Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat kan.Heb net die grilldinges besteld en nog wat vis (#2653) maar ik vroeg me af of ik daar nu eigenlijk alles onder kan gooien inc. jullie zalm enzo? Misschien domme vragen maar mijn vrouw is het culinaire wonder hier![]()

Grill ook besteld
komen er nog wat bereidingstips hiervoor? Ik zag al hoe lang de biefstuk ertussen moet.
Maar de panga bijvoorbeeld? de entrecote, de tournedos?
Binnenkort ook maar eens order plaatsen veel goede reacties en veel keus
Van de week de bestelling binnen gekregen, 3 kg stevige kip en 1 kg licht gezout. Ik moet zeggen dat ik (en m'n vriend) de stevige kip echt niet te eten vind. Het is erg droog waardoor ik het moeilijk weg krijg, behalve met water.. maar het is misschien net wat je gewend bent.
De licht gezouten kip (die valt soort van uit elkaar) is daarentegen echt super! Lekker zacht en je kunt het ook gewoon uit het pakje opeten.
De stevige kip heb ik om kunnen ruilen voor de lichte gezouten kip!
Ik vind het ideaal! Scheelt echt veel werk. Het enige nadeel is het opwarmen, want als je het even bakt word het al een stuk droger dus ik stop het tussen de groente in de pan als die klaar is met koken. Even 5 minuten wachten en dan is het wel lekker warm. En ik zorg dat het sowieso al een half uur uit de koelkast is als ik dat niet vergeet.
En trouwens echt een top service, bedankt Olivier!
. Smaken verschillen, zo zie je maar weer. Eetse!ik warm de kip ook gewoon op door het zakje in een pan water op te warmen (au bain marie) dat gaat ook prima![]()
zou iemand die de grill heeft getest zijn of haar bevindingen willen delen?
. Voor degene die de grill besteld hebben zeker reviewen
!Heb net die grilldinges besteld en nog wat vis (#2653) maar ik vroeg me af of ik daar nu eigenlijk alles onder kan gooien inc. jullie zalm enzo? Misschien domme vragen maar mijn vrouw is het culinaire wonder hier![]()
Ja dat kan.
In vlakke stand kan je hem in principe vergelijken met een grillpan. Maar dan electrisch en met veel meer vermogen.
Je kan het ook vergelijken met een gourmet stel of een teppan yaki plaat. Je kan er feitelijk alles in en op bakken. Ik heb zelf een contactvlak grill van een ander merk en gebruik hem al jaren. Je kan er ook groentes op grillen. Plakken courgette en aubergine en uienringen kan je er ook prima tussen doen of als je hem opengeklapt gebruikt op bakken.
Ik maak er ook tosti's tussen.
En ook lekker. plakken bacon ertussen. worden helemaal krokant.![]()

Ja dat kan.
In vlakke stand kan je hem in principe vergelijken met een grillpan. Maar dan electrisch en met veel meer vermogen.
Je kan het ook vergelijken met een gourmet stel of een teppan yaki plaat. Je kan er feitelijk alles in en op bakken. Ik heb zelf een contactvlak grill van een ander merk en gebruik hem al jaren. Je kan er ook groentes op grillen. Plakken courgette en aubergine en uienringen kan je er ook prima tussen doen of als je hem opengeklapt gebruikt op bakken.
Ja dat kan.
Voor die kip is hij niet meer nodig hahaScoob weet jij of die bakplaten in de vaatwasser kunnen?![]()
Wat is het idee van de 6k en 12k producten?De prijs is exact de losprijs * aantal namelijk.
.Wij hebben inderdaad ook zo een grill die je oven kunt klappen maar nog nooit zo gebruikt. Hij is inderdaad wel handing voor tosti's en hamburgers, daar word hij ook het meest voor gebruikt.Voor die kip is hij niet meer nodig haha

Helder! Thuis eerst eens kijken hoeveel vlees ik nog hebgrill is wel handig

Houdbaarheidsdatum van die pakken ingevroren ei is bruut over de datum maar ik neem aan dat dat niet uitmaakt omdat het ingevroren is? Mijn pakken zijn bv. van begin november 2013 maar het smaakte gewoon goed en ik loop nog rond.

Hoe zit het met de geur die van de grill komt? Gaat heel je huis ernaar ruiken? Ik zit in een eenkamerappartement namelijk.
Heb zelf 0 ervaring met grillen van biefstuk.
Nou ik denk laat ik ook maar eens wat spullen bestellen, zijn de normale kip blokjes op...maar las net dat ik tot woensdag moet wachten. Ben benieuwd...

. De voorraad (bestelling) is verdubbeld. Het zal niet snel gebeuren dat Muscle Meat uit voorraad gaat voordat de volgende levering er is.Wow !!! meer hoef ik niet te zeggen denk ik .
Ben vannacht maar gewoon gaan werken want had niet gedacht dat jullie zo snel waren ....
Zit er nu aan te denken om jullie een hele slechte recensie te geven want als ik eerlijk ben en mensen lezen het , krijgen jullie het veel te druk !!!
Echt klasse mannen en vrouw ,kan niet meer zeggen .
Zeer mooi compliment, bedankt! (Niet doen he
! )