XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

ik warm de kip ook gewoon op door het zakje in een pan water op te warmen (au bain marie) dat gaat ook prima :)

zou iemand die de grill heeft getest zijn of haar bevindingen willen delen?

Heb net die grilldinges besteld en nog wat vis (#2653) maar ik vroeg me af of ik daar nu eigenlijk alles onder kan gooien inc. jullie zalm enzo? Misschien domme vragen maar mijn vrouw is het culinaire wonder hier :o

Heb net die grilldinges besteld en nog wat vis (#2653) maar ik vroeg me af of ik daar nu eigenlijk alles onder kan gooien inc. jullie zalm enzo? Misschien domme vragen maar mijn vrouw is het culinaire wonder hier :o
Ja dat kan.
In vlakke stand kan je hem in principe vergelijken met een grillpan. Maar dan electrisch en met veel meer vermogen.
Je kan het ook vergelijken met een gourmet stel of een teppan yaki plaat. Je kan er feitelijk alles in en op bakken. Ik heb zelf een contactvlak grill van een ander merk en gebruik hem al jaren. Je kan er ook groentes op grillen. Plakken courgette en aubergine en uienringen kan je er ook prima tussen doen of als je hem opengeklapt gebruikt op bakken.
Ik maak er ook tosti's tussen. :)
En ook lekker. plakken bacon ertussen. worden helemaal krokant. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.525
Grill ook besteld :)
komen er nog wat bereidingstips hiervoor? Ik zag al hoe lang de biefstuk ertussen moet.
Maar de panga bijvoorbeeld? de entrecote, de tournedos?

Dit willen we heel graag online hebben maar kan nog even duren voordat dit online staat. We hebben de keus gemaakt de grill alvast online te zetten voor verkoop voordat deze tips online staan.

Binnenkort ook maar eens order plaatsen veel goede reacties en veel keus

:thumbs: leuk! en er komt nog veel meer aan uiteindelijk :D

Van de week de bestelling binnen gekregen, 3 kg stevige kip en 1 kg licht gezout. Ik moet zeggen dat ik (en m'n vriend) de stevige kip echt niet te eten vind. Het is erg droog waardoor ik het moeilijk weg krijg, behalve met water.. maar het is misschien net wat je gewend bent.
De licht gezouten kip (die valt soort van uit elkaar) is daarentegen echt super! Lekker zacht en je kunt het ook gewoon uit het pakje opeten.
De stevige kip heb ik om kunnen ruilen voor de lichte gezouten kip! :D

Ik vind het ideaal! Scheelt echt veel werk. Het enige nadeel is het opwarmen, want als je het even bakt word het al een stuk droger dus ik stop het tussen de groente in de pan als die klaar is met koken. Even 5 minuten wachten en dan is het wel lekker warm. En ik zorg dat het sowieso al een half uur uit de koelkast is als ik dat niet vergeet. :P

En trouwens echt een top service, bedankt Olivier!

Fijn dat de licht gezout goed bevalt :). Smaken verschillen, zo zie je maar weer. Eetse!

Update Gekookte kipblokjes (naturel)

Ons meest populaire product zal vanaf woensdag (onder voorbehoud) weer online staat om verkocht te worden: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=50

De voorraad is (weer) verhoogd met de bedoeling dat het niet zomaar op uitverkocht komt te staan.

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

ik warm de kip ook gewoon op door het zakje in een pan water op te warmen (au bain marie) dat gaat ook prima :)

hey... dat is best wel slim. Dan verliest de kip ook geen vocht. Gaan wij ook proberen hier. Als dit werkt komt dit op de brief en site te staan. Bedankt voor de tip!!

zou iemand die de grill heeft getest zijn of haar bevindingen willen delen?

De grills zijn gister online gekomen, betekent dat ze maandag voor het eerst naar de klanten toe gaan :). Voor degene die de grill besteld hebben zeker reviewen :D!

Ja van alles! Heb je het youtube filmpje gezien op de product pagina? Daar komen wat producten langs die leuk zijn er op te doen.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Ja dat kan.
In vlakke stand kan je hem in principe vergelijken met een grillpan. Maar dan electrisch en met veel meer vermogen.
Je kan het ook vergelijken met een gourmet stel of een teppan yaki plaat. Je kan er feitelijk alles in en op bakken. Ik heb zelf een contactvlak grill van een ander merk en gebruik hem al jaren. Je kan er ook groentes op grillen. Plakken courgette en aubergine en uienringen kan je er ook prima tussen doen of als je hem opengeklapt gebruikt op bakken.

:cool:

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Update Grill

Anchorman_well_that_escalated_quickly_966.jpg

De grills zijn een succes en nu al uitverkocht!! De levertijd is verplaatst naar 4 dagen. Wij krijgen deze donderdag weer binnen. Je kan het dus alvast bestellen en dan heb je deze vrijdag in huis. Dit geld alleen voor de bestellingen die vanaf nu binnen komen. De rest van de bestellingen waar een grill bij zit worden morgen verzonden.

Laatst bewerkt:
Misschien zijn jullie iets te conservatief met stock inslaan? :D

Goed dat ik niet gewacht heb met de grill dan.

Ja dat kan.

Ok, good to know! Misschien ook handiger met eieren dan.

Laatst bewerkt:
Scoob weet jij of die bakplaten in de vaatwasser kunnen? :o
Wat is het idee van de 6k en 12k producten?De prijs is exact de losprijs * aantal namelijk.

Ja dat kan.

