Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

ben eerlijk gezegd wel niet zo tevreden van jullie selectie "stevige" kipblokjes, zit n beetje een rare geur aan en is stukken droger en minder lekker dan de normale. Ben ik ook nog zo dom geweest om in 1x 4kg te bestellen:(

ja heb ik zelf ook gedaan.. toch maar even doorheen gebeten, nu krijg ik de zachte weer :D

vandaag gelukkig de laatste met die droge blokken opgemaakt. Dit weekend weer de zachte bestellen!! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
helaas zo stom geweest om pas de 22ste te bestellen. kwam er een paar dagen later pas achter dat er pas weer in het nieuw jaar bezorgd wordt :( nu week lang zelf kip moeten bakken en dan zie je maar weer hoe makkelijk muscle meat eigelijk is...

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

Komt mooi vanavond binnen :D staat er op de planning om iets van gestoomde groenten o.i.d toe te voegen? zal helemaal alles makkelijk maken.

Het is zeker makkelijk ^_^ kost mij elke dag zoveel minder tijd!

We zijn voor onder andere voor groente in gesprek met een nieuwe partij. Of dit iets kan worden is nog totaal onbekend.

Welke kip? Stevig? De oude is weer terug :) Alleen zo hard gegaan... echt ongelovelijk.. we verwachten deze aanstaande woensdag (onder voorbehoud) weer). Licht gezout is wel online.

ben eerlijk gezegd wel niet zo tevreden van jullie selectie "stevige" kipblokjes, zit n beetje een rare geur aan en is stukken droger en minder lekker dan de normale. Ben ik ook nog zo dom geweest om in 1x 4kg te bestellen:(

Misschien heb je het gemist maar een aantal pagina's terug hebben wij de mogelijkheid aangeboden om het om te ruilen met de normale versie :). We hadden toen alleen stevig nog, vandaar daar dat we die mogelijkheid gaven. Als je hier gebruik van wilt maken stuur mij even een prive bericht.

ja heb ik zelf ook gedaan.. toch maar even doorheen gebeten, nu krijg ik de zachte weer :D

vandaag gelukkig de laatste met die droge blokken opgemaakt. Dit weekend weer de zachte bestellen!! :D

Mag ik Angelus, Martyyn en orgineel vragen hoe jullie de stevige versie eten? Los uit het zakje is de normale versie wel fijner denk ik. Ik zelf en andere vinden stevig veel fijner door maaltijden heen. Maar dit is allemaal erg persoonlijk. Aangezien we nu weer beide aanbieden moet er geen probleem meer zijn :). Bijvoorbeeld van Evelien weet ik dat zij alleen de stevige eet, die vindt zij het fijnst: http://www.facebook.com/photo.php?f...82264451814851.100002625511367&type=1&theater en nee ;) zij wordt niet gesponserd door ons!

We verwachten aanstaande woensdag (onder voorbehoud) weer, de normale oude vertrouwde versie. Licht gezout hiervan is wel online.

Laatst bewerkt:
Handzame ingevroren porties groenten zou zeker een toevoegende waarde zijn. Ik ben voor.:thumbs:

Gooi elke avond 1,5 zakje door mijn koude rijst voor de volgende dag. Eet het dan ook gewoon koud op.
Heb het ook weleens gemarineerd en door warme pasta geroerd. Was dan wel iets beter maar nog niks vergeleken met de oude zachte kip.

• #1.326
Handzame ingevroren porties groenten zou zeker een toevoegende waarde zijn. Ik ben voor.:thumbs:

Leuk om te lezen, we gaan ons best doen! Zou wel super zijn. Als vis straks compleet is, en daarna groente zijn we een complete online supermarkt voor sporters, wie had dat gedacht een aantal maanden geleden... time will tell

Gooi elke avond 1,5 zakje door mijn koude rijst voor de volgende dag. Eet het dan ook gewoon koud op.
Heb het ook weleens gemarineerd en door warme pasta geroerd. Was dan wel iets beter maar nog niks vergeleken met de oude zachte kip.

