom bij Muscle Meat :)! Gaat vast smaken. Goed dat je ook onze kant en klare kip erbij hebt gedaan, denk dat je niet meer anders wilt hebben.
Geen maaltijd gekozen? Dan kon je die met andere bedrijf vergelijken hehe.

Terug
Naar boven