Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Welkom bij Muscle Meat :)! Gaat vast smaken. Goed dat je ook onze kant en klare kip erbij hebt gedaan, denk dat je niet meer anders wilt hebben.
Geen maaltijd gekozen? Dan kon je die met andere bedrijf vergelijken hehe.
De man houd de concurrent goed in de gaten hoor ik al :D

Welkom bij Muscle Meat :)! Gaat vast smaken. Goed dat je ook onze kant en klare kip erbij hebt gedaan, denk dat je niet meer anders wilt hebben.
Geen maaltijd gekozen? Dan kon je die met andere bedrijf vergelijken hehe.
Ik was nog aan het twijfelen.
Maar heb wel voorgevoel dat het me heel goed gaat bevallen. En dat het niet bij deze één bestelling gaat blijven. Bij de volgende bestelling zal er wellicht enkele maaltijden toegevoegd worden en die Muscle Meat Pizza ook!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.123
De man houd de concurrent goed in de gaten hoor ik al :D

Uiteindelijk zijn het allemaal duurdere kopieën van Muscle Meat, we bestaan al sinds 2013 ;). Concurrent vind ik daarom altijd een wat te groot woord.

Ik was nog aan het twijfelen.
Maar heb wel voorgevoel dat het me heel goed gaat bevallen. En dat het niet bij deze één bestelling gaat blijven. Bij de volgende bestelling zal er wellicht enkele maaltijden toegevoegd worden en die Muscle Meat Pizza ook!
<3! Als je vragen hebt hoor ik het wel. En mocht je een keer tijd hebben hoor ik graag wat je ervan vond.

Uiteindelijk zijn het allemaal duurdere kopieën van Muscle Meat, we bestaan al sinds 2013 ;). Concurrent vind ik daarom altijd een wat te groot woord.

<3! Als je vragen hebt hoor ik het wel. En mocht je een keer tijd hebben hoor ik graag wat je ervan vond.
Ja uiteindelijk wel ja daar geef ik je 100% gelijk in.

Ja zeker en vast laat ik je weten hoe het me bevalt.

IMG20240822213204.jpg

Sowww
Super netjes geleverd door trunkrs.
Had wat eerder gedaan zodat ik het pakje optijd alsnog kon ontvangen.

Ben erg benieuwd naar alles.
1x sample van de kip omdat ik eerst wil testen hehe.

Enkel zag ik bij die paprika chili 🌶️ dat er dextrose is bijgevoegd. En bij de andere samples van de kip niet.

• #13.128
Enkel zag ik bij die paprika chili 🌶️ dat er dextrose is bijgevoegd. En bij de andere samples van de kip niet.

Zit in de kruidenmix, 0.1%. Het zit zo dat als je allemaal kruidenmixen gaat proeven en je hebt een topper, dan kijk je zeker naar de ingrediëntenlijst ter goedkeuring. Bv zit E621 in waar niet veel mensen blij van worden. Een 0.1% dextrose zie je dan door de vingers, niet erg genoeg om een top smaak af te keuren.

Zit in de kruidenmix, 0.1%. Het zit zo dat als je allemaal kruidenmixen gaat proeven en je hebt een topper, dan kijk je zeker naar de ingrediëntenlijst ter goedkeuring. Bv zit E621 in waar niet veel mensen blij van worden. Een 0.1% dextrose zie je dan door de vingers, niet erg genoeg om een top smaak af te keuren.
Off-Topic: het is laatste tijd in het nieuws stil rond je! Mogen we je binnenkort nog in films aanschouwen?

Ahaa! Duidelijk zo!!

MUSCLE MEAT heeft een klant erbij :D
Erg tevreden hoor
De kip lekker op smaak en zacht van smaak.

Ik was beetje twijfelachtig met die bloemkoolpuree dat ie waterig zou worden. Maar dat is ABSOLUUT niet het geval! Als ik vergelijk met Fuelyourbody dan staat echt MuscleMeat #1!