Wij hebben inderdaad ook zo een grill die je oven kunt klappen maar nog nooit zo gebruikt. Hij is inderdaad wel handing voor tosti's en hamburgers, daar word hij ook het meest voor gebruikt. :P Voor die kip is hij niet meer nodig haha

• #1.529
Scoob weet jij of die bakplaten in de vaatwasser kunnen? :o
Wat is het idee van de 6k en 12k producten?De prijs is exact de losprijs * aantal namelijk.

Ja deze kunnen met 1 knop aan de zijkant los geklikt worden en in de vaatwassen gezet worden. Ik doe het zelf met de spons. 2x er over heen en klaar.

Het verschil is geen verzendkosten :).

Wij hebben inderdaad ook zo een grill die je oven kunt klappen maar nog nooit zo gebruikt. Hij is inderdaad wel handing voor tosti's en hamburgers, daar word hij ook het meest voor gebruikt. :P Voor die kip is hij niet meer nodig haha

Leg er een keer en biefstuk onder :D

Helder! Thuis eerst eens kijken hoeveel vlees ik nog heb :) grill is wel handig

Hoe zit het met de geur die van de grill komt? Gaat heel je huis ernaar ruiken? Ik zit in een eenkamerappartement namelijk.

Heb zelf 0 ervaring met grillen van biefstuk.

Nou ik denk laat ik ook maar eens wat spullen bestellen, zijn de normale kip blokjes op...maar las net dat ik tot woensdag moet wachten. Ben benieuwd...

Wow !!! meer hoef ik niet te zeggen denk ik .
Ben vannacht maar gewoon gaan werken want had niet gedacht dat jullie zo snel waren ....;)

Zit er nu aan te denken om jullie een hele slechte recensie te geven want als ik eerlijk ben en mensen lezen het , krijgen jullie het veel te druk !!!

Echt klasse mannen en vrouw ,kan niet meer zeggen .

Houdbaarheidsdatum van die pakken ingevroren ei is bruut over de datum maar ik neem aan dat dat niet uitmaakt omdat het ingevroren is? Mijn pakken zijn bv. van begin november 2013 maar het smaakte gewoon goed en ik loop nog rond.

Houdbaarheidsdatum van die pakken ingevroren ei is bruut over de datum maar ik neem aan dat dat niet uitmaakt omdat het ingevroren is? Mijn pakken zijn bv. van begin november 2013 maar het smaakte gewoon goed en ik loop nog rond.

Ja dit klopt ze zijn 2 jaar houdbaar volgens de leverancier in bevroren staat. Dit staat ook op onze site en in de bijgaande brief, dus no worry's :)

Het werkt als volgt. Muscle Meat koopt een groot aantal pakken van Cocovite. Op het moment van aanschaf zijn deze pakken een maand houdbaar. De datum die u leest op het pak is de verval datum. Dit betekent dat bij een pak waar 01/11/2013 op staat dit verloopt op die datum en geproduceerd is op 01/10/2013 geproduceerd. Echter worden voor ons de pakken op 01/10/2013 meteen ingevroren!! Vanaf dit moment zijn de pakken twee jaar houdbaar (voor ons vlees geld 1 jaar). In andere termen, u kunt 23 maanden optellen bij de datum die op het pak staat (01/11/2013) en dit is de houdbaarheids datum indien het pak bevroren gehouden is: 01/10/2015 Vanaf het moment van invriezen tot aan uw deur hebben wij er dan ook voor gezorgd dat het bevroren is gebleven.

Na ontdooiing raden wij aan het pak binnen één week op te maken en in de koelkast te bewaren.

• #1.537
Hoe zit het met de geur die van de grill komt? Gaat heel je huis ernaar ruiken? Ik zit in een eenkamerappartement namelijk.

Heb zelf 0 ervaring met grillen van biefstuk.

Ik heb op het moment geen afzuigkap en kook dan met het raam open. Mijn ervaring is dat het niet meer of minder ruikt dan wanneer je het bakt.

Nou ik denk laat ik ook maar eens wat spullen bestellen, zijn de normale kip blokjes op...maar las net dat ik tot woensdag moet wachten. Ben benieuwd...

Klopt, nog een geduld en dan :eating::eatmeat: . De voorraad (bestelling) is verdubbeld. Het zal niet snel gebeuren dat Muscle Meat uit voorraad gaat voordat de volgende levering er is.

Wow !!! meer hoef ik niet te zeggen denk ik .
Ben vannacht maar gewoon gaan werken want had niet gedacht dat jullie zo snel waren ....;)

Zit er nu aan te denken om jullie een hele slechte recensie te geven want als ik eerlijk ben en mensen lezen het , krijgen jullie het veel te druk !!!

Echt klasse mannen en vrouw ,kan niet meer zeggen .

:cool: Zeer mooi compliment, bedankt! (Niet doen he ;)! )

Laatst bewerkt:
Ik probeer een bestelling te doen met mister cash (België) maar ik wordt geweigerd.
Niet door muscle meat maar door mister cash. Weet iemand of dit plat ligt fzo?
En heb voldoende geld voor die verrichting.

Zo, net op tijd nog even een bestelling gedaan. Ben benieuwd naar de stevige kipblokjes en de pittige paardentartaar, die heb ik nog niet op. Komt morgen vast verandering in :)

Vrijdag besteld en vandaag netjes aan huis geleverd in Antwerpen! Ben benieuwd naar de stoofpotjes Njam.

Terug
Naar boven