Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Als je op maandag besteld voor 15 u dan is het voor 97% de volgende dag in huis. Geld dit ook voor belgië of, zijn wij de 3% :p ?

Iemand ervaring met de 30L vriezer? Ik zit er aan te denken om die te bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.343
Ah! Ik snap hem :p

Het mount Everest deel is bijgebleven van school, om gaar te worden moet t 70 graden zijn en op de mount Everest kookt t water onder de 70 graden. Hoe lager de druk hoe lager t kookpunt, vandaar snelkookpannen.. Op druk kookt t water daar in op 110-120 graden dus sneller gaar. Vandaar dat ik vacuüm koken raar vond.

Binnenkort maar eens wat kipblokjes halen voor mee te nemen

Weer wat geleerd. 'Sinds ik Muscle Meat eet, maak ik de 'kennis' van mijn leven'. :cool:

Als je op maandag besteld voor 15 u dan is het voor 97% de volgende dag in huis. Geld dit ook voor belgië of, zijn wij de 3% :p ?

Het is voor Belgie hetzelfde. Onze ervaring is dat als het pakket een vertraging oploopt dit in het sorteer centrum gebeurt, in Nederland. Hierbij verschilt het niet of het verder vanaf daar naar een Nederlandse of Belgische plaats gaat. Het enige verschil is het tijdstip dat het pakket geleverd wordt. In Belgie is dit eind van de dag en soms zelfs 's avonds. We hebben zelfs een aantal keer meegemaakt dat het pakket om exact 21:30 afgeleverd werd!

Iemand ervaring met de 30L vriezer? Ik zit er aan te denken om die te bestellen

Deze is al een aantal keer verkocht. Een hiervan weet ik dat het een dbb-er is. Mijn collega weet wie, ik zal het morgen even vragen. Dan kan je hem een PM sturen en zijn ervaring vragen als je wilt.

Mijn zusje heeft zo'n klein 30 liter vriezertje.. Op zich leuk maar als je naast vlees ook brood/groente/maaltijden er in wilt doen zou ik wel voor de grotere versie gaan.

• #1.345
Ben heel tevreden met de kippenblokjes en de paardenbiefstuk! Zou het alleen heel erg op prijs stellen als bij een setje van twee biefstukken, dat ze ook daadwerkelijk los vacuum gesealed zijn. Nu kan ik ze precies niet los knippen en luchtdicht (en waterdicht) houden. Is jammer wat ik kan het niet "sous vide" koken.

Ben heel tevreden met de kippenblokjes en de paardenbiefstuk! Zou het alleen heel erg op prijs stellen als bij een setje van twee biefstukken, dat ze ook daadwerkelijk los vacuum gesealed zijn. Nu kan ik ze precies niet los knippen en luchtdicht (en waterdicht) houden. Is jammer wat ik kan het niet "sous vide" koken.

Wie kookt er nou biefstuk, fakking vlees barbaar -.-'

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Frituur em gelijk als je toch bezig bent :mad:

Weer 7 kilo besteld. Kan ik weer een paar weken vooruit. :D

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Is best lekker hoor, lekker mals. Heb ook ergens gelezen dat het de eiwitten zo niet afbreekt(omdat de temperatuur niet zo hoog wordt), maar hier spreek ik me verder niet over uit, weet niet precies meer hoe dat zat.

Tis wel een stuk lastiger dan gewoon een biefstuk bakken imo :D

Google dan eerst even op "sous vide" steak. Is dus garen op de perfecte temperatuur en dan alleen even mooi aanbakken. Wie is er hier nu de barbaar :cool:

Werd net toch genoemd: 'Stevig' blijven blokjes, 'zacht' valt uit elkaar

Overheen gelezen, maar ik weet 100% zeker dat wat ik voorheen bestelde steviger bleef, en ik heb niet voor iets anders gekozen als normaal.

Voortaan wel stevig nemen dus.

Google dan eerst even op "sous vide" steak. Is dus garen op de perfecte temperatuur en dan alleen even mooi aanbakken. Wie is er hier nu de barbaar :cool:

Ooh dat kan wel, ik deed dat vroeger door het een uurtje op 50 graden in de oven te doen en daarna ongv een halfe minuut per kant bakken. Dat is de perfecte biefstuk, try it :p.