Reden: Typefoutje
Laatst bewerkt:
  • #13.132
Off-Topic: het is laatste tijd in het nieuws stil rond je! Mogen we je binnenkort nog in films aanschouwen?

Dit was 2 weken terug: https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/dpdDKOHzdHYGIO

En begin 2025 komt Reacher seizoen 3 uit waar ik in 6 van de 8 episodes zit:

Verder volgende week een dag naar London vliegen voor auditie hele grote bios film. Geen idee of ik hem krijg, maar op die manier loopt het wel goed door :).
Muscle Meat zal wel altijd #1 blijven. Voorbereidingen hier voor grootste plannen 2025. Kan nog even duren voordat ik hier wat over vertel. Copy cats lezen mee, moet voorsprong behouden hehe.

Erg tevreden hoor

Ik was beetje twijfelachtig met die bloemkoolpuree dat ie waterig zou worden. Maar dat is ABSOLUUT niet het geval! Als ik vergelijk met Fuelyourbody dan staat echt MuscleMeat #1!

Fijn om te lezen en bedankt voor de review :)! Dit is nog maar het begin, je hebt nog heel wat producten om te ontdekken.

Erg tevreden hoor

Zoek jij geen sponsor voor je voeding ?
1+1=

(ze heeft haar pro-card al)

Pre-workout vandaag ontvangen. Lees dat die heel heftig is en je beter eerst de halve dosis kunt beginnen?

Ik drink rustig 4 tot 6 koffie per dag zonder problemen en wil vanav gaan knallen.

🤔🤔

• #13.136
Pre-workout vandaag ontvangen. Lees dat die heel heftig is en je beter eerst de halve dosis kunt beginnen?

Ik drink rustig 4 tot 6 koffie per dag zonder problemen en wil vanav gaan knallen.

🤔🤔
Bedankt voor je bestelling! Kop kofie is gemiddeld 80mg caffeine. De 25gr scoop is 300mg. Advies na 18.00 niet meer te nemen ivm kans problemen met slapen omdat de halveringstijd 5 uur is. Omdat je veel koffie drinkt heb je wat gewenning. Voor iemand die nieuw is, is het een bom. Anders kan je ook voor ananas gaan die stim vrij is. 1x training op halve scoop zou ik wel doen. Omhoog kan altijd nog. Omlaag gaan is vervelender omdat het betekend dat de bijwerkingen te hoog waren en je dus last had.

Let ook op je timing met je dieet. Op volle maag drinken kan het een uur duren voordat het opgenomen is.

Bedankt voor je bestelling! Kop kofie is gemiddeld 80mg caffeine. De 25gr scoop is 300mg. Advies na 18.00 niet meer te nemen ivm kans problemen met slapen omdat de halveringstijd 5 uur is. Omdat je veel koffie drinkt heb je wat gewenning. Voor iemand die nieuw is, is het een bom. Anders kan je ook voor ananas gaan die stim vrij is. 1x training op halve scoop zou ik wel doen. Omhoog kan altijd nog. Omlaag gaan is vervelender omdat het betekend dat de bijwerkingen te hoog waren en je dus last had.

Let ook op je timing met je dieet. Op volle maag drinken kan het een uur duren voordat het opgenomen is.
Dan zit om 23.00u nog steeds 150 mg cafeïne in je systeem. Dus beter na de ochtend geen cafeïne meer als je er zeker van wil zijn dat het je slaap niet beïnvloed (afhankelijk van hoe laat je gaat slapen natuurlijk).

Oranje scoop die erbij zat stond 40ml op klopt dat? Ik vond dat wel verwarrend.

Ik heb deze voor de helft gevuld en om 20:00 uur ingenomen. En om 20:30 ging ik trainen. Mijn hoofd staat wel strak nu maar verder geen bijwerkingen. Voor het eerst dat ik niet moest gapen bij een training 😜

Erg tevreden hoor

De chickennuggets zijn wel lekker

Terug
Naar boven