magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
@ magentronOh shit. De maandag begint hier verdomde goed. Mijn paardbiefstuk bleek 225gr te zijn i.p.v. 200gr. Bedankt voor dit kleine momentje intens geluk, MM.
is je gegund hoor! Wij hanteren een 10gr afwijking dus bij de biefstukken 190-210gr en zorgen altijd dat het totaal gewicht dat besteld is. Bijvoorbeeld bij een bestelling van 4kg paardenbiefstuk deze altijd boven deze 4kg is. Wij wegen de biefstukken nogmaals voordat het in de isolatie zak gaat. De stukken liggen vaker boven de 200gr, omdat we hebben gevraagd aan die fabriek die het snijd voor ons het wat ruimer te nemen. Wij willen absoluut niet wat we wel eens zien gebeuren bij supermarkten dat je betaald voor wat je niet krijgt. In dit geval heb je extra geluk
.Net ff nieuwe bestelling geplaatst. Even een puntje van ergernis met betrekking tot het bestelproces.
Als je bijna aan het eind van de te doorlopen stappen bent staan er opeens producten in je winkelmand die er helemaal niet in horen, is dat soms van een vorige bestelling? Ipv 3 kg kip staat er opeens 6kg.
Ik heb net een bestelling geplaatst, maar waarom rekenen jullie € 0,44 transactiekosten? Kan het ook niet terugvinden op de site.
IDEAL van de Rabobank meen ik kost dat per transactie. Zal zoiets zijn schat ik.
Heb deze vraag ook gesteld in het B&F-topic maar jullie geurloze variant is dus even goed als die van B&F? Is die van jullie trouwens koudgeperst en extra virgin (van jongen kokosnoten)?Let op: vergelijk Body & Fit extra vrigin kokosolie niet met "standaard" kokosolie of ontgeurde kokosolie die tegenwoordig bijna overal wordt aangeboden. Bij ons koopt u uitsluitend de allerhoogste "extra virgin" kwaliteit. Dit is kokosolie waarbij alle gezonde stoffen zijn behouden en niet zijn beschadigd door een (chemisch) bewerkingsproces. 100% puur natuur!
Ik wist niet dat je als bedrijf kosten voor iDeal moet betalen. Betalen jullie dan ook per transactie? Zal bij zo'n beetje alle bedrijven wel meteen verrekend zijn in de prijs, want ik had het nog nooit gezien.Ik begrijp je ergenis, maar hier is een reden voor. Het heeft met het kopje ''bezorgkosten'' te maken dat onderaan deze pagina te vinden is: http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6. Hier kan je de uitgebreide uitleg vinden en dit slaat ook op de iDeal kosten. In het kort komt het er op neer dat wij de bodemprijs van onze vleesproducten willen geven i.p.v. dat we de verzendkosten en iDeal kosten die je als bedrijf moet betalen in de producten zelf verwerken. Dit heeft een voordeel voor onze doelgroep (jullie). Namelijk hoe meer men besteld hoe, hoe meer men de verzend + ideal kosten er uit haalt. Hierdoor ben je dan goedkoper uit dan wanneer het verwerkt in de producten zit. Het is overguns niet heel ongebruikelijk. Thuisbezorgd.nl laat mensen zelfs meer betalen dan het daadwerkelijk kost, namelijk 1euro i.p.v. 44cent.
Ik wist niet dat je als bedrijf kosten voor iDeal moet betalen. Betalen jullie dan ook per transactie? Zal bij zo'n beetje alle bedrijven wel meteen verrekend zijn in de prijs, want ik had het nog nooit gezien.

Klopt, voor elke transactie. Paypal is helemaal ''erg''. die vraagt € 0,35 + 3,5% van de orderwaarde![]()

Heb deze vraag ook gesteld in het B&F-topic maar jullie geurloze variant is dus even goed als die van B&F? Is die van jullie trouwens koudgeperst en extra virgin (van jongen kokosnoten)?
edit: hoelang doen jullie de pangasius tussen de tafelgrill en is dat op de hoogste stand?
Ik kom hier eind van de dag en anders morgen ochtend even op terug Huargh! Voor het geval je het in het topic mist zal ik je ook een prive bericht sturen met het antwoord.
Persoonlijk heb ik er geen nog met pangasius, wel de tartaars en biefstukken. Mijn advies voor de pangasius is de platte plaat. Dit zie je ook in het youtube filmpje dat staat op de product pagina. En als je het wil grillen een lage stand pakken. Dit is wat ik als eerst zou proberen. Ik kan het morgen avond zelf gaan proberen. Laat je jouw bevinden even weten? Marina1975 heeft veel grill ervaring, misschien kan zei dit beantwoorden.
Zo weer even wat entrecotes besteld, die blijven toch mijn favoriet qua malsheid. Ik vind de kogelbiefstuk toch niet consitent genoeg in malsheid. Dan maar wat meer betalen(maar nog steeds makkelijker en goedkoper dan de supermarkt)
. Goed te horen van de entrecote. Wel jammer! Want wij zijn veranderd van kogelbiefstuk leverancier. Deze komen nu van de zelfde leverancier af als de Paardenbiefstuk (Nederland). Dit is na jouw laatste bestelling geweest. Paar pagina's terug kreeg we een groot compliment over deze kogelbiefstukken.Order 2839
Kleine bestelling gedaan.
3 x kip mix Ik wil nu echt het verschil gaan proeven wat ik het lekkerst vind voor de toekomst
1 x low fat hamburgers
2 x goulash stoofpot
2x stoofvlees stoofpot
1 x paardenbiefstuktartaar red pepper.
Ik kan niet wachten tot het binnen is![]()
Als je echt wil scoren moet je bitcoins gaan accepteren, Scoob! Geen transactiekosten en kan je ook nog wat media aandacht opleveren omdat je één van de eersten bent.Klopt, voor elke transactie. Paypal is helemaal ''erg''. die vraagt € 0,35 + 3,5% van de orderwaarde![]()

Ah, dan bestel ik volgende keer weer kogelbiefstuk mee.Ok bedankt voor de feedback. Goed te horen van de entrecote. Wel jammer! Want wij zijn veranderd van kogelbiefstuk leverancier. Deze komen nu van de zelfde leverancier af als de Paardenbiefstuk (Nederland). Dit is na jouw laatste bestelling geweest. Paar pagina's terug kreeg we een groot compliment over deze kogelbiefstukken.