AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ok bedankt voor de feedback :). Goed te horen van de entrecote. Wel jammer! Want wij zijn veranderd van kogelbiefstuk leverancier. Deze komen nu van de zelfde leverancier af als de Paardenbiefstuk (Nederland). Dit is na jouw laatste bestelling geweest. Paar pagina's terug kreeg we een groot compliment over deze kogelbiefstukken.

Ah oke, nou wie weet probeer ik er weer een paar in de toekomst :) Eerst die heerlijke entrecotes opeten :P
Heb trouwens ook een paardentartaar als sample meebesteld, ik hoorde daar ook goede verhalen over. Ben benieuwd.

I
Persoonlijk heb ik er geen nog met pangasius, wel de tartaars en biefstukken. Mijn advies voor de pangasius is de platte plaat. Dit zie je ook in het youtube filmpje dat staat op de product pagina. En als je het wil grillen een lage stand pakken. Dit is wat ik als eerst zou proberen. Ik kan het morgen avond zelf gaan proberen. Laat je jouw bevinden even weten? Marina1975 heeft veel grill ervaring, misschien kan zei dit beantwoorden.
Ik heb inderdaad mijn contact vlak grill wel vaker gebruikt voor Panga en zalm. Mijne is van Tefal en heeft 1800 watt. Ik zette hem op stand 2 van de 3. Dus wel een lage stand. Ik doe hem dan 5-6 minuten. Dus het beste kan je gewoon een lage stand kiezen en eerst 4 min doen en even een stukje opensnijden. Ik vermoed dat 5-6 min wel voldoende moet zijn. het blijft echter ook afhankelijk van de dikte van je vis.

Als je echt wil scoren moet je bitcoins gaan accepteren, Scoob! Geen transactiekosten en kan je ook nog wat media aandacht opleveren omdat je één van de eersten bent.

Goed te horen van die kokosolie! Gebruik het zelf al jaren om mee te bakken :)

Kan je vrij gemakkelijk regelen via bitpay. Lekker wat mediaaandacht creeëren, plus hoe meer mensen het accepteren hoe 'normaler' het gaat worden.

En ik heb een best voorraadje coins, heb ik even geluk dat ik een krachttrainende nerd ben :D

Gisteren vlees besteld, net binnen.
Morgen na de training meteen een stoofpotje proberen, want daar ben ik echt benieuwd naar!

Die rode "S" op de licht gezouten kip. Dat is de stevige structuur neem ik aan? (ik had de kip mix)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.685
ben benieuwd naar de prijs van het toekomstige beef jerkey product. Vind het erg lekker maar helaas overal echt (te) duur voor mij. Maar wellicht is het voor jullie ook niet mogelijk om dit betaalbaar te maken omdat het sowieso duur is om beef jerkey te maken. Maar wie weet haha;)

We maken het ''inhouse'' i.p.v. dat wij een ander merk inkopen. Wij hopen hiermee een mooie prijs te kunnen aanbieden.

Deed ik met jullie paardenbiefstuk en kogelbiefstuk ook. Klein beetje zout en peper en het smaakt gruwelijk:eatmeat:

:cool: sweet

Als je echt wil scoren moet je bitcoins gaan accepteren, Scoob! Geen transactiekosten en kan je ook nog wat media aandacht opleveren omdat je één van de eersten bent.

Goed te horen van die kokosolie! Gebruik het zelf al jaren om mee te bakken :)

Kan je vrij gemakkelijk regelen via bitpay. Lekker wat mediaaandacht creeëren, plus hoe meer mensen het accepteren hoe 'normaler' het gaat worden.

En ik heb een best voorraadje coins, heb ik even geluk dat ik een krachttrainende nerd ben :D

Leuk te horen van de kokosolie! Gebruik het zelf nu ook alleen maar :), zie geen reden waarom niet.

Ik vrees alleen dat onze leverancier/partners geen bitcoins zullen accepteren :D.

Ah, dan bestel ik volgende keer weer kogelbiefstuk mee.

:thumbs:

Ah oke, nou wie weet probeer ik er weer een paar in de toekomst :) Eerst die heerlijke entrecotes opeten :P
Heb trouwens ook een paardentartaar als sample meebesteld, ik hoorde daar ook goede verhalen over. Ben benieuwd.

:D eet smakelijk alvast!

Ik heb inderdaad mijn contact vlak grill wel vaker gebruikt voor Panga en zalm. Mijne is van Tefal en heeft 1800 watt. Ik zette hem op stand 2 van de 3. Dus wel een lage stand. Ik doe hem dan 5-6 minuten. Dus het beste kan je gewoon een lage stand kiezen en eerst 4 min doen en even een stukje opensnijden. Ik vermoed dat 5-6 min wel voldoende moet zijn. het blijft echter ook afhankelijk van de dikte van je vis.