Ah ok :) duidelijk! Back to normal :cool:

Ik vind die stevige ook beter eigenlijk. Die zachte valt echt zoveel uit elkaar, daar vind je haast niks meer van terug in een maaltijd.

Merk verder ook geen verschil qua taaiheid/droogheid/malsheid. De ene valt uit elkaar en die andere blijven gewoon nog blokjes, enige verschil dat ik merk

Mag ik Angelus, Martyyn en orgineel vragen hoe jullie de stevige versie eten? Los uit het zakje is de normale versie wel fijner denk ik. Ik zelf en andere vinden stevig veel fijner door maaltijden heen. Maar dit is allemaal erg persoonlijk. Aangezien we nu weer beide aanbieden moet er geen probleem meer zijn :). Bijvoorbeeld van Evelien weet ik dat zij alleen de stevige eet, die vindt zij het fijnst: http://www.facebook.com/photo.php?f...82264451814851.100002625511367&type=1&theater en nee ;) zij wordt niet gesponserd door ons!
zelfde als de gewone, warm het op een licht vuurtje op in de pan en eet t samen met mn rijst.

Heb vandaag besteld word het dan morgen geleverd of de dinsdag pas weer?

binnenkort mss is wat anders als kip bestellen

de huidige batch kip die ik heb verkruimeld helemaal, 't blijven niet echt blokjes, iemand anders daar ook last van?

Met een 'professionele kookbereiding' wordt bedoeld dat het thuis niet na te bootsen is. De malsheid en kipsmaak blijft in de kipblokjes, iets dat je vrijwel altijd verliest wanneer je het zelf thuis kookt. De Tijd, de temperatuur en het bewegingsproces in de gigantische machine zijn anders dan thuis. Ook wordt het vacuüm gekookt.

Wat moet ik me hier bij voorstellen?

Op de mount Everest is door de lage luchtdruk het kookpunt van water al dermate laag dat je kip niet fatsoenlijk kan koken.. In een vacuüm kookt t al bij kamertemperatuur :shrug:

Hoe gaat het omruilproces juist in zijn werk? Ik heb slechts 2-3 pakjes (200gr) opgegeten.

• #1.336
Ik vind die stevige ook beter eigenlijk. Die zachte valt echt zoveel uit elkaar, daar vind je haast niks meer van terug in een maaltijd.

Merk verder ook geen verschil qua taaiheid/droogheid/malsheid. De ene valt uit elkaar en die andere blijven gewoon nog blokjes, enige verschil dat ik merk

:) vandaar ook de keus dat we beide aanbieden. Naar onze mening is geen van beide beter/slechter, het is wat je prefereert.

zelfde als de gewone, warm het op een licht vuurtje op in de pan en eet t samen met mn rijst.

Dus alleen (droge) rijst met kip? Maar dan is de maaltijd eigenlijk gewoon droog. Ik raad aan het lekkerder te maken :). Er zijn zoveel dingen die je kunt doen. Soja saus, sambal, tomatenblokjes om het smeuïg te maken, groente voor extra smaak, kruiden om de kip smaak te geven etc.

Heb vandaag besteld word het dan morgen geleverd of de dinsdag pas weer?

Op maandag t/m donderdag voor 15:00 besteld betekent dat je het de volgende dag in huis hebt (97%) en als er vertraging is bij postNL (3%) een dag extra. Vanwege de 3% vertragingen versturen wij niet meer op vrijdag. Dit zou betekenen dat het pakket pas maandag dan afgeleverd zou worden en dat is te lang. Nog even geduld! Maandag zit het op de post :cool:

binnenkort mss is wat anders als kip bestellen

de huidige batch kip die ik heb verkruimeld helemaal, 't blijven niet echt blokjes, iemand anders daar ook last van?