Vandaag eerste bestelling geplaatst, 4 kg kip. Ik ben benieuwd Olivier. :)

Vandaag ook mn bestelling weer geplaatst. De vis ook gelijk meegenomen met de bestelling. Ben benieuwd. De volgende keer moet ik gelijk hamburgers voor mn broertje ( he doesnt lift) meebestellen, zo lekker vond die m!

Voila, eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd.

• #1.357

Fijn dat het zo goed bevalt! Ik was erg verbaast over het los knippen, want dit hoort geen probleem te zijn. Ik heb even navraag moeten doen en er is het volgende aan de hand. Bij de laatste batch die binnen is gekomen van paard is de rand in het midden door de vacuum machine niet goed gemaakt en te laat ontdekt. Excuus hiervoor. Heb je ander vlees? Als het goed is zie je daar wel in het midden een goed stuk dat je kan knippen zodat het lucht/waterdicht blijft. Mocht je weer bestellen zet dit dan even in de opmerking en we kunnen dan kijken voor een compensatie voor je.

Ik heb de 64 L ;)

Maar bevalt prima tot nu toe. Geluidstechnisch ook prima, is vrij stil.

:tanden: mooi!

Weer 7 kilo besteld. Kan ik weer een paar weken vooruit. :D

Top. Je vierde bestelling alweer? Gaat hard!

Is best lekker hoor, lekker mals. Heb ook ergens gelezen dat het de eiwitten zo niet afbreekt(omdat de temperatuur niet zo hoog wordt), maar hier spreek ik me verder niet over uit, weet niet precies meer hoe dat zat.

Tis wel een stuk lastiger dan gewoon een biefstuk bakken imo :D

Haha ik ga het zelf ook is proberen, ben benieuwd.

Overheen gelezen, maar ik weet 100% zeker dat wat ik voorheen bestelde steviger bleef, en ik heb niet voor iets anders gekozen als normaal.

Voortaan wel stevig nemen dus.

De laatste batch is iets slapper inderdaad. Elke kip is toch net iets anders. Je kan het exact zelfde kookproces uitvoeren, maar elke batch zal altijd iets anders zijn dan de vorige.

Vandaag eerste bestelling geplaatst, 4 kg kip. Ik ben benieuwd Olivier. :)

:thumbs: leuk!! Spread the word bij RawPowerBaarn als het je beviel :D

Vandaag ook mn bestelling weer geplaatst. De vis ook gelijk meegenomen met de bestelling. Ben benieuwd. De volgende keer moet ik gelijk hamburgers voor mn broertje ( he doesnt lift) meebestellen, zo lekker vond die m!

:D mooi compliment leuk! ''Vlees producten voor en door sporters'' stoot mensen af die niet sporten helaas, maar iedereen kan natuurlijk gewoon bestellen. We hebben al wel is een mail gehad van familie waar een werkende moeder de gekookte kipblokjes fantastisch vindt voor wanneer zei uit werk kwam en nog moest koken voor de kinderen.

Voila, eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd.

:thumbs: altijd leuk te horen wat je er van vond + feedback als je zin hebt!

Laatst bewerkt:
Zit nog te debatteren over mijn volgende bestellen. Heb overigens al 28kg besteld :roflol:

Gisteren weer een bestelling mogen ontvangen. Ik vind de kwaliteit en de handzame portie verpakking super.
Vond de hamburgers wat minder maar dat ligt volledig aan mijn eigen smaak en dat kan natuurlijk. Die zal ik niet meer bestellen maar de kip, biefstuk tartaar(rund) en de gewone biefstuk vind ik echt lekker.
Vis houd ik niet van en dat is jammer want is natuurlijk een mooie eiwit bron.
Keep up the good work jongens!:thumbs:

Weet iemand hoe mals de paardenvlees(biefstuk) is? Ik koop het nu bij de makro en was benieuwd hoe andere hem vonden voordat ik er 4kg van bestel.

Terug
Naar boven