Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah! Ik snap hem
Het mount Everest deel is bijgebleven van school, om gaar te worden moet t 70 graden zijn en op de mount Everest kookt t water onder de 70 graden. Hoe lager de druk hoe lager t kookpunt, vandaar snelkookpannen.. Op druk kookt t water daar in op 110-120 graden dus sneller gaar. Vandaar dat ik vacuüm koken raar vond.
Binnenkort maar eens wat kipblokjes halen voor mee te nemen

Als je op maandag besteld voor 15 u dan is het voor 97% de volgende dag in huis. Geld dit ook voor belgië of, zijn wij de 3%?
Iemand ervaring met de 30L vriezer? Ik zit er aan te denken om die te bestellen
Iemand ervaring met de 30L vriezer? Ik zit er aan te denken om die te bestellen
Mijn zusje heeft zo'n klein 30 liter vriezertje.. Op zich leuk maar als je naast vlees ook brood/groente/maaltijden er in wilt doen zou ik wel voor de grotere versie gaan.
.Chreiz heeft de 30L en Daster heeft de 64L. Je zou hun een PM kunnen sturen.

Ben heel tevreden met de kippenblokjes en de paardenbiefstuk! Zou het alleen heel erg op prijs stellen als bij een setje van twee biefstukken, dat ze ook daadwerkelijk los vacuum gesealed zijn. Nu kan ik ze precies niet los knippen en luchtdicht (en waterdicht) houden. Is jammer wat ik kan het niet "sous vide" koken.

Wie kookt er nou biefstuk, fakking vlees barbaar -.-'
---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------
Frituur em gelijk als je toch bezig bent![]()

Wie kookt er nou biefstuk, fakking vlees barbaar -.-'
---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------
Frituur em gelijk als je toch bezig bent![]()

Werd net toch genoemd: 'Stevig' blijven blokjes, 'zacht' valt uit elkaar
Google dan eerst even op "sous vide" steak. Is dus garen op de perfecte temperatuur en dan alleen even mooi aanbakken. Wie is er hier nu de barbaar![]()
.Ben heel tevreden met de kippenblokjes en de paardenbiefstuk! Zou het alleen heel erg op prijs stellen als bij een setje van twee biefstukken, dat ze ook daadwerkelijk los vacuum gesealed zijn. Nu kan ik ze precies niet los knippen en luchtdicht (en waterdicht) houden. Is jammer wat ik kan het niet "sous vide" koken.
Ik heb de 64 L
Maar bevalt prima tot nu toe. Geluidstechnisch ook prima, is vrij stil.
mooi!Weer 7 kilo besteld. Kan ik weer een paar weken vooruit.![]()
Is best lekker hoor, lekker mals. Heb ook ergens gelezen dat het de eiwitten zo niet afbreekt(omdat de temperatuur niet zo hoog wordt), maar hier spreek ik me verder niet over uit, weet niet precies meer hoe dat zat.
Tis wel een stuk lastiger dan gewoon een biefstuk bakken imo![]()
Google dan eerst even op "sous vide" steak. Is dus garen op de perfecte temperatuur en dan alleen even mooi aanbakken. Wie is er hier nu de barbaar![]()
Overheen gelezen, maar ik weet 100% zeker dat wat ik voorheen bestelde steviger bleef, en ik heb niet voor iets anders gekozen als normaal.
Voortaan wel stevig nemen dus.
Vandaag eerste bestelling geplaatst, 4 kg kip. Ik ben benieuwd Olivier.![]()

Vandaag ook mn bestelling weer geplaatst. De vis ook gelijk meegenomen met de bestelling. Ben benieuwd. De volgende keer moet ik gelijk hamburgers voor mn broertje ( he doesnt lift) meebestellen, zo lekker vond die m!
mooi compliment leuk! ''Vlees producten voor en door sporters'' stoot mensen af die niet sporten helaas, maar iedereen kan natuurlijk gewoon bestellen. We hebben al wel is een mail gehad van familie waar een werkende moeder de gekookte kipblokjes fantastisch vindt voor wanneer zei uit werk kwam en nog moest koken voor de kinderen.