- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
#rookworstenengeenab-trainingIs dat de oorzaak dat je jou contest log gesloten had?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#rookworstenengeenab-trainingIs dat de oorzaak dat je jou contest log gesloten had?
De groenten zoals bloemkoolpuree, spinazie etc ECHT TOP!
Ik eet niet snel spinazie. Maar deze echt top! Volgende week nog wat inslaan en de pizza 🍕 erbij bestellen.
! Nieuwe vaste klant erbij zo te lezen.Ik leef ook voor 75% Alleen nog maar op muscle meat producten. Vertrouw Olivier blind op zijn hart en expertise betreft voeding!
Muscle meat mag wat mij betreft een internationaal begrip worden. Het bedrijf heeft ook een groot maatschappelijk belang in deze tijd. Een goede gezondheid is alles en voor iedereen.
Geen idee of je er verder van houd.De groenten zoals bloemkoolpuree, spinazie etc ECHT TOP!
Ik eet niet snel spinazie. Maar deze echt top! Volgende week nog wat inslaan en de pizza 🍕 erbij bestellen.
Thanks voor de tip! Heeft alleen te maken met het label dat leesbaar moet blijven plus ruimte voor drie talen. Het aantal gram dat je op de website koopt zit er uiteraard in.Ook een regelmatige gebruiker hier.
Als ik carte blanche had, zou ik de halflege verpakkingen van supplementen vermijden (door ze te halveren of de inhoud te verdubbelen).
En ook een iets neutralere smaak van de pre workout. 😅
Top 😊!!![]()
![]()
Kip mexican style is erg lekker en smaakt naar meer 🤤
Eind volgende week moet er 10.000kg binnen komen.Wanneer komen de Teriyaki Roasted Kipfiletblokjes weer terug? @The Dutch Giant
Dan zou ik misschien toch eens bekijken of je de inhoud niet kan verdubbelen, tegen de dubbele prijs (liefst iets minder aangezien de verpakking dezelfde blijft).Thanks voor de tip! Heeft alleen te maken met het label dat leesbaar moet blijven plus ruimte voor drie talen. Het aantal gram dat je op de website koopt zit er uiteraard in.
Top 😊!!
Eind volgende week moet er 10.000kg binnen komen.
Wellicht een idee om een dubbel geklapt label te gebruiken/dubbelzijdig label?Thanks voor de tip! Heeft alleen te maken met het label dat leesbaar moet blijven plus ruimte voor drie talen. Het aantal gram dat je op de website koopt zit er uiteraard in.
Op sommige andere artikelen gebruiken ze (Muscle Meat) reeds zo'n etiketten.Wellicht een idee om een dubbel geklapt label te gebruiken/dubbelzijdig label?
Wanneer komen de Teriyaki Roasted Kipfiletblokjes weer terug? @The Dutch Giant
Dan zou ik misschien toch eens bekijken of je de inhoud niet kan verdubbelen, tegen de dubbele prijs (liefst iets minder aangezien de verpakking dezelfde blijft).
Verder heeft het logistiek ook voordelen.
Of de dubbele portie als extra mogelijkheid aanbieden.
.@The Dutch Giant
Verdwijnt tonijnsteak definitief uit het assortiment?
.Het is weer beschikbaar en we hebben het besteld, komt volgende week ergens binnen. Exacte datum nog onbekend. Er is extra veel besteld zodat het niet snel out of stock zal gaan. Geef je email op bij het product, dan krijg je auto alert als het online is.