MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hebben jullie gezonde bitterballen?

De groenten zoals bloemkoolpuree, spinazie etc ECHT TOP!

Ik eet niet snel spinazie. Maar deze echt top! Volgende week nog wat inslaan en de pizza 🍕 erbij bestellen.

Ik leef ook voor 75% Alleen nog maar op muscle meat producten. Vertrouw Olivier blind op zijn hart en expertise betreft voeding!

Muscle meat mag wat mij betreft een internationaal begrip worden. Het bedrijf heeft ook een groot maatschappelijk belang in deze tijd. Een goede gezondheid is alles en voor iedereen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #13.145
Hebben jullie gezonde bitterballen?

Nee, staat wel op mijn lijstje ooit te ontwikkelen haha. Je bent te vroeg.

Ik eet niet snel spinazie. Maar deze echt top! Volgende week nog wat inslaan en de pizza 🍕 erbij bestellen.

Super compliment, bedankt :)! Nieuwe vaste klant erbij zo te lezen.

Ik leef ook voor 75% Alleen nog maar op muscle meat producten. Vertrouw Olivier blind op zijn hart en expertise betreft voeding!

Muscle meat mag wat mij betreft een internationaal begrip worden. Het bedrijf heeft ook een groot maatschappelijk belang in deze tijd. Een goede gezondheid is alles en voor iedereen.

<3!!!

Ik mis de kangoeroe burgers.. :(
Ik spring niet meer zo veel nu...
Seal Jumping GIF

Maar muscle meat bitterballen lijkt me ook wel wat!! :D
We zien het vanzelf wel. We laten ons verassen :thumbs:

Geen idee of je er verder van houd.
Maar de kidney bonen en falafel zijn ook goed te doen van ze. :thumbs:

Ook een regelmatige gebruiker hier.
Als ik carte blanche had, zou ik de halflege verpakkingen van supplementen vermijden (door ze te halveren of de inhoud te verdubbelen).
En ook een iets neutralere smaak van de pre workout. 😅

Laatst bewerkt:
Wanneer komen de Teriyaki Roasted Kipfiletblokjes weer terug? @The Dutch Giant

• #13.152
Ook een regelmatige gebruiker hier.
Als ik carte blanche had, zou ik de halflege verpakkingen van supplementen vermijden (door ze te halveren of de inhoud te verdubbelen).
En ook een iets neutralere smaak van de pre workout. 😅
Thanks voor de tip! Heeft alleen te maken met het label dat leesbaar moet blijven plus ruimte voor drie talen. Het aantal gram dat je op de website koopt zit er uiteraard in.
IMG_3751.jpeg

IMG_3750.jpeg

Kip mexican style is erg lekker en smaakt naar meer 🤤
Top 😊!!
Eind volgende week moet er 10.000kg binnen komen.

Thanks voor de tip! Heeft alleen te maken met het label dat leesbaar moet blijven plus ruimte voor drie talen. Het aantal gram dat je op de website koopt zit er uiteraard in.

Top 😊!!

Eind volgende week moet er 10.000kg binnen komen.
Dan zou ik misschien toch eens bekijken of je de inhoud niet kan verdubbelen, tegen de dubbele prijs (liefst iets minder aangezien de verpakking dezelfde blijft).
Verder heeft het logistiek ook voordelen.
Of de dubbele portie als extra mogelijkheid aanbieden.

Laatst bewerkt:
  • #13.157

Zojuist weer online gekomen!

Dan zou ik misschien toch eens bekijken of je de inhoud niet kan verdubbelen, tegen de dubbele prijs (liefst iets minder aangezien de verpakking dezelfde blijft).
Verder heeft het logistiek ook voordelen.
Of de dubbele portie als extra mogelijkheid aanbieden.

Helaas werken de sales niet zo. Hoe meer je aanbiedt, voor een betere prijs, hoe minder mensen het kopen. Als vb: met whey iso en concentraat heb ik met de 4kg staffel als het goed is de beste prijs van NL, niemand gaat ervoor (uitzondering daar). Allemaal 1 of 2kg. Ook moeten de potjes nog een grote hebben dat mijn hand er in kan :D.

@The Dutch Giant
Verdwijnt tonijnsteak definitief uit het assortiment?

Helaas wel. De afgelopen jaren is de verkoop zo gekelderd van dit product dat het een pallet plek niet meer waard is. Prijs kan het niet aan liggen, is beter dan AH en Jumbo. En bv zalm loopt super goed, wat als product van zichzelf duurder is dan tonijn. Het publiek heeft gesproken :(.

Wanneer komen de avocado blokjes weer online?

• #13.159
  • #13.160
Wanneer komen de avocado blokjes weer online?
Het is weer beschikbaar en we hebben het besteld, komt volgende week ergens binnen. Exacte datum nog onbekend. Er is extra veel besteld zodat het niet snel out of stock zal gaan. Geef je email op bij het product, dan krijg je auto alert als het online is.

Terug
Naar boven