Misschien lullig vraagje maar wat is paardenbiefstuk tartaar?
Een soort van hamburger?
Net zoals normale tartaar een "hamburger"van gemalen runderbiefstuk is is de paarden biefstuk tartaar datzelfde maar dan van paarden biefstuk.

redelijk logisch toch?
Er zijn geen lullige vragen! Zo weten wij beter wat er afspeelt bij onze klanten en kunnen wij de site aanpassen indien er informatie blijkt te missen. De paardenbiefstuk hier door een 'wolf' gehaald. Dit maalt de biefstuk tot gehakt vorm en wordt vervolgens geperst tot de burger vorm die je op het plaatje ziet. Je kan hem als burger bakken of bv ik kleine stukjes maken tot gehakt. Maak het lekker met kruiden of een saus! Zie plaatjes voorbeeld op de product pagina
Het voordeel t.o.v. van de paardenbiefstuk is dat tartaar sneller verteerd wordt door het lichaam --> door de fijne structuur. Daarom is het bijvoorbeeld ideaal om het na een training te eten. Ten opzichte van de gemiddelde tartaar die in de supermarkt te krijgen is heeft deze tartaar extreem laag vet, slechts 3.5%. Een gemiddelde supermarkt tartaar bevat rond de 10% vet. Daarnaast is tartaar in de supermarkt niet altijd 100% rundvlees, veel toevoegingen waardoor het naar 90-95% gaat. Het gaat meestal om samen geperst restvlees (rund snippers).
Damn vond het al vreemd dat mijn paardenbiefstuk maar 100 kcal was.
Niet erg handig als je in een cut cycle zit
De waardes van de producten op de website kloppen wel allemaal?
Het is ook 99kcal per 100gr

. Paard heeft extreem laag vet. De waardes op de website kloppen 100%!! Er gaat sinds vandaag een brief mee in de doos met deze melding.
Na 185x uitstellen en 100 keer vergeten nu eindelijk een eerste bestelling geplaatst, zo'n 8kg, ben benieuwd!
PS: Misschien dit even uit de mail halen?
''Van 20 december t/m 1 januari zendt Muscle Meat niet i.v.m. de feestdagen en vertragingen die hierdoor kunnen ontstaan met de post. Een bestelling plaatsen is wel mogelijk alvast voor het nieuwe jaar. Alvast prettige feestdagen en een gelukkig nieuw jaar!''

van uitstel kwam gelukkig geen afstel dan! Bedankt, deze tekst had er allang uit gemoeten inderdaad en is nu dan ook verwijdert.
Gisteren nieuwe bestelling(nr 2830) ontvangen en er zat helaas een fout in
Stoofpotjes zijn 8x stoofvlees i.p.v. 4x stoof + 4x goulash...
Hey... inpak foutje. Excuus voor het ongemak. Wij gaan het natuurlijk direct goed voor je maken. Ik stuur je een p.m.!
Ik heb even een vraag over jullie kweekzalm. Er zijn namelijk veel studies over kweekzalm uit Noorwegen, die aantonen dat kweekzalm toch een redelijke dosis ongezonde stoffen bevatten, door het voer en dierlijke medicijnen die het dier binnenkrijgt. Aangezien jullie kweekzalm ook uit Noorwegen komt, vrees ik het ergste.
Ik ga ervan uit dat jullie tot in de puntjes op de hoogte zijn, van wat er allemaal in het zalm zit wat jullie ons aanbieden. Dat het gecertificeerd is, betekent tegenwoordig jammer genoeg niet meer dat je het verantwoord dagelijks kan eten.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Hier is inderdaad veel om te doen geweest en tijdens de onderhandelingen hebben wij het ook uitgebreid over gehad met de leverancier. Hier kwam het volgende uit (Samenvatting). Het is oud nieuws van 5 jaar terug op tv. Noorwegen is erg goed bezig en er is dan ook gekozen voor een leverancier daar die het Global G.A.P. certificaat heeft. GAP = Good Agricultural Practice, een wereldwijde organisatie die streeft naar duurzame landbouw. Het is een initiatief van supermarkten die gehoor wilden geven aan de toenemende bezorgdheid onder consumenten over de veiligheid van landbouwproducten, maar ook kweekvis. Hierbij wordt onder andere erg op voeding en anti-biotica gelet. In Noorwegen is het de bedoeling dat het woord duurzaam straks wegvalt, omdat dit vanzelfsprekend moet worden.
Met bitpay kan je kiezen om het geld via SEPA op je rekening te krijgen, zij ontvangen dan de bitcoins, en zetten ze om in euro's. Kosten hiervoor kan je als bitcoin doorberekenen.
En ik had nog een suggestie: Ik vind jullie sterkste punt het gemak: Ik kan nu makkelijk wat rijst en groenten meenemen naar het werk, daar een zakje kip ontdooien (heb er een vriezer staan, handig, eigen baas) en zo hupsakee naar binnen gooien.
Is het het idee om bijvoorbeeld gehaktballetjes te maken van de lowfat burgers, en die ook kant en klaar gegaard in een zakje te sealen? Dus knippen en knagen zeg maar.
Misschien kan zalm ook nog wel, als je die vacuum gaart blijft hij goed sappig.
We zouden wel het (bijna?) het eerste bedrijf zijn he? Wel interessant. Kan inderdaad publiciteit opleveren. Denk alleen dat onze miss finance er anders over denkt

, maar ga het meenemen.
Leuke tip, neem ik zeker mee, thanks

. Over dat gemak ons sterkte punt is: you just wait

Onze volgende producten zijn 100% gemak.