Mooi advies, bedankt Marina! Heb zelf helaas nog geen tijd gehad om panga op de grill te proberen (zit niet in mijn dieet op het moment). Ik hoop hier van het weekend tijd voor te hebben.

Gisteren vlees besteld, net binnen.
Morgen na de training meteen een stoofpotje proberen, want daar ben ik echt benieuwd naar!

Die rode "S" op de licht gezouten kip. Dat is de stevige structuur neem ik aan? (ik had de kip mix)

Klopt!! De ''S'' staat voor stevig. Voor alle producten komen er nieuwe labels aan. In alle eerlijkheid... er is een boel mis gegaan met de labels bij de laatste batches. Er is een nieuw persoon aangenomen in de fabriek en die heeft het aardig verprutst. Ons advies: houdt de voedingswaarde van de website aan en als er onduidelijkheid is mail/bericht ons meteen!

Ik heb mijn pakketje vandaag gemist, het wordt nu morgen bezorgd.
Is dan rond de 48 uur onderweg.
Wat is dan de conditie van het vlees en dergelijke?:O

Edit: ze zijn toch nog vandaag langs gekomen.:D
Ziet er goed verzorgd uit en was nog goed diepgevroren.

Laatst bewerkt:
  • #1.687
Ik heb mijn pakketje vandaag gemist, het wordt nu morgen bezorgd.
Is dan rond de 48 uur onderweg.
Wat is dan de conditie van het vlees en dergelijke?:O

Edit: ze zijn toch nog vandaag langs gekomen.:D
Ziet er goed verzorgd uit en was nog goed diepgevroren.

Mooi :thumbs:!

Als het de tweede dag aangekomen was dan was het ook goed aangekomen :)!

Misschien lullig vraagje maar wat is paardenbiefstuk tartaar?
Een soort van hamburger?

In alle eerlijkheid... er is een boel mis gegaan met de labels bij de laatste batches. Er is een nieuw persoon aangenomen in de fabriek en die heeft het aardig verprutst. Ons advies: houdt de voedingswaarde van de website aan en als er onduidelijkheid is mail/bericht ons meteen!

Damn vond het al vreemd dat mijn paardenbiefstuk maar 100 kcal was.
Niet erg handig als je in een cut cycle zit :rolleyes:

De waardes van de producten op de website kloppen wel allemaal?

Een soort van hamburger?
Net zoals normale tartaar een "hamburger"van gemalen runderbiefstuk is is de paarden biefstuk tartaar datzelfde maar dan van paarden biefstuk. ;) redelijk logisch toch?

Na 185x uitstellen en 100 keer vergeten nu eindelijk een eerste bestelling geplaatst, zo'n 8kg, ben benieuwd!

PS: Misschien dit even uit de mail halen? :P

''Van 20 december t/m 1 januari zendt Muscle Meat niet i.v.m. de feestdagen en vertragingen die hierdoor kunnen ontstaan met de post. Een bestelling plaatsen is wel mogelijk alvast voor het nieuwe jaar. Alvast prettige feestdagen en een gelukkig nieuw jaar!''

Gisteren nieuwe bestelling(nr 2830) ontvangen en er zat helaas een fout in
Stoofpotjes zijn 8x stoofvlees i.p.v. 4x stoof + 4x goulash...

Ik heb even een vraag over jullie kweekzalm. Er zijn namelijk veel studies over kweekzalm uit Noorwegen, die aantonen dat kweekzalm toch een redelijke dosis ongezonde stoffen bevatten, door het voer en dierlijke medicijnen die het dier binnenkrijgt. Aangezien jullie kweekzalm ook uit Noorwegen komt, vrees ik het ergste.

Ik ga ervan uit dat jullie tot in de puntjes op de hoogte zijn, van wat er allemaal in het zalm zit wat jullie ons aanbieden. Dat het gecertificeerd is, betekent tegenwoordig jammer genoeg niet meer dat je het verantwoord dagelijks kan eten.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Ik vrees alleen dat onze leverancier/partners geen bitcoins zullen accepteren :D.

Met bitpay kan je kiezen om het geld via SEPA op je rekening te krijgen, zij ontvangen dan de bitcoins, en zetten ze om in euro's. Kosten hiervoor kan je als bitcoin doorberekenen.