Werd net toch genoemd: 'Stevig' blijven blokjes, 'zacht' valt uit elkaar

Dit is inderdaad het verschil. Dat het uit elkaar valt zegt ook dat het zo ontzettend zacht/smeuig is. Sommige geven hier de voorkeur aan omdat het makkelijk ''weg'' eet. Andere hebben weer liever stevig.

Wat moet ik me hier bij voorstellen?

Op de mount Everest is door de lage luchtdruk het kookpunt van water al dermate laag dat je kip niet fatsoenlijk kan koken.. In een vacuüm kookt t al bij kamertemperatuur :shrug:

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Waar komt deze tekst vandaan?

Hoe gaat het omruilproces juist in zijn werk? Ik heb slechts 2-3 pakjes (200gr) opgegeten.

Ik stuur je even een prive bericht! Dit gaat over een bepaalde periode wanneer mensen besteld hebben. Wij verkochten toen alleen kip stevig en dit was niet duidelijk op de website. Wij hebben toen aangeboden dit om te ruilen voor dee mensen die in deze periode een bestelling geplaatst hebben. Nu iedereen uit beide versies kan kiezen is deze omruil mogelijkheid er niet meer tenzij je dus in die periode een bestelling hebt geplaatst.

+1

pak dan ook de BB-groente, broccoli bijvoorbeeld

Leuke feedback :) we zijn aan het kijken of groente in het assortiment mogelijk is. Kan nog niks beloven.

Laatst bewerkt:
Dus alleen (droge) rijst met kip? Maar dan is de maaltijd eigenlijk gewoon droog. Ik raad aan het lekkerder te maken :). Er zijn zoveel dingen die je kunt doen. Soja saus, sambal, tomatenblokjes om het smeuïg te maken, groente voor extra smaak, kruiden om de kip smaak te geven etc.

dacht dat je het vroeg om te weten of ik de kip warm of koud at, natuurlijk eet ik er groenten en saus bij.

Net paardenbiefstuk tartaar gegeten, ****ing lekker:meal:
(wel spijtig dat het maar 150gr is, kunnen jullie er geen van 200gr aanbieden?)

• #1.339
dacht dat je het vroeg om te weten of ik de kip warm of koud at, natuurlijk eet ik er groenten en saus bij.

Net paardenbiefstuk tartaar gegeten, ****ing lekker:meal:
(wel spijtig dat het maar 150gr is, kunnen jullie er geen van 200gr aanbieden?)

Haha ok, je weet het niet he met die bodybuilders van tegenwoordig ;). Ik zie van alles om mij heen tot aan tonijn in de blender toe! :rolleyes:

Goed om te horen! En een mooie feedback. Er is voor 150gr gekozen om het als burger te bakken. Nu zeg ik je eerlijk dat ik het zelf fijn maak tot een gehakt vorm en doe er kruiden over heen. Dit vind ik fijner dan de burger vorm, zie:

gehakttartaar.jpg

Nu is 150gr voor mij weer ideaal, omdat ik 300gr wil/moet eten na een training, dus pak ik er twee. Ik zal het maandag nog eens ter discussie stellen in de groep :). Keep the feedback coming!

Ahh!! Ik las je bericht net opnieuw, ik zag de quote net niet. Ik bedoelde de Mount Everest tekst ;), maar die was van jouw.

Bij vacuüm koken gebeurt het volgende: het wordt luchtdicht verpakt, zodat het in zijn eigen vocht kookt. Dit heeft twee voordelen: het eiwit en de smaak gaan niet verloren.

Laatst bewerkt:
Ah! Ik snap hem :p

Het mount Everest deel is bijgebleven van school, om gaar te worden moet t 70 graden zijn en op de mount Everest kookt t water onder de 70 graden. Hoe lager de druk hoe lager t kookpunt, vandaar snelkookpannen.. Op druk kookt t water daar in op 110-120 graden dus sneller gaar. Vandaar dat ik vacuüm koken raar vond.

Binnenkort maar eens wat kipblokjes halen voor mee te nemen

Terug
Naar boven