En ik had nog een suggestie: Ik vind jullie sterkste punt het gemak: Ik kan nu makkelijk wat rijst en groenten meenemen naar het werk, daar een zakje kip ontdooien (heb er een vriezer staan, handig, eigen baas) en zo hupsakee naar binnen gooien.

Is het het idee om bijvoorbeeld gehaktballetjes te maken van de lowfat burgers, en die ook kant en klaar gegaard in een zakje te sealen? Dus knippen en knagen zeg maar.

Misschien kan zalm ook nog wel, als je die vacuum gaart blijft hij goed sappig.

• #1.695
Een soort van hamburger?

Net zoals normale tartaar een "hamburger"van gemalen runderbiefstuk is is de paarden biefstuk tartaar datzelfde maar dan van paarden biefstuk. ;) redelijk logisch toch?

Er zijn geen lullige vragen! Zo weten wij beter wat er afspeelt bij onze klanten en kunnen wij de site aanpassen indien er informatie blijkt te missen. De paardenbiefstuk hier door een 'wolf' gehaald. Dit maalt de biefstuk tot gehakt vorm en wordt vervolgens geperst tot de burger vorm die je op het plaatje ziet. Je kan hem als burger bakken of bv ik kleine stukjes maken tot gehakt. Maak het lekker met kruiden of een saus! Zie plaatjes voorbeeld op de product pagina :)

Het voordeel t.o.v. van de paardenbiefstuk is dat tartaar sneller verteerd wordt door het lichaam --> door de fijne structuur. Daarom is het bijvoorbeeld ideaal om het na een training te eten. Ten opzichte van de gemiddelde tartaar die in de supermarkt te krijgen is heeft deze tartaar extreem laag vet, slechts 3.5%. Een gemiddelde supermarkt tartaar bevat rond de 10% vet. Daarnaast is tartaar in de supermarkt niet altijd 100% rundvlees, veel toevoegingen waardoor het naar 90-95% gaat. Het gaat meestal om samen geperst restvlees (rund snippers).

Damn vond het al vreemd dat mijn paardenbiefstuk maar 100 kcal was.
Niet erg handig als je in een cut cycle zit :rolleyes:

De waardes van de producten op de website kloppen wel allemaal?

Het is ook 99kcal per 100gr :). Paard heeft extreem laag vet. De waardes op de website kloppen 100%!! Er gaat sinds vandaag een brief mee in de doos met deze melding.

Na 185x uitstellen en 100 keer vergeten nu eindelijk een eerste bestelling geplaatst, zo'n 8kg, ben benieuwd!

PS: Misschien dit even uit de mail halen? :P

''Van 20 december t/m 1 januari zendt Muscle Meat niet i.v.m. de feestdagen en vertragingen die hierdoor kunnen ontstaan met de post. Een bestelling plaatsen is wel mogelijk alvast voor het nieuwe jaar. Alvast prettige feestdagen en een gelukkig nieuw jaar!''

:D van uitstel kwam gelukkig geen afstel dan! Bedankt, deze tekst had er allang uit gemoeten inderdaad en is nu dan ook verwijdert.

Gisteren nieuwe bestelling(nr 2830) ontvangen en er zat helaas een fout in
Stoofpotjes zijn 8x stoofvlees i.p.v. 4x stoof + 4x goulash...

Hey... inpak foutje. Excuus voor het ongemak. Wij gaan het natuurlijk direct goed voor je maken. Ik stuur je een p.m.!

Ik heb even een vraag over jullie kweekzalm. Er zijn namelijk veel studies over kweekzalm uit Noorwegen, die aantonen dat kweekzalm toch een redelijke dosis ongezonde stoffen bevatten, door het voer en dierlijke medicijnen die het dier binnenkrijgt. Aangezien jullie kweekzalm ook uit Noorwegen komt, vrees ik het ergste.

Ik ga ervan uit dat jullie tot in de puntjes op de hoogte zijn, van wat er allemaal in het zalm zit wat jullie ons aanbieden. Dat het gecertificeerd is, betekent tegenwoordig jammer genoeg niet meer dat je het verantwoord dagelijks kan eten.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Hier is inderdaad veel om te doen geweest en tijdens de onderhandelingen hebben wij het ook uitgebreid over gehad met de leverancier. Hier kwam het volgende uit (Samenvatting). Het is oud nieuws van 5 jaar terug op tv. Noorwegen is erg goed bezig en er is dan ook gekozen voor een leverancier daar die het Global G.A.P. certificaat heeft. GAP = Good Agricultural Practice, een wereldwijde organisatie die streeft naar duurzame landbouw. Het is een initiatief van supermarkten die gehoor wilden geven aan de toenemende bezorgdheid onder consumenten over de veiligheid van landbouwproducten, maar ook kweekvis. Hierbij wordt onder andere erg op voeding en anti-biotica gelet. In Noorwegen is het de bedoeling dat het woord duurzaam straks wegvalt, omdat dit vanzelfsprekend moet worden.

Met bitpay kan je kiezen om het geld via SEPA op je rekening te krijgen, zij ontvangen dan de bitcoins, en zetten ze om in euro's. Kosten hiervoor kan je als bitcoin doorberekenen.

En ik had nog een suggestie: Ik vind jullie sterkste punt het gemak: Ik kan nu makkelijk wat rijst en groenten meenemen naar het werk, daar een zakje kip ontdooien (heb er een vriezer staan, handig, eigen baas) en zo hupsakee naar binnen gooien.

Is het het idee om bijvoorbeeld gehaktballetjes te maken van de lowfat burgers, en die ook kant en klaar gegaard in een zakje te sealen? Dus knippen en knagen zeg maar.

Misschien kan zalm ook nog wel, als je die vacuum gaart blijft hij goed sappig.

We zouden wel het (bijna?) het eerste bedrijf zijn he? Wel interessant. Kan inderdaad publiciteit opleveren. Denk alleen dat onze miss finance er anders over denkt :D, maar ga het meenemen.

Leuke tip, neem ik zeker mee, thanks :). Over dat gemak ons sterkte punt is: you just wait :D Onze volgende producten zijn 100% gemak.

Laatst bewerkt:

"Tartaar" gebruiken we hier niet. Logisch, echt? :eek: Jij bent slim!!

Er zijn geen lullige vragen! Zo weten wij beter wat er afspeelt bij onze klanten en kunnen wij de site aanpassen indien er informatie blijkt te missen. De paardenbiefstuk hier door een 'wolf' gehaald. Dit maalt de biefstuk tot gehakt vorm en wordt vervolgens geperst tot de burger vorm die je op het plaatje ziet. Je kan hem als burger bakken of bv ik kleine stukjes maken tot gehakt. Maak het lekker met kruiden of een saus! Zie plaatjes voorbeeld op de product pagina :)

Het voordeel t.o.v. van de paardenbiefstuk is dat tartaar sneller verteerd wordt door het lichaam --> door de fijne structuur. Daarom is het bijvoorbeeld ideaal om het na een training te eten. Ten opzichte van de gemiddelde tartaar die in de supermarkt te krijgen is heeft deze tartaar extreem laag vet, slechts 3.5%. Een gemiddelde supermarkt tartaar bevat rond de 10% vet. Daarnaast is tartaar in de supermarkt niet altijd 100% rundvlees, veel toevoegingen waardoor het naar 90-95% gaat. Het gaat meestal om samen geperst restvlees (rund snippers).

Dankje voor de uitleg, waarom kun je niet gewoon paardenburger/beefburger zeggen?
Die Nederlanders toch! Haha

• #1.697
"Tartaar" gebruiken we hier niet. Logisch, echt? :eek: Jij bent slim!!

Dankje voor de uitleg, waarom kun je niet gewoon paardenburger/beefburger zeggen?
Die Nederlanders toch! Haha

De encyclopedie vertaling van tartaar is ''gemalen/gehakte biefstuk''. Vandaar ;)!

De encyclopedie vertaling van tartaar is ''gemalen/gehakte biefstuk''. Vandaar ;)!

Enige variant van tartaar die ik ken is de saus, maar zal wellicht aan mij liggen

Btw: heb daarnet bodybase eens geraadpleegd en de layout van de supplementen-vergelijker loopt niet lekker in firefox

• #1.699
Enige variant van tartaar die ik ken is de saus, maar zal wellicht aan mij liggen

Btw: heb daarnet bodybase eens geraadpleegd en de layout van de supplementen-vergelijker loopt niet lekker in firefox

Bodybase is bezig met een grote update :). Komt binnenkort online!

Ik heb nog een opmerking over het pakje gemakje. Op de verzend label staat na mijn naam het postcode/huisnummer van het pakje gemakje afhaalpunt. In principe zou hier denk ik mijn factuuradres postcode/huisnummer moeten staan.

Ik had hier gisteren nog een kleine aanvaring over met iemand die het pakketje bijna niet wilde afgeven. Ik moest mijn huisnummer opgeven (welke anders is dan het afhaalpunt) en daardoor kon ze het niet vinden. Doos is groot genoeg dat ik wel kon aanwijzen waar mijn pakketje zit :)

Om toch de puntjes op de i te zetten en toekomstige problemen te voorkomen misschien een verbeterpuntje nog :)

Terug
Naar